Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien pastebėjau, kad privačiuose maršrutų autobusuose 05 ir 062 taip pat yra įvesta naujoji įlipimo tvarka.
    P. S. 13:33 val., St. Kalvarijų Turgus vairuotojas iš 30 maršruto autobuso išmetė "bonžą". Ir daug kur jau nuimti senieji "krokodiliniai" komposteriai. Yra paliktas tik pas vairuotoją.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Kodėl socialinė paslauga neturėtų sietis su nemokama paslauga? Kiek mokame tiesiogiai iš savo kišenės policijai, gaisrininkams, mokesčių inspekcijai, tiltų statytojams ir t.t.? O vandentiekis taip pat yra būtinoji paslauga, juk be vandens žmogus išgyvena tik 3 paras. Aišku, galima nurodyti kastis šulinis ar vandenį pirkti parduotuvėje, tačiau jo reikia gana daug ir švaraus. Todėl visi ir mokame „Vilniaus vandenims“ vienodą kainą už tūrio vienetą, bet štai kai prieiname prie VT, tada kainos jau yra diferencijuojamos.
      Daug kas keikiate privačius vežėjus, bet argi mikroautobusų vežėjai miestuose (pvz Transrevis, Mikrida, Zigvalis, etc.) gauna iš savivaldybės kompensacijas? Manau, kad ne, nes jie netaiko lengvatų, moka mokesčius valstybei ir dar užsidirba pelno. Vadinasi, tai yra verslas. O savivaldybių VT daugiau nei pusę keleivių veža už pusę kainos ar dar pigiau, nepaisant to, kad ir pilna bilieto kaina negarantuotų pelno (nes net ir kompensavus lengvatas, savivaldybė moka dotacijas). Dar pridėkime zuikius ir bomžus, kurie važiuoja visiškai nemokamai. Vadinasi, čia jau socialinė paslauga? Socialinė paslauga bomžams ir zuikiams? Tokius žmones taip mylime, kad net sudarome sąlygas jiems važiuoti nemokamai? Arba mūsų prioritetas invalidai ir pensininkai, nes jiems leidžiame važiuoti už pusę kainos? O dirbantis žmogus, kuris yra priverstas kasdien važiuoti (jeigu naudojasi VT), ne tik sumoka visą kainą, bet dar ir primoka iš savo sumokėtų mokesčių nuostolingą VT veiklą. 'Teisingumas triumfuoja' Kas dar įdomu, net jeigu dirbantysis nesinaudoja savivaldybės VT, o važiuoja privačiu autobusu, mikroautobusu ar taxi, tada sav. VT negauna dalies pajamų, automatiškai didėja nuostoliai, ir... jie vis tiek apmokami už mokesčių mokėtojų pinigus. Graudu, bet taip yra.
      Taigi aš ir iškeliu problemą — kam valstybei (ar jai pavaldžioms struktūroms) reikėjo ir tebereikia prisiimti tokius didelius įsipareigojimus, jeigu pati nepajėgi jų vykdyti. Ar galite išvardinti bent 3-4 savivaldybes, kurios turi miesto VT ir nėra jam skolingos?
      Nemalonu garsiai šaukti, kad karalius nuogas, bet prie ko veda tokia išpūsta lengvatų sistema: a) mokiausi potencialūs klientai persėda į asmeninius automobilius arba pereina pas privačius vežėjus (dar gerai, jeigu jie pasirenka ėjimą pėsčiomis arba važiavimą dviračiu); b) savivaldybių skola VT parkams didėja, o šie, pritrūkę apyvartinių lėšų, negali pakankamai investuoti į įrangos atnaujinimą ir algų kėlimą; c) susiformuoja atitinkamas VT naudotojų kontingentas, kuris dėl įvairių priežasčių atstumia naujus mokius potencialius klientus, todėl VT veikla darosi dar nuostolingesnė; d) mokesčių mokėtojų sumokėti pinigai panaudojami neefektyviai, o tai yra nuostolis visai visuomenei.
      Todėl, kad socialinės paslaugos siejimas su nemokama paslauga yra atgyvena, kilusi iš SSRS. Tada daug kas buvo nemokama. Žvelgiant į Vakarus, ten yra ir greitosios med. pagalbos, ir šiaip medicinos, ir ugdymo, ir kt. paslaugos mokamos. Dažnai yra ir privatus, ir valstybinis tos pačios paslaugos sektorius. Taigi socialinės paslaugos sieti su nemokama paslauga negalima, nes tai būtų pernelyg atitrūkęs nuo šių dienų suvokimas.

