Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Jei atvirai, tai nežinojau. Maniau, kad kaip ir lengvosioms mašinoms, taip ir autobusams, troleibusams prieš žiemą keičiamos padangos į žiemines... Dėl to ne kartą man mintyse kilo klausimas, kodėl tos mašinos važiuoja greičiau ir posūkius snieguotu keliu įveikia gražiai, o va troleibusas slidinėja kaip karvė ant ledo.
    Tiesa pasakius,as su lengva masina ziema vaziuoju drasiau,nei su troleibusu.

    Comment


      Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
      Tikrai su tavimi sutinku. Nes vienas jaunas zmogeliukas,vienu momentu,atejes i troleibuso prieki,ten atsisedo ir labai idemei mane stebejo.
      Onemillion nors ir jaunas, bet jau ne žmogeliukas Be to, jei kalbėtume apie mane, man nebūtina sėdėti priekyje, kad įvertinčiau vairuotojo darbą. Puikiai viskas matyti iš: kaip atvyko ir sustojo stotelėje, kaip uždarė duris, pajudėjo, kaip stabdo ir pan. Geriausia stebėjimo vieta - troleibuso vidurys prieš dešiniojo lango. Tarp antrųjų ir galinių durų.
      Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
      Tiesa pasakius,as su lengva masina ziema vaziuoju drasiau,nei su troleibusu.
      Logiška. Savo lengvąją mašiną remontuoji ir prižiūri pats, o kas ten troleibuse pridaryta tai nežinia. Be to, jei mašina važiuodamas užsimuši, tai tik pats, o jei troleibusu avarija - pusė pensininkų susilaužys savo trapius kaulus, mokinukai primėtys bulvių traškučių po visą saloną, o suaugusios moterėlės iškoneveiks taip, kad pasigailėsi gimęs.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.15, 18:39.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Jei atvirai, tai nežinojau. Maniau, kad kaip ir lengvosioms mašinoms, taip ir autobusams, troleibusams prieš žiemą keičiamos padangos į žiemines... Dėl to ne kartą man mintyse kilo klausimas, kodėl tos mašinos važiuoja greičiau ir posūkius snieguotu keliu įveikia gražiai, o va troleibusas slidinėja kaip karvė ant ledo.

        tavo lengvosios masinos irgi slydineja taip pat,kuriu varomi ratai galiniai (bmw sakykim). O pats tikriausiai jau senai vazineji su masina varoma priekiniais ratais, todel nenuostabu,kad posuki iveiki greiciau ir stabiliau.

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          tavo lengvosios masinos irgi slydineja taip pat,kuriu varomi ratai galiniai (bmw sakykim). O pats tikriausiai jau senai vazineji su masina varoma priekiniais ratais, todel nenuostabu,kad posuki iveiki greiciau ir stabiliau.
          Dar neteko vairuoti galiniais varomos, bijočiau tokią vairuoti Tiesiog esu pripratęs prie priekiu varomos. Na, žinau, kad galu varomi „Solaris" troleibusai ir autobusai, rodos ir „Škodos". Gal dėl to jie atrodo tokie nestabilūs... Bet daug duoda ir padangos.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Dar neteko vairuoti galiniais varomos, bijočiau tokią vairuoti Tiesiog esu pripratęs prie priekiu varomos. Na, žinau, kad galu varomi „Solaris" troleibusai ir autobusai, rodos ir „Škodos". Gal dėl to jie atrodo tokie nestabilūs... Bet daug duoda ir padangos.

            Autobusai yra sunkus (15-17 tonu) , panasiai matyt sveria ir troleibusai, tokiam svoriui reikia dideles perdavimo jegos (sukimo momento), kurio kampiniai sarnyrai ilgai neatlaiko. Todel lengvasias masinas daro jau pagal paskutines technologijas su priekiniais varanciais ratais,o sunkias transporto priemones vis dar su galiniais.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Klausimas, kas kiek metų keičiamos troleibusų žieminės padangos?
              Kaip jau sakyta, autobusai ir troleibusai visada važinėja su tomis pačiomis padangomis, o žiemą rodo dailiojo čiuožimo pasirodymus stotelių įvažose, nes tos padangos beveik plikos.

