Parašė KitoksBrolis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte
Collapse
X
-
Būtent su ausinuku važiavo. Žinoma jei žmonės rėkė tai tikrai negirdės. Na nebent keleiviai beldė į kabinos durų stikliuką. Tai pat negirdės. Tad iš teksto jau galima nuspėti, kad važiavo atidarytomis kabinos durimis iki priekinio keleivių stiklo. Visgi pats vairuotojas jau atsitiktinai pažeidė vieną taisyklę: Negalima atidaryti kabinos durų iki priekinio keleivių stiklo. Kažkada jau pasipiktinę keleiviai rašė į SĮSP tai skandalą sukėlė. Vietos darbo vietoje tikrai užtenka.
-
Dėl šilumos. Uždaroje kabinoje daug šilčiau ir mažiau rasoja langai. O šiaip, dar papildomai pastačius pečiuką, darbo salygos tampa visai komfortiškos net ir esant dideliems šalčiams.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą<....>Labiausiai tikėtina, kad vairuotojas dirbo "už grotų" - kabinoje, kuri fiziškai atskirta nuo autobuso keleivių. Niekada nesuprasiu tokios kabinos reikalingumo <.....>
Comment
-
Aha, kažkokia šiandien keista diena - 2135 troleibuso (16 maršrute) vairuotojas kažkoks keistas buvo - per daug staigiai spaudė gazo pedalą, tada stabdį, priekinėmis durimis prispaudė mažamečio kuprinę (laimei ne jį patį). Tegul džiaugiasi, kad ten ne mano sūnėnas buvo, ba spėju ar ons būtų Pašilaičius sėkmingai pasiekęsPaskutinis taisė ssnaiperis; 2015.01.21, 23:05.
Comment
-
Nuo trijų bijo gaut į galvą, o su vienu susitvarkyti sugebėtų.Parašė ratKodėl, kai pagauna 3 keleivius be bilieto viename autobuse/troleibuse, nei vienam neišrašo baudos ir leidžia toliau važiuoti? Jie dar pasišneka kaip draugeliai, o aš sumoku, kaip durnelis...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Donecke troleibusų stotelėje nugriaudėjo sprogimas, 13 žmonių žuvo
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...480168?cf=df#_
O ta Bogdan troleibusa manau neverta remontuoti...Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Aprašai įvykio vietą laiką aplinkybes, ir siunti savivaldybės ir VT emailais. Tegul aiškinasi kontrolieriai ką ir kodėl ten paleido prieš savo viršininkus.Parašė ratKodėl, kai pagauna 3 keleivius be bilieto viename autobuse/troleibuse, nei vienam neišrašo baudos ir leidžia toliau važiuoti? Jie dar pasišneka kaip draugeliai, o aš sumoku, kaip durnelis...
Comment
-
kas liecia kauno tvarka jei durys buvo uzdarytos pagal grafika nustatytu laiku tada nera nusizengimas, nes keleiviai neturi gaisinti vairuotojo.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNežinau ar tai pažeidimas, bet...
Vakar man uždarė prieš nosį duris ir nuvažiavo, nors ir beldžiau, mojavau ir t.t. 38 maršrutas į Šilėnus, Šilo st., 8:15.
Kaip yra vilniuj nezinau.
Comment
-
Kam tu visur tas savo taisykles kisi? Paskui stebimasi, kodel tie vairuotojai buki ir chamai.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąkas liecia kauno tvarka jei durys buvo uzdarytos pagal grafika nustatytu laiku tada nera nusizengimas, nes keleiviai neturi gaisinti vairuotojo.
Kaip yra vilniuj nezinau.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKam tu visur tas savo taisykles kisi? Paskui stebimasi, kodel tie vairuotojai buki ir chamai.
tam ir yra taisykles pagal kurias ir dirba vairuotojai. del veluojancio keleivio nemanau kad vairuotojas metys savo pinigus uz velavima jei isvaziuojama is sustojimo daugiau kaip 2 minutes minuse gaunama nuobauda ir kencia kazkoks procentas premijos uz reguliaruma.
Comment
-
Aha, o po to, kai sugaišintas autobusas pavėluos atvykti į sekančią stotelę, kur dalis keleivių turi persėsti į kitą, ką tik nuvažiavusį, maršrutą, kas tada liks kaltas ? Jeigu jau pavėlavai į autobusą, tai pavėlavai, negaišink kitų, gal jie kur skuba.Parašė Torkas Rodyti pranešimąVisur turi būti žmogiškumo ir sveiko proto krislas. Jei kalba eina apie stuburines linijas, greituosius, tai palauks tas keleivis kito - likusių 150 asmenų dėl jo neverta gaišint. Bet atokesniuose maršrutuose tikrai taisyklės neturėtų būti virš žmogiškumo.. Tai juk jūsų klientai.
