Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Amiko teiginio pagrindimas
    Parašė Amiko
    Eiliniai valdininkų pasapnavimai tik dėl akių, kad galėtų įrodyt, jog atseit kažką veikė.
    Troleibusai:
    1. P. Lukšio g. reikia platinti ties ta vieta, kur ji įsilieja į Kalvarijų g. Taip pat nemanau, kad ten troleibusų eismas yra reikalingas.
    2. Į Santariškes linijos, be abejo, reikalingos, tik va iki tų daugiabučių kvartalų tai troleibusai yra grynas nuostolis - ten visi su mašinomis.
    3. Visiškas absurdas - troleibusų eismo gražinimas į visą Gedimino prospektą ir dar Žvėryno tiltu! Kyla klausimas, kodėl tada juos iš ten išgujo?

    Autobusai:
    1. Pietiniame (Naujininkų) aplinkkelyje VT sustojimai nėra įrengti ir ten nėra ką vežti.
    2. Gudelių g./Vakariniu aplinkkeliu į Karoliniškes tektų naują maršrutą leisti, nes ten ir taip jau nėra ką keisti.
    3. Panerių g. ties autobusų stotimi VT nereikalingas - šalia yra kitų alternatyvų.
    4. Senamiesčio pietinis aplinkkelis naudojamas nuliniems reisams, o šiaip po apklausos buvo nutarta neleisti juo 74 maršruto.
    5. Aukštaičių g. ir ten toliau iš viso neaišku kaip ir kur ten galima pravažiuoti ir kas ten važiuos.
    6. Per Vokiečių g. galima vėl paleisti 11 jei bus išspręsta parkavimosi problema toje atkarpoje kur eina maršrutas.
    7. Rinktinės g. VT eismas jau yra
    8. "Kernavės tilto trasa" eismas bus galimas tik tada, jei išgriaus pusę Šnipiškių ir pastatys tiltą (perspektyva artimiausiems 100 metų)
    9. Pilatės pr. (abi atkarpos) jau yra seniai paleistas eismas.
    10. Šilo g. galima kažką galvoti
    11. Šiaurės g. (nuo Verkių g. iki Pilaitės) dar reikia nutiesti. Tokia pat perspektyva kaip ir nr. 8
    12. Ties Perkūnkiemiu ten irgi niekas nepritakyta VT ir kol kas jokių perspektyvų artimiausiems metams. Nuo Gineitiškių į Tarandę einantį kelią reikia asfaltuoti ir priversti ką nors ten naudotis VT, nes ten ir taip šalia yra.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Troleibusai:
      2. Į Santariškes linijos, be abejo, reikalingos, tik va iki tų daugiabučių kvartalų tai troleibusai yra grynas nuostolis - ten visi su mašinomis.
      Taip, daug kas ten su mašinomis, tačiau tikrai ne visi. Beje, ir tie kurie su mašinomis, jos kartais genda, piktas dėdė policininkas atima teises arba važiuojama į centrą su tikslu pavartoti alkoholio. Beje, jeigu jau Kalvarijų gatve važiuoja autobusai, kodėl negalėtų vietoje jų važiuoti ir troleibusai? Tokiu atveju būtų galima atsisakyti 26 maršruto, o 35 ir 36 nukreipti į Ateities gatvę, kur jis apsisuktų 49 maršruto galiniame žiede. Taip pat labai palengvėtų persėdimas į troleibusą (važiuojantį į centrą arba pačią stotį) atvykusiems 112 ar 87 maršruto autobusais.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Tai vis tiek ten nėra tiek daug keleivių, tačiau autobusai iki ten važiuoja, važiuos ir troleibusai. Juk nesakau, kad ten negalima - tiesiog tai nuostolinga. O juk ten dar žmonės mėgsta tylą - jiems, mat, autobusas stovintis su įjungtu varikliu kelia per didelį triukšmą. O ką tada kalbėti apie Škodas, kurių variklius aš vakare vėlai girdžiu lekiant Justiniškių gatve, nors mano namas pakankamai toli nuo ten.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          O juk ten žmonės mėgsta tylą - jiems, mat, autobusas stovintis su įjungtu varikliu kelia per didelį triukšmą. O ką tada kalbėti apie Škodas, kurių variklius aš vakare vėlai girdžiu lekiant Justiniškių gatve, nors mano namas pakankamai toli nuo ten.
          Valdininkai juos nuramins teiginiais, kad sumažės oro tarša
          Beje, būtų įdomu paskaičiuoti, per kiek laiko atsipirktų troleibusų linijų pratęsimas į šiaurinius Vilniaus mikrorajonus, darant prielaidą, kad keleivių srautai išliks tie patys?
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Troleibusai:
            1. P. Lukšio g. reikia platinti ties ta vieta, kur ji įsilieja į Kalvarijų g. Taip pat nemanau, kad ten troleibusų eismas yra reikalingas.
            Kam ten visai troleibusai ? Ir taip iš bet kurio šios gatvės taško nesunku pasiekti Kalvarijų g. ir Žirmūnų g., o ten VT- aibė. Nors šiaip infrastruktūra transportui P.Lukšio g. yra iš dalies paruošta- kiek žinau, sankryžoje su Verkių g. yra stotelės įvažos. Jei jau taip norima viešojo transporto Lukšio g., nebent galima ja paleisti tą patį 87 maršrutą iki Šiaurės miestelio.

