Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į autobuso stotelę – 10 min. anksčiau

    http://www.veidas.lt/aktualijos/liet...0-min-anksciau
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Invalidai irgi uždirbo. Ne visi, bet dalis uždirbo. Jei valstybė nesugeba mokėti normalios pensijos, tai bent transporto lengvata gali padėti žmogui. Be to transporto lengvata invalidamsyra laikomas ir specialaus automobilio įsigijimas.
      Mokiniai ir studentai - valstybės ateitis. Ar valstybė neturi į ateitį investuoti?
      Uždirbo... Gal ir aš krintančias žvaigždes stebėdamas milijonus uždirbu?
      Geriau nesuk uodegos ir tiesiai šviesiai pasakyk — kodėl valstybė nesugeba mokėti no0rmalios pensijos, tačiau sugeba prisiimti milžiniškus įsipareigojimus per lengvatas? Dėl spec. automobilio žinau, tik vėlgi, ar taip nežlugdomas VT? Na nebent žmogus gyvena ten, kur nėra VT.
      Mokiniai ir studentai — valstybės ateitis, ir valstybė gali į ateitį investuoti, tačiau į savo vaikus pirmiausia turėtų investuoti tėvai. Ar ne keista, kad viengungiai turi daugiau galimybių nei šeimos? Čia nesiplėsiu, nes ne ta tema.

      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Ir manai, kad tuomet VT taps labai kokybišku ir visi puls naudotis VT? Nei velnio. VT ir dabar Vilniuje galėtų būti kokybiškas, jei savivaldybė laiku susimokėtų už lengvatininkus. Nei troleibusų, nei autobusų parkui nėra svarbu, iš kur jis gauna pinigus už pervežimo paslaugą - visus iš keleivių, ar dalį ir keleivių, o likusią ir savivaldybės. Svarbu, kad tie pinigai savalaikiai pasiektų įmonių sąskaitas.
      Būtų, būtų, bet nėra, o mokesčių mokėtojų pinigus siurbia. Kiek galiu kartoti — daugiau valstybės ekonomikoje = daugiau korupcijos/otkatų. Kai valstybė pagauna verslininką sukčiaujant, paprastai jis yra nubaudžiamas ir nesumokėti mokesčiai vis tiek patenka į biudžetą (nebent įvyksta bankrotas), tačiau kai pagaunamas korumpuotas valdininkas, apsiribojama jo įkalinimu. Kas tai yra? Principas, kad varnas varnui akies nekerta?
      Savivaldybė tol vėluos mokėti parkams arba išvis nemokės, nes įstatyminė bazė tai kaip ir leidžia. Savivaldybei irgi reikia apyvartinių lėšų. Parkai tada ima paskolas iš bankų, moka palūkanas. Net nereikia įrodinėti, kad visa tai nusėda vartotojo pečiams. Štai kodėl VT bilietai yra jau nenormaliai brangūs, nes kitiems keleiviams reikia kompensuoti lengvatas, kurių savivaldybė nekompensuoja.
      Viskas daug paprasčiau, negu man bandote įrodinėti.

      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Ir kretančiai 90-metei bobutei? Miesto VT vietos nenumeruotos ir biliete nėra nurodytų vietų. Mokama už vežimą, o ne už vietą.
      Bobutei yra skirtos vietos autobuso/troleibuso priekyje. jeigu jai ir to negana, tegul važiuoja ne piko metu, kada pakanka neužimtų vietų arba mikroautobusu už didesnę kainą. jeigu ir tai netinka, tegul jos vaikai ar anūkai ją vežioja.

      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Patikėk, nepriklausomybės pradžioje kelis metus duona irgi buvo dotuojama. Tuomet to reikėjo.
      Tarybinis palikimas. Sovietų sąjungoje praktiškai viskas buvo dotuojama — ir komunaliniai mokesčiai, ir duona. O tada pakišdavo statistinius duomenis, neva kaip blogai vakaruose gyventi. Tik nepaaiškindavo, kad vakariečiai daugiau uždirbdavo, galėjo plačiau ir laisviau gyventi, pagaliau tos pačios duonos geresnės nusipirkti, ir nežinojo tokio dalyko kaip deficitas ar blatas.