      Jau ne kartą lyginome įprastą VT su mikroautobusais. Jie juk nevažinėja anksti ryte ir vėlai vakare. Kvailas stebėtis, kad jie uždirba daugiau.

      Tokia sistema naudingiausia miestiečiams, nes jiems nereikia apie tai galvoti. Na ir politikams, nes jie pabūna 1 kadenciją geri ir palikę skolų dingsta, jei jų neišrenka vėl. O jei išrenka, sugalvoja būdų, kaip pateisinti prastėjančią situaciją.

      Dėl visko kalčiausia visuomenė, kuri nėra nei politiškai, nei visuomeniškai aktyvi - aklai tikisi, kad už juos kažkas padarys geriau. Visai ne, politikams patinka, kad žmonės tyliai kenčia.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Todėl, kad socialinės paslaugos siejimas su nemokama paslauga yra atgyvena, kilusi iš SSRS. Tada daug kas buvo nemokama. Žvelgiant į Vakarus, ten yra ir greitosios med. pagalbos, ir šiaip medicinos, ir ugdymo, ir kt. paslaugos mokamos. Dažnai yra ir privatus, ir valstybinis tos pačios paslaugos sektorius. Taigi socialinės paslaugos sieti su nemokama paslauga negalima, nes tai būtų pernelyg atitrūkęs nuo šių dienų suvokimas.
        Keistas socialinės paslaugos taikymo principo susiejimas su praeitimi, t.y. su TSRS. Jeigu tada priešgaisrinė apsauga buvo tiesiogiai nemokama, ir šiandien tokia yra, vadinasi, gaisro gesinimo viešoji paslauga yra atgyvena ir pernely atitrūkęs nuo šių dienų suvokimas?
        Vis tiek anksčiau mano iškelti klausimai liko neatsakyti...

        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Jau ne kartą lyginome įprastą VT su mikroautobusais. Jie juk nevažinėja anksti ryte ir vėlai vakare. Kvailas stebėtis, kad jie uždirba daugiau.
        Pirmiausia, nereikia skubėti su apibendrinimais. Jau praeiviui rodžiau, kad yra mikroautobusų, dirbančių nuo ~5.50h iki ~22:15h. Tai net labai platus intervalas.
        Antra, mikroautobusai daugiau ar mažiau dubliuoja savivaldybės VT. Jeigu piko metu sunku įlipti į kai kuriuos autobusus (pvz 7, 26, 53), ar įsivaizduoji, kas būtų, jeigu nevažiuotų privatūs autobusai ir mikroautobusai? Neįrodysi, kad savivaldybė leistų daugiau transporto priemonių. Ji tiesiog neturėtų už ką jų pirkti, o ir pats keleivių vežimas kažkaip magiškai nuostolingas
        Anksti ryte, per pietus ir vėlai vakare keleivių srautas sumažėja. Ypač vakare po ~20:30h, kai žmonėms nebelieka būtinybės skubėti. Logiška, kad mikroautobusai tada baigia darbą, nes keleiviai teikia prioritetą savivaldybės VT dėl mažesnės kainos. Mikroautobusai tuo laiku tampa visiškai nekonkurencingi. Netiki? Leisk jiems vežti už 2Lt, bent po 20h, ir jie važiuos bent jau iki 22h iš priemiesčių, o tik miesto ribose ir iki 23h, gal net vėliau.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė taccido Rodyti pranešimą
          Gal pražiopsojau, bet kodėl Ž. Paneriuose panaikino A juostą?
          Dėl Lazdynų tilto rekonstrukcijos darbų, siekiant padidinti Savanorių pr. pralaidumą. Ypatingai tai buvo aktualu, kai darbo dienomis (6-20 val., jei neklystu) juo leidžiama buvo važiuoti tik VT.