            2. Į Santariškes linijos, be abejo, reikalingos, tik va iki tų daugiabučių kvartalų tai troleibusai yra grynas nuostolis - ten visi su mašinomis.
            Be abejo, troleibusai iki Santariškių reikalingi, nors sutinku, kad iki Santariškių žiedo nedaug ką paveši. Tad užtektų troleibuso iki Vaikų ligoninės, O iki Santariškių žiedo galima bus palikti 26A autobusą. 26 bus galima atsisakyti kaip nebereikalingo.

            3. Visiškas absurdas - troleibusų eismo gražinimas į visą Gedimino prospektą ir dar Žvėryno tiltu! Kyla klausimas, kodėl tada juos iš ten išgujo?
            Troleibusus ten grąžinti- tai absurdas, bet galima Gedimino prospektu ir per Žirmūnų tiltą paleisti 11 autobusą. Iš Pylimo gatvės jis nesuktų į Pamėnkalnio, o važiuotų Jogailos g., Gedimino pr., per Žvėryno tiltą į Vytauto g. , toliau- senąja trasa. Atgal važiuotų Žvėryno tiltu, Gedimino pr., Jogailos g., iš jos suktų į Islandijos g., toliau- senąja trasa. Taip beje 11 mažiau dubliuos troleibusų trasas.

            2. Gudelių g./Vakariniu aplinkkeliu į Karoliniškes tektų naują maršrutą leisti, nes ten ir taip jau nėra ką keisti.
            Transporto į Karoliniškes per Vakarinį aplinkkelį nereikia- jo pakanka ir nuo Pasakų Parko bei Laisvės pr. O štai į Gudelių gyvenvietę (turiu omenyje Gudelių šilą), sutvarkius Vakarinį aplinkkelį, reikės paleisti kokį naują maršrutą. Būtent naują, nes aplinkinius autobusus nelabai kur ir pratęsi, o troleibusų linijos tiesti neapsimokės.
            Siūlykit idėjas, kokia turėtų būti šio būsimojo maršruto trasa. Mano nuomone, jis turėti driektis Vakariniu aplinkkeliu, Oslo g., Geležinio Vilko g., Žalgirio g. iki dabartinio Žalgirio žiedo. Taip jis mažiausiai dubliuos kitų autobusų trasas.

            5. Aukštaičių g. ir ten toliau iš viso neaišku kaip ir kur ten galima pravažiuoti ir kas ten
            važiuos.
            Aukštaičių g. yra žiedas, kuriame anksčiau apsisukdavo 33 autobusas (dar likęs ženklas "st.Paupys") . Jis liko nebenaudojamas, kai maršrutas buvo pratęstas pirmiausiai iki Markučių, o vėliau- ir iki Gurių. Toliau šiuo žiedo jau yra siauri kiemeliai, kur VT nu visai nereikalingas Priežasčių vėl naudoti šį žiedą nėra. Nebent kokiam nors naujam maršrutui.