      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Taip, politikai ir valdininkai per daugelį metų įvarė VT ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje į katastrofišką padėti. Deja, valdžia ir politikai nepadaro to, ko reikia, kad VT sėkmingai plėtotųsi, o ne merdėtų. Ir lengvatos visame tame tik nedidelė problemų dalis. Nemanau, kad jų panaikinimas išspręs VT problemas. Reikalinga ryžtinga nuosekli politika VT ir urbanistinėje miestų plėtroje. Ir didelės valdžios investicijos į VT. Be jų nieko nebus.
      Na štai, pats pripažįsti, kad valstybė nesugeba administruoti. Ir kadrų kaita dar ilgai neduos naudos, nes ateis tie patys sovietiniai ar postsovietiniai žmonės. Problema yra ne tiek pačios lengvatos, kiek jų dydis + paskirstymo/kompensavimo mechanizmas. Jis pernelyg sudėtingas, ir kuo sudėtingesnė schema, tuo lengviau joje rasti landų piktnaudžiavimui ir korupcijai. Ir kokios dar investicijos, jeigu net skolų eilę metų nesugeba apmokėti???
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Šiandien 34-o maršruto autobusas iš Pramogų arenos st. turėjas išvažiuoti 11:38h stovėjo st. iki 11.48h ir nežinau kiek dar stovėjo , nes aš nuvažiavau. Viduje buvo žmonės, jie pyko, kad vairuotoja nevažiuoja, kad juos viduj laiko, vairuotoja jiems kažką aiškino. Gal kas suprantant ko jis ten laukė?
        Paskutinis taisė Tautvydas_R; 2010.07.28, 12:31.

        Comment


          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34915385

          Žmonės perspėju, straipsnyje ties IrisBus benzino suvartojimų įsivėlė klaida, neišsigąskit beskaitydami
          Paskutinis taisė Tautvydas_R; 2010.07.28, 12:31.

          Comment


            Turbūt kažkas nenorėjo rodyti bilieto ir piktybiškai atsisakė išlipti. Vat ir laukė kontrolės. Tasai Irisbus ko gero grįžo į prezentaciją.
            Kas dėl to degalų suvartojimo, tai čia jau visiškas idiotas galėjo tokia nesamone patikėti (čia apie p. Adomavičių). Nu negali tiek jis suryti - tai neįmanoma. Kokia tada jo kuro bako talpa? 10 000 litrų?
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Turbūt kažkas nenorėjo rodyti bilieto ir piktybiškai atsisakė išlipti. Vat ir laukė kontrolės. Tasai Irisbus ko gero grįžo į prezentaciją.
              Kas dėl to degalų suvartojimo, tai čia jau visiškas idiotas galėjo tokia nesamone patikėti. Nu negali tiek jis suryti - tai neįmanoma. Kokia tada jo kuro bako talpa? 10 000 litrų?
              Tai paskui Irisbus visada turėtų porą benzovežių važiuoti
              Nu bet tokia esminę klaidą padaryt rašant straipsnį tai irgi reik sugebėt

              Comment


                Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                Tai paskui Irisbus visada turėtų porą benzovežių važiuoti
                Nu bet tokia esminę klaidą padaryt rašant straipsnį tai irgi reik sugebėt
                Nieko nuostabaus, straipsnio autorė - Ieva Urbonaitė, švietimo, religijos aktualijų reporterė

                Comment


                  Parašė artexs Rodyti pranešimą
                  Nieko nuostabaus, straipsnio autorė - Ieva Urbonaitė, švietimo, religijos aktualijų reporterė
                  Nu, bet aš manau betkam rašant šį straipsnį, užtenka proto suvokt, kad autobusas negali 1km sunaudot 49l benzino...