          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
          Šiandien pastebėjau, kad privačiuose maršrutų autobusuose 05 ir 062 taip pat yra įvesta naujoji įlipimo tvarka.
          P. S. 13:33 val., St. Kalvarijų Turgus vairuotojas iš 30 maršruto autobuso išmetė "bomžą". Ir daug kur jau nuimti senieji "krokodiliniai" komposteriai. Yra paliktas tik pas vairuotoją.
          Nė velnio ten neįvesta - kaip nori, taip lipa. Čia tiesiog žmonių bukumas reiškiasi. Jie nesupranta, kad įlipimo tvarka yra skirta zuikių mažinimui, o ne dėl grožio. Pas privatininkus zuikiu pravažiuoti neįmanoma, nebent tu koks vairuotojo ar konduktorės pažįstamas.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Bet ant privatininkų autobusų antrųjų durų yra užklijuota tik išlipti, o ant priekinių durų užklijuota tik įlipti. Ir mačiau, kad per antrąsias duris privatininkai neįleidžia ir dar mačiau, kad kai kuriuose jau nebėra konduktorių, o pinigus priėmė ir bilietą išdavė vairuotojas.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              O kokios yra tokios sunkios finansinės parkų situacijos priežastys? Tikrai ne tai, kad iki šiol buvo laipinama pro visas duris. Bet tai tikrai ne tik savivaldybės kaltė. Iš dalies kalta ir valstybė, iš dalies- ir patys keleiviai.
              Kokios gi šių problemų priežastys?

              *Valstybės kaltė- nors suprantu, krizė kieme, bet didžiulė klaida buvo mokesčių, PVM ir degalų akcizo lengvatų panaikinimas viešajam transportui. (..)
              *Išlaikoma daug nuostolingų ir praktiškai nenaudojamų maršrutų. (..)

              *Net pagrindinių maršrutų tvarkaraščiai sudaryti itin neprofesionaliai - kai kurie reisai dviem aukštais pripildyti, o kai kurie- tušti.

              *Prastas maršrutų tinklas- daug besidubliuojančių maršrutų

              *Savivaldybės nesugebėjimas užtikrinti, kad kontrolė tinkamai atliktų savo pareigas.

              *VT nepakankamai išnaudoja reklamos galimybes

              * Kalti ir keleiviai, kad mėgsta zuikiais važinėti.

              Tai va, štai kas privedė transpotą prie krizės, o ne laipinimo tvarka.
              Tai įlipimo tvarkos pakeitimu ir siekiama pašalinti vieną iš tavo paminėtų priežasčių. Vieną. Jeigu pakeitimas pasiteisins - iš tavo išvardintų 7 bardako priežasčių liks 6. O tai jau šiokia tokia pažanga. Sekančiu etapu turėtų būti e-bilieto pilnas įvedimas. Jeigu visi keleiviai įlipdami tą e-bilietą e-žymėsis, tai atsiras tiksli duomenų bazė, kiek kokiam maršrute kokių keleivių yra. O vietoje vienkartinio bilietuko padarius valandinį, "tiesioginis susisiekimas" netektų tokios reikmės kaip dabar, ir būtų galima pertvarkyti maršrutus.

              Ir, beje, ne "keleiviai mėgsta zuikiais važinėti", o "VT nesugeba susirinkti pinigų už paslaugą".

