Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Ačiū, bet ar tai, kad antrasis troleibuso tiltas pradeda suktis atgal, tai čia ABS?
    Technikos taip gerai nesuprantu, kad paaiškinčiau. Galbūt tokių atsiras... Bet aš asmeniškai manau, kad tas galinės ašies važiavimas atgal yra specialiai įjungta funkcija žiemos metu sudėtingomis eismo sąlygomis - dėl greitesnio sustojimo. Solaris autobusai ir troleibusai tikrai turi įdomių ir naudingų funkcijų
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Tai nėra ABS, tiesiog galinio tilto judesiai dažniausiai padeda troleibusui menevruoti, o šiuo atveju leidžia greičiau sustabdyti.
    Ačiū už patikslinimą
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Technikos taip gerai nesuprantu, kad paaiškinčiau. Galbūt tokių atsiras... Bet aš asmeniškai manau, kad tas galinės ašies važiavimas atgal yra specialiai įjungta funkcija žiemos metu sudėtingomis eismo sąlygomis - dėl greitesnio sustojimo. Solaris autobusai ir troleibusai tikrai turi įdomių ir naudingų funkcijų
      Ačiū už patikslinimą
      Šiek tiek netiksliai mane supratote. 2 troleibuso tiltas, Soliaris turi 3 tiltus. Pagal jūsų paaiškinimą turėtų galinis taip veikti kiek supratau
      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

      Comment


        Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
        Šiek tiek netiksliai mane supratote. 2 troleibuso tiltas, Soliaris turi 3 tiltus. Pagal jūsų paaiškinimą turėtų galinis taip veikti kiek supratau
        Sunkiai įsivaizduoju, kad vairuotojas rinktūsi tokį stabdymo metodą ir ar jis išvis įmanomas troleibuse. Gal būt kažkokios techninės probelmos su stabdžiais. Gal galėtum išsamiau apie tai papasakot.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Sunkiai įsivaizduoju, kad vairuotojas rinktūsi tokį stabdymo metodą ir ar jis išvis įmanomas troleibuse. Gal būt kažkokios techninės probelmos su stabdžiais. Gal galėtum išsamiau apie tai papasakot.
          Net nežinau ka išsamiau papasakoti Troleibusas privažiavo stotelę, pradėjo stabdyti. Stabdė taip: paspaudžia, atleidžia ir taip gal bent 3 kartus. Ir tuo metu, kai stabdė, mačiau kad troleibusas slysta, tačiau jo antras tiltas(iš trijų) ne tad, kad nesisuktų, bet sukasi lyg važiuotų atbuline pavara.

          Dar nesuprantu, kodėl kai stotelėj sustoja, čia ir vasara ir visada, trukteli atgal.
          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

          Comment


            Įdomu kokiu greičiu važiavo tas troleibusas, jeigu net atbuline eiga besisukantys ratai jo nesugebėjo greitai sustabdyti. Ir ką galvoja troleibuso vairuotojas, jeigu duoda varikliui tokias didelis apkrovas. Asmeniškai aš dar nemačiau tai važiuojant nei autobuso, nei troleibuso, todėl manau, jog kažkios problemos su stabdžiai neleido tam troleibusui įprastai stabdyti.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
              Net nežinau ka išsamiau papasakoti Troleibusas privažiavo stotelę, pradėjo stabdyti. Stabdė taip: paspaudžia, atleidžia ir taip gal bent 3 kartus. Ir tuo metu, kai stabdė, mačiau kad troleibusas slysta, tačiau jo antras tiltas(iš trijų) ne tad, kad nesisuktų, bet sukasi lyg važiuotų atbuline pavara.

