Parašė Edvard
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte
Collapse
X
-
Paskui troleibusus pavojinga vaziuoti kaip ir paskui mikriukus. Vaziuoji sau is paskos,kelias priekyje tuscias....ir staiga troleibusas staigiai stabdo,nes pas ji matai laidu issisakojimas.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKai dirbau 4 marsrute,tai jei pries tave uzlindo 6 marsruto autobusas,tai butinai turi aplenkti si autobusa.Nes kitaip sesi i minusa.Ir i dideli minusa.Aisku,is keleiviu puses,tai atrodo kaip lenktinevimas.Bet tokia realybe.
Juos tiesiog butina aplenkti ,jei nori normaliai ir nepavojingai vaziuoti.
Comment
-
Atkarpų, kuriomis važiuoja ir autobusai, ir troleibusai, įveikimo teorinis laikas yra vienodas. Tačiau troleibusai yra lėtesnė transporto priemonė dėl elektros tinklo posūkių ir šakotuvų. Dėl to troleibusai lygiame kelyje nori kompensuoti užtruktą laiką. O autobusai visą kelią važiuoja tolygesniu greičiu, dėl to kartais atrodo, kad autobusai yra lėtesni, o kartais troleibusai lėtesni. Lygiame kelyje iš tiesų autobusai kliudo troleibusams, o ne lygiame kelyje - atvirkščiaiParašė Boutsen Rodyti pranešimąKai dirbau 4 marsrute,tai jei pries tave uzlindo 6 marsruto autobusas,tai butinai turi aplenkti si autobusa.Nes kitaip sesi i minusa.Ir i dideli minusa.Aisku,is keleiviu puses,tai atrodo kaip lenktinevimas.Bet tokia realybe.
Užtektų laikytis saugaus atstumo, arba žinoti, kur troleibusas pradės stabdyti.Parašė praeivis Rodyti pranešimąPaskui troleibusus pavojinga vaziuoti kaip ir paskui mikriukus. Vaziuoji sau is paskos,kelias priekyje tuscias....ir staiga troleibusas staigiai stabdo,nes pas ji matai laidu issisakojimas.
Juos tiesiog butina aplenkti ,jei nori normaliai ir nepavojingai vaziuoti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O autobusas nelabai nori praleisti. Irgi papuls į minusą?Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKai dirbau 4 marsrute,tai jei pries tave uzlindo 6 marsruto autobusas,tai butinai turi aplenkti si autobusa.Nes kitaip sesi i minusa.Ir i dideli minusa.Aisku,is keleiviu puses,tai atrodo kaip lenktinevimas.Bet tokia realybe."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Pilnai su tavim sutinku.Bet nevisada, Transporto ir eismo organizavimo skyrius,nori reaguoti i keleiviu skundus.Tas pats dabar ziema darosi su kelininkais ir stoteliu tvarkytojais.Paziurekit,kokios dabar stoteles.Gryna ciuozykla.Kai reikia isvaziuot is stoteles,arba privaziuot prie jos,tai tikras vargas.Autrolio dispeceres bande dasiskambint kelininkams,bet nesekmingai.Nes visai jie nekele ragelio.Jie pirmoj eilei valo,bei bere druska ten,kur gyvena Kauno miesto savivaldybes auksciausi pareigunai.Parašė amiko Rodyti pranešimąAnt kiekvieno tvarkaraščio dedamas datos antspaudas, nuo kada įsigalioja tvarkaraštis. Jei ten sena data, tai keleiviai turėjo pastebėti. Bet lietuviai labiau linkę apkaltinti ką nors, negu patys pajudintų pirštą - parašytų Transporto ir eismo organizavimo skyriui, kad pakeistų tvarkaraštį. Žinoma, skyriaus neginu, jis privalo tinkamai organizuoti darbą, bet jei apsižioplino, tai keleiviai galėtų informuoti. Bet pasitaiko, kai ir tiems, ir tiems nerūpi.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąUžtektų laikytis saugaus atstumo, arba žinoti, kur troleibusas pradės stabdyti.
Na taip ,aisku,visa laika viena akimi sekti priekyje esancius troleibusu laidus ,kaip jie atrodo:-) Ir ypac vakare ar ryte,kai dar tamsu ir nieko nesimato...
Comment
-
Autobuso vairuotojui vienodai ir nelabai jis kliudo aplenkti. Trukdo nebent jei yra gatvė tik dviejų eismo juostų arba autobusas per toli kelkraščio važiuoja.Parašė Edvard Rodyti pranešimąO autobusas nelabai nori praleisti. Irgi papuls į minusą?Aš jų vietoj kreipčiausi į merą, o ne skambinčiau ir prašyčiau malonės. Beje, šįmet palei gatves pasigendu smėlio dėžių.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąPilnai su tavim sutinku.Bet nevisada, Transporto ir eismo organizavimo skyrius,nori reaguoti i keleiviu skundus.Tas pats dabar ziema darosi su kelininkais ir stoteliu tvarkytojais.Paziurekit,kokios dabar stoteles.Gryna ciuozykla.Kai reikia isvaziuot is stoteles,arba privaziuot prie jos,tai tikras vargas.Autrolio dispeceres bande dasiskambint kelininkams,bet nesekmingai.Nes visai jie nekele ragelio.Jie pirmoj eilei valo,bei bere druska ten,kur gyvena Kauno miesto savivaldybes auksciausi pareigunai.
