Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
    Visko budovo ir lenktines autobusas su troleibusu.
    Kai dirbau 4 marsrute,tai jei pries tave uzlindo 6 marsruto autobusas,tai butinai turi aplenkti si autobusa.Nes kitaip sesi i minusa.Ir i dideli minusa.Aisku,is keleiviu puses,tai atrodo kaip lenktinevimas.Bet tokia realybe.

    Comment


      Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
      Kai dirbau 4 marsrute,tai jei pries tave uzlindo 6 marsruto autobusas,tai butinai turi aplenkti si autobusa.Nes kitaip sesi i minusa.Ir i dideli minusa.Aisku,is keleiviu puses,tai atrodo kaip lenktinevimas.Bet tokia realybe.
      Paskui troleibusus pavojinga vaziuoti kaip ir paskui mikriukus. Vaziuoji sau is paskos,kelias priekyje tuscias....ir staiga troleibusas staigiai stabdo,nes pas ji matai laidu issisakojimas.
      Juos tiesiog butina aplenkti ,jei nori normaliai ir nepavojingai vaziuoti.

      Comment


        Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
        Kai dirbau 4 marsrute,tai jei pries tave uzlindo 6 marsruto autobusas,tai butinai turi aplenkti si autobusa.Nes kitaip sesi i minusa.Ir i dideli minusa.Aisku,is keleiviu puses,tai atrodo kaip lenktinevimas.Bet tokia realybe.
        Atkarpų, kuriomis važiuoja ir autobusai, ir troleibusai, įveikimo teorinis laikas yra vienodas. Tačiau troleibusai yra lėtesnė transporto priemonė dėl elektros tinklo posūkių ir šakotuvų. Dėl to troleibusai lygiame kelyje nori kompensuoti užtruktą laiką. O autobusai visą kelią važiuoja tolygesniu greičiu, dėl to kartais atrodo, kad autobusai yra lėtesni, o kartais troleibusai lėtesni. Lygiame kelyje iš tiesų autobusai kliudo troleibusams, o ne lygiame kelyje - atvirkščiai
        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Paskui troleibusus pavojinga vaziuoti kaip ir paskui mikriukus. Vaziuoji sau is paskos,kelias priekyje tuscias....ir staiga troleibusas staigiai stabdo,nes pas ji matai laidu issisakojimas.
        Juos tiesiog butina aplenkti ,jei nori normaliai ir nepavojingai vaziuoti.
        Užtektų laikytis saugaus atstumo, arba žinoti, kur troleibusas pradės stabdyti.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
          Kai dirbau 4 marsrute,tai jei pries tave uzlindo 6 marsruto autobusas,tai butinai turi aplenkti si autobusa.Nes kitaip sesi i minusa.Ir i dideli minusa.Aisku,is keleiviu puses,tai atrodo kaip lenktinevimas.Bet tokia realybe.
          O autobusas nelabai nori praleisti. Irgi papuls į minusą?
          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

          Adam Mickiewicz

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Ant kiekvieno tvarkaraščio dedamas datos antspaudas, nuo kada įsigalioja tvarkaraštis. Jei ten sena data, tai keleiviai turėjo pastebėti. Bet lietuviai labiau linkę apkaltinti ką nors, negu patys pajudintų pirštą - parašytų Transporto ir eismo organizavimo skyriui, kad pakeistų tvarkaraštį. Žinoma, skyriaus neginu, jis privalo tinkamai organizuoti darbą, bet jei apsižioplino, tai keleiviai galėtų informuoti. Bet pasitaiko, kai ir tiems, ir tiems nerūpi.
            Pilnai su tavim sutinku.Bet nevisada, Transporto ir eismo organizavimo skyrius,nori reaguoti i keleiviu skundus.Tas pats dabar ziema darosi su kelininkais ir stoteliu tvarkytojais.Paziurekit,kokios dabar stoteles.Gryna ciuozykla.Kai reikia isvaziuot is stoteles,arba privaziuot prie jos,tai tikras vargas.Autrolio dispeceres bande dasiskambint kelininkams,bet nesekmingai.Nes visai jie nekele ragelio.Jie pirmoj eilei valo,bei bere druska ten,kur gyvena Kauno miesto savivaldybes auksciausi pareigunai.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Užtektų laikytis saugaus atstumo, arba žinoti, kur troleibusas pradės stabdyti.

              Na taip ,aisku,visa laika viena akimi sekti priekyje esancius troleibusu laidus ,kaip jie atrodo:-) Ir ypac vakare ar ryte,kai dar tamsu ir nieko nesimato...

