Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus savivaldybė savo įmonei "Vilniaus autobusai" leido įkeisti bankui "Swedbank" dalį po miestą kursuojančių autobusų, rašo „Lietuvos rytas“.
    Bankas metus įmonei leistų atsikvėpti - atidėtų mokėjimus. Iš viso bankui bus įkeisti 85 autobusai, ne senesni negu 15-os metų. Bankui įmonė skolinga 35 mln. litų, o Vilniaus savivaldybė įmonei "Vilniaus autobusai" šiuo metu turi sumokėti 73 mln. litų susikaupusių skolų.
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=27711691
    Paskutinis taisė Marius555; 2010.01.12, 17:35.

    Comment


      Ant Vilniaus troleibusų atsirado ženklai, keleiviams draudžiantys vežti dviračius. Tačiau apie tokį draudimą važiavimo miesto transportu taisyklėse nėra nė žodžio, rašo „Lietuvos rytas“. Lipdukai, kuriuose pavaizduoti raudonu brūkšniu perbraukti dviračiai, ant sostinės troleibusų užklijuoti prieš kelias dienas.
      Bendrovė „Vilniaus troleibusai“ nusprendė, kad geriausias laikas tokiam draudimui – žiema, kai dviračiais ir taip beveik niekas nesinaudoja.
      Bet savivaldybės tarybos patvirtintose taisyklėse apie draudimą vežti dviračius nėra nė žodžio.
      Jose nurodoma, kad draudžiama vežti degiąsias, sprogstamąsias, dvokiančias, radioaktyvias medžiagas, suskystintas dujas, smailius, aštrius daiktus, nesuvyniotus arba be dėklų šaunamuosius ginklus.
      „Vilniaus troleibusų“ vadovas Vidmantas Striška aiškino, kad jei kuris nors dviratininkas nepaisys draudimo, jo niekas nebaus. „Lipdukai yra tik rekomendacinio pobūdžio. Taip mėginame auklėti keleivius, juos įspėti“, – tikino V.Striška.
      Mat dviračiai troleibusuose užima labai daug vietos, jų padangos, grandinės ir kitos detalės tepa keleivių drabužius, troleibusų sėdynes.
      http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=27632623

      Comment


        Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
        Kiek jau yra MAN NG313CNG autobusų Vilniuje ir ar visi jau važinėja maršrutuose?
        Iš viso yra 11, bet lyg tai turėtų atkeliauti ir 12-as. Važinėjo kol kas tik 4 (tiek temačiau, gal ir daugiau). Vienas iš jų (886) vėl išsiųstas remonetuoti po pirmosios darbo dienos (girdėjau kaip vairuotojas sakė "...rašysiu pareiškimą, tegul toliau jį daro..."

        Turbūt įkeis visas Karosas - jų kaip tik 85 bus... Dar nr.832 ir kitus nė karto nevažiavusius ar nevažiuojančius ilgai laužus (greičiausiai ir MB Cito 26 ir 29, kurie labai seniai stovi).
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Iš viso yra 11, bet lyg tai turėtų atkeliauti ir 12-as. Važinėjo kol kas tik 4 (tiek temačiau, gal ir daugiau). Vienas iš jų (886) vėl išsiųstas remonetuoti po pirmosios darbo dienos (girdėjau kaip vairuotojas sakė "...rašysiu pareiškimą, tegul toliau jį daro..."


          Turbūt įkeis visas Karosas - jų kaip tik 85 bus... Dar nr.832 ir kitus nė karto nevažiavusius ar nevažiuojančius ilgai laužus (greičiausiai ir MB Cito 26 ir 29, kurie labai seniai stovi).
          O gal tai gudri afera prichvatizuoti VAP'a? Pagal tokia schema daug imoniu buvo prichvatizuota Rusijoje. Del Lietuvos nesu garantuotas.

          Comment


            Rūkančiam autobuso vairuotojui galite kviesti policiją

            Jei Vilniuje važiuojate miesto autobusu, o jo salone tvyro cigarečių dūmų dvokas, nenustebkite. Tai reiškia, kad autobuso vairuotojas mėgsta pešti dūmą darbo vietoje – prie vairo. Nes lauke šalta, rašo „Lietuvos rytas”.

            Iš sostinės Žvėryno rajono į miesto centrą 11-ojo maršruto autobusu važinėjantys vilniečiai dažnai priversti lipti į cigarečių dūmais dvokiančią transporto priemonę. Šio maršruto vairuotojai cigaretes prie vairo paprastai rūko Žvėryno žiede Sėlių gatvėje, galinėje autobusų stotelėje, kai turi kelias laisvas minutes. Dūmai, žinoma, pasklinda po autobuso saloną.

