Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Uždirbo... Gal ir aš krintančias žvaigždes stebėdamas milijonus uždirbu?Parašė Al1 Rodyti pranešimąInvalidai irgi uždirbo. Ne visi, bet dalis uždirbo. Jei valstybė nesugeba mokėti normalios pensijos, tai bent transporto lengvata gali padėti žmogui. Be to transporto lengvata invalidamsyra laikomas ir specialaus automobilio įsigijimas.
 Mokiniai ir studentai - valstybės ateitis. Ar valstybė neturi į ateitį investuoti? 
 Geriau nesuk uodegos ir tiesiai šviesiai pasakyk — kodėl valstybė nesugeba mokėti no0rmalios pensijos, tačiau sugeba prisiimti milžiniškus įsipareigojimus per lengvatas? Dėl spec. automobilio žinau, tik vėlgi, ar taip nežlugdomas VT? Na nebent žmogus gyvena ten, kur nėra VT.
 Mokiniai ir studentai — valstybės ateitis, ir valstybė gali į ateitį investuoti, tačiau į savo vaikus pirmiausia turėtų investuoti tėvai. Ar ne keista, kad viengungiai turi daugiau galimybių nei šeimos? Čia nesiplėsiu, nes ne ta tema.
 
 Būtų, būtų, bet nėra, o mokesčių mokėtojų pinigus siurbia. Kiek galiu kartoti — daugiau valstybės ekonomikoje = daugiau korupcijos/otkatų. Kai valstybė pagauna verslininką sukčiaujant, paprastai jis yra nubaudžiamas ir nesumokėti mokesčiai vis tiek patenka į biudžetą (nebent įvyksta bankrotas), tačiau kai pagaunamas korumpuotas valdininkas, apsiribojama jo įkalinimu. Kas tai yra? Principas, kad varnas varnui akies nekerta?Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr manai, kad tuomet VT taps labai kokybišku ir visi puls naudotis VT? Nei velnio. VT ir dabar Vilniuje galėtų būti kokybiškas, jei savivaldybė laiku susimokėtų už lengvatininkus. Nei troleibusų, nei autobusų parkui nėra svarbu, iš kur jis gauna pinigus už pervežimo paslaugą - visus iš keleivių, ar dalį ir keleivių, o likusią ir savivaldybės. Svarbu, kad tie pinigai savalaikiai pasiektų įmonių sąskaitas.
 Savivaldybė tol vėluos mokėti parkams arba išvis nemokės, nes įstatyminė bazė tai kaip ir leidžia. Savivaldybei irgi reikia apyvartinių lėšų. Parkai tada ima paskolas iš bankų, moka palūkanas. Net nereikia įrodinėti, kad visa tai nusėda vartotojo pečiams. Štai kodėl VT bilietai yra jau nenormaliai brangūs, nes kitiems keleiviams reikia kompensuoti lengvatas, kurių savivaldybė nekompensuoja.
 Viskas daug paprasčiau, negu man bandote įrodinėti.
 
 Bobutei yra skirtos vietos autobuso/troleibuso priekyje. jeigu jai ir to negana, tegul važiuoja ne piko metu, kada pakanka neužimtų vietų arba mikroautobusu už didesnę kainą. jeigu ir tai netinka, tegul jos vaikai ar anūkai ją vežioja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kretančiai 90-metei bobutei? Miesto VT vietos nenumeruotos ir biliete nėra nurodytų vietų. Mokama už vežimą, o ne už vietą.
 
 Tarybinis palikimas. Sovietų sąjungoje praktiškai viskas buvo dotuojama — ir komunaliniai mokesčiai, ir duona. O tada pakišdavo statistinius duomenis, neva kaip blogai vakaruose gyventi. Tik nepaaiškindavo, kad vakariečiai daugiau uždirbdavo, galėjo plačiau ir laisviau gyventi, pagaliau tos pačios duonos geresnės nusipirkti, ir nežinojo tokio dalyko kaip deficitas ar blatas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPatikėk, nepriklausomybės pradžioje kelis metus duona irgi buvo dotuojama. Tuomet to reikėjo.
 