              Comment


                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                Bet ant privatininkų autobusų antrųjų durų yra užklijuota tik išlipti, o ant priekinių durų užklijuota tik įlipti. Ir mačiau, kad per antrąsias duris privatininkai neįleidžia ir dar mačiau, kad kai kuriuose jau nebėra konduktorių, o pinigus priėmė ir bilietą išdavė vairuotojas.
                Tai gali būti laikina. Juk vasaros metu išleidžiami konduktoriai atostogų, tuo metu vairuotojai juos pavaduoja.Taip sutaupoma, nes vasarą ir taip keleivių būna mažiau.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Tai, kam tada užklijuoti lipdukai ant privačių autobusų durų? Tokie patys kaip ir ant troleibusų durų yra lipdukai.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment



                    Iš "VILNIUS TAVO KIŠENĖJE" NR. 2 2000/2001

                    Comment


                      Vilniuje bus bandomi dar bent trys nauji troleibusai

                      http://kauno.diena.lt/naujienos/ekon...eibusai-290042

                      Comment


                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                        Tai, kam tada užklijuoti lipdukai ant privačių autobusų durų? Tokie patys kaip ir ant troleibusų durų yra lipdukai.
                        Turėjau omeny ne laipinimą, bet tai, kad bilietus parduoda vairuotojai.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Aš visai ne tą prašiau įrodinėti. Dėl įlapinimo pro priekines duris aš esu nuosaikus priešininkas — sutinku, kad dar reikia palaukti, ir tik tada įsitikinsime, kiek tai yra efektyvu. Tikra padėtis pasimatys rugsėjyje.
                          Tamsta teigėte, kad VT yra verslas ir socialinė paslauga — du viename. Mano supratimu tai yra taip pat neįmanoma kaip šuns ir katės sukryžminimas — gautume katašunį Vat ir prašiau įrodyti, kad tai įmanoma, tik su argumentais ir pavyzdžiais.
                          Mūsuose vyrauja nuomonė, kad viskas, ką mes vadiname socialine paslauga, yra nemokama. Iš tiesų nemokamas sūris yra tik pelėkautuose. Medicina, vidurinis šsilavinimas, policija, gaisrinės tarnyba, kelių priežiūra- už visas šias paslaugas mes mokame, mokėdami mokesčius valstybei, sodrai, PVM, akcizo mokesčius ir tt.

                          Viešasis transportas- tai paslauga, už kurią mes mokame atskirai. Bet tai irgi yra būtinoji socialinė paslauga. Juk nemažai žmonių neišgali arba nenori įsigyti nuosavojo automobilio, taksi per brangus. Viešasis transportas jiems lieka vieninteliu prieinamu susisiekimo būdu. Todėl viešąjį transportą negalima laikyti tik pelną siekiančiu verslu, tai yra ir būtinoji paslauga, be kurios daugelis žmonių tiesiog negalėtų važinėti iš taško A į B.

                          O nemokamu VT neturi būti. Už viską mokėt reikia.

                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Tai įlipimo tvarkos pakeitimu ir siekiama pašalinti vieną iš tavo paminėtų priežasčių. Vieną. Jeigu pakeitimas pasiteisins - iš tavo išvardintų 7 bardako priežasčių liks 6. O tai jau šiokia tokia pažanga. Sekančiu etapu turėtų būti e-bilieto pilnas įvedimas. Jeigu visi keleiviai įlipdami tą e-bilietą e-žymėsis, tai atsiras tiksli duomenų bazė, kiek kokiam maršrute kokių keleivių yra. O vietoje vienkartinio bilietuko padarius valandinį, "tiesioginis susisiekimas" netektų tokios reikmės kaip dabar, ir būtų galima pertvarkyti maršrutus.