                  Comment


                    Tai kad ten pats žmogaus pasisakymas ko vertas, o straipsnio autorė tik aklai viską atkartojo.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      http://www.diena.lt/naujienos/miesta...paseles-290750

                      Dar vienas panašus straipsnis apie Iris Bus Crossway

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Metas tęsti Vilniaus mikroautobusų maršrutų painiavos išpainiojimą. Šįkart eilė 76-ąjam. Turiu 3 trasos variantus. Visi jie yra keisti, nesuprantami ir niekaip nesiderinantys su tuo, kas rašoma oficialiai ar neoficialiai.
                        Realiai mikroautobusas važiuoja pagal 3 trasą.

                        Comment


                          Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34915385

                          Žmonės perspėju, straipsnyje ties IrisBus benzino suvartojimų įsivėlė klaida, neišsigąskit beskaitydami
                          Turbūt yra dar viena klaida: šiame autobuse vargu ar gali būti 98 sėdimos vietos.

                          Comment


                            Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                            Turbūt yra dar viena klaida: šiame autobuse vargu ar gali būti 98 sėdimos vietos.
                            Gal kas žinot kiek ten iš tikrųjų tų vietų yra?

                            Comment


                              Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                              Turbūt yra dar viena klaida: šiame autobuse vargu ar gali būti 98 sėdimos vietos.
                              Sėdimų vietų tikrai tiek nėra, bet išvis autobusas gali vežti tiek keleivių - sėdinčių ir stovinčių.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                                Tai paskui Irisbus visada turėtų porą benzovežių važiuoti
                                Nu bet tokia esminę klaidą padaryt rašant straipsnį tai irgi reik sugebėt

                                Vis tiek jis per daug ryja. Tie kurie suprato teisingai (49 l/100 km) galite palyginti su vilkiko kuro sanaudomis (kurio viso sastato svoris 40 tonu)- 33-35 l/ 100 km. Ir naujo vilkiko kaina 65 tukst. euru, o ko gi tokio jau daugiau yra tame autobuse? skardos tik daugiau,kebulas didesnis ir viskas. Tai uz sita skarda paprasytas toks kainos skirtumas?

                                Comment


                                  Kuro sąnaudos didesnės važiuojant mieste, nei lekiant užmiestyje. Be to ir papildoma įranga, tokia kaip kondicionierius padidina sąnaudas litru kitu.

                                  Comment


                                    Na daugumoje autobusų yra kondicionieriai kurie litru kitu daugiau suvartoja benzino, bet išvada mano manymu būtų viena:
                                    dyzeliniai autobusai be abejo yra ekonomiškesni negu benzininis Iris Bus Crossway

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Uždirbo... Gal ir aš krintančias žvaigždes stebėdamas milijonus uždirbu?
                                      Geriau nesuk uodegos ir tiesiai šviesiai pasakyk — kodėl valstybė nesugeba mokėti no0rmalios pensijos, tačiau sugeba prisiimti milžiniškus įsipareigojimus per lengvatas? Dėl spec. automobilio žinau, tik vėlgi, ar taip nežlugdomas VT? Na nebent žmogus gyvena ten, kur nėra VT.
                                      Mokiniai ir studentai — valstybės ateitis, ir valstybė gali į ateitį investuoti, tačiau į savo vaikus pirmiausia turėtų investuoti tėvai. Ar ne keista, kad viengungiai turi daugiau galimybių nei šeimos? Čia nesiplėsiu, nes ne ta tema.
                                      Nepatikėsi, bet invalidu tampama ir išdirbus 30 metų.
                                      Lengvatos valstybei kainuoja pigiau, nei mokėti visiems didesnes pensijas. Nes lengvatomis ne visi pasinaudoja. Be to yra pensininkų, kuriems pensija tėra tik pajamos smulkioms išlaidoms...

                                      Tėvai ir investuoja. Kaip kas gali. Visokių tėvų yra. Bet ir valstybės reikalas pasirūpinti atieties kartomis. Lietuvoje ir taip ydinga politika daugelyje sričių, taip pat ir šeimos...

                                      Nepaneigsi, ir Tau bus labai gerai, kai paaugę vaikai galės važinėti su VT pigiau.