O druska ten nelabai padėtų - naktį prišaltų truputį patirpdžiusi ledą, o dieną pabarsčius greitai būtų nubarstyta į šonus dėl nuolat atvykstančio ir išvykstančio transporto.
Klausimas, kas kiek metų keičiamos troleibusų žieminės padangos?Na tai sakau:Parašė praeivis Rodyti pranešimąNa taip ,aisku,visa laika viena akimi sekti priekyje esancius troleibusu laidus ,kaip jie atrodo:-) Ir ypac vakare ar ryte,kai dar tamsu ir nieko nesimato...
1. Laikykis saugaus atstumo.
2. Važiuok antra eismo juosta.
3. Jei nėra antros eismo juostos, vadovaukis pirmu punktu ir apsišarvuok kantrybe
Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.15, 18:46.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
I 1 stotele ne visada telpa 2 transporto priemones. Be to pirmoji sustoja prie zmoniu,o prie antrojo kol tie zmones prireplioja,kol sulipa,o dar koks ir is vis nemato koks ten gale autobusas stovi,reikia privaziavus arciau dar karta sustoti:-)) Todel tuos troleibusus reikia lenkti visur ir visada,net jei tam didelio reikalo ir nebutu:-)Parašė Edvard Rodyti pranešimąO autobusas nelabai nori praleisti. Irgi papuls į minusą?
Comment
-
Miesto gatvėse prioritetas yra ne individualiam, bet viešajam transportui. Todėl vairuotojai turėtų būti tolerantiškesni viešajam transportui.Parašė praeivis Rodyti pranešimąI 1 stotele ne visada telpa 2 transporto priemones. Be to pirmoji sustoja prie zmoniu,o prie antrojo kol tie zmones prireplioja,kol sulipa,o dar koks ir is vis nemato koks ten gale autobusas stovi,reikia privaziavus arciau dar karta sustoti:-)) Todel tuos troleibusus reikia lenkti visur ir visada,net jei tam didelio reikalo ir nebutu:-)www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Aš kalbu apie situacija kuri mačiau asmeniškai (važiavau 5 troleibusų), nuo Kalvarijų turgaus link Žaliojo tilto.Parašė amiko Rodyti pranešimąAutobuso vairuotojui vienodai ir nelabai jis kliudo aplenkti. Trukdo nebent jei yra gatvė tik dviejų eismo juostų arba autobusas per toli kelkraščio važiuoja."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Ir kas ten per situacija buvo? Kalbi, bet nelabai ką pasakei...Parašė Edvard Rodyti pranešimąAš kalbu apie situacija kuri mačiau asmeniškai (važiavau 5 troleibusų), nuo Kalvarijų turgaus link Žaliojo tilto.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Aš jau pasakiau, lenktynės.Parašė amiko Rodyti pranešimąIr kas ten per situacija buvo? Kalbi, bet nelabai ką pasakei..."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Yra pas mus tokiu troleibusu vairuotoju,beveik visi jie dar nei 4 metu neisdirbe,kurie visai nestebi,per galinio vaizdo veidrodelius,kas darosi uz troleibuso.Todel privazeve prie iesmo,staigei pradeda stabdyt.Ir automatiskai susidaro avarine situacija.Patyre vairuotojai pradeda stabdyti is anksto ir palengva.Stengdamiesi nesudaryti avarines situacijos.Seip ar taip troleibusu ir autobusu reiktu saugotis,ir juos praleisti.Parašė praeivis Rodyti pranešimąPaskui troleibusus pavojinga vaziuoti kaip ir paskui mikriukus. Vaziuoji sau is paskos,kelias priekyje tuscias....ir staiga troleibusas staigiai stabdo,nes pas ji matai laidu issisakojimas.
Juos tiesiog butina aplenkti ,jei nori normaliai ir nepavojingai vaziuoti.
Comment
-
Mano nuomone, pakanka pusės metų, kad vairuotojas suprastų, jog reikia stebėti tinklą iš tolo, o ne apsimiegojus vairuoti ir dar esant reikalui aprėkti kokį keleivįParašė Boutsen Rodyti pranešimąYra pas mus tokiu troleibusu vairuotoju,beveik visi jie dar nei 4 metu neisdirbe,kurie visai nestebi,per galinio vaizdo veidrodelius,kas darosi uz troleibuso.Todel privazeve prie iesmo,staigei pradeda stabdyt.Ir automatiskai susidaro avarine situacija.Patyre vairuotojai pradeda stabdyti is anksto ir palengva.Stengdamiesi nesudaryti avarines situacijos.Seip ar taip troleibusu ir autobusu reiktu saugotis,ir juos praleisti.