                          Ir, beje, ne "keleiviai mėgsta zuikiais važinėti", o "VT nesugeba susirinkti pinigų už paslaugą".
                          Štai, pasitaikė įdomus straipsnis. Pasirodo didžiausias "zuikiu" važinėti mėgstančių keleivių procentas tarp visų keleivių yra Italijoje. Ir tai tik 5,7 proc. Viskas nepaisant to, kad ten galioja priekinių durų tvarka autobusuose. Suprantu, Romoje dar yra metro, tramvajus, bet ten kontrolė labai dažna ir griežta, todėl klaidinga manyti, kad bėginis transportas perveža daugiausia zuikių. Esu įstikinęs, jų ir autobusuose pilna. Lietuva ir tuo labiau Vilnius šiame sąraše netgi į pirmąsias tris vietas nepretenduoja. Vadinasi, zuikiu problema buvo išpūsta- jų nebuvo ultradaug netgi galiojus senajai laipinimo tvarkai ir todėl abejotinos yra ir kalbos apie daugiamilijoninius nuostolius, kuriuos pridaro keleiviai be bilieto.

                          Bet tai neesminis dalykas. Zuikių sumažės- bet nežymiai. Kalbos apie kontrolierių skaičiaus mažinimą jau nutilo- kaip suprantu iš paskutinių naujienų, kontrolės bent jau artimiausiu metu niekas nenaikins. Plius dar prisidės kažkokia ten apsaugos tarnyba (kaip Kaune), tad kontrolierių tik didės. Žodžiu, klaidingai manėme, jog įlipimo pro priekines duris įvedimas skirtas mažinti kontrolės išlaidas. Nauja tvarka įvesta kaip pagalba kontrolei (bent jau kol kas)- ir tik. Dabar keleiviai kontroliuojami dvigubai. Tai tikrai padės sumažinti zuikų skaičių, bet sąžiningiems keleiviams (kurių dauguma) tai bus tik dar didesnis kelionės laiko pailgėjimas, kas gali būt traktuojama tik kaip paslaugos bloginimas, o ne gerinimas, kas atstums dar daugiau keleivių nuo naudojimosi VT. Įsivaizduok, važiuoji rytą į darbą, ir jau be to, kad kiekvienoje stotelėje sugaišti papildomai laiko dėl ilgesnio laipinimo, o vienoje iš stotelių dar stovi kontrolierių/apsauginių mikriukas, kuris perpildytą troleibusą tikrins ne mažau kaip 4-5 min. Įsivaizuok, kiek trūks tavo kelionė į darbą ?

                          Ir, beje, ne "keleiviai mėgsta zuikiais važinėti", o "VT nesugeba susirinkti pinigų už paslaugą"
                          Kas tau yra viešasis transportas - būtinoji (bet jokiu būdu ne nemokama) paslauga ar tik pelno siekiantis verslas? Sprendžiant iš tavo atsakymų susidaro įspūdis, jog palaikai 2-ąjį variantą. Palaikai bet kokį sprendimą, padedantį susirinkti pajamų už parduotus bilietus. Deja, turi būti galvojama ir apie keleivių patogumą, ne tik apie pinigus. Priekinių durų tvarka, padės sumažinti zuikiu ir bomžų skaičių VT, bet turi ir jau minėti trūkumų, kuriems spręsti reikalingi dideli pinigai. Kitu atveju kenčia keleiviai- eilės stotelėse, ilgesnis važiavimo laikas.... Tai kurių galų keisti tvarką, nepalaukius kol tam rezervų atsiras? Suprantu, situacija kritiška, reikia kažką daryti, bet ir apie keleivius galvot reikia. Na, nesikartosiu eilinį kartą, tikiuosi supratai mane. Priekinių durų tvarka- keleivių patogumo atžvilgiu ne geriausias būdas rinkti pinigus už važiavimą.