            9. Pilatės pr. (abi atkarpos) jau yra seniai paleistas eismas.
            Vieno 30 ten užtenka. Pagrindinis keleivių srautas visgi yra Vydūno g.
            12. Ties Perkūnkiemiu ten irgi niekas nepritakyta VT ir kol kas jokių perspektyvų artimiausiems metams. Nuo Gineitiškių į Tarandę einantį kelią reikia asfaltuoti ir priversti ką nors ten naudotis VT, nes ten ir taip šalia yra.
            Kodėl nepritaikyta? Juk jau yra įrengtos stotelės, na gal žiedas per mažas autobuso apsisukimui, jį reikia praplatinti. Koks vienas maršrutas Perkūnkiemyje būtų neprošal. Kita vertus, žmonės jau įprato naudotis mikriukais
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.04.26, 22:50.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Kodėl nepritaikyta? Juk jau yra įrengtos stotelės, na gal žiedas per mažas autobuso apsisukimui, jį reikia praplatinti. Koks vienas maršrutas Perkūnkiemyje būtų neprošal. Kita vertus, žmonės jau įprato naudotis mikriukais
              Stotelės yra pažymėtos tik stulpais ir ten visada mašinų pristatyta, nes Perkūnkiemis (kaip ir Senamiestis) yra viena didelė mašinų stovėjimo aikštelė. Žiedo ten jokio nėra. Čia tas pats, kas vadinti tavo kiemą, kur stovi mašinos, žiedu . Pavilnionių ir L. Zamenhofo gatvėms iki susijungimo dar labai toli, o pastaroji išvis yra tik siauras pravažiavimas palei garažus.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                3. Visiškas absurdas - troleibusų eismo gražinimas į visą Gedimino prospektą ir dar Žvėryno tiltu! Kyla klausimas, kodėl tada juos iš ten išgujo?
                Išgujo todėl, kad iš jau kokį 20 metų bandoma įgyvendint utopinę idėją - aplenkti Kauną, iš Gedimino pr. padarant pėsčiųjų gatvę (kaip kad Laisvės alėja). Nieko bendro su transportu tai neturėjo ir neturi.

                Idėja kvaila (tas tapo akivaizdu pabandžius ją bent iš dalies įgyvendint), bet nėra valios šios idėjos atsisakyti.

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Aukštaičių g. yra žiedas, kuriame anksčiau apsisukdavo 33 autobusas (dar likęs ženklas "st.Paupys") . Jis liko nebenaudojamas, kai maršrutas buvo pratęstas pirmiausiai iki Markučių, o vėliau- ir iki Gurių.
                  Šio žiedo istorija daug senesnė Iki jo ilgą laiką važiuodavo 8 troleibusas - pradžioje iš Žirmūnų, o paskutiniaisiais troleibusų linijos (T. Vrublevskio - Šventaragio - B. Radvilaitės - Maironio - Aukštaičių gatvėse) gyvavimo metais - kaip ir dabar, iš Justiniškių - Pašilaičių.

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Išgujo todėl, kad iš jau kokį 20 metų bandoma įgyvendint utopinę idėją - aplenkti Kauną, iš Gedimino pr. padarant pėsčiųjų gatvę (kaip kad Laisvės alėja). Nieko bendro su transportu tai neturėjo ir neturi.

                    Idėja kvaila (tas tapo akivaizdu pabandžius ją bent iš dalies įgyvendint), bet nėra valios šios idėjos atsisakyti.
                    Kadangi iš Gedimino pr. pėsčiųjų gatvės taip ir nepavyko padaryti, o automobilių srautai dabar prospekte nemaži, aš manau, kad žymiai apriboti automobilių eismą ir paleisti troleibusus Gedimino prospektu nėra utopinis dalykas. Bent jau atkarpoje nuo Jogailos gatvės iki katedros, kaip buvo iki prospekto rekonstrukcijos, pirmiausiai - paleisti 2, 3 ir 14 troleibusus. Šventes, kurių metu uždaromas eismas kelioms dienoms, būtų galima organizuoti kitoje prospekto atkarpoje.
                    Paskutinis taisė Al1; 2010.04.27, 13:33.