 Na štai, pats pripažįsti, kad valstybė nesugeba administruoti. Ir kadrų kaita dar ilgai neduos naudos, nes ateis tie patys sovietiniai ar postsovietiniai žmonės. Problema yra ne tiek pačios lengvatos, kiek jų dydis + paskirstymo/kompensavimo mechanizmas. Jis pernelyg sudėtingas, ir kuo sudėtingesnė schema, tuo lengviau joje rasti landų piktnaudžiavimui ir korupcijai. Ir kokios dar investicijos, jeigu net skolų eilę metų nesugeba apmokėti???Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, politikai ir valdininkai per daugelį metų įvarė VT ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje į katastrofišką padėti. Deja, valdžia ir politikai nepadaro to, ko reikia, kad VT sėkmingai plėtotųsi, o ne merdėtų. Ir lengvatos visame tame tik nedidelė problemų dalis. Nemanau, kad jų panaikinimas išspręs VT problemas. Reikalinga ryžtinga nuosekli politika VT ir urbanistinėje miestų plėtroje. Ir didelės valdžios investicijos į VT. Be jų nieko nebus. I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien 34-o maršruto autobusas iš Pramogų arenos st. turėjas išvažiuoti 11:38h stovėjo st. iki 11.48h ir nežinau kiek dar stovėjo , nes aš nuvažiavau. Viduje buvo žmonės, jie pyko, kad vairuotoja nevažiuoja, kad juos viduj laiko, vairuotoja jiems kažką aiškino. Gal kas suprantant ko jis ten laukė?Paskutinis taisė Tautvydas_R; 2010.07.28, 13:31.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34915385
 
 Žmonės perspėju, straipsnyje ties IrisBus benzino suvartojimų įsivėlė klaida, neišsigąskit beskaitydami Paskutinis taisė Tautvydas_R; 2010.07.28, 13:31. Paskutinis taisė Tautvydas_R; 2010.07.28, 13:31.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt kažkas nenorėjo rodyti bilieto ir piktybiškai atsisakė išlipti. Vat ir laukė kontrolės. Tasai Irisbus ko gero grįžo į prezentaciją.
 Kas dėl to degalų suvartojimo, tai čia jau visiškas idiotas galėjo tokia nesamone patikėti (čia apie p. Adomavičių). Nu negali tiek jis suryti - tai neįmanoma. Kokia tada jo kuro bako talpa? 10 000 litrų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai paskui Irisbus visada turėtų porą benzovežių važiuotiParašė Mettal Rodyti pranešimąTurbūt kažkas nenorėjo rodyti bilieto ir piktybiškai atsisakė išlipti. Vat ir laukė kontrolės. Tasai Irisbus ko gero grįžo į prezentaciją.
 Kas dėl to degalų suvartojimo, tai čia jau visiškas idiotas galėjo tokia nesamone patikėti. Nu negali tiek jis suryti - tai neįmanoma. Kokia tada jo kuro bako talpa? 10 000 litrų? 
 Nu bet tokia esminę klaidą padaryt rašant straipsnį tai irgi reik sugebėt  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko nuostabaus, straipsnio autorė - Ieva Urbonaitė, švietimo, religijos aktualijų reporterėParašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąTai paskui Irisbus visada turėtų porą benzovežių važiuoti 
 Nu bet tokia esminę klaidą padaryt rašant straipsnį tai irgi reik sugebėt 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu, bet aš manau betkam rašant šį straipsnį, užtenka proto suvokt, kad autobusas negali 1km sunaudot 49l benzino...Parašė artexs Rodyti pranešimąNieko nuostabaus, straipsnio autorė - Ieva Urbonaitė, švietimo, religijos aktualijų reporterė  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.diena.lt/naujienos/miesta...paseles-290750
 