            „Susisiekimo paslaugų“ direktorius Gintas Bliuvas keleiviams patarė su dūmą pešančiais vairuotojais nesitaikstyti, o pareikalauti nedelsiant mesti cigaretę. „Jei vairuotojas nepaklus, piliečiai turi teisę iškviesti policiją“, – pabrėžė G.Bliuvas.

            delfi.lt
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Atspėkite šį senąjį tvarkaraštį


              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                16-as autobusas?

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Tai savaime suprantama- 115 yra vienintelis VT daugelyje sodų yra .
                  Bet vargu ar ką sužavės mikriukas už 3 litus, privežantis prie kito transporto (į centrą nekursuoja)? Be to, sodinimkai daugiausia mašinomis važinėja.
                  Todėl ir suabejojau, ar dar egzistuoja šis maršrutas...

                  Bet jei 115 dar egzistuoja- puiku
                  Mettal, kol kas gali ištrinti klaustuką iš šio numerio
                  Jeigu neklystu, tai Parko g. - Žolyno g. Tada juo nemažai važiuojama į Antakalnio ligoninę, polikliniką.

                  Comment


                    Šito tikrai su niekuo nesupainiosiu - 16-as autobusas prieš kokius 1,5 metų. Tik jis važiavo panašiu intervalu ir 7 val. darė (ir tebedaro) reisą iki Rudaminos. Mano turimas senas jo poilsio dienų grafikas sutampa su šiuo.
                    Dar viena užduotis čia - Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      gal 5 autobusas
                      Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                      Comment


                        Parašė skunk Rodyti pranešimą
                        gal 5 autobusas
                        Užduotis iškelta į reikiamą temą, todėl nemanau, kad čia vertėtų spėlioti
                        دائما الليتوانيه

                        Comment


                          Nuo vasario 1 dienos sekmadieniais Vilniaus maršrutų autobusai ir troleibusai darbą pradės nuo 6.30 val. ryto.

                          Atlikus keleivių srautų tyrimus nustatyta, kad sumažėjęs keleivių skaičius nuo Titnago st. iki Valkininkų st., todėl nuo šių metų vasario 1 d. bus padalintas troleibusų 18 maršrutas „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai – Titnago g.” į 2 maršrutus: 18 maršrutą „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai – Titnago g.” ir 18A maršrutą „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai”.

                          Taip pat nuo šių metų vasario 1 d. laikinai naikinami dubliuojantys autobusų ir troleibusų maršrutai: autobusų 80 maršrutas „S. Stanevičiaus g. – Centras”, 81 maršrutas „Fabijoniškės - Ukmergės g. – Centras”, 82 maršrutas „Pilaitė – Spaudos rūmai” ir troleibusų 15 maršrutas „Stotis- Žemieji Paneriai”.

                          Naujus autobusų ir troleibusų tvarkaraščius internetiniame tinklalapyje www.vilniustransport.lt patalpinsime nuo sausio 25 d.. Prašome keleivių sekti informaciją apie pasikeitusių maršrutų darbą internete bei stotelėse.
                          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=284

                          Jau turbut visi pripratome prie eilinio marsrutu karpymo ir eismo laiko trumpinimo
                          Idomu ko dar sulauksime?
                          Paskutinis taisė Maxas; 2010.01.14, 10:57.
                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                          Comment


                            O 18 bus padalintas į 18 ir 18A, beje 18A turbūt važiuos dažniau. Nord būtų užtekę tik grafike nurodyti, kad troleibusai iki Titnago gatvės nevažiuoja.

                            Comment


                              Su 80, 81 ir 82 maršrutų panaikinimą manau niekas nepajaus tiesiogiai. Pajaus tie, kas naudojasi 6, 24, 30, 47, 56 ir 75, nes juose neliks dalies reisų, panaikinus 80-uosius maršrutus. 75-ame ~9 ir 18 val. atsiras didelės skylės grafike, o 56 gal prisidės ta mašina iš 80-o ryte. Su 18 troleibusu irgi reikėjo kažką daryti, nes į Titnago g. jis vežiojo orą. Geriau reikėjo gražinti ten 12-ą, o 18 palikti iki Ž. Panerių. O su 15 padarė labai negerai Jau ir taip nėra jokio transporto iš ten į stotį, o čia dar ir jį naikina. Dar galima kaip nors nusigauti iš AS su priemiestiniu iki Panerių (ir tai ne visur stoja), bet jau atgal - grafiko jokio niekur nėra.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Taip pat nuo šių metų vasario 1 d. laikinai naikinami dubliuojantys autobusų ir troleibusų maršrutai: autobusų 80 maršrutas „S. Stanevičiaus g. – Centras”, 81 maršrutas „Fabijoniškės - Ukmergės g. – Centras”, 82 maršrutas „Pilaitė – Spaudos rūmai” ir troleibusų 15 maršrutas „Stotis- Žemieji Paneriai”.
                                Nors aš tos krypties VT praktiškai nesinaudoju, tačiau nesuprantu, kam užkliuvo tas 15 maršruto troleibusas? Juk jis nieko nedubliuoja, o paaiškinta, kad naikinama dėl dubliavimo... Ir kiek užtruks tas 'laikinas panaikinimas'?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Jei 18 į Titnago g. vežioja ora, tai gal ir 15 ten vežioja tą patį orą. Kaip su keleiviu srautais nuo Ž.Panerių iki Gerosios vilties st. tame 15 maršrute ? Gal jis ir naikinamas, nes toliau važiuoja kaip ir 16 maršrutas, o iki Gerosios vilties nusigauti nėra didelių problemų, nes iš esmės visas transportas iš Panerių važiuoja pro ten.

