Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir labiausiai reikėjo naktinio transporto į Ž. Panerius . Jau geriau į Lazdynus-Karoliniškes-Viršuliškes-Justiniškes-Pašilaičius-Fabijoniškes nukreiptų. Būtų daugiau naudos, nes į Panerius net ir anksčiau niekas nevažinėjo.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Mano el. laiskas i "Susiekimo Paslaugos":

      Laba diena,
      esu patenkintas Vilniaus viesojo transporto darbu. Taciau pasisveciavus Prahoje, grizus atsirado keletas pastabu.
      Suprantu, kad Vilnius neturi nei metro, nei tramvajaus, taciau mano pastebejimas liecia ir autobusus ir troleibusus. Kertinis klausimas butu: kodel viesasis transportas "velkasi" ten, kur tikrai yra ir technine galimybe, ir eismas leidzia judeti greiciau? Pavyzdziui: 44 marsruto autobusas galetu nuvaziuoti nuo Parko g. ziedo iki centro ne per 30 min, o realiai per 20 min. jeigu St. Batoro gatveje esancios stoteles(Leliju, Uztvanka, Puckoriai, Girininkija, Mildos, Saudykla, Belmontas) butu padarytos PAGAL PAGEIDAVIMA. Jose geriausiu atveju buna keli zmones per valanda. Nesiulau jas pasalinti kaip tai padaryta 74 marsrute, bet jeigu autobusas nestotu kas kilometra butu laimimas ir laikas ir degalai. Be to, Batoro gatve yra gana greito eismo gatve iki 70km/h, tuo tarpu vaziuojant autobusu GPS imtuvo domenimis greitis retai virsija 40km/h. Kartais autobusas i parka iveikia ruoza nup Parko st. iki Vasaros st. per 12-14min. Prahoje nera geresni autobusai, gal net prastenes KAROSA, taciau vairuotoju vairavimo budas visai kitoks, energingesnis. Suprantu, kad kalti ne musu vairuotojai, bet eismo grafikai, kurie priverciau viesaja transporta tusciai stoti kiekvienoje stotele, be reikalo vartyti duris, gaisti laika. Cekijoje yra nemazai stoteliu pagal pageidavima.
      Labai keliamas klausimas apie automobiliu kieki Vilniaus mieste, taciau is tiesu, "kam man autobusas, kuris vaziuoja beveik tiesiaja DVIGUBAI ilgiau nei automobilis?" Tuo tarpu pagerinus grafikus, galbut, namazai automobilininku perses i viesaji transporta, kuris veiks efektyviai ir laiko skirtumas tarp transporto priemoniu bus minimalus.
      Be to, tokiuose vietose kaip N. Vilnia, Pavilnys, Paneriai ir pan. ieskociau bendradarbiavimo budu su Lietuvos Gelezinkeliais, pvz. nuo centro i atokesnius rajonus daznai vaziuotu traukinys(motrise), o jau nuo gel. stociu butu "vietiniai" autobusai. Periferijoje si sistema galetu sekmingai veikti.


      ATSAKYMAS:

      Labas rytas,
      Dėkojame už išsakytą nuomonę. Jūsų pasiūlymus apsvarstysime. Jeigu bus priimtas sprendimas, informuosime papildomai.
      Geros dienos

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Cia matyt tam,kad girti moksleiviai ,atsvente rugsejo pirmaja,is visokiausiu baru turetu kuom grizti namo ir i bendrabucius:-)))
        Taip - tokiems kaip tu. Na ir kitiems mandagiai "pasikultūrinusiems" studentams.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
          ATSAKYMAS:

          Labas rytas,
          Dėkojame už išsakytą nuomonę. Jūsų pasiūlymus apsvarstysime. Jeigu bus priimtas sprendimas, informuosime papildomai.
          Geros dienos
          Toks atsakymas tereiškia: Ačiū, kad nerašėte oficialaus rašto popieriniame variante, mes ir toliau galėsime ramiai naršyti delfi. Tavo laišką ištrynė ir daugiau niekas apie jį nesužinos. Aš tavo iniciatyvą giriu, bet jau esu pasimokęs ir einu drastiškesniais keliais, norėdamas gauti efektyvų rezultatą. Beje, net ir tie keliai nesuteikia tokių rezultatų, kokių tikiuosi.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            patiko išsireiškimas "vairuotoju vairavimo būdas visai kitoks, energingesnis" mano kaime UK ir panašiai, kartais ateina tokiu greičiu autikas, kad žengi žingsnį atgal nuo kelkraščio, kad nenupūstų.
            Stotelės ir šiaip visos privalo būti pagal pageidavimą.
            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Toks atsakymas tereiškia: Ačiū, kad nerašėte oficialaus rašto popieriniame variante, mes ir toliau galėsime ramiai naršyti delfi. Tavo laišką ištrynė ir daugiau niekas apie jį nesužinos. Aš tavo iniciatyvą giriu, bet jau esu pasimokęs ir einu drastiškesniais keliais, norėdamas gauti efektyvų rezultatą. Beje, net ir tie keliai nesuteikia tokių rezultatų, kokių tikiuosi.
              Todėl čia ir patalpintas tas šabloninis atsakymas.
              Man dzin, pats persėsiu į auto.

              Comment


                Gaila, kad dzin - nesi pilietiskas.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė osnas Rodyti pranešimą
                  taciau taisyklese netgi nenurodyta kokio nominalo reikia pirkti bilieta.. "Keleivis, pažymėjęs papildomą vienkartinį bilietą, gali vežti bagažą, užimantį ne daugiau kaip vieną papildomą keleivio vietą." t.y. visiskai neaiski papildomo vienkartinio bilieto ideja ? ar studentas turi zymeti bilieta su 50% nuolaida ? ar gali pazymeti bet koki, kad ir su 80% ? savoka "papildoma" reiskia kad sitas bilietas turi buti papildomas kitam vienkartiniam bilietui o kaip tada turint menesini ? ar tada viskas ieina i jo kaina ?
                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Bagažui turi būti perkamas tik vienkartinis bilietas be nuolaidos.
                  Taip gal Kaune. O štai Vilniuj: "Papildomą bilietą savo bagažui turės pirkti ir tie, kurie yra įsigiję mėnesinį bilietą. „Keleivis privalo tokį pat papildomo bagažo bilietą, kuris reikalingas ir pačiam keleiviui. Tarkim, jis perka bilietą už pusę kainos, tai jis ir bagažui perka to paties nominalo bilietą – su 50 procentų nuolaida“, – aiškino D. Rinkauskas." [„Susisiekimo paslaugų“ Kontrolės skyriaus viršininkas]

                  Comment


                    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                    Taip gal Kaune. O štai Vilniuj: "Papildomą bilietą savo bagažui turės pirkti ir tie, kurie yra įsigiję mėnesinį bilietą. „Keleivis privalo tokį pat papildomo bagažo bilietą, kuris reikalingas ir pačiam keleiviui. Tarkim, jis perka bilietą už pusę kainos, tai jis ir bagažui perka to paties nominalo bilietą – su 50 procentų nuolaida“, – aiškino D. Rinkauskas." [„Susisiekimo paslaugų“ Kontrolės skyriaus viršininkas]
                    Be reikalo šiukšlinį forumą pranešimais. Lygiai tą pačią citatą įkėliau jau vakar! Kam rašai pasikartojančią informaciją? Suprasčiau jei buvo ji parašyta prieš keletą dienų, bet vakar! Pirmiau perskaityk visas ankstesnes žinutes, o tik tada rašyk.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                      Todėl čia ir patalpintas tas šabloninis atsakymas.
                      Man dzin, pats persėsiu į auto.
                      Nikai, prieš nuleisdamas rankas dar pabandyk nusiųsti tegul ir tą patį laišką į Vilniaus miesto savivaldybę. Kontaktai: Savivaldybės administracija » Miesto ūkio departamentas » Eismo organizavimo skyrius » Viešojo transporto poskyris; Poskyrio vedėjas Kastytis Lubys. Adresas: Konstitucijos pr. 3, 246 kabinetas, LT-09601 Vilnius. Telef.: (8 5) 211 2115, 8 680 61 115; Fax.: 211 2105.
                      Visi duomenys paimti iš http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/...?mid={lt;3;564}
                      P.S.: poskyrio vedėjo Kastyčio Lubio e-paštas: Kastytis.Lubys@vilnius.lt
                      Paskutinis taisė Wycka; 2009.09.02, 11:12.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Dar biški parašysiu offtopic'o, čia yra senas nutarimas. Šiandien kaip tik autobuse paskaičiau ir nebebuvo ten parašyta, kad galima tik vieną bagažą, 2005 05 nutarimas.
                        Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
                        Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