                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Būtų, būtų, bet nėra, o mokesčių mokėtojų pinigus siurbia. Kiek galiu kartoti — daugiau valstybės ekonomikoje = daugiau korupcijos/otkatų. Kai valstybė pagauna verslininką sukčiaujant, paprastai jis yra nubaudžiamas ir nesumokėti mokesčiai vis tiek patenka į biudžetą (nebent įvyksta bankrotas), tačiau kai pagaunamas korumpuotas valdininkas, apsiribojama jo įkalinimu. Kas tai yra? Principas, kad varnas varnui akies nekerta?
                                      Savivaldybė tol vėluos mokėti parkams arba išvis nemokės, nes įstatyminė bazė tai kaip ir leidžia. Savivaldybei irgi reikia apyvartinių lėšų. Parkai tada ima paskolas iš bankų, moka palūkanas. Net nereikia įrodinėti, kad visa tai nusėda vartotojo pečiams. Štai kodėl VT bilietai yra jau nenormaliai brangūs, nes kitiems keleiviams reikia kompensuoti lengvatas, kurių savivaldybė nekompensuoja.
                                      Viskas daug paprasčiau, negu man bandote įrodinėti.
                                      Tai tik laisvos rinkos šalininkų dogma. Pasauliniai pavyzdžiai tai puikiai iliustruoja - Skandinavija. Valstybės ekonomikoje daug, korupcija maža. Aklai mes jų nenukopijuosime, bet galima stengtis nors dalį gerosios praktikos perkelti pas mus.

                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Bobutei yra skirtos vietos autobuso/troleibuso priekyje. jeigu jai ir to negana, tegul važiuoja ne piko metu, kada pakanka neužimtų vietų arba mikroautobusu už didesnę kainą. jeigu ir tai netinka, tegul jos vaikai ar anūkai ją vežioja.

                                      Bobutei nėra skirtų vietų priekyje. Tie lipdukai tai tik graži rekomendacija kitiems keleiviams... Kuo kiti keleiviai geresni už bobutę, kodėl jie turėtų važinėti tada, kada nori ar reikia, o bobutė tik tuomet, kai atlieka vietų? Visi važiuoja tuomet, kai jiems reikia. Ir tiek pilną kainą mokantis keleivis, tiek lengvatininkė bobutė turi tokias pačias teises naudotis VT. Ne bobutės reikalas, kad savivaldybė nesugeba ar nenori sumokėti parku už lengvatas.


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Na štai, pats pripažįsti, kad valstybė nesugeba administruoti. Ir kadrų kaita dar ilgai neduos naudos, nes ateis tie patys sovietiniai ar postsovietiniai žmonės. Problema yra ne tiek pačios lengvatos, kiek jų dydis + paskirstymo/kompensavimo mechanizmas. Jis pernelyg sudėtingas, ir kuo sudėtingesnė schema, tuo lengviau joje rasti landų piktnaudžiavimui ir korupcijai. Ir kokios dar investicijos, jeigu net skolų eilę metų nesugeba apmokėti???

                                      Kokia sudėtinga schema? Latvijoje lengvatų schema dar sudėtingesė, bet VT ten geresnės būklės ir netgi pigesnis (išsskyrus Rygą). Tai gal ten ne postsovietiniai žmonės, gal ten ekonimika klesti? Problema valdžios žmonėse ir jų požiūryje į valstybę bei jos valdymą.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2010.07.28, 21:20.

                                      Comment


                                        Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                                        Na daugumoje autobusų yra kondicionieriai kurie litru kitu daugiau suvartoja benzino, bet išvada mano manymu būtų viena:
                                        dyzeliniai autobusai be abejo yra ekonomiškesni negu benzininis Iris Bus Crossway
                                        Mažiau skaitykit Delfi straipsnių, Irisbus Crossway varomas dyzelinu
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                                          Na daugumoje autobusų yra kondicionieriai kurie litru kitu daugiau suvartoja benzino, bet išvada mano manymu būtų viena:
                                          dyzeliniai autobusai be abejo yra ekonomiškesni negu benzininis Iris Bus Crossway
                                          Koks dar benzininis? Nesąmonė. Šiais laikais jau niekas nebegamina galingų benzininių variklių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X