Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Esmės tai nekeičia: yra protas ar nėra - parkai čia ne prie ko. Iki Vasaros g. 5 ar Parko g. 15 vis tiek tenka važiuoti VT.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Negi neaišku, kad gedimas gedimui nelygu. Per lietų su sugedusiais valytuvais važiuoti pavojinga. Sugedę posūkiai irgi kelia pavojų ir gali būti avarijos priežastimi. Tuo tarpu perdegusi salono lempa ar neatsidarančios durys, nors ir sudaro nepatogumus keleiviams važiuoti, nekelia jokio pavojaus ir tuo labiau, toks autobusas yra geriau nei kito laukimas už pusvalandžio ar valandos...
      Vat su tokiu požiūriu, kad nesvarbu keleivio pilnas komfortas ir renkasi žmonės nuosavą transportą ir nesvarbu jam, kad tai mažas gedimas neturintis įtakos eismo saugumui ir kol bus toks požiūris net naujos transporto rūšies įvedimas nepritrauks daugiau keleivių į VT.

      Comment


        Tik nereikia perdėti. Daugelio tokių, kurie taip kritikuoja VT mašinos yra seni laužai, kurių salone dvokia pelėsiais, kojinėmis, tabaku ir myžalais.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tik nereikia perdėti. Daugelio tokių, kurie taip kritikuoja VT mašinos yra seni laužai, kurių salone dvokia pelėsiais, kojinėmis, tabaku ir myžalais.
          Sutinku su jumis visiškai.

          Bet manau čia beprasmiškai diskutuoti, kai bent kažką išmano apie Viešąjį transportą tai laikosi vienos nuomones, o tie kas nieko neišmano, galvoja, kad remontuoti, paleisti į maršrutus ir kad grafikas būtų išlaikytas labai lengva... Manau reikia baigti šitą diskusiją.


          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
          Šnektelėjau su vienu troleibuso vairuotoju, belaukiant kol ateis laikas pajudėt iš Antakalnio žiedo į trasą.
          Kiek supratau iš jo kalbos, nors būna susirinkimai, ir per juos vairuotojai kalba, teikia pasiūlymus ar rodo pageidavimus, niekad jų neišklausoma, viskas daroma taip kaip reikia valdžiai. Ir situacija dar labiau suprastėjo sujungus VAP su VT. O jei žmonių pasiūlymų nesiklausoma, po kurio laiko jiems tikrai praeina noras kažką siūlyt ar stengtis.
          Deja, bet nevisus pageidavimus galima būtų įvykdyti. Visada gi ieškomi tam tikras kompromisai tarp Vadovybes ir Prof. sąjungos, ir sprendžiami pagal galimybės. Dabar kol kas, tam laikui nėra, kol pasirašinėja naujus sutartys su darbuotojais ir kol kas daug "popierinio darbo" parkuose, dėl to sujungimo.
          Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.08, 19:01.
          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

          Comment


            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
            Dabar kol kas, tam laikui nėra, kol pasirašinėja naujus sutartys su darbuotojais ir kol kas daug "popierinio darbo" parkuose, dėl to sujungimo.
            Čia nepasiteisinimas, kad laiko nėra. Aš irgi galėjau mokykloje pasakyti, kad nepadariau matematikos, nes anglų pvz. dariau. Bet mokytojoms tai nerūpėjo ir gaudavau 2.

            Comment


              Parašė lietus Rodyti pranešimą
              Vat su tokiu požiūriu, kad nesvarbu keleivio pilnas komfortas ir renkasi žmonės nuosavą transportą ir nesvarbu jam, kad tai mažas gedimas neturintis įtakos eismo saugumui ir kol bus toks požiūris net naujos transporto rūšies įvedimas nepritrauks daugiau keleivių į VT.
              Tiesiai į dešimtuką.
              Kol kažkokie veikėjai aiškins, kad nieko blogo kai kažkas autobuse neveikia, nes svarbiausia, kad jis "važiuoja", tol visas VT bus tik didelė važiuojanti "laža"...

              Comment


                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Tiesiai į dešimtuką.
                Kol kažkokie veikėjai aiškins, kad nieko blogo kai kažkas autobuse neveikia, nes svarbiausia, kad jis "važiuoja", tol visas VT bus tik didelė važiuojanti "laža"...
                Esu įsitikinęs, kad "kažkokie veikėjai", kaip jūs pavadinot tikriausiai mane ir Al1 ir kiti veikėjai daug daugiau žino apie transportą ir gilinasi į problemas išsiaiškindami priežastis, o ne paviršutiniai kaip jus,Ponas Oranger. Kaip skaičiau jus, basiai mėgstate žiūrėti į vakarus? Bet patys pagalvokit kiek Vakaruose savivaldybė moka transporto parkams ir kiek mūsų? Tikriausiai ne.
                Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.08, 20:05.
                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                Comment


                  Ir Vakaruose transporto priemonės genda bei važinėja su smulkiais gedimais. Joks parkas nelaikys rezerve didžiulio kiekio autobusų tik tam, kad dėl neveikiančio stotelių pranešimo įrangos ar šiek tiek stringančių durų autobusą tuoj pat būtų galima pakeisti kitų. O gedimų jūsų taip šlovinamuose Vakaruose mažiau tik dėl to, kad transporto priemonės naujesnės. Būtų ir pas mus naujesnės, jei atitinkamai finansuotų VT.