              Dar nesuprantu, kodėl kai stotelėj sustoja, čia ir vasara ir visada, trukteli atgal.
              Visas aišku. Stabdo su pristabdymais dėl slidaus kelio. Vairuotojas greičiausiai stabdo pedalą mindamas tolygiai, bet sistema specialiai sukuria pristabdymus, kad būtų geras sukibimas su kelio danga. O tas "trukteli" atgal yra labai juokingas pasakymas - taip yra su visomis didesnėmis mašinomis: sunkvežimis, traktorius, autobusas, troleibusas. Taip jaučiasi tik dėl to, kad mašina yra didelė, o prieš pat sustojimą stabdžio pedalas paminamas smarkiau. Svorio masės centras šiek tiek pasikeičia ir dėl to iš tikrųjų jaučiamas inercinis truktelėjimas atgal. Senesnėse mašinose tai taip nepastebima, nes senos mašinos ir taip daug trūkčioja
              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Įdomu kokiu greičiu važiavo tas troleibusas, jeigu net atbuline eiga besisukantys ratai jo nesugebėjo greitai sustabdyti. Ir ką galvoja troleibuso vairuotojas, jeigu duoda varikliui tokias didelis apkrovas. Asmeniškai aš dar nemačiau tai važiuojant nei autobuso, nei troleibuso, todėl manau, jog kažkios problemos su stabdžiai neleido tam troleibusui įprastai stabdyti.
              Manau viskas čia gerai. Bent jau Kaune dažnai galinė ašis važiuoja atbulyn, kai ties stotele stabdomas troleibusas. Bet Kaune troleibusai tik dviašiai. Dėl to varikliui tikrai nėra didelė apkrova - juk atbulyn sukimas būna žymiai mažesnio pajėgumo nei pirmyn (bent jau taip turėtų būti).
              Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.27, 18:24.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Visas aišku. Stabdo su pristabdymais dėl slidaus kelio. Vairuotojas greičiausiai stabdo pedalą mindamas tolygiai, bet sistemą specialiai sukuria pristabdymus, kad būtų geras sukibimas su kelio danga.
                Jeigu stabdymo metu galiniai ratai sukasi atbuline eiga, tai tas stabdžio pėdalo spustelėjimai tik prilėtina visą procesą. Kažkas čia ne to...
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą

                  Aš apie tuos senius kalbėjau nepagarbiai dėl to, kad ne visuomenė turi siūlyti ir lįsti darbuotojams į akis, bet patys darbuotojai iš savęs turi mąstyti ir patys turi dirbti, o ne laukti, kol kas nors ims skųstis. Jie gauna algą ir turi už ją atidirbti. Bet taip nėra. Likęs sovietinis mąstymas - kol niekas nekibina - galima nieko neveikti. Bandau pakeisti jų tokį keistą mąstymą.
                  Visuomene irgi turi ir siulyti ir listi i akis. Rysys turi buti dvipusis.

                  Comment


                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    Jeigu stabdymo metu galiniai ratai sukasi atbuline eiga, tai tas stabdžio pėdalo spustelėjimai tik prilėtina visą procesą. Kažkas čia ne to...
                    Nepamiršk, kad Solariuose yra kompiuteriai. Tikėtina, kad variklį ir kitus prie jo prijungtus mechanizmus tas kompiuteris tinkamai suderina. Galbūt stabdant, kai įjungta priekinio važiavimo pavara, atbulyn važiuojanti ašis - atvirkščiai - sukasi greičiau Nors tai irgi nelabai logiška, nes tokiu atveju po kelių sekundžių turėtų prasidėti atbuline eiga važiuojančių ratų didesnis sukibimas ir jėga ir dėl to troleibusas imtų važiuoti atgal. Manau stabdant, atbuline eiga važiuojanti ašis irgi pamažu lėtėja, tik mažiau. Galbūt kompiuteris suderina taip, kad būtų gerai
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Visuomene irgi turi ir siulyti ir listi i akis. Rysys turi buti dvipusis.
                      Visiškai pritariu Bet dabar būna atvejų, kai visuomenės veikla yra aktyvesnė ir pasiūlymai kokybiškesni, negu tą darbą dirbančiųjų Visuomenės lindimas į akis turi būti tik konkrečių valdžios darbuotojų papildymas. Dabar tie darbuotojai nori būti vos ne "užsakymų priėmėjais" - kai kas nors pasiskundžia, tik tada ką nors padaro, ko prašo. O tada vėl eina miegot
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Tai jau taip.

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Manau viskas čia gerai. Bent jau Kaune dažnai galinė ašis važiuoja atbulyn, kai ties stotele stabdomas troleibusas. Bet Kaune troleibusai tik dviašiai. Dėl to varikliui tikrai nėra didelė apkrova - juk atbulyn sukimas būna žymiai mažesnio pajėgumo nei pirmyn (bent jau taip turėtų būti).
                          Nu nejaugi Kaune troleibusui stabdant, galiniai sukasi atbuline eiga? Ir tai variklį tikrai pjauna, kadangi ypač troleibusų, svorio centras yra nuslinkęs į galą, galiniams varomiems ratams reikia ne tik kad sustoti judėti į priekį, o ir pradėti judėti atbuline eiga, kai visas troleibusas iš inercijos važiuoja pirmyn.