                    Comment


                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                      Šio žiedo istorija daug senesnė Iki jo ilgą laiką važiuodavo 8 troleibusas - pradžioje iš Žirmūnų, o paskutiniaisiais troleibusų linijos (T. Vrublevskio - Šventaragio - B. Radvilaitės - Maironio - Aukštaičių gatvėse) gyvavimo metais - kaip ir dabar, iš Justiniškių - Pašilaičių.
                      O dar prieš tai kažkaip Tilto g. iki Žaliojo tilto (?).
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Tai jau turbūt iki "Tėvynės".

                        Comment


                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                          na taip taciau butu idomu suzinoti vis delto ar "susisiekimo paslaugos" kazkiek koordinuoja siu privaciu autobusu ir mikroautobusu veikla? Juk kazkas is dalyviu yra sakes jog si imone uzsiima VISU Vilniaus VT. Be to anksciau vilniustranspot.lt darbuotoju sarase lyg ir buvo etatas eiso organizavimo skyriaus-zmogaus kuris atsakingas uz privaciu vezeju veikla.Dabar kiek matau liko tik 2 etatai vienas koordinuoja autobusus,kitas troleibusus...
                          Klabejau su kazkokiu "susisiekimo paslaugu" darbuotoju,tai pagal jo zodzius supratau jog "susisiekimo paslaugos" be eismo ir sviesoforu organizavimu uzsiima" troleibusais,autobusais ir IS DALIES privaciais vezejais..taciau nelabai as juo kazkaip tikiu ir drisciau abejoti jo kompetencija va su tais privaciais vezejais ir ju "kontaktavimu" su imone "susisiekimo paslaugos" lieka didele misle..

                          Comment


                            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                            Klabejau su kazkokiu "susisiekimo paslaugu" darbuotoju,tai pagal jo zodzius supratau jog "susisiekimo paslaugos" be eismo ir sviesoforu organizavimu uzsiima" troleibusais,autobusais ir IS DALIES privaciais vezejais..taciau nelabai as juo kazkaip tikiu ir drisciau abejoti jo kompetencija va su tais privaciais vezejais ir ju "kontaktavimu" su imone "susisiekimo paslaugos" lieka didele misle..
                            Tai tik tau vieninteliam, nuolat klausinėjančiam, ir nieko iki šiol nesupratusiam - "didžiulė mįslė"
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Tai tik tau vieninteliam, nuolat klausinėjančiam, ir nieko iki šiol nesupratusiam - "didžiulė mįslė"
                              na jei toks proto bokstas esi-tai pasakyk kaip yra su privaciais vezejais ir nebus misle