Comment
-
Tai jei tas autobusas duotuoju metu kaip tik yra stotelėje, o keleivis sakykim bėga link jo, tai kiek bus papildomai užgaištama? 10,15 sekundžių? Manau net mažiau. Tiesiojoj važiuos ne 40 km/h, o leistinus ir bus viskas išlyginta. Niekas neplanuoja perlipimų net 30 sekundžių tikslumu. Juk ne traukinį vairuojat, vyrai.
Comment
-
Būna gi visko. Kartais ir tų 30 sekundžių nepakanka, kai išlipęs stotelėje pamatai jau užsidarančias kito tau reikalingo autobuso durų varčias. Gi gali tas kitas ir per anksti atvažiuot ir dar bala žino kas nutikt...Parašė Torkas Rodyti pranešimąTai jei tas autobusas duotuoju metu kaip tik yra stotelėje, o keleivis sakykim bėga link jo, tai kiek bus papildomai užgaištama? 10,15 sekundžių? Manau net mažiau. Tiesiojoj važiuos ne 40 km/h, o leistinus ir bus viskas išlyginta. Niekas neplanuoja perlipimų net 30 sekundžių tikslumu. Juk ne traukinį vairuojat, vyrai.
Comment
-
Visgi dar daug kur turi įtakos šviesoforų ciklai. Įdomus pastebėjimas: nuo stotelės "Centro poliklinika" iki Stoties nuvažiuoti troleibusams skiriamos 8 minutės. Skirtingiems maršrutams ir skirtingomis dienomis (turiu omeny darbo dienas ir savaitgalius) laiko paskirstymas šiek tiek skiriasi, remsiuosi 2 maršruto laiko paskirstymu darbo dienomis: Centro poliklinika - 2 min. - Trakų st. - 2 min. - Vingriai - 1 min. - Gėlių st. - 3 min. - Stotis. Visoje atkarpoje šviesoforų (tik nesu tikras dėl šviesoforo Sodų/Stoties/Seinų/V. Šopeno g. sankryžoje, kitaip sakant, dėl paskutinio šviesoforo) ciklai yra tarpusavyje suderinti (nors vadinamojo žaliojo koridoriaus jie nesudaro). Tai štai, dažniausiai troleibusai šią atkarpą įveikia tiksliai per jiems skirtas 8 minutes (nebent šiek tiek užgaištama prie Stoties ar Stotyje), ir praktiškai su tiksliai tokiu pat laiko paskirstymu tarp stotelių (pusės minutės tikslumu), kaip ir grafike. Tačiau tereikia šiek tiek ilgiau užtrukti stotelėje "Centro poliklinika", ir jau nuo pirmo, ar nuo antro šviesoforo pateksi į sekantį ciklą, kas pailgins šios atkarpos įveikimą lygiai 1 minute. Žinoma, ta viena minutė pati savaime gal ir nėra nieko baisaus, nebent vėluojama pora minučių ar daugiau, bet visgi vairuotojai dažniausiai stengiasi to pirmojo ciklo nepraleisti, nebent važiuoja per anksti. Tačiau yra šviesoforų, kurių ciklas yra 2 minutės ar daugiau, ir tam tikrose vietose gaunasi, kad 10 - 15 s ilgiau užtrukęs stotelėje iš tikrųjų prarasi gerokai daugiau laiko. Manau, kad tai turi nemažai įtakos vairuotojų nenorui laukti vėluojančių keleivių. Aš asmeniškai pritariu anksčiau išsakytai nuomonei, kad ten, kur viešasis transportas ta pačia kryptimi (ne tik to paties maršruto, bet pvz. Pylimo g. link Stoties) važiuoja kas keletą minučių, atbėgančių keleivių laukti nebūtina, tačiau ten, kur VT ta pačia kryptimi kursuoja retai, jų reikėtų palaukti.Parašė Torkas Rodyti pranešimąTai jei tas autobusas duotuoju metu kaip tik yra stotelėje, o keleivis sakykim bėga link jo, tai kiek bus papildomai užgaištama? 10,15 sekundžių? Manau net mažiau. Tiesiojoj važiuos ne 40 km/h, o leistinus ir bus viskas išlyginta. Niekas neplanuoja perlipimų net 30 sekundžių tikslumu. Juk ne traukinį vairuojat, vyrai.
Comment
-
Dvi troleibusistės susimušė dėl.... vyro!
.Sausio 23-sios rytą Vilniuje, Kovo 11-osios gatvėje, pakeliui į darbą susimušė dvi troleibusistės. Konfliktas kilo dėl to, kad viena moterų norėjo pavešti kitos vyrą iki darbo automobiliu. Nepatenkinta žmona užkirto pirmosios damos automobiliui kelią ir puolė jai į plaukus. Vyras (irgi troleibuso vairuotojas) tiesiog nuėjo savais keliais. Policijos duomenimis muštynės tarp troleibusų vairuotojų nėra retenybė.
Comment
-
.
Comment