                        Comment


                          Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
                          Dar biški parašysiu offtopic'o, čia yra senas nutarimas. Šiandien kaip tik autobuse paskaičiau ir nebebuvo ten parašyta, kad galima tik vieną bagažą, 2005 05 nutarimas.
                          Ir kas iš to? Ir taip dauguma žinome, jog šis pakeitimas įteisintas tik naujose taisyklėse.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Amiko, būtų smagu, jei Kauno situacijos netaikytum aklai Vilniui (tema juk apie sostinės viešąjį transportą).
                            Vilniaus miesto savivaldybė yra priėmusi važiavimo maršrutiniais troleibusiais ir autobusais taisykles. Tai buvo padaryta 2005 lapkričio mėnesį. Šios taisykės skelbiamos ir čia: http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=50 (gal miesto taryba neseniai patvirtino naujas taisyles?) Viešai skelbiamose taisyklėse, apie bagažo vežimą parašyta: Keleivis turi teisę nemokamai vežti rankinį bagažą, neužimantį papildomos keleivio vietos. Tame pačiame puslapyje pateikta ištrauka iš dar 1997 metais susisiekimo ministerijos patvirtintų keleivių ir bagažo vežimo kelių transporto taisyklių: Transporto priemonės salone kiekvienas keleivis turi teisę nemokamai vežtis vieną rankinį bagažą ne didesnį kaip 60 x 40 x 20 cm arba - jeigu bendra matmenų suma ne didesnė kaip 120 cm. Man labai įdomu - kaip vienu metu gali galioti dvi teisinės normos, kuriose iš esmės aptariama ta pati situacija? Kai patogu - kažką pasiimam iš vienų taisyklių, kai nepatogu, jau iš kitų? Mano supratimu, Vilniaus mieste turėtų galioti tik Vilniaus miesto savivaldybės patvirtintos taisykės ir jokie bagažo centimetrai niekam neturėtų rūpėti. O keleivio vieta ( t.y. kokį plotą jis sėdėdamas ar stovėdamas užima; spėju tai gali būti ~0,25 kvadratinio metro), turėtų būti apibrėžiama transporto priemonės techninėje charakteristikoje ir tuo skaičiu galėtų vadovautis kontrolieriai, apytiksliai vertindami situaciją (mano supratimu, nenormalu jei norima kabinėtis dėl vežamo kostiumo ir suprantamas reikalavimas susimokėti papildomai, jei vežamas šaldytuvas). Ir visų pirma - nejau negalėjo iš pradžių kontrolieriai žodžiu bent pora savaičių vis atkreipti dėmesį į griežtėsiančią tikrinimo tvarką kiekvieną prasižengelį maloniai prašydami įsigyti papildomą bilietėlį?

                            Comment


                              Įstatymas viršesnis negu savivaldybės išleistas teisės aktas, taigi šiuo atveju už bagažą reikia mokėti pagal įstatyme numatytus atvejus.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Na nejau sunku prieš atsakant, perskaityti pora kartų? Ne įstatymas (įstatymus juk leidžia tik seimas), o įsakymas:
                                Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 1997 m. balandžio 15 d.įsakymu Nr. 130 patvirtintos Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklės.
                                Sutinku, kad ministro įsakymas turi teisinę viršenybę prieš savivaldybės nutarimą, bet niekaip nesuprantu, kam tada reikėjo savivaldybei skelbti savas taisykles. Tuo pačiu jas iškabinti viešai ir klaidinti keleivius - teisinis kabliukas, visgi...