                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                          Šiandien pastebėjau, kad privačiuose maršrutų autobusuose 05 ir 062 taip pat yra įvesta naujoji įlipimo tvarka.
                          P. S. 13:33 val., St. Kalvarijų Turgus vairuotojas iš 30 maršruto autobuso išmetė "bonžą". Ir daug kur jau nuimti senieji "krokodiliniai" komposteriai. Yra paliktas tik pas vairuotoją.
                          Kol kas įlipimo tvarka privačiuose autobusuose nepakeista. Ant 05 maršruto autobusų durų iš tiesų užklijuoti atitinkami lipdukai (ant 062 dar nemačiau). Bet lipama ir toliau pro visas duris. Galbūt privatininkai iš tiesų planuoja atsisakyti konduktorių ir pereiti prie priekinių durų tvarkos, konduktoriaus vaidmenį paskiriant vairuotojams. Bet tai labai nelogiškas sprendimas jiems, kaip verslininkams- juk jie praranda savo pagrindinį pranašumą priešmiesto VT- greitį, vadinasi praras daug keleivių, kurie grįž į miesto VT dėl terminuoų bilieto. Ir pelną praras
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.24, 00:29.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            ta ilipimo tvarka privaciouse autobusuose nusiziureta gal del patogumo. lengviau isimint ilipancius konduktoriui + islipantiems yra patogiau: nera jokiu grusciu prie duru ir piktu bobu ,kurios lipa per galvas, braunas, kad tik atsisest.

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Mūsuose vyrauja nuomonė, kad viskas, ką mes vadiname socialine paslauga, yra nemokama. Iš tiesų nemokamas sūris yra tik pelėkautuose. Medicina, vidurinis šsilavinimas, policija, gaisrinės tarnyba, kelių priežiūra- už visas šias paslaugas mes mokame, mokėdami mokesčius valstybei, sodrai, PVM, akcizo mokesčius ir tt.
                              Viešasis transportas- tai paslauga, už kurią mes mokame atskirai. Bet tai irgi yra būtinoji socialinė paslauga. Juk nemažai žmonių neišgali arba nenori įsigyti nuosavojo automobilio, taksi per brangus. Viešasis transportas jiems lieka vieninteliu prieinamu susisiekimo būdu. Todėl viešąjį transportą negalima laikyti tik pelną siekiančiu verslu, tai yra ir būtinoji paslauga, be kurios daugelis žmonių tiesiog negalėtų važinėti iš taško A į B.
                              O nemokamu VT neturi būti. Už viską mokėt reikia.
                              Tamsta vis tiek nesupratai problemos, o ir atsakinėdamas nukopijavai amiko atsakymą
                              'Nemokama' būtinoji paslauga yra medicina. Kodėl iki šiol ji „nemokama“, jeigu už viską reikia mokėti? Kodėl policija, priešgaisrinė apsauga, vidurinis švietimas yra nemokamos būtinosios paslaugos, jeigu už viską reikia mokėti?
                              Žinoma, nemokamų dalykų nėra. Aš akcentavau, kad arba VT turi būti tiesiogiai nemokamas (už viską sumoka tik valstybė arba savivaldybė), arba visiems vienodai mokamas, t.y. verslas. Nes dabartinė situacija, kai yra „nei žuvis, nei mėsa“, nepasiteisina — tai įrodo metai iš metų besitęsiančios ir nemažėjančios VT skolos.
                              Tai tiek šįkart trumpai, kad daugiau žmonių suprastų
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                Šiandien pastebėjau, kad privačiuose maršrutų autobusuose 05 ir 062 taip pat yra įvesta naujoji įlipimo tvarka.
                                Lipdukus ant durų mačiau jau antradienį.

                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Tai gali būti laikina. Juk vasaros metu išleidžiami konduktoriai atostogų, tuo metu vairuotojai juos pavaduoja.Taip sutaupoma, nes vasarą ir taip keleivių būna mažiau.
                                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                Tai, kam tada užklijuoti lipdukai ant privačių autobusų durų? Tokie patys kaip ir ant troleibusų durų yra lipdukai.
                                Parašė auris88 Rodyti pranešimą
                                ta ilipimo tvarka privaciouse autobusuose nusiziureta gal del patogumo. lengviau isimint ilipancius konduktoriui + islipantiems yra patogiau: nera jokiu grusciu prie duru ir piktu bobu ,kurios lipa per galvas, braunas, kad tik atsisest.
                                Privatininkų tvarkaraščiai jau įtraukti į marsrutai.lt. GPS įranga autobusuose taip pat sumontuota ir LCD ekranuose stotelėse rodomomas atvykimo laikas.
                                Taip pat stotelėse jau yra 05 ir 062 autobusų grafikai. Kadangi jau prabilta apie integravimą į e-bilieto sistemą, tai ir įlaipinimo tvarkos pakeitimas logiškas. Žinoma, kol kas tikriausiai konduktorių nebus atsisakoma. Nebent vasara, kai mažiau keleivių, kai reikia išleisti konduktores atostogų. Arba kol kas tik pabandoma, ar viens vairuotojas susitvarkys su bilietų pardavimu, bet tai abejotina.