                  Comment


                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                    Esu įsitikinęs, kad "kažkokie veikėjai", kaip jūs pavadinot tikriausiai mane ir Al1 ir kiti veikėjai daug daugiau žino apie transportą ir gilinasi į problemas išsiaiškindami priežastis, o ne paviršutiniai kaip jus,Ponas Oranger. Kaip skaičiau jus, basiai mėgstate žiūrėti į vakarus? Bet patys pagalvokit kiek Vakaruose savivaldybė moka transporto parkams ir kiek mūsų? Tikriausiai ne.
                    Taip, net mano kambario langai yra į Vakarus, nuolat sėdžiu ir žiūriu tenai...
                    O kaip turi funkcionuoti ir atrodyti miesto transportas, geriausiai žino mechanikas diadia Fedia, čia jokių abejonių nėra.

                    Comment


                      Kovo 8-osios finalas: Rusijos ambasadai priklausantis automobilis, kurį vairavo neblaivi moteris, Vilniuje kaktomuša taranavo autobusą


                      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#axzz1ob6yJsnh

                      Comment


                        Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                        Kovo 8-osios finalas: Rusijos ambasadai priklausantis automobilis, kurį vairavo neblaivi moteris, Vilniuje kaktomuša taranavo autobusą


                        http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#axzz1ob6yJsnh
                        Oi nemažai nukentėjo 722.....

                        Comment


                          Kelionės į Vilniaus centrą – su keiksmais


                          Vilniaus autobusuose – nepasitenkinimo kupinos kalbos ir keiksmai. Taip nutiko savivaldybei panaikinus 2-ojo, 4-ojo ir 62-ojo maršrutų mikroautobusus, vežusius iš Tarandės, Fabijoniškių ir Perkūnkiemio rajonų, rašo „Lietuvos rytas“.

                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            2004 metų pavasario autobusų maršrutų žemėlapis: http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...lnius_2004.jpg

                            Yra tokia "egzotika", kaip 9, 52, 77, tačiau dar nebuvo 4A ir 80-ųjų maršrutų.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              http://ikrauk.15min.lt/aktualu/60843

                              Taisyklės dėl įsėdimo į Vilniaus viešąjį transportą vėl kelia nesutarimus

                              Šiandien (kovo 13 d.) banžiau gauti informaciją apie tą „nežinomą dokumentą” ir po ilgų siuntinėjimų skambinti vis kitu numeriu galiausiai prisiskambinau į UAB „Vilniaus viešasis transportas”, kur buvau informuotas, jog, pagal UAB „VILNIAUS VIEŠASIS TRANSPORTAS” generalinio direktoriaus G. Nakučio pasirašytą nutarimą, nuo kovo 1 d. įlipti į troleibusą galima per visas, išlipti per visas IŠSKYRUS PRIEKINES duris.

                              Comment


                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                http://ikrauk.15min.lt/aktualu/60843

                                Taisyklės dėl įsėdimo į Vilniaus viešąjį transportą vėl kelia nesutarimus
                                Tai kas tau cia negerai, del ko tiek daug reikejo plesytis?

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Tai kas tau cia negerai, del ko tiek daug reikejo plesytis?
                                  Prie ko čia aš? Ne aš gi rašiau šį straipsnį. Aš įmečiau straipsnį susijusi su Vilniaus viešuoju transportu.

                                  Comment


                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    http://ikrauk.15min.lt/aktualu/60843

                                    Taisyklės dėl įsėdimo į Vilniaus viešąjį transportą vėl kelia nesutarimus
                                    Keista, kad tai tik dabar išlindo į viešumą. Aš jau seniai bandžiau išsiaiškinti - tai kokia gi įlipimo/išlipimo į transporto priemones tvarka ir kokia priekinių durų paskirtis po to, kai priekinių durų tvarkos buvo per piktumą atsisakyta? Jeigu straipsnio autorius nebūtų pirmiau kreipęsis situacijos paaiškinimo - būčiau tai padaręs pats vieną dieną, kai trūktų kantrybė...