                                Comment


                                  Parašė wtme Rodyti pranešimą
                                  Na nejau sunku prieš atsakant, perskaityti pora kartų? Ne įstatymas (įstatymus juk leidžia tik seimas), o įsakymas:
                                  Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 1997 m. balandžio 15 d.įsakymu Nr. 130 patvirtintos Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklės.
                                  Sutinku, kad ministro įsakymas turi teisinę viršenybę prieš savivaldybės nutarimą, bet niekaip nesuprantu, kam tada reikėjo savivaldybei skelbti savas taisykles. Tuo pačiu jas iškabinti viešai ir klaidinti keleivius - teisinis kabliukas, visgi...
                                  Įstatymas, įsakymas... Parašiau nesigilindamas, iki galo neperskaitęs. Esmė ne tai, o tai, ką jau pasakei - teisiškai viršesnis. Taip, galima bylinėtis teisme dėl dviprasmybės - šiuo atveju savivaldybė daro balaganą.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Gaila, kad dzin - nesi pilietiskas.
                                    Tai buvo įdomumo delei. Man ir dėl sveikatos, ir bendrai patogiau bus automobiliu, nes paskaitų laikas ne pats geriausias važiuoti viešuoju transportu.

                                    Dieną vienaip, dieną kitaip. Pvz. Prahoje man minties nekiltu lįsti į centrą ar bendrai į miestą automobiliu. O čia jau per savaitę išsekau...

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Nikai, prieš nuleisdamas rankas dar pabandyk nusiųsti tegul ir tą patį laišką į Vilniaus miesto savivaldybę. Kontaktai: Savivaldybės administracija » Miesto ūkio departamentas » Eismo organizavimo skyrius » Viešojo transporto poskyris; Poskyrio vedėjas Kastytis Lubys. Adresas: Konstitucijos pr. 3, 246 kabinetas, LT-09601 Vilnius. Telef.: (8 5) 211 2115, 8 680 61 115; Fax.: 211 2105.
                                      Visi duomenys paimti iš http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/...?mid={lt;3;564}
                                      P.S.: poskyrio vedėjo Kastyčio Lubio e-paštas: Kastytis.Lubys@vilnius.lt
                                      Nusiunciau, su prierasu: PS. Tikiuosi negauti sabloninio atsakymo, kaip is "Susisiekimo Paslaugos", kad pasiulymus apsvarstysime ir pranesime, bla bla bla.

                                      Comment


                                        Labai netikėti pasikeitimai Vilniaus viešąjame transporte!
                                        76 maršrutas grąžinamas į Ateities gatvę ir paleidžiamas naujas maršrutas.
                                        Atsižvelgiant į Birelių gatvės gyventojų prašymus, nuo šių metų rugsėjo 14 d. maršruto nr. 76 „Bireliai – Sakališkės – Naujaneriai“ autobusų trasa pratęsiama iki Ateities gatvės.
                                        Atsižvelgiant į Didžiųjų Gulbinų gyvenvietės gyventojų pageidavimus, nuo šių metų rugsėjo 14d. į Didžiųjų Gulbinų gyvenvietę pradės važiuoti maršruto nr. 87 „Ateities st. - Jeruzalė – Didieji Gulbinai“ autobusai. Autobusai važiuos Jeruzalės gatve, Molėtų plentu, Riešės bei Gulbinų gatvėmis.
                                        Tiesa, 87 maršruto trasa nesikeičia (kaip rašoma pagrindiniame puslapyje), o yra paleidžiamas naujas maršrutas
                                        Dėl Vilniaus maratono keisis kelių autobusų bei troleibusų maršrutų trasos
                                        Rugsėjo 13 d., sekmadienį, dėl tarptautinio Vilniaus maratono nuo ankstaus ryto iki 16 val. bus pakeistos 2, 3, 4, 10, 11, 14, 17 ir 20 troleibusų bei 10, 11, 33 ir 44 autobusų maršrutų trasos.