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                na jei toks proto bokstas esi-tai pasakyk kaip yra su privaciais vezejais ir nebus misle
                                Jau rašiau ne kartą. "Susisiekimo paslaugoms" nepriklauso nei parkai, nei vežėjai, nei jų transportas. "Susisiekimo paslaugoms" priklauso Vilniaus miesto viešojo transporto sistema, kuria jie gali disponuoti, todėl jiems priklauso koordinuoti Vilniaus miesto teritorijoje esančius viešojo transporto maršrutus, visai nepriklausomai, juos aptarnauja privatus ar ne privatus vežėjas. O skirtumas tarp privačių ir savivaldybės vežėjų ryšių su "Susisiekimo paslaugomis" yra dėl to, kad "Susisiekimo paslaugos" perka paslaugas iš savivaldybės vežėjų, o iš privačių vežėjų - neperka. Bent jau šitaip yra Kaune ir dėl tam tikrų priežasčių manau, kad Vilniuje taip pat. Kokių dar "mįslių" yra tavo galvoje?
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.27, 15:25.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  Šio žiedo istorija daug senesnė Iki jo ilgą laiką važiuodavo 8 troleibusas - pradžioje iš Žirmūnų, o paskutiniaisiais troleibusų linijos (T. Vrublevskio - Šventaragio - B. Radvilaitės - Maironio - Aukštaičių gatvėse) gyvavimo metais - kaip ir dabar, iš Justiniškių - Pašilaičių.
                                  O dar prieš tai kažkaip Tilto g. iki Žaliojo tilto (?).
                                  "Senais laikais" 8-tasis troleibusas "Žirmūnai - Paupys" važiuodavo: Žirmūnų žiedas - Žirmūnų g. - Žirmūnų tiltas - T. Kosciuškos g. ir toliau kaip minėta (aplink Katedrą) iki Paupio. Vėliau, atsiradus kontaktiniam tinklui Šeimyniškių g. ir Ukmergės g. (Konstitucijos pr.) jo trasą "persuko" į Justiniškes ir Pašilaičius (kaip ir dabar). Kiek atsimenu, važinėdavo tik piko valandomis ir, jei neklystu, dar buvo keli reisai vėlai vakare (kad išvežtų namo elektros skaitiklių ir kitų gretimų gamyklų darbuotojus po antros pamainos - panašiai kaip 18-tas dar prieš keletą metų).
                                  Prasidėjus Gedimino prospekto rekonstrukcijai ir uždarius T. Vrublevskio gatvę, 8-tasis, kaip ir kiti buvo nukreipti Goštauto gatve Žaliojo tilto link.
                                  Dar kurį laiką buvo bandoma eksperimentuoti su jo trasomis - berods, rytais jis važiuodavo žiediniu maršrutu Pašilaičiai - Konstitucijos pr. - Žirmūnų tiltas - Centras (Vilniaus g. - Jogailos g. - Pamėnkalnio g.) - Žvėrynas - Pašilaičiai, o po pietų - atvirkščiai. Bet tai netruko labai ilgai - kol atsirado dabartinė maršruto trasa "Pašilaičiai - Šiaurės miestelis".
                                  Paskutinis taisė aRa; 2010.04.27, 15:40. Priežastis: 18-tas :)

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Jau rašiau ne kartą. "Susisiekimo paslaugoms" nepriklauso nei parkai, nei vežėjai, nei jų transportas. "Susisiekimo paslaugoms" priklauso Vilniaus miesto viešojo transporto sistema, kuria jie gali disponuoti, todėl jiems priklauso koordinuoti Vilniaus miesto teritorijoje esančius viešojo transporto maršrutus, visai nepriklausomai, juos aptarnauja privatus ar ne privatus vežėjas. O skirtumas tarp privačių ir savivaldybės vežėjų ryšių su "Susisiekimo paslaugomis" yra dėl to, kad "Susisiekimo paslaugos" perka paslaugas iš savivaldybės vežėjų, o iš privačių vežėjų - neperka. Bent jau šitaip yra Kaune ir dėl tam tikrų priežasčių manau, kad Vilniuje taip pat. Kokių dar "mįslių" yra tavo galvoje?
                                    Na as juk ir nerasiau kas "priklauso" susisiekimo paslaugoms..as klausiau ka jie koordinuoja arba su kuo kontaktuoja.O is tavo labai sudetingo paaiskinimo supratau jog "susisiekimo paslaugos" kaip ir koordinuoja privacius vezejus,ju marsrutus taciau is ju negauna pinigu ar kaip cia suprasti ta? Koordinuoja marsrutus taciau paslaugu is privaciu vezeju neperka..??