                                  Iš esmės pas mus VT sistemą yra neefektyvi, nes daugelis maršrutų dubliuoja vienas kitą. Toks poreikis yra dėl vienkartinių bilietų. Jei kuo greičiau pavyktų užbaigti e.bilieto sistemą, panaikinti vienkartinius bilietus, juos pakeičiant valandiniais. Ir tuo pačiu reorganizuojant, bei pertvarkant viešojo transporto sistemą iš vežančios besidubliuojančiais maršrutais nuo iki, į vežančia su persėdimais, bet kursuojančia dažniau, tai netik pavyktu sutaupyti pinigų, bet tikriausiai ir pagerėtu susisiekimas, ir kelionės trukmė.

                                  Comment


                                    Dieve, kam reikejo dalint ta 18? Tiesiog galine stotele Zemieji Paneriai ir viskas, o iki Titnago st. nuvest 12. Is viso 15 nereikia naikint, nes is to krasto tiesiai i stoti nieks nevaziuoja, tenka persest. O ar isvis apsimoka troleibusams vaziuoti titnago gatve? ka jie aptarnauja? fabriku darbuotojus?

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Su 80, 81 ir 82 maršrutų panaikinimą manau niekas nepajaus tiesiogiai.
                                      "Tiesiogiai" nepajaus. Bet pajaus, kad reikia ilgiau stotelėje šalti.

                                      Iš esmės pas mus VT sistemą yra neefektyvi, nes daugelis maršrutų dubliuoja vienas kitą. Toks poreikis yra dėl vienkartinių bilietų. Jei kuo greičiau pavyktų užbaigti e.bilieto sistemą, panaikinti vienkartinius bilietus, juos pakeičiant valandiniais. Ir tuo pačiu reorganizuojant, bei pertvarkant viešojo transporto sistemą iš vežančios besidubliuojančiais maršrutais nuo iki, į vežančia su persėdimais, bet kursuojančia dažniau, tai netik pavyktu sutaupyti pinigų, bet tikriausiai ir pagerėtu susisiekimas, ir kelionės trukmė.
                                      Pritariu 100%.

                                      Comment


                                        Nesuprant, kodel verta atsisakyti vienkartiniu? tegu sau buna, ir viskas ok. juk daznai buna, kad tik vienu marsrutu vaziuoji.

                                        Comment


                                          Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                          Dieve, kam reikejo dalint ta 18? Tiesiog galine stotele Zemieji Paneriai ir viskas, o iki Titnago st. nuvest 12. Is viso 15 nereikia naikint, nes is to krasto tiesiai i stoti nieks nevaziuoja, tenka persest. O ar isvis apsimoka troleibusams vaziuoti titnago gatve? ka jie aptarnauja? fabriku darbuotojus?
                                          Keistas pasakymas iš to krašto TIESIAI į stotį niekas nevažiuoja. Iš ten galima nuvažiuoti į stotį labai įvariom maršrutų konfiguracijom su vienu persėdimu. Greičiausiai tai atimtu ne ką daugiau laiko, nei sulaukti retai kursuojančio 15 maršruto. Mieste yra ir kitų vietų iš kurių į stoti niekas nevažiuoja, bet yra galimybės atlikus persėdimą ten nuvykti.

                                          Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                          Nesuprant, kodel verta atsisakyti vienkartiniu? tegu sau buna, ir viskas ok. juk daznai buna, kad tik vienu marsrutu vaziuoji.
                                          Aišku gali likti, bet jei jie liks įvedant valandinį, tai valandinis turės būti kažkiek brangesnis už paprastą, o su tokia maršrutų sistema kokia yra dabar, didžiausia dalis keleivių pirks tik vienkartinį ir nebus jokios didesnės naudos. Aišku jei reorganizuojant visus maršrutus ir pertvarkant juos į vežančius ne iš A į B, o A->C C->B, tai jie gali likti, savaime aišku pigesni ir skirti tiems kas važiuoja trumpus atstumus.
                                          Paskutinis taisė sleader; 2010.01.14, 15:59.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X