 Dar vienas panašus straipsnis apie Iris Bus Crossway  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Realiai mikroautobusas važiuoja pagal 3 trasą.Parašė Mettal Rodyti pranešimąMetas tęsti Vilniaus mikroautobusų maršrutų painiavos išpainiojimą. Šįkart eilė 76-ąjam. Turiu 3 trasos variantus. Visi jie yra keisti, nesuprantami ir niekaip nesiderinantys su tuo, kas rašoma oficialiai ar neoficialiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt yra dar viena klaida: šiame autobuse vargu ar gali būti 98 sėdimos vietos.Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34915385
 
 Žmonės perspėju, straipsnyje ties IrisBus benzino suvartojimų įsivėlė klaida, neišsigąskit beskaitydami 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal kas žinot kiek ten iš tikrųjų tų vietų yra?Parašė Marius555 Rodyti pranešimąTurbūt yra dar viena klaida: šiame autobuse vargu ar gali būti 98 sėdimos vietos.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sėdimų vietų tikrai tiek nėra, bet išvis autobusas gali vežti tiek keleivių - sėdinčių ir stovinčių.Parašė Marius555 Rodyti pranešimąTurbūt yra dar viena klaida: šiame autobuse vargu ar gali būti 98 sėdimos vietos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąTai paskui Irisbus visada turėtų porą benzovežių važiuoti 
 Nu bet tokia esminę klaidą padaryt rašant straipsnį tai irgi reik sugebėt 
 Vis tiek jis per daug ryja. Tie kurie suprato teisingai (49 l/100 km) galite palyginti su vilkiko kuro sanaudomis (kurio viso sastato svoris 40 tonu)- 33-35 l/ 100 km. Ir naujo vilkiko kaina 65 tukst. euru, o ko gi tokio jau daugiau yra tame autobuse? skardos tik daugiau,kebulas didesnis ir viskas. Tai uz sita skarda paprasytas toks kainos skirtumas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepatikėsi, bet invalidu tampama ir išdirbus 30 metų.Parašė Wycka Rodyti pranešimąUždirbo... Gal ir aš krintančias žvaigždes stebėdamas milijonus uždirbu? 
 Geriau nesuk uodegos ir tiesiai šviesiai pasakyk — kodėl valstybė nesugeba mokėti no0rmalios pensijos, tačiau sugeba prisiimti milžiniškus įsipareigojimus per lengvatas? Dėl spec. automobilio žinau, tik vėlgi, ar taip nežlugdomas VT? Na nebent žmogus gyvena ten, kur nėra VT.
 Mokiniai ir studentai — valstybės ateitis, ir valstybė gali į ateitį investuoti, tačiau į savo vaikus pirmiausia turėtų investuoti tėvai. Ar ne keista, kad viengungiai turi daugiau galimybių nei šeimos? Čia nesiplėsiu, nes ne ta tema.
 Lengvatos valstybei kainuoja pigiau, nei mokėti visiems didesnes pensijas. Nes lengvatomis ne visi pasinaudoja. Be to yra pensininkų, kuriems pensija tėra tik pajamos smulkioms išlaidoms...
 
 Tėvai ir investuoja. Kaip kas gali. Visokių tėvų yra. Bet ir valstybės reikalas pasirūpinti atieties kartomis. Lietuvoje ir taip ydinga politika daugelyje sričių, taip pat ir šeimos...
 
 Nepaneigsi, ir Tau bus labai gerai, kai paaugę vaikai galės važinėti su VT pigiau.
 
