Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Ir jeigu važiuotu kiek imanoma greičiau. Ta prasme, kad nebūtų kaip dabar, kai neužkimštomis gatvėmis autobusas rieda 30km/h greičiu, ilgai stovi stotelėse, nes jam toks "lėtas" tvarkaraštis. Juk galima jį pritaikyt, piko metu atkarpų įveikimo laiką imti didesnį, o kai galima laisvai pravažiuot, tai ji sumažint iki minimaliai imanomo. Juk visuomeniniu transportu aš važiuoju ne norėdamas pasedėt ir atsipalaiduot tose "minkštose ir patogiose" sėdynėse, man reik nuvykt iš vieno taško į kitą kiek galima greičiau, o dabar tai dažnai neimanoma. Kartais atrodo jog net pesčiom einant tiesiausiu keliu, imanoma nuiet greičiau nei nuvažiuot.

    Comment


      #82
      Tu visiškai teisus, bet toks tvarkaraštis padarytas dėl bobų, kurios nesugeba laikytis ir krenta vos greičiau paminant ir pastabdant ir dėl tikimybės vairuotojui padaryti avariją sumažinimo iki minimumo. Lėčiau važiuodamas vairuotojas atidžiau stebi situaciją kelyje. Bet manau dabartiniai tvarkaraščiai tikrai per daug ištempti.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        #83
        Į Vilniaus oro uostą – traukiniu

        2008 balandžio mėn. 2 d. 17:06

        Susisiekimo ministerija pradeda nagrinėti traukinių maršruto tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) galimybes. Preliminariais skaičiavimais, šį atstumą traukiniu keleiviai galėtų įveikti per 10–12 minučių. Susisiekimo traukiniais tarp oro uosto ir geležinkelio stoties galimybes ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė trečiadienį aptarė su TVOU ir „Lietuvos geležinkelių“ atstovais.

        Diskutuota apie galimybę tokiam susisiekimui panaudoti esamą geležinkelio liniją Vilnius-Kirtimai-Valčiūnai-Stasylos, taip pat aptarti geležinkelio perono prie oro uosto įrengimo, geležinkelio riedmenų ir kiti klausimai.

        „Šiuo pasitarimu buvo išplėtota pirminė idėja, tačiau jokie terminai ar finansiniai skaičiavimai nebuvo atlikti“, – DELFI sakė Susisiekimo ministerijos Viešųjų ryšių tarnybos vyr. specialistė Dalia Perednienė.

        „Patogus ir greitas susisiekimas su Vilniaus geležinkelio stotimi labai svarbus oro uosto keleiviams. Geležinkelio stotis ir prie pat jos esanti autobusų stotis užtikrina gerą susisiekimą su bet kuria Lietuvos vietove, į stotį taip pat veda daugelis Vilniaus miesto viešojo transporto maršrutų. Taigi nauja jungtis tarp oro uosto ir geležinkelio stoties taptų svarbia logistikos grandinės dalimi“,- sakė ministerijos sekretorė L. Zumerienė.

        Posėdžio dalyvių nuomone, tarp Vilniaus ir Kirtimų geležinkelio stočių pro oro uostą dažnai kursuojantys keleiviniai traukiniai būtų patogūs ne tik oro uosto keleiviams, bet ir jo darbuotojams, taip pat Kirtimų gyventojams, netoliese esančių sodų šeimininkams.

        Ministerijos sekretorė L. Zumerienė pavedė TVOU ir „Lietuvos geležinkelių“ vadovams detaliau išnagrinėti susisiekimo geležinkelių transportu galimybes ir problematiką, numatyti veiksmų planą. Sutarta, kad abiejų įmonių specialistai susitiks aptarti galimus techninius sprendinius. Taip pat bus identifikuojami klausimai, kuriuos reikėtų spręsti kartu su kitomis institucijomis, tarp jų ir Vilniaus miesto savivaldybe.

        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16541043
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          #84
          Čia kiek iš kitos temos - pasirodo naujausi Vilniuje važinėjantys naudoti Mercedesai atkeliavę net iš Tenerifės! (čia tie kur žalios sėdynės ir priekyje salone šviečia melsva šviesa). Kadangi ispanai mėgsta palakstyt, tai šituose kažkokie nerealūs varikliai sudėti - nepristabdydami į Šešinės kalną užlekia

          Comment


            #85
            Vilniaus gyventojų apklausa dėl miesto transporto sistemos

            Balandžio 9 ir 10 dienomis viešojo transporto stotelėse bus vykdoma apklausa

            Šių metų balandžio 9 ir 10 dienomis nuo 6.30 iki 10 val. viešojo transporto stotelėse bei internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt vyks Vilniaus gyventojų apklausa dėl miesto transporto sistemos. Apklausa bus vykdoma siekiant sužinoti vilniečių nuomonę apie transporto sistemos plėtrą, spūsčių mažinimo galimybes bei racionalius viešojo transporto sprendimus. Gyventojų prašome skirti kelias minutes atsakymams į klausėjų pateiktus klausimus.