                                        2 maršruto „Saulėtekis – Žygimantų g. – Stotis” troleibusai nuo Olandų žiedo važiuos per Žirmūnų tiltą, Šeimyniškių, Kalvarijų gatvėmis, toliau senąja trasa iki stoties ir atgal.
                                        3 maršruto „Karoliniškės – Žvėrynas – Žygimantų g. – Antakalnis” troleibusai nuo Vilniaus g. važiuos Kalvarijų, Šeimyniškių gatvėmis, Žirmūnų tiltu, toliau senąja trasa iki Antakalnio ir atgal.
                                        4 maršruto „Antakalnis – Gerosios Vilties st.” troleibusai nuo Olandų žiedo važiuos per Žirmūnų tiltą, Šeimyniškių, Kalvarijų gatvėmis, toliau senąja trasa iki Gerosios Vilties stotelės ir atgal.
                                        10 maršruto „Antakalnis – Kalvarijų g. – Naujininkai ” troleibusai nuo stotelės „Pramogų arena“ važiuos Verkių, Žirmūnų g. iki Žirmūnų žiedo. Atgal - nuo Žirmūnų žiedo, Žirmūnų, Kareivių g. toliau senąja trasa iki Naujininkų.
                                        11 maršruto „Antakalnis – Kalvarijų g. – Karoliniškės – Pašilaičiai ” troleibusai nuo stotelės „Pramogų arena“ važiuos Verkių, Žirmūnų g. iki Žirmūnų žiedo. Atgal - nuo Žirmūnų žiedo, Žirmūnų, Kareivių g. toliau senąja trasa iki Pašilaičių.
                                        14 maršruto „Saulėtekis – Žygimantų g. – J.Basanavičiaus g. – Gerosios Vilties st.” troleibusai nuo Olandų žiedo važiuos per Žirmūnų tiltą, Šeimyniškių, Kalvarijų gatvėmis, toliau savo senąja trasa iki Gerosios Vilties stotelės ir atgal.
                                        17 maršruto „Žirmūnai – Naujininkai” troleibusai nuo stotelės „Tuskulėnų rimties parkas” važiuos Šeimyniškių, Kalvarijų gatvėmis, toliau senąja trasa iki Naujininkų ir atgal.
                                        20 maršruto „Žirmūnai – Žygimantų g. – Stotis troleibusai nuo stotelės „Tuskulėnų rimties parkas” važiuos Šeimyniškių, Kalvarijų gatvėmis, toliau senąja trasa iki stoties ir atgal.
                                        10 maršruto “Fabijoniškės – Žaliasis tiltas – Markučiai” autobusai nuo Žaliojo tilto važiuos Vilniaus, Jogailos, Pylimo, Bazilijonų, M.Daukšos, Žiupronių, Subačiaus gatvėmis, toliau senąja trasa, atgal – nuo Subačiaus gatvės važiuos Žiupronių, M.Daukšos, Bazilijonų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis, toliau senąja trasa.
                                        11 maršruto “Žvėrynas – Užupis – Senamiestis” autobusai nuo Pamėnkalnio g. važiuos Pylimo, Bazilijonų, M.Daukšos, Žiupronių, Subačiaus, Maironio, Užupio, Polocko gatvėmis. Atgal šio maršruto autobusai važiuos Polocko, Zarasų, Subačiaus, Žiupronių, M.Daukšos, M.Daukšos, Bazilijonų, Pylimo, Pamėnkalnio gatvėmis, toliau senąja trasa.
                                        33 maršruto “Pašilaičiai – Markučiai” autobusai važiuos nuo Tauragnų st. Kalvarijų, Vilniaus, Jogailos, Pylimo, Bazilijonų, M.Daukšos, Žiupronių, Subačiaus gatvėmis, toliau senąja trasa, atgal – nuo Subačiaus gatvės važiuos Žiupronių, M.Daukšos, Bazilijonų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis, toliau senąja trasa.
                                        44 maršruto “Parko g. – Žygimantų g. – Žaliasis tiltas” autobusai nuo Olandų žiedo važiuos Žirmūnų tiltu, Šeimyniškių, Kalvarijų gatvėmis iki Žaliojo tilto ir atgal – Žaliuoju tiltu, Kalvarijų ir Šeimyniškių gatvėmis toliau senąja trasa.

                                        Atsiprašome už laikinus nepatogumus.
                                        www.vilniustransport.lt
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Bet jau Vilniuje su numeracija autobusų..buvo 82 paskutinis dabar jau 87 naujas, o kur 83,84,85,86... Kaip beje po 56 peršoko į 72...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X