                                    Vienintelis nurodymas kaip įlipti ar išlipti, kurį pavyko aptikti, tai ištrauka iš oficialių taisyklių:

                                    9. Keleiviai į autobusą ir troleibusą įlipa ir išlipa pagal vežėjo nurodytus simbolius prie durų. Nuskambėjus garso signalui, į/iš autobuso arba troleibuso įlipti arba išlipti draudžiama.
                                    Geriausia, kad tai nieko nepasako konkrečiu atveju, nes kiekvienas troleibusas ar autobusas yra atskira respublika su savo valdžia ir santvarka. Vienam troleibuse išklijuoti lipdukai leidžiantys įlipti/išlipti, kitame draudžiantys, trečiame lipdukų išvis nerasta. Škodos dauguma ir įleisdavo ir išleisdavo pro priekines duris, Solariai - net nesvajok (nesvarbu, kad 'kabo' lipdukas leidžiantis). Taigi tu, brangus keleivi, būk malonus ir pats susiprask, kuriam troleibuse, kaip įlipti ar išlipti.

                                    Ir taip buvo nuo praeitų metų vasaros, kol tik(!) Kovo 1-ą buvo atsipeikėta ir kažkas 'oficialiai' pasirašyta. Beje, kur buvo oficialiai paskelbta, kad keičiasi(?)/nustatoma(?) sena(?)/nauja(?) įlipimo/išlipimo tvarka, nes aš apie tai pirmąkart girdžiu?

                                    Kai buvo pramušinėjama įlaipinimo pro priekines duris tvarka, tai simboliai prie durų buvo sutvarkyti dar iki tvarkos įsigaliojimo ir, svarbiausia, buvo ryškiai matomi net ir pusakliui. Šiandieniu atveju, tiesą pasakius, net negaliu tvirtai atsakyti, ar simboliai anksčiau leidę išlipti pro priekines duris dabar yra pakeisti draudžiančiais. Natūralu, kad to galėjo nepastebėti ir tūlas keleivis, per gerą pusmetį pripratęs, kad jį retsykiais išleidžia pro priekines duris. Taigi konfliktinės situacijos tiesiog neišvengiamos.

                                    Dar vienas momentas. Atseit pseudonaujoji tvarka galioja jau beveik dvi savaites. Dar neteko matyti, kad kuris Solaris teiktųsi atidaryti priekines duris bent jau įlipantiems. Nežinia, ar vadovams užteks valios aplaužyti Solariams ragus...

                                    Bet kokiu atveju, matau tobulą nesusikalbėjimą ir net nekalbėjimą tarp keleivių, vairuotojų ir bendrovės vadovų. Ir tai visiškai nepanašu į normalios bendrovės normalų funkcionavimą...

                                    Comment


                                      Jau ne kartą esu rašęs, kad toks „įsakymas iš viršaus“ autobusų parke įsigaliojęs mažų mažiausiai nuo 2011 rugsėjo. Kas jo autorius, ar tai teisėta ar ne - man nesvarbu. Svarbu yra tai, kad vairuotojas turi vykdyti įsakymus.
                                      Kas dėl troleibusų - matomai iki kovo 1 pas juos nebuvo tokio įsakymo, tai dabar ir kyla konfliktai.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Aš manau, tegul bus kaip seniai, niekas nelindo prie priekinių durų ir viskas buvo gerai, nes yra gana daug autobusų neturi normalių kabinų (Pvz: Citaro, pirmieji Volvo, ir kiti). Anksčiau pats "Eismo skyrius" išduodavo lipdukus autobusams "įeiti draudžiama" ir ir tas pats lipdukas iš vidurio "išlipti draudžiama".
                                        Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.14, 10:44.
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Jau ne kartą esu rašęs, kad toks „įsakymas iš viršaus“ autobusų parke įsigaliojęs mažų mažiausiai nuo 2011 rugsėjo. Kas jo autorius, ar tai teisėta ar ne - man nesvarbu. Svarbu yra tai, kad vairuotojas turi vykdyti įsakymus.
                                          Kas dėl troleibusų - matomai iki kovo 1 pas juos nebuvo tokio įsakymo, tai dabar ir kyla konfliktai.
                                          Tai gal tegul tada gamina autobusus ir troleibusus be priekinių durų.

                                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                          Aš manau, tegul bus kaip seniai, niekas nelindo prie priekinių durų ir viskas buvo gerai, nes yra gana daug autobusų neturi normalių kabinų (Pvz: Citaro, pirmieji Volvo, ir kiti). Anksčiau pats "Eismo skyrius" išduodavo lipdukus autobusams "įeiti draudžiama" ir ir tas pats lipdukas iš vidurio "išlipti draudžiama".
                                          Tegul ir vairuotojai tada įlipinėja ir išlipinėja per antrasiąs ir paskutiniąsias duris. Tegul vietoje pirmųjų durų sumontuoja papildomas sėdynes keleiviams atsisėsti, nes jos yra nenaudojamos keleiviams nei įlaipinti, nei išlaipinti. Tegul vietoje jų būna porą sėdymų vietų. Vairuotojai taip pat gali įlipti ir išlipti per antrąsias, ir per paskutiniąsias duris.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X