              Comment


                Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                O autobusas nelabai nori praleisti. Irgi papuls į minusą?
                Autobuso vairuotojui vienodai ir nelabai jis kliudo aplenkti. Trukdo nebent jei yra gatvė tik dviejų eismo juostų arba autobusas per toli kelkraščio važiuoja.
                Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                Pilnai su tavim sutinku.Bet nevisada, Transporto ir eismo organizavimo skyrius,nori reaguoti i keleiviu skundus.Tas pats dabar ziema darosi su kelininkais ir stoteliu tvarkytojais.Paziurekit,kokios dabar stoteles.Gryna ciuozykla.Kai reikia isvaziuot is stoteles,arba privaziuot prie jos,tai tikras vargas.Autrolio dispeceres bande dasiskambint kelininkams,bet nesekmingai.Nes visai jie nekele ragelio.Jie pirmoj eilei valo,bei bere druska ten,kur gyvena Kauno miesto savivaldybes auksciausi pareigunai.
                Aš jų vietoj kreipčiausi į merą, o ne skambinčiau ir prašyčiau malonės. Beje, šįmet palei gatves pasigendu smėlio dėžių.

                O druska ten nelabai padėtų - naktį prišaltų truputį patirpdžiusi ledą, o dieną pabarsčius greitai būtų nubarstyta į šonus dėl nuolat atvykstančio ir išvykstančio transporto.

                Klausimas, kas kiek metų keičiamos troleibusų žieminės padangos?
                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Na taip ,aisku,visa laika viena akimi sekti priekyje esancius troleibusu laidus ,kaip jie atrodo:-) Ir ypac vakare ar ryte,kai dar tamsu ir nieko nesimato...
                Na tai sakau:
                1. Laikykis saugaus atstumo.
                2. Važiuok antra eismo juosta.
                3. Jei nėra antros eismo juostos, vadovaukis pirmu punktu ir apsišarvuok kantrybe
                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.15, 18:46.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                  O autobusas nelabai nori praleisti. Irgi papuls į minusą?
                  I 1 stotele ne visada telpa 2 transporto priemones. Be to pirmoji sustoja prie zmoniu,o prie antrojo kol tie zmones prireplioja,kol sulipa,o dar koks ir is vis nemato koks ten gale autobusas stovi,reikia privaziavus arciau dar karta sustoti:-)) Todel tuos troleibusus reikia lenkti visur ir visada,net jei tam didelio reikalo ir nebutu:-)

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    I 1 stotele ne visada telpa 2 transporto priemones. Be to pirmoji sustoja prie zmoniu,o prie antrojo kol tie zmones prireplioja,kol sulipa,o dar koks ir is vis nemato koks ten gale autobusas stovi,reikia privaziavus arciau dar karta sustoti:-)) Todel tuos troleibusus reikia lenkti visur ir visada,net jei tam didelio reikalo ir nebutu:-)
                    Miesto gatvėse prioritetas yra ne individualiam, bet viešajam transportui. Todėl vairuotojai turėtų būti tolerantiškesni viešajam transportui.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Autobuso vairuotojui vienodai ir nelabai jis kliudo aplenkti. Trukdo nebent jei yra gatvė tik dviejų eismo juostų arba autobusas per toli kelkraščio važiuoja.
                      Aš kalbu apie situacija kuri mačiau asmeniškai (važiavau 5 troleibusų), nuo Kalvarijų turgaus link Žaliojo tilto.
                      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                      Adam Mickiewicz

                      Comment


                        Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                        Aš kalbu apie situacija kuri mačiau asmeniškai (važiavau 5 troleibusų), nuo Kalvarijų turgaus link Žaliojo tilto.
                        Ir kas ten per situacija buvo? Kalbi, bet nelabai ką pasakei...
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Ir kas ten per situacija buvo? Kalbi, bet nelabai ką pasakei...
                          Aš jau pasakiau, lenktynės.
                          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                          Adam Mickiewicz

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Paskui troleibusus pavojinga vaziuoti kaip ir paskui mikriukus. Vaziuoji sau is paskos,kelias priekyje tuscias....ir staiga troleibusas staigiai stabdo,nes pas ji matai laidu issisakojimas.
                            Juos tiesiog butina aplenkti ,jei nori normaliai ir nepavojingai vaziuoti.
                            Yra pas mus tokiu troleibusu vairuotoju,beveik visi jie dar nei 4 metu neisdirbe,kurie visai nestebi,per galinio vaizdo veidrodelius,kas darosi uz troleibuso.Todel privazeve prie iesmo,staigei pradeda stabdyt.Ir automatiskai susidaro avarine situacija.Patyre vairuotojai pradeda stabdyti is anksto ir palengva.Stengdamiesi nesudaryti avarines situacijos.Seip ar taip troleibusu ir autobusu reiktu saugotis,ir juos praleisti.