                                    Comment


                                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                      Na as juk ir nerasiau kas "priklauso" susisiekimo paslaugoms..as klausiau ka jie koordinuoja arba su kuo kontaktuoja.O is tavo labai sudetingo paaiskinimo supratau jog "susisiekimo paslaugos" kaip ir koordinuoja privacius vezejus,ju marsrutus taciau is ju negauna pinigu ar kaip cia suprasti ta? Koordinuoja marsrutus taciau paslaugu is privaciu vezeju neperka..??
                                      O kodėl privatininkai turėtų mokėti "Susisiekimo paslaugoms, jei tai yra SĮ (savivaldybės įmonė), kuri finansuojama iš miesto biudžeto? "Susisiekimo paslaugos" koordinuoja maršrutus, eismo tvarkaraščius, tačiau privatus vežėjas tvarkaraščius gali kurti sau ir pats, tačiau "Susisiekimo paslaugos" juos derina su kitų maršrutų tvarkaraščiai. Taip pat "Susisiekimo paslaugos" rūpinasi keleivių aptarnavimo kokybe, infrastruktūros derinimu. Tai įmonė, kuri realiai nelabai ką daro, bet užsiima veiklos koordinavimu, planavimu ir kažkiek kontroliavimu. "Susisiekimo paslaugos" iš miesto biudžeto gauna pinigų, už kuriuos iš savivaldybės vežėjų perka paslaugas, "Susisiekimo paslaugos" gauna pinigus už įsigytus bilietus ir juos paskirtos vežėjams pagal tam tikrus kriterijus. Ar bent kažkiek aiškiau? Paprastai paaiškinti sudėtinga, nes tu esi per mažai susipažinęs su visa viešojo transporto sistema ir jos veikimu ir funkcionavimu Lietuvoje.

                                      Labai glaustai tariant - "Susisiekimo paslaugų" pagrindinis uždavinys - rūpintis, kad Vilniaus mieste transporto eismas ir viešasis transportas būtų organizuojamas darniai, vieningai, tvarkingai.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.27, 15:53.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        O kodėl privatininkai turėtų mokėti "Susisiekimo paslaugoms, jei tai yra SĮ (savivaldybės įmonė), kuri finansuojama iš miesto biudžeto? "Susisiekimo paslaugos" koordinuoja maršrutus, eismo tvarkaraščius, tačiau privatus vežėjas tvarkaraščius gali kurti sau ir pats, tačiau "Susisiekimo paslaugos" juos derina su kitų maršrutų tvarkaraščiai. Taip pat "Susisiekimo paslaugos" rūpinasi keleivių aptarnavimo kokybe, infrastruktūros derinimu. Tai įmonė, kuri realiai nelabai ką daro, bet užsiima veiklos koordinavimu, planavimu ir kažkiek kontroliavimu. "Susisiekimo paslaugos" iš miesto biudžeto gauna pinigų, už kuriuos iš savivaldybės vežėjų perka paslaugas, "Susisiekimo paslaugos" gauna pinigus už įsigytus bilietus ir juos paskirtos vežėjams pagal tam tikrus kriterijus. Ar bent kažkiek aiškiau? Paprastai paaiškinti sudėtinga, nes tu esi per mažai susipažinęs su visa viešojo transporto sistema ir jos veikimu ir funkcionavimu Lietuvoje.
                                        dekui uz paaiskinima taip aiskiau..supratau manau ta ka ir norejau suprasti,visdelto "susisiekimo paslaugos" kazkiek is dalies koordinuoja privacius vezejus,nes kaip sakei si imone nustato marsrutus,derina tvarkarascius,ir privatus vezejas be sios imones zinios negali keisti marsruto trasos ir pan. Tai liecia privacius autobusus ir mikroautobusus aptarnaujantiems keleivius miesto (ir siek tiek uzmiescio marsrutais).

                                        Comment


                                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                          dekui uz paaiskinima taip aiskiau..supratau manau ta ka ir norejau suprasti,visdelto "susisiekimo paslaugos" kazkiek is dalies koordinuoja privacius vezejus,nes kaip sakei si imone nustato marsrutus,derina tvarkarascius,ir privatus vezejas be sios imones zinios negali keisti marsruto trasos ir pan. Tai liecia privacius autobusus ir mikroautobusus aptarnaujantiems keleivius miesto (ir siek tiek uzmiescio marsrutais).
                                          Būtent. Prašom
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.27, 16:12.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X