 Tai tik laisvos rinkos šalininkų dogma. Pasauliniai pavyzdžiai tai puikiai iliustruoja - Skandinavija. Valstybės ekonomikoje daug, korupcija maža. Aklai mes jų nenukopijuosime, bet galima stengtis nors dalį gerosios praktikos perkelti pas mus.Parašė Wycka Rodyti pranešimąBūtų, būtų, bet nėra, o mokesčių mokėtojų pinigus siurbia. Kiek galiu kartoti — daugiau valstybės ekonomikoje = daugiau korupcijos/otkatų. Kai valstybė pagauna verslininką sukčiaujant, paprastai jis yra nubaudžiamas ir nesumokėti mokesčiai vis tiek patenka į biudžetą (nebent įvyksta bankrotas), tačiau kai pagaunamas korumpuotas valdininkas, apsiribojama jo įkalinimu. Kas tai yra? Principas, kad varnas varnui akies nekerta?
 Savivaldybė tol vėluos mokėti parkams arba išvis nemokės, nes įstatyminė bazė tai kaip ir leidžia. Savivaldybei irgi reikia apyvartinių lėšų. Parkai tada ima paskolas iš bankų, moka palūkanas. Net nereikia įrodinėti, kad visa tai nusėda vartotojo pečiams. Štai kodėl VT bilietai yra jau nenormaliai brangūs, nes kitiems keleiviams reikia kompensuoti lengvatas, kurių savivaldybė nekompensuoja.
 Viskas daug paprasčiau, negu man bandote įrodinėti.
 
 Parašė Wycka Rodyti pranešimąBobutei yra skirtos vietos autobuso/troleibuso priekyje. jeigu jai ir to negana, tegul važiuoja ne piko metu, kada pakanka neužimtų vietų arba mikroautobusu už didesnę kainą. jeigu ir tai netinka, tegul jos vaikai ar anūkai ją vežioja.
 Bobutei nėra skirtų vietų priekyje. Tie lipdukai tai tik graži rekomendacija kitiems keleiviams... Kuo kiti keleiviai geresni už bobutę, kodėl jie turėtų važinėti tada, kada nori ar reikia, o bobutė tik tuomet, kai atlieka vietų? Visi važiuoja tuomet, kai jiems reikia. Ir tiek pilną kainą mokantis keleivis, tiek lengvatininkė bobutė turi tokias pačias teises naudotis VT. Ne bobutės reikalas, kad savivaldybė nesugeba ar nenori sumokėti parku už lengvatas.
 
 
 Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa štai, pats pripažįsti, kad valstybė nesugeba administruoti. Ir kadrų kaita dar ilgai neduos naudos, nes ateis tie patys sovietiniai ar postsovietiniai žmonės. Problema yra ne tiek pačios lengvatos, kiek jų dydis + paskirstymo/kompensavimo mechanizmas. Jis pernelyg sudėtingas, ir kuo sudėtingesnė schema, tuo lengviau joje rasti landų piktnaudžiavimui ir korupcijai. Ir kokios dar investicijos, jeigu net skolų eilę metų nesugeba apmokėti??? 
 Kokia sudėtinga schema? Latvijoje lengvatų schema dar sudėtingesė, bet VT ten geresnės būklės ir netgi pigesnis (išsskyrus Rygą). Tai gal ten ne postsovietiniai žmonės, gal ten ekonimika klesti? Problema valdžios žmonėse ir jų požiūryje į valstybę bei jos valdymą.Paskutinis taisė Al1; 2010.07.28, 22:20.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mažiau skaitykit Delfi straipsnių, Irisbus Crossway varomas dyzelinuParašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąNa daugumoje autobusų yra kondicionieriai kurie litru kitu daugiau suvartoja benzino, bet išvada mano manymu būtų viena:
 dyzeliniai autobusai be abejo yra ekonomiškesni negu benzininis Iris Bus Crossway   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Koks dar benzininis? Nesąmonė. Šiais laikais jau niekas nebegamina galingų benzininių variklių.Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąNa daugumoje autobusų yra kondicionieriai kurie litru kitu daugiau suvartoja benzino, bet išvada mano manymu būtų viena:
 dyzeliniai autobusai be abejo yra ekonomiškesni negu benzininis Iris Bus Crossway 
 Comment








Comment