Amiko teiginio pagrindimas
	
		
			
			
				
	
Troleibusai:
1. P. Lukšio g. reikia platinti ties ta vieta, kur ji įsilieja į Kalvarijų g. Taip pat nemanau, kad ten troleibusų eismas yra reikalingas.
2. Į Santariškes linijos, be abejo, reikalingos, tik va iki tų daugiabučių kvartalų tai troleibusai yra grynas nuostolis - ten visi su mašinomis.
3. Visiškas absurdas - troleibusų eismo gražinimas į visą Gedimino prospektą ir dar Žvėryno tiltu! Kyla klausimas, kodėl tada juos iš ten išgujo?
Autobusai:
1. Pietiniame (Naujininkų) aplinkkelyje VT sustojimai nėra įrengti ir ten nėra ką vežti.
2. Gudelių g./Vakariniu aplinkkeliu į Karoliniškes tektų naują maršrutą leisti, nes ten ir taip jau nėra ką keisti.
3. Panerių g. ties autobusų stotimi VT nereikalingas - šalia yra kitų alternatyvų.
4. Senamiesčio pietinis aplinkkelis naudojamas nuliniems reisams, o šiaip po apklausos buvo nutarta neleisti juo 74 maršruto.
5. Aukštaičių g. ir ten toliau iš viso neaišku kaip ir kur ten galima pravažiuoti ir kas ten važiuos.
6. Per Vokiečių g. galima vėl paleisti 11 jei bus išspręsta parkavimosi problema toje atkarpoje kur eina maršrutas.
7. Rinktinės g. VT eismas jau yra
8. "Kernavės tilto trasa" eismas bus galimas tik tada, jei išgriaus pusę Šnipiškių ir pastatys tiltą (perspektyva artimiausiems 100 metų)
9. Pilatės pr. (abi atkarpos) jau yra seniai paleistas eismas.
10. Šilo g. galima kažką galvoti
11. Šiaurės g. (nuo Verkių g. iki Pilaitės) dar reikia nutiesti. Tokia pat perspektyva kaip ir nr. 8
12. Ties Perkūnkiemiu ten irgi niekas nepritakyta VT ir kol kas jokių perspektyvų artimiausiems metams. Nuo Gineitiškių į Tarandę einantį kelią reikia asfaltuoti ir priversti ką nors ten naudotis VT, nes ten ir taip šalia yra.
					
					Parašė Amiko
					
				
				
			
		1. P. Lukšio g. reikia platinti ties ta vieta, kur ji įsilieja į Kalvarijų g. Taip pat nemanau, kad ten troleibusų eismas yra reikalingas.
2. Į Santariškes linijos, be abejo, reikalingos, tik va iki tų daugiabučių kvartalų tai troleibusai yra grynas nuostolis - ten visi su mašinomis.
3. Visiškas absurdas - troleibusų eismo gražinimas į visą Gedimino prospektą ir dar Žvėryno tiltu! Kyla klausimas, kodėl tada juos iš ten išgujo?
Autobusai:
1. Pietiniame (Naujininkų) aplinkkelyje VT sustojimai nėra įrengti ir ten nėra ką vežti.
2. Gudelių g./Vakariniu aplinkkeliu į Karoliniškes tektų naują maršrutą leisti, nes ten ir taip jau nėra ką keisti.
3. Panerių g. ties autobusų stotimi VT nereikalingas - šalia yra kitų alternatyvų.
4. Senamiesčio pietinis aplinkkelis naudojamas nuliniems reisams, o šiaip po apklausos buvo nutarta neleisti juo 74 maršruto.
5. Aukštaičių g. ir ten toliau iš viso neaišku kaip ir kur ten galima pravažiuoti ir kas ten važiuos.
6. Per Vokiečių g. galima vėl paleisti 11 jei bus išspręsta parkavimosi problema toje atkarpoje kur eina maršrutas.
7. Rinktinės g. VT eismas jau yra
8. "Kernavės tilto trasa" eismas bus galimas tik tada, jei išgriaus pusę Šnipiškių ir pastatys tiltą (perspektyva artimiausiems 100 metų)
9. Pilatės pr. (abi atkarpos) jau yra seniai paleistas eismas.
10. Šilo g. galima kažką galvoti
11. Šiaurės g. (nuo Verkių g. iki Pilaitės) dar reikia nutiesti. Tokia pat perspektyva kaip ir nr. 8
12. Ties Perkūnkiemiu ten irgi niekas nepritakyta VT ir kol kas jokių perspektyvų artimiausiems metams. Nuo Gineitiškių į Tarandę einantį kelią reikia asfaltuoti ir priversti ką nors ten naudotis VT, nes ten ir taip šalia yra.







 taciau butu idomu suzinoti vis delto ar "susisiekimo paslaugos" kazkiek koordinuoja siu privaciu autobusu ir mikroautobusu veikla? Juk kazkas is dalyviu yra sakes jog si imone uzsiima VISU Vilniaus VT. Be to anksciau vilniustranspot.lt darbuotoju sarase lyg ir buvo etatas eiso organizavimo skyriaus-zmogaus kuris atsakingas uz privaciu vezeju veikla.Dabar kiek matau liko tik 2 etatai vienas koordinuoja autobusus,kitas troleibusus...
 taciau butu idomu suzinoti vis delto ar "susisiekimo paslaugos" kazkiek koordinuoja siu privaciu autobusu ir mikroautobusu veikla? Juk kazkas is dalyviu yra sakes jog si imone uzsiima VISU Vilniaus VT. Be to anksciau vilniustranspot.lt darbuotoju sarase lyg ir buvo etatas eiso organizavimo skyriaus-zmogaus kuris atsakingas uz privaciu vezeju veikla.Dabar kiek matau liko tik 2 etatai vienas koordinuoja autobusus,kitas troleibusus...
Comment