Atvirai, tai miestų VT vairuotojų, dirbančių gerai - vienetai ir tokius aš gerbiu. O tuos susireikšminusius nervų kamuolius, nesugebančius nei tolygiai važiuoti, nei stabdyti reikėtų išmesti iš darbo arba reguliariai egzaminuoti.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mane turbut keiki?Parašė amiko Rodyti pranešimąMano nuomone, pakanka pusės metų, kad vairuotojas suprastų, jog reikia stebėti tinklą iš tolo, o ne apsimiegojus vairuoti ir dar esant reikalui aprėkti kokį keleivį
Atvirai, tai miestų VT vairuotojų, dirbančių gerai - vienetai ir tokius aš gerbiu. O tuos susireikšminusius nervų kamuolius, nesugebančius nei tolygiai važiuoti, nei stabdyti reikėtų išmesti iš darbo arba reguliariai egzaminuoti.
Comment
-
Aš ne Onemillion - vairuotojų neseku ir nežinau kas kuriuo troleibusu važiuoja. Vieną kitą atsimenu. Yra tiek vyrų, tiek moterų, kurie vairuotoja grubiai... O tavęs negaliu keikti, nes nepažįstuParašė Boutsen Rodyti pranešimąMane turbut keiki?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąAš kalbu apie situacija kuri mačiau asmeniškai (važiavau 5 troleibusų), nuo Kalvarijų turgaus link Žaliojo tilto.
Ten viskas labai paprasta. Stotele prie zaliojo tilto talpina tik 2-3 transporto priemones. Jei tu busi trecias,keleiviai prie taves jau neis,teks pavazaivus sustoti dar karta. O toji gatves atkarpa tarp zaliojo tilto ir berods seimyniskiu gatves viso labo gal kokiu 300 metru ilgio ir ten yra net 2-eji troleibuso laidu issisakojimai. Jie ten praktiskai du kart beveik visiskai sustoja,stabdydami visa eisma. Todel ten niekas su jais nelenktyniauja,o tiesiog apvaziuoja kaip kokias padvesusias transporto priemones,kurios jau nebejuda:-))
Comment
-
Kaip cia galima pasakyt. Tokios savokos,kaip ziemines padangos,nera sunkvezimems,autobusams, troleibosams.Cia ziurima i protektoriaus gyli.Su jom gali vaziuot vasara ir ziema.Daleiskim,troleibusui,su kuriuo dirbu,naujas padangas sudejo pavasari.Ir su jomis dabar ziema vaziuoju.Parašė amiko Rodyti pranešimąAutobuso vairuotojui vienodai ir nelabai jis kliudo aplenkti. Trukdo nebent jei yra gatvė tik dviejų eismo juostų arba autobusas per toli kelkraščio važiuoja.Aš jų vietoj kreipčiausi į merą, o ne skambinčiau ir prašyčiau malonės. Beje, šįmet palei gatves pasigendu smėlio dėžių.
O druska ten nelabai padėtų - naktį prišaltų truputį patirpdžiusi ledą, o dieną pabarsčius greitai būtų nubarstyta į šonus dėl nuolat atvykstančio ir išvykstančio transporto.
Klausimas, kas kiek metų keičiamos troleibusų žieminės padangos?
Na tai sakau:
1. Laikykis saugaus atstumo.
2. Važiuok antra eismo juosta.
3. Jei nėra antros eismo juostos, vadovaukis pirmu punktu ir apsišarvuok kantrybe
Comment
-
Jei atvirai, tai nežinojau. Maniau, kad kaip ir lengvosioms mašinoms, taip ir autobusams, troleibusams prieš žiemą keičiamos padangos į žiemines... Dėl to ne kartą man mintyse kilo klausimas, kodėl tos mašinos važiuoja greičiau ir posūkius snieguotu keliu įveikia gražiai, o va troleibusas slidinėja kaip karvė ant ledo.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKaip cia galima pasakyt. Tokios savokos,kaip ziemines padangos,nera sunkvezimems,autobusams, troleibosams.Cia ziurima i protektoriaus gyli.Su jom gali vaziuot vasara ir ziema.Daleiskim,troleibusui,su kuriuo dirbu,naujas padangas sudejo pavasari.Ir su jomis dabar ziema vaziuoju.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tikrai su tavimi sutinku. Nes vienas jaunas zmogeliukas,vienu momentu,atejes i troleibuso prieki,ten atsisedo ir labai idemei mane stebejo.Parašė amiko Rodyti pranešimąAš ne Onemillion - vairuotojų neseku ir nežinau kas kuriuo troleibusu važiuoja. Vieną kitą atsimenu. Yra tiek vyrų, tiek moterų, kurie vairuotoja grubiai... O tavęs negaliu keikti, nes nepažįstu
Comment
Comment