Parašė Mantas95
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte
Collapse
X
-
O koks motyvas padegti? Motyvą galėčiau sugalvoti tik vairuotojui (gal tikėjosi, kad gaus kitą geresnį autobusą), bet vargu ar tai gali būti tiesa. Taip pat į tiesą nepanašu ir versiją apie užsidegusį autobuso vidurį. Tai akivaizdžiai matosi tame pačiame DELFI straipsnyje. Žiūrint nuotraukas foto galerijoje iš eilės aiškiai matosi, kad iš pradžių liepsnoja autobuso priekis ir vėliau, jau išdegus priekiui (5 nuotrauka), ugnis persimetą į vidurį.
-
Vairuotojo nereik čia kišti į šią situaciją, nes anksčiau 15 valandos neišvažiuoja 53-as po atstovos į reisą. Pats šį autobusą šiandien mačiau 8:20 Jogailos stotelėje.Parašė sleader Rodyti pranešimąO koks motyvas padegti? Motyvą galėčiau sugalvoti tik vairuotojui (gal tikėjosi, kad gaus kitą geresnį autobusą), bet vargu ar tai gali būti tiesa. <...>
Beje, priminkit prašau, 407 kai degė stotyje nuo kurios vietos kilo gaisras?Paskutinis taisė ssnaiperis; 2015.02.02, 20:47.
Comment
-
Ka tu turi omenį sakydamas "jaunimas"???Parašė PeizazasKaip visada-jaunimas sugalvojo paišdykauti. Vairuotojas vargu ar gadinų savo autobusą, nes šis vairuotojas savo autobusą prižiūrėjo ir rūpinosi gan neblogai juo.
Nori pasakyt, kad autobusa galėjo padegti tokio amžiaus Vaikai kaip aš?
O per TV3 filmuka į kurį davė nuoroda Mantas95 Į gala Kalbėjas vyras pasakė:
"Autobusas buvo techniškai tvarkingas" todėl aš palaikau padegimo versija.
P.S. Ašku už padegima tiems žmonėms "galvas nusukt" reikia...Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Tai nebūtinai yra tiesa. Autobusas yra techniškai daugmaž tvarkingas, kai tik praeina TA. O kitą dieną po TA jam langai išbyrės, durys išvirs, variklis iškris ir t.t.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąpasakė:
"Autobusas buvo techniškai tvarkingas"
Comment
-
Čia Remontas pavadinimu "Su lipuške*"Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai nebūtinai yra tiesa. Autobusas yra techniškai daugmaž tvarkingas, kai tik praeina TA. O kitą dieną po TA jam langai išbyrės, durys išvirs, variklis iškris ir t.t.
Bet nebutinai po TA turi visas subyrėti nes jai mechanikai sutvarkė autobusą tvarkingai tai nubuna taip, kad atsirėmus į duris jos atsidaro.
* lipuškė-Lipni juostelėMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Pagal foto nuo vidurio:Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąVairuotojo nereik čia kišti į šią situaciją, nes anksčiau 15 valandos neišvažiuoja 53-as po atstovos į reisą. Pats šį autobusą šiandien mačiau 8:20 Jogailos stotelėje.
Beje, priminkit prašau, 407 kai degė stotyje nuo kurios vietos kilo gaisras?
https://fotki.yandex.ru/next/users/l...tobusai&page=0Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Arba J. Grabys buvo blogai informuotas, arba mums yra dūminamos akys. Pasižiūrėkite į Delfio galerijos 1 nuotrauką - aiškiai matosi, kad dega priekis, o armonikos medžiaga dar išlikusi. Reiškia gaisras kylo nuo prieko, greičiausiai nuo el. instaliacijos gedimo (gal tikrai borto kompiuteris, kaip Delfio komentaruose kažkas rašė
).
Comment
-
Viskas butu nieko jai nebutu tavo tiesaParašė Pilaitis Rodyti pranešimąArba J. Grabys buvo blogai informuotas, arba mums yra dūminamos akys. Pasižiūrėkite į Delfio galerijos 1 nuotrauką - aiškiai matosi, kad dega priekis, o armonikos medžiaga dar išlikusi. Reiškia gaisras kylo nuo prieko, greičiausiai nuo el. instaliacijos gedimo (gal tikrai borto kompiuteris, kaip Delfio komentaruose kažkas rašė
).