                            Comment


                              Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                              Yra pas mus tokiu troleibusu vairuotoju,beveik visi jie dar nei 4 metu neisdirbe,kurie visai nestebi,per galinio vaizdo veidrodelius,kas darosi uz troleibuso.Todel privazeve prie iesmo,staigei pradeda stabdyt.Ir automatiskai susidaro avarine situacija.Patyre vairuotojai pradeda stabdyti is anksto ir palengva.Stengdamiesi nesudaryti avarines situacijos.Seip ar taip troleibusu ir autobusu reiktu saugotis,ir juos praleisti.
                              Mano nuomone, pakanka pusės metų, kad vairuotojas suprastų, jog reikia stebėti tinklą iš tolo, o ne apsimiegojus vairuoti ir dar esant reikalui aprėkti kokį keleivį Atvirai, tai miestų VT vairuotojų, dirbančių gerai - vienetai ir tokius aš gerbiu. O tuos susireikšminusius nervų kamuolius, nesugebančius nei tolygiai važiuoti, nei stabdyti reikėtų išmesti iš darbo arba reguliariai egzaminuoti.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Mano nuomone, pakanka pusės metų, kad vairuotojas suprastų, jog reikia stebėti tinklą iš tolo, o ne apsimiegojus vairuoti ir dar esant reikalui aprėkti kokį keleivį Atvirai, tai miestų VT vairuotojų, dirbančių gerai - vienetai ir tokius aš gerbiu. O tuos susireikšminusius nervų kamuolius, nesugebančius nei tolygiai važiuoti, nei stabdyti reikėtų išmesti iš darbo arba reguliariai egzaminuoti.
                                Mane turbut keiki?

                                Comment


                                  Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                  Mane turbut keiki?
                                  Aš ne Onemillion - vairuotojų neseku ir nežinau kas kuriuo troleibusu važiuoja. Vieną kitą atsimenu. Yra tiek vyrų, tiek moterų, kurie vairuotoja grubiai... O tavęs negaliu keikti, nes nepažįstu
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                                    Aš kalbu apie situacija kuri mačiau asmeniškai (važiavau 5 troleibusų), nuo Kalvarijų turgaus link Žaliojo tilto.

                                    Ten viskas labai paprasta. Stotele prie zaliojo tilto talpina tik 2-3 transporto priemones. Jei tu busi trecias,keleiviai prie taves jau neis,teks pavazaivus sustoti dar karta. O toji gatves atkarpa tarp zaliojo tilto ir berods seimyniskiu gatves viso labo gal kokiu 300 metru ilgio ir ten yra net 2-eji troleibuso laidu issisakojimai. Jie ten praktiskai du kart beveik visiskai sustoja,stabdydami visa eisma. Todel ten niekas su jais nelenktyniauja,o tiesiog apvaziuoja kaip kokias padvesusias transporto priemones,kurios jau nebejuda:-))

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Autobuso vairuotojui vienodai ir nelabai jis kliudo aplenkti. Trukdo nebent jei yra gatvė tik dviejų eismo juostų arba autobusas per toli kelkraščio važiuoja.Aš jų vietoj kreipčiausi į merą, o ne skambinčiau ir prašyčiau malonės. Beje, šįmet palei gatves pasigendu smėlio dėžių.

                                      O druska ten nelabai padėtų - naktį prišaltų truputį patirpdžiusi ledą, o dieną pabarsčius greitai būtų nubarstyta į šonus dėl nuolat atvykstančio ir išvykstančio transporto.

                                      Klausimas, kas kiek metų keičiamos troleibusų žieminės padangos?
                                      Na tai sakau:
                                      1. Laikykis saugaus atstumo.
                                      2. Važiuok antra eismo juosta.
                                      3. Jei nėra antros eismo juostos, vadovaukis pirmu punktu ir apsišarvuok kantrybe
                                      Kaip cia galima pasakyt. Tokios savokos,kaip ziemines padangos,nera sunkvezimems,autobusams, troleibosams.Cia ziurima i protektoriaus gyli.Su jom gali vaziuot vasara ir ziema.Daleiskim,troleibusui,su kuriuo dirbu,naujas padangas sudejo pavasari.Ir su jomis dabar ziema vaziuoju.

                                      Comment


                                        Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                        Kaip cia galima pasakyt. Tokios savokos,kaip ziemines padangos,nera sunkvezimems,autobusams, troleibosams.Cia ziurima i protektoriaus gyli.Su jom gali vaziuot vasara ir ziema.Daleiskim,troleibusui,su kuriuo dirbu,naujas padangas sudejo pavasari.Ir su jomis dabar ziema vaziuoju.
                                        Jei atvirai, tai nežinojau. Maniau, kad kaip ir lengvosioms mašinoms, taip ir autobusams, troleibusams prieš žiemą keičiamos padangos į žiemines... Dėl to ne kartą man mintyse kilo klausimas, kodėl tos mašinos važiuoja greičiau ir posūkius snieguotu keliu įveikia gražiai, o va troleibusas slidinėja kaip karvė ant ledo.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Aš ne Onemillion - vairuotojų neseku ir nežinau kas kuriuo troleibusu važiuoja. Vieną kitą atsimenu. Yra tiek vyrų, tiek moterų, kurie vairuotoja grubiai... O tavęs negaliu keikti, nes nepažįstu
                                          Tikrai su tavimi sutinku. Nes vienas jaunas zmogeliukas,vienu momentu,atejes i troleibuso prieki,ten atsisedo ir labai idemei mane stebejo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X