            Apklausa vyks šiose stotelėse:

            § Balandžio 9 dieną - „Žaliasis tiltas“ (abejomis kryptimis), „Tuskulėnų rimties parkas“ (link centro) ir stotelėje „Klinikos“ (link centro).

            § Balandžio 10 dieną – „Papilėnų st.“ (link centro), „Baltupiai“ (link centro), „Gelvonų st.“ (link centro), „T. Narbuto“ (link centro), ir stotelėje „Lazdynai“ (link centro).

            Informacija apie apklausą bei viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.

            Į anketos klausimus galite atsakyti čia.
            http://www.vilniustransport.lt

            Nepatingėkite, atsakykite į anketos klausimus (žiūr. nuorodą aukščiau). Valdžia dažnai mėgsta remtis tokių apklausų rezultatais
            Paskutinis taisė aRa; 2008.04.07, 16:26.

            Comment


              #86
              Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
              Čia kiek iš kitos temos - pasirodo naujausi Vilniuje važinėjantys naudoti Mercedesai atkeliavę net iš Tenerifės! (čia tie kur žalios sėdynės ir priekyje salone šviečia melsva šviesa). Kadangi ispanai mėgsta palakstyt, tai šituose kažkokie nerealūs varikliai sudėti - nepristabdydami į Šešinės kalną užlekia
              Šitoks? http://img111.imageshack.us/my.php?image=80653jg0.jpg
              Dieve, kaip aš jų nekenčiu Pirmąkart kai įsiropščiau iškart supratau, kad ten arklių prikinkyta, kad trims autobusams užtektų. Vos spėjau už turėklo giebt
              Aišku dabar atrodo, kad aš viskuo nepatenkintas gyvenime. Bet kai kamščiai būna, tai labai jau dažnai trūkčioja pirmyn ir atgal - dėl tų arklių - greitėja stabdo, greitėja stabdo. Ir juokinga, kai perkrautas autobusas ir visi griūvinėja.

              Comment


                #87
                Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                Čia kiek iš kitos temos - pasirodo naujausi Vilniuje važinėjantys naudoti Mercedesai atkeliavę net iš Tenerifės! (čia tie kur žalios sėdynės ir priekyje salone šviečia melsva šviesa). Kadangi ispanai mėgsta palakstyt, tai šituose kažkokie nerealūs varikliai sudėti - nepristabdydami į Šešinės kalną užlekia
                Siuose autobusuose(MB 405G) sumontuoti standartiniai varikliai,nei silpnesni,nei galingesni ir vaziuokles standartines,isskyrus kebulus.Jie pagaminti Ispanijoje

                Comment


                  #88
                  Vilniaus troleibusų parkas vos gyvas

                  Techninė viešojo transporto apžiūra panaši į formalumą. Naujiems troleibusams tikrinti nėra visos reikalingos įrangos, seniems – trūksta kontrolierių dėmesio ir ryžto, o ir pakeisti senųjų nėra kuo.

                  Kiekvienas antradienis sostinės troleibusams – išbandymų diena. Į 1-ąjį troleibusų parką atvykstančių bendrovės „Tuvlita“ kontrolierių laukiama su nerimu: galės troleibusas po techninės apžiūros išvažiuoti į gatvę ar ne. Tiesa, dokumentus tikrinti užima daugiau laiko nei pati apžiūra. Viskas gerai. Kitas. Kontrolierius tik spėja pildyti techninės apžiūros dokumentus ir dėlioti spaudus.

                  Po trijų žemagrindžių į liniją įrieda senutė „Škoda“. Patikrinamos šviesos, judama pirmyn ir... „Stop“, – ištiesė ranką kontrolierius. Stendas rodo gedimą: nesubalansuoti priekiniai stabdžiai.

                  „Stabdžiai – didžiausia senesnių troleibusų bėda. Dėl jos nepereinama techninė apžiūra. Arba jie nesubalansuoti, kaip šiuo atveju, arba blogai veikia. Gaila, neturime įrangos naujų troleibusų elektronikai tikrinti. Tikrai rastume nesklandumų“, – neabejojo stabdžius tikrinantis „Tuvlitos“ kontrolierius Marijanas Pumputis.

                  Pagedusius stabdžius tuoj pat sureguliuoja troleibusų parko mechanikas. Jam pasidarbavus tolesnė troleibuso apžiūra nebestringa.