                                Comment


                                  Šiandien teko matyti retą vairuotoją, kurį noris pagirti. Kad išvengti kaitros salone, jis siūlė keleiviams lipti ir išlipti pro priekines duris (kaip žinome, miestas šiomis dienomis tuščias, keleivių vienetai) ir neatidarinėjo kitų durų. Be to, sužinojau, kad VOLVO 7700 kuo puikiausiai įsibegėja iki tikrai nemažo greičio, tad mažas greiti maršrute tikrai ne technikos ar vairuotojo kaltė.

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Štai, pasitaikė įdomus straipsnis. Pasirodo didžiausias "zuikiu" važinėti mėgstančių keleivių procentas tarp visų keleivių yra Italijoje. Ir tai tik 5,7 proc. Viskas nepaisant to, kad ten galioja priekinių durų tvarka autobusuose. Suprantu, Romoje dar yra metro, tramvajus, bet ten kontrolė labai dažna ir griežta, todėl klaidinga manyti, kad bėginis transportas perveža daugiausia zuikių. Esu įstikinęs, jų ir autobusuose pilna. Lietuva ir tuo labiau Vilnius šiame sąraše netgi į pirmąsias tris vietas nepretenduoja. Vadinasi, zuikiu problema buvo išpūsta- jų nebuvo ultradaug netgi galiojus senajai laipinimo tvarkai ir todėl abejotinos yra ir kalbos apie daugiamilijoninius nuostolius, kuriuos pridaro keleiviai be bilieto.
                                    Tie 4 proc. nuo 193 mln. (pernai pervežtų keleivių skaičius) tėra tik nepilni 8 mln. Arba kiekviename autobuse ar troleibuse kiekviename maršrute vieno reiso metu maždaug po 2 keleivius. Kas fiziškai kitų keleivių patogumams (dėl vietos užėmimo)neturi jokios įtakos. Autobusas irgi nei daugiau kuro dėl to sunaudoja, nei yra laužomas. Be to tie 8 mln. tėra tik hipotetiniai keleiviai. 16 mln. pajamų (kartu su PVM) parkai vis tiek negaus, nes dalis zuikių, sugriežtėjus kontrolei, iš viso nevažiuos (asocialai, tie, kam reikia pavažiuoti pora stotelių ir pan.). Dalis ir toliau važinės zuikiu, pateikdami vairuotojui senus talonėlius... Juk būti nubaustam tikimybė beveik nepadidėjo.

                                    Comment


                                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                      Be to, sužinojau, kad VOLVO 7700 kuo puikiausiai įsibegėja iki tikrai nemažo greičio, tad mažas greiti maršrute tikrai ne technikos ar vairuotojo kaltė.
                                      Dažniausiai tas nemažas greitis apsiriboja 70 km/val., nes yra ribotuvai. Tačiau yra ir tokių, kur tie ribotuvai "nulaužti" ir autobusas gali ne tik įsibėgėti daugiau nei 70, bet tą daryti su atidarytom durim.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Sveiki, norėjau paklaust kodėl nurašyti visi tie Van Hool A300 autobusai kurių garažiniai numeriai 484,485,486,487 ir t.t? Man asmeniškai jie labai patiko

                                        Comment


                                          Turbūt brangios detalės buvo. Šiaip nurašytas tik 1, likę - numesti patvory. Asmeniškai man jie nelabai patiko, nes jie netalpūs.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X