O aš visai nepastebėjau...
Bet vistiek ir armonikai ir visam autobusui Kapas...
P.S.
Matosi labiau apdegus vairuotojo dalis priekyje.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Visuose autobusuose yra masės jungiklis. Net jei degimas įjungiamas raktu, vistiek privalo būti masės kirtiklis. Paliekant autobusą atstovai, būtinai išjungiama masė. Karosos akumuliatoriai jei gerai pamenu, yra prie pirmo tilto. Jėgos laidai eina per visą autobusą iki starterio. Todėl bet kur užtrumpinus ir gali pradėt degti. Prie garmoškės yra tik pynė laidų, ir priekabos stabilizavimo hidrocilindrai su tepalo baku.
Dauguma turbūt net nesusimąstot, kokiomis sąlygomis dirba šaltkalviai. Beveik visada svarbiausia autobusą greitai išleisti į liniją, o kokybė... Garantija šimtas metų, bet tik kol stovi ant duobės... Ir, VVT autošaltkalviams atlyginimas mokamas pagal išdirbį. Todėl ir tą patį galima tvarkyti po kelis kartus.
Ir iš viso, neapžiūrėję autobuso, nežinodami techninės būklės iki gaisro, neburkim obuolio sėklom.Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2015.02.02, 21:59.
Comment
-
Atlyginimas už valandas. Jeigu būtų už išdirbį, niekas pusę dienos kortomis neloštų. Tai ne tas atvejis, kai daroma bet kaip, kad tik greičiau būtų padaryta. Čia išvis nieko nedaroma, o kai ateini su remonto paraiška, tai į tave kaip į didžiausią priešą žiūri. Lemputę pakeisti užtrunka pusę valandos, naujame Iveco nesugebama rasti priežasties, kodėl per naktį visas aušinimo skystis išbėga.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąIr, VVT autošaltkalviams atlyginimas mokamas pagal išdirbį.
Comment
-
ir zmones pradetu sveikesny gyvenima gyvent peskom pradetu vaiksciotParašė ArtEGO Rodyti pranešimąGalėjo ir visi likę ten stovintys triperiai sudegti, miestas švaresnis būtų...
Comment
-
Ne, bet arba tai paskatintų greitesnį tos kontoros užsilenkimą, arba gal padidintų valstybinio lygio susidomėjimą jos veikla... Apgailėtina žiūrėt į tai, ką jie vadina autobusais. Baisiau turbūt LiAZ iš Rusijos teatrodo... Ką ten Vokietija, to pačio Panevėžio analogiškų metų analogiškos markės transporto priemonės geriau atrodo...
Comment
-
pirma ziurek nuo pradziu kodel taip viskas yra. Autobusai yra remiami savivaldybes o jei nesugeba laiku moket dotacijas tai ko noret kad tie autobusai atrodytu kazkaip kitaip svarbu padaromi kad jie sugebetu vaziuot ir atliklt savo darba neisimtis ir kitu miestu autobusu parkai.Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąNe, bet arba tai paskatintų greitesnį tos kontoros užsilenkimą, arba gal padidintų valstybinio lygio susidomėjimą jos veikla... Apgailėtina žiūrėt į tai, ką jie vadina autobusais. Baisiau turbūt LiAZ iš Rusijos teatrodo... Ką ten Vokietija, to pačio Panevėžio analogiškų metų analogiškos markės transporto priemonės geriau atrodo...
Comment
-
Tas tiesa. Niekas ten nenori dirbti, žinodamas, kad dirbs tik jis ir dar nedidelė grupė žmonių, kurie savo darbą atlieka sąžiningai.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąO ir pačių darbuotojų matyt trūksta, nes iš karto pasiūlė darbą, ir žadėjo "permušti" algą.
Tai tėra viena iš priežasčių. Tiesiog net tada, kai detalės yra, jomis kažkaip neskubama naudotis.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąAutobusai yra remiami savivaldybes o jei nesugeba laiku moket dotacijas tai ko noret kad tie autobusai atrodytu kazkaip kitaip svarbu padaromi kad jie sugebetu vaziuot ir atliklt savo darba neisimtis ir kitu miestu autobusu parkai.
Comment
Comment