                  Yra rimtesnių problemų

                  Viešojo transporto priemonių techninė apžiūra atliekama kas pusmetį. Kiekvieną kartą – tos pačios bėdos.

                  „Labai patogu, kad techninė apžiūra atliekama mūsų patalpose. Jeigu kur netvarka, pareguliuojame vietoje arba pervarome troleibusą į gretimą liniją. Nėra buvę atvejo, kad troleibusas būtų nepataisomai sugedęs“, – komentavo tikrinimo procesą prižiūrėjęs „Vilniaus troleibusų“ techninis direktorius Jurijus Komarovas.

                  Tačiau iš „pareguliavimo“ naudos nedaug. Tikrintojai prisipažįsta nuolaidžiaujantys troleibusų parko vadovybei ir į kai kuriuos trūkumus žiūrintys pro pirštus. Nors priežasčių troleibusui nepereiti techninės apžiūros tikrai yra.

                  „Pagal galiojančius normatyvus stabdžiai subalansuoti tik 30 proc. troleibusų, tačiau ir šis milžiniškas disbalansas dažnai pažeidžiamas. Žinoma, tuomet liepiame susitvarkyti. Tiesa, 90 proc. visų troleibusų galima nepraleisti vien dėl surūdijusio kėbulo“, – dėstė kontrolierius, rūdžių išėstas dalis pažymėdamas kaip smulkų trūkumą.

                  Nauji nereiškia geri

                  Kiek aštriau apie troleibusų techninę būklę yra atsiliepusi „Vilniaus troleibusų“ profsąjungos pirmininkė Danuta Iljina. Duodama interviu „Vilniaus dienai“ ji teigė pati niekada nevažiuojanti senu troleibusu ir patarianti to nedaryti keleiviams, branginantiems savo sveikatą ir gyvybę. Anot jos, netgi naujai pirkti troleibusai kelia nemažai problemų. „Daug gamybos defektų, nekokybiškas surinkimas“, – tvirtino D.Iljina. Moteris teigė, esą jei būtų jos valia, nurašytų bent 42 proc. visų troleibusų.

                  „Esu gavusi vairuotojų pranešimų dėl neveikiančių stabdžių. Neseniai buvo įvykis troleibusų parko teritorijoje. Nesuveikus stabdžiams vienas troleibusas rėžėsi į priešais stovintį. Įsivaizduojate, kas būtų, jei tuo metu už pirmojo troleibuso būtų stovėjęs žmogus? Iš žmogaus būtų nieko nelikę“, – pasibaisėjo D.Iljina.

                  Išlaidos

                  Vilniuje kursuoja 320 troleibusų. Vieno troleibuso techninė apžiūra kainuoja apie 65 litus. Visi nauji troleibusai privalomai draudžiami kasko. Mėnesiui toks draudimas kainuoja apie 115 litų.

                  Elektros kilovatvalandė piko metu troleibusų parkui kainuoja 54 centus. Per mėnesį elektros sunaudojama už 800 tūkst. litų.

                  DELFI
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #89
                    [Vilnius] Vasaros sezonui keičiasi autobusų ir troleibusų maršrutų darbas

                    Informuojame, kad kaip ir kasmet, vasaros metu dėl pasikeitusių keleivių srautų, keičiamas viešojo transporto darbas.

                    Pasibaigus Baltupio gatvės rekonstrukcijos darbams, nuo gegužės 30 dienos šia gatve grąžinamas 48 maršruto „Šeškinė – Santariškės“ autobusų eismas.

                    Nuo birželio 2 dienos Vilniaus miesto autobusai ir troleibusai važiuos vasaros sezono eismo grafiku. Bus pakeisti visų troleibusų maršrutų eismo tvarkaraščiai, bei 2, 5, 6, 7, 10, 11, 13, 14, 18, 21, 22, 23, 24, 26, 26A, 27, 29, 31, 32, 33, 34, 38, 40, 43, 44, 45, 46, 48, 49, 53, 53A, 55, 56, 73, 74, 76 autobusų maršrutų tvarkaraščiai.

                    Taip pat keičiasi ir kai kurių maršrutų trasos:

                    · 14 troleibusų maršruto „Saulėtekis – Žygimantų g. – J. Basanavičiaus g. – Gerosios vilties st.“ trasa trumpinama iki Antakalnio transporto žiedo.

                    · 76 autobusų maršrutas „Bireliai – Sakališkės – Naujaneriai“ pratęsiamas iki Europos parko. Maršrutas vadinsis „Bireliai – Sakališkės – Naujaneriai – Europos parkas“. Autobusai šiuo maršrutu kursuos tik vasaros metu.

