Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gerbiamieji, nepagaunu tik vieno dalyko: kur čia buvo parašyta, kad vairuotojai privalės tikrinti bilietus? Skirtumas tarp "privalo" ir "gali" vis dėlto egzistuoja .
    Beje, VA vairuotojo pareigos oficialiai vadinamos "vairuotojas-konduktorius". Nesuprantu, ką jie čia realiai pakeitė, nes vairuotojai visada galėjo tikrinti (ir tikrino) bilietus.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Įdomu tik, kokiu dažniu vairuotojai tikrins keleivius? Gal kas antrą ratą kokioje pasirinktoje stotelėje? Bet iš tokios "kontrolės" prasmės nedaug, o piko metu net neįsivaizduoju, kaip ji bus vykdoma.
      Šitokia tvarka jau buvo, prieš kokį 10 metų, galiojo keletą metų (gal kas patikslins kada?). Vykdavo taip - tam tikroje stotelėje troleibusui sustojus ir uždarius duris vairuotojas išlipa ir patikrina visų keleivių bilietukus. Tas vykdavo tik vienoje stotelėje (paprastai toje pačioje) ir ne piko metu. Tiesa, zuikiai paprastai jokių baudų nemokėdavo, tik išlipdavo (vairuotojas neturi laiko su jais ilgai cackintis). Jeigu zuikis geranoriškas, kartais vairuotojas jam parduodavo kokius 5 bilietus iš karto (ir visus pažymėdavo).

      Paskui ta tvarka pamažu nunyko. Kai kur vis dar likę lipdukai "vairuotojas - kontrolierius" yra iš tų laikų.

      Comment


        Beje, troleibusų vairuotojų darbo pažymėjimuose yra įrašyta- "turi teisę pardavinėti ir tikrinti bilietus.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          Šitokia tvarka jau buvo, prieš kokį 10 metų, galiojo keletą metų (gal kas patikslins kada?). Vykdavo taip - tam tikroje stotelėje troleibusui sustojus ir uždarius duris vairuotojas išlipa ir patikrina visų keleivių bilietukus. Tas vykdavo tik vienoje stotelėje (paprastai toje pačioje) ir ne piko metu. Tiesa, zuikiai paprastai jokių baudų nemokėdavo, tik išlipdavo (vairuotojas neturi laiko su jais ilgai cackintis). Jeigu zuikis geranoriškas, kartais vairuotojas jam parduodavo kokius 5 bilietus iš karto (ir visus pažymėdavo).

          Paskui ta tvarka pamažu nunyko. Kai kur vis dar likę lipdukai "vairuotojas - kontrolierius" yra iš tų laikų.
          yra 532 autobuse ant kabinos stiklo užklijuotas lipdukas "vairuotojas-kontrolierius"
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Nuo vasario 1 dienos nebevažiuos 24 maršruto "Fabijoniškės-Saulėtekis" mikroautobusai.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Šaltis šeimininkauja: genda šviesoforai, sunkiau užsiveda autobusai, užšąla troleibusų durys

              Autobusų variklius šildo naktimis

              Stiprėjantys šalčiai kol kas didelių nepatogumų sostinės visuomeniniam transportui nepridarė, tačiau autobusų ir troleibusų parkai pasiruošę galimiems netikėtumams. Labiausiai susirūpinę autobusų vairuotojai, nes esant tokiai žemai temperatūrai sunku užvesti autobusų variklius.

              Anot bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinio direktoriaus Gintaro Nakučio, kol kas nei autobusai, nei troleibusai dar nestoja, tačiau papildomų problemų jau iškilo, kai orai taip šąla. „Autobusai, pastovėję per naktį ar savaitgalį, kai šaltis toks didelis, sunkiau užsiveda, reikia papildomo pasirengimo, norint jų variklius rytais užvesti. Naktį darbuotojai variklius įjungia, užvedę palaiko, kad šiltesni būtų iš ryto. Esame pasiruošę ir akumuliatorių pakroviklius, ir vilkiką, jeigu kai kurie autobusai neužsivestų“, – teigė G.Nakutis.

              Ankstesniais metais iškildavo problemų ir dėl degalų, kadangi dyzelis kartais teisiog užšaldavo, tačiau to nebepasitaiko. „Degalus perkame kokybiškus, esame parengę pirkimams reikalavimus, todėl nekokybiškų nepasitaikė. Tačiau jeigu oras atšaltų iki 32-35 laipsnių šalčio, negarantuočiau, kad degalai neužšaltų“, – aiškino „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas.

              Užšąla durys

              Troleibusams daugiausia problemų kyla dėl oro sistemų veikos. „Tokių bėdų turi ir autobusai. Jeigu orai būna drėgni ir staiga paspaudžia dideli šalčiai, oro sistemoje lieka drėgmės, jis kondensuojasi ir užšąla, durys neužsidaro ir neatsidaro. Tačiau šiemet nebuvo drėgna, kai pradėjo stipriau šalti“, – sakė G.Nakutis.

              Tiesa, ypatingu komfortu viešojo transporto keleivių niekas nelepina – autobusuose ir troleibusuose gal ir nėra taip šalta, kaip lauke, tačiau ir neypatingai šilta. Ypač senuose autobusuose ir troleibusuose, kurių Vilniaus gatvėse važinėja daugiausia.

              „Kai oras šaltesnis negu 15 laipsnių šalčio, sunku prišildyti saloną. Naujesni troleibusai ir autobusai yra su stiklo paketais, šildymo sistema efektyvi, todėl juose būna kur kas šilčiau. O senesnius gaminant nebuvo numatyta, kad jie turės važinėti esant dideliems šalčiams. Iš kitos pusės – tokių didelių šalčių nelabai dažnai būna ir jie neilgai trunka“, – teigė G.Nakutis.

              Tačiau vėsoka ne tik keleiviams, nėra per daug šilta ir vairuotojams, troleibusų ar autobusų kabinose praleidžiantiems visą darbo dieną. Tuose troleibusuose ir autobusuose, kuriuose yra uždaros kabinos, pastatytos papildomos krosnelės, jeigu kabinos atviros – jose gerokai vėsiau.

              Reikalauja efektyvaus šildymo

              G.Nakutis tvirtino, kad perkant naujus autobusus ar troleibusus itin atsižvelgiama, kad transporto salonas efektyviai šildomas. „Tuose 18 autobusų, kuriuos šiemet ketiname įsigyti iš Europos Sąjungos pinigų, tikrai bus šilta, taip pat ir troleibusuose“, – sakė G.Nakutis.

              Direktorius patikino, kad lietuviškas troleibusas „Amber“ važinėja be trukdžių, tačiau ar jame yra pakankamai šilta, jis nežinojo.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Nemokama arbata viešojo transporto stotelėse

                Sveikintina iniciatyva Nemokama arbata bus dalinama iki vasario 8 dienos tose stotelėse, kuriose daugiausia keleivių (Savanorių prospektas, Spaudos rūmai, Šeškinė ir t.t.)
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Penktadienio vakarą Vilniuje susidūrė džipai, o Pamėnkalnio gatvę užkišo troleibusų eilės

                  Penktadienio vakarą eismą sostinės Pamėnkalnio gatve apsunkino nutrūkęs troleibusų linijos laidas.

                  Dėl to, važiuojant į Žvėryno pusę, susidarė devynių, negalinčių pajudėti, troleibusų eilė.

                  Tačiau ir į kitą pusę – važiuojant į