                          Kažkada, labai seniai ši technologija buvo bandoma pritaikyti autosporte, tačiau nieko nesigavo ir visko buvo atsisakyta, kadangi tai smarkiai pjovė variklį ir dar labiau galines padangas.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            Nu nejaugi Kaune troleibusui stabdant, galiniai sukasi atbuline eiga? Ir tai variklį tikrai pjauna, kadangi ypač troleibusų, svorio centras yra nuslinkęs į galą, galiniams varomiems ratams reikia ne tik kad sustoti judėti į priekį, o ir pradėti judėti atbuline eiga, kai visas troleibusas iš inercijos važiuoja pirmyn.

                            Kažkada, labai seniai ši technologija buvo bandoma pritaikyti autosporte, tačiau nieko nesigavo ir visko buvo atsisakyta, kadangi tai smarkiai pjovė variklį ir dar labiau galines padangas.
                            Taip, sukasi atgal. Ne tik troleibusai, bet ir Solaris autobusai. Tiesa, ne visi - tai priklauso nuo vairuotojo, kaip jis užprogramavo kompiuterį. Atkreipiu dėmesį, kad atbuline eiga galinė ašis važiuoja ne visada stabdant, bet jau važiuojant apie 5-10 km/h greičiu. Atbuline eiga sukasi ratai ne tam, kad sustabdytų kuo greičiau, bet tam, kad sustabdytų stabiliai (nemestų į šoną), taigi jėgos pasipriešinimas nėra didelis.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              ...Vairuotojas greičiausiai stabdo pedalą mindamas tolygiai, bet sistema specialiai sukuria pristabdymus, kad būtų geras sukibimas su kelio danga.
                              Gali būti, gal tai ir sistema, tik slidžiam kely nemanau, kad atbuline eiga besisukantys antros ašies ratai duoda dideli efektą, juk 3 ašis tai taip pat priešinasi, tai pjauna tiek iš priekio tiek iš galo... Keistai čia.
                              http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                              Comment


                                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                Gali būti, gal tai ir sistema, tik slidžiam kely nemanau, kad atbuline eiga besisukantys antros ašies ratai duoda dideli efektą, juk 3 ašis tai taip pat priešinasi, tai pjauna tiek iš priekio tiek iš galo... Keistai čia.
                                Dėl trijų ašių iš tikrųjų... Keistai.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Na tikėkimės taip turi būt, o ne techniniai nesklandumai.
                                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                  Comment


                                    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                    Na tikėkimės taip turi būt, o ne techniniai nesklandumai.
                                    O jei ir techniniai nesklandumai, tai ar yra dėl ko baimintis?
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      O jei ir techniniai nesklandumai, tai ar yra dėl ko baimintis?
                                      Ne, tiesiog smalsu pasidarė kodėl taip yra
                                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Taip, sukasi atgal. Ne tik troleibusai, bet ir Solaris autobusai. Tiesa, ne visi - tai priklauso nuo vairuotojo, kaip jis užprogramavo kompiuterį. Atkreipiu dėmesį, kad atbuline eiga galinė ašis važiuoja ne visada stabdant, bet jau važiuojant apie 5-10 km/h greičiu. Atbuline eiga sukasi ratai ne tam, kad sustabdytų kuo greičiau, bet tam, kad sustabdytų stabiliai (nemestų į šoną), taigi jėgos pasipriešinimas nėra didelis.


                                        Man atrodo,kad jums vyrai vaidenasi:-))) Isivaizduoju kaip viskas atrodo vasara; viena asis sukasi i prieki ,o kita atgal:-))) Snekate visiskas nesamones,nei vienoj masinoj nera taip padaryta.

                                        Comment


                                          Trūkteli sustojęs dėl inercijos. Taip yra todėl, kad važiuoklė (ratai) jau sustojo, o korpusas dar juda į priekį. Kai pasiekia maksimalų nukrypimą, korpusas grįžta atgal.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X