                    Nuo birželio 2 dienos autobusų maršrutai Nr. 10A „Naujininkai – Kauno g.“ ir Nr. 40grt. „S. Stanevičiaus g. – Centras“ nebevažiuos.
                    www.vilniustransport.lt, 2008 05 26

                    Comment


                      #90
                      Aš manau geriausia idėja yra čia - http://i007.radikal.ru/0711/3c/3b8055b2b809.gif . Paimta iš http://vilnius.borda.ru/?1-0-0-00000...1-0-1210374707

                      Comment


                        #91
                        „Vilniaus autobusai“ statosi dujų degalinę
                        http://www.balsas.lt/naujiena/194756
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          #93
                          [VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

                          Turiu prašymą visiems kas netingi ir nusimano apie Vilniaus autobusų maršrutus - aš parengiau sąrašą tų maršrutų, kuriuos žinau egzistavus ar dabar esančius. Būčiau dėkingas už papildymus, pataisymus ir, be abejo, kritiką.
                          P.S. raudonai pažymėjau jau neegzistuojančius, o žaliai - sezoninius/periodinius maršrutus
                          Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.18, 10:15. Priežastis: Pranešimo papildymas
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #94
                            Vilnius jau nupirko (atrodo 10) dujomis varomų autobusų Volvo B10B LE ! Kada išvažiuos - nežinau, bet vienas iš jų tikrai yra autobusų parke, kartu su perdarytu (?) MAN NG272. Pateiksiu visas jų nuotraukas kokias tik radau. Originalas: http://www.rtc.lt/catalog/popview/1/1/71/
                            Paskutinis taisė Mettal; 2015.07.31, 15:04.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              #95
                              amiko:
                              vat čia ir yra nesąmonė. Brangstant benzinui, kylant vairuotojų atlyginimams kaip tik reikėtų ne didinti bilietų kainas, bet didinti akcizą degalams, ir iš dalies to akcizo padengti viešojo transporto išlaidas, taip skatinant kuo daugiau žmonių persėsti į viešąjį transportą, veikiantį, tegu ir žemiau savikainos.

                              Comment


                                #96
                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Vilnius jau nupirko (atrodo 10) dujomis varomų autobusų Volvo B10 BLE Bioble ! Kada išvažiuos - nežinau, bet vienas iš jų tikrai yra autobusų parke, kartu su perdarytu (?) MAN NG272. Pateiksiu visas jų nuotraukas kokias tik radau.
                                Speju tie autobusai buvo zali? Gal butu galima suzinoti kaip nors kebulo nr?
                                www.autobusas.4l.lt +
                                www.facebook.com/Autobusas4l

                                Comment


                                  #97
                                  To Mettal

                                  2gr. Šeškinė-Centras-Aerouostas iki 1998-99?? Tikslia nepamenu.
                                  47 Antakalnis-Davrčionys (iki maždaug 2000)
                                  14 Naugarduko g. - Žirmūnai - Antakalnis (iki maždaug 1990).
                                  9 Fabijoniškės - Vilkpėdė (iki 1998-99) - po to pakeistas i 6.
                                  5 Pašilaičai - Ukmergės g. - Žalgirio g. - Kareivių g. - Antakalnis - Saulėtekio al. (iki 2006).

                                  Comment


                                    #98
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    To Mettal

                                    2gr. Šeškinė-Centras-Aerouostas iki 1998-99?? Tikslia nepamenu.
                                    47 Antakalnis-Davrčionys (iki maždaug 2000)
                                    14 Naugarduko g. - Žirmūnai - Antakalnis (iki maždaug 1990).
                                    9 Fabijoniškės - Vilkpėdė (iki 1998-99) - po to pakeistas i 6.
                                    5 Pašilaičai - Ukmergės g. - Žalgirio g. - Kareivių g. - Antakalnis - Saulėtekio al. (iki 2006).
                                    kolega biski klaidini, buvo taip:

                                    47 Antakalnis-Dvarčionys-Kalno g.-Naujoji Vilnia
                                    9 Vilkpėdė - Justiniškės
                                    Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                                    Comment


                                      #99
                                      hmm... 2grt iki oro uosto? 1997m. žemėlapyje jis iki Centro važiavo... Dėl 9 ir 5 žinau, o va 47 tai tikra mįslė - kuo jis skyrėsi nuo 18? Gal kas gali daugiau apie jį papasakoti?
                                      Ačiū už info
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        hmm... 2grt iki oro uosto? 1997m. žemėlapyje jis iki Centro važiavo... Dėl 9 ir 5 žinau, o va 47 tai tikra mįslė - kuo jis skyrėsi nuo 18? Gal kas gali daugiau apie jį papasakoti?
                                        Ačiū už info
                                        "18" marsrutas,vaziudamas N.Vilnioje neuzsukdavo i Kalno gatve...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X