              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              I 1 stotele ne visada telpa 2 transporto priemones. Be to pirmoji sustoja prie zmoniu,o prie antrojo kol tie zmones prireplioja,kol sulipa,o dar koks ir is vis nemato koks ten gale autobusas stovi,reikia privaziavus arciau dar karta sustoti:-)) Todel tuos troleibusus reikia lenkti visur ir visada,net jei tam didelio reikalo ir nebutu:-)
              Paprastai kai į stotelę atvažiuoja kelios transporto priemonės, pirmosios vairuotojas sustoja kaip įmanoma toliau, kad tilptų ir kiti. Jeigu kas nesugeba keletą žingsnių paeiti ir pažiūrėti kas ten sustojo, čia jo problemos. O lenkti visada galėsi pats. Tavo patarimas nieko vertas.

              Parašė Edvard Rodyti pranešimą
              Aš jau pasakiau, lenktynės.
              Kas? Su kuo? Kada? Ne visi tai supranta.
              Pabandysiu įnešti šiek tiek aiškumo. Dažna situacija: troleibuso vairuotojas velkasi, o tu važiuoji iš paskos autobusu (tarkim esi jo vairuotojas) ir vėluoji. Jeigu tu bandysi lenkti troleibusą, jis stebuklingai ims vėluoti ir jokiais būdais nesiduos lenkiamas. Su Škoda dar galima pasigalynėti, o va su Soliariu - jokių šansų. Kažkokia man nesuprantama ši troleibusų vairuotojų savybė - nejaugi tai taip baisu ir gėdinga, kad tave aplenks kažkas?
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Kaip jau sakyta, autobusai ir troleibusai visada važinėja su tomis pačiomis padangomis, o žiemą rodo dailiojo čiuožimo pasirodymus stotelių įvažose, nes tos padangos beveik plikos.



                Paprastai kai į stotelę atvažiuoja kelios transporto priemonės, pirmosios vairuotojas sustoja kaip įmanoma toliau, kad tilptų ir kiti. Jeigu kas nesugeba keletą žingsnių paeiti ir pažiūrėti kas ten sustojo, čia jo problemos. O lenkti visada galėsi pats. Tavo patarimas nieko vertas.


                Kas? Su kuo? Kada? Ne visi tai supranta.
                Pabandysiu įnešti šiek tiek aiškumo. Dažna situacija: troleibuso vairuotojas velkasi, o tu važiuoji iš paskos autobusu (tarkim esi jo vairuotojas) ir vėluoji. Jeigu tu bandysi lenkti troleibusą, jis stebuklingai ims vėluoti ir jokiais būdais nesiduos lenkiamas. Su Škoda dar galima pasigalynėti, o va su Soliariu - jokių šansų. Kažkokia man nesuprantama ši troleibusų vairuotojų savybė - nejaugi tai taip baisu ir gėdinga, kad tave aplenks kažkas?
                Cia dar priklauso nuo autobusu ir troleibusu vairuotoju.Kai as vaziuoju laiku ir matau,kad uzmanes sparciai arteja autobusas,tai viskas aisku jis veluoja.Tad ji praleidziu.Bet jei jis vaziuos irgi laiku,tai jis taves nelenks.Jeigu as pasivijau autobusa,iskarto jo nelenkiu.Bet jeigu matau,kad jis mane pradeda vilkti,tai jau tada ji lenkiu.Seip tai,kai vazineji pastovei tuo paciu marsrutu ir grafiku,tai jau zinai ir autobusu grafikus.

                Comment


                  Vilniuje dažniausias VT vairuotojų daromas KET pažeidimas yra posūkių nerodymas įvažiuojant/išvažiuojant iš stotelės. Dažniausiai posūkių nerodo autobusų vairuotojai, troleibusų vairuotojai dar daugmaž laikosi šios taisyklės
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                    Cia dar priklauso nuo autobusu ir troleibusu vairuotoju.Kai as vaziuoju laiku ir matau,kad uzmanes sparciai arteja autobusas,tai viskas aisku jis veluoja.Tad ji praleidziu.Bet jei jis vaziuos irgi laiku,tai jis taves nelenks.Jeigu as pasivijau autobusa,iskarto jo nelenkiu.Bet jeigu matau,kad jis mane pradeda vilkti,tai jau tada ji lenkiu.Seip tai,kai vazineji pastovei tuo paciu marsrutu ir grafiku,tai jau zinai ir autobusu grafikus.
                    Na matai, Kaune skiriasi vairuotojų kultūra. Mano aprašytas atvejis taikomas tik Vilniui. Kaune tokių situacijų nesu matęs ir kol kas apie jas negirdėjęs.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Siulau musu paparacams,Nuokalnes gatveja,priesais Varniu tilta,Jonavos gatves stotelese pafotografuoti,kaip autobusai ir troleibusai pazeidineja eismo taisikles kirsdami nupaisytas saleles.Tiek ivaziuodami i abi stoteles,tiek isvaziuodami.

                      Comment


                        Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                        Siulau musu paparacams,Nuokalnes gatveja,priesais Varniu tilta,Jonavos gatves stotelese pafotografuoti,kaip autobusai ir troleibusai pazeidineja eismo taisikles kirsdami nupaisytas saleles.Tiek ivaziuodami i abi stoteles,tiek isvaziuodami.
                        Žiemos metu minėtos salelės neegzistuoja, nes paprasčiausiai nesimato tų linijų.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                          Siulau musu paparacams,Nuokalnes gatveja,priesais Varniu tilta,Jonavos gatves stotelese pafotografuoti,kaip autobusai ir troleibusai pazeidineja eismo taisikles kirsdami nupaisytas saleles.Tiek ivaziuodami i abi stoteles,tiek isvaziuodami.
                          O kam? Ką tai duos?
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Žiemos metu minėtos salelės neegzistuoja, nes paprasčiausiai nesimato tų linijų.
                            Pažeidinėja ir kai matosi linijos, nes taip lengviau įvažiuoti, išvažiuoti. Maža bėda, kad išvažiuodami tiesiai, o ne ten, kur reikia, šie autobusai ir troleibusai atsiduria juostoje, į kurią normaliai Nuokalnės g. srautas patekti neturėtų, ir sukelia pavojų vairuotojams, kurie, žinodami pastarąjį faktą, atvažiuodami nuo Jonavos g. pirmoje juostoje dairosi mažiau.

                            Comment


                              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                              Pažeidinėja ir kai matosi linijos, nes taip lengviau įvažiuoti, išvažiuoti. Maža bėda, kad išvažiuodami tiesiai, o ne ten, kur reikia, šie autobusai ir troleibusai atsiduria juostoje, į kurią normaliai Nuokalnės g. srautas patekti neturėtų, ir sukelia pavojų vairuotojams, kurie, žinodami pastarąjį faktą, atvažiuodami nuo Jonavos g. pirmoje juostoje dairosi mažiau.
                              Bet atvaziuojant nuo Jonavos g. stovi trikampis zenklas.Tad nori,nenori turi pasiziuret i kaire ir praleist transporto priemones.

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Dar neteko vairuoti galiniais varomos, bijočiau tokią vairuoti Tiesiog esu pripratęs prie priekiu varomos. Na, žinau, kad galu varomi „Solaris" troleibusai ir autobusai, rodos ir „Škodos". Gal dėl to jie atrodo tokie nestabilūs... Bet daug duoda ir padangos.
                                Įdomumo dėlei: daugumos sudvejintų autobusų varomieji ratai yra galiniai, o ne viduriniai. Viduriniai varomieji yra Kaune važinėjančių Berkhof. Troleibusų Škoda 15Tr yra dvi varomosios ašys - galinė ir vidurinė, šis troleibusas turi du traukos variklius.
                                Tai viena didžiausių priežasčių, kodėl šias transporto priemones dar sudėtingiau valdyti nei nesudvejintas, ypač slidžiu keliu...

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Įdomumo dėlei: daugumos sudvejintų autobusų varomieji ratai yra galiniai, o ne viduriniai. Viduriniai varomieji yra Kaune važinėjančių Berkhof.
                                  Kaune visi sudvejinti autobusai, išskyrus Karosa B741, yra varomi viduriniais ratais (variklis yra priekinėje sekcijoje). Vilnius čia yra visiška priešingybė - tik vienintelis Ikarus 280 yra varomas viduriniais ratais, bet ir tai jis nejuda iš vietos jau arti 2 metų.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Kaune visi sudvejinti autobusai, išskyrus Karosa B741, yra varomi viduriniais ratais (variklis yra priekinėje sekcijoje). Vilnius čia yra visiška priešingybė - tik vienintelis Ikarus 280 yra varomas viduriniais ratais, bet ir tai jis nejuda iš vietos jau arti 2 metų.
                                    O kaip varom kiti Vilniaus autobusai (turiu omeny ne Karosas)? Visi priekiniais ratais?
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      šiandien buvau neatsakingo ir mano manymu pavojingo autobuso vairuotojo elgesio liudininku.

                                      Apie 16.30 teko važiuoti Varnių gatve,kryptimi link Linkuvos g. Ties Varnių/Panerių gatvės sankryža, pirmąja eismo juosta važiavo raudonos spalvos 37 maršruto autobusas, garažo numeris 2222. Vairuojas už sankryžos lyg ir bandė rikiuotis kad sustotų stotelėje "Panerių g.", bet stotelėje nestojo, tada staigiai puolė rikiuotis į kairę juostą, tiesiog agresyviai suko kairėn pusėn (į antrą eismo juostą), braudamasis tarp ten esančių automobilių. Privažiavus Varnių ir Linkuvos gatvių žiedą, autobusas sudarydamas avarinę situaciją (nes nepraleido jam iš dešinės pusės nuo kalno besileidžiančio automobilio) staigiai įsuko (tiesiog "įšovė") į Linkuvos gatvę, stabtelėjo iš karto už žiedo esančioje stotelėje ir nurūko toliau. Sekiau autobusą Linkuvos ir Panerių gatvėmis iki žiedo su Jurbarko g., tai autobusas nestojo nė vienoje stotelėje. Aplamai, salone nedegė šviesos, pagalvojau gal jis taip nervingai blaškydamasis skuba į garažą, bet aš įsukau į Raudondvario pl., o autobusas nusuko į Jurbarko gatvę, link tilto.

                                      Kelias buvo slidus, o autobusas pavojingai laviravo kaip "kelių erelio" vairuojamas lengvasis automobilis. Stebėdamas džiaugiausi, kad nereikėjo būti tokio autobuso keleiviu.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        O kaip varom kiti Vilniaus autobusai (turiu omeny ne Karosas)? Visi priekiniais ratais?
                                        O kuo taip išskirtinės mūsų Karosos, kad jas pamini atskirai? Dėl "masažo" ant galinių sėdynių, kai stovi sankryžoje? Šiaip visi absoliučiai yra varomi galiniais (priekabos) ratais.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Man sitas autobusas 2222 yra zinomas.Kai pamatau ji,as jo saugojos.Jis viena kart man vos neivazevo i solari. Sakiau ta diena ji pasigausiu. Bet praejo ta diena,o vairuotojo gerai neisidemejau,tad daugiau negaudziau.Nes nenoriu,kad nukentetu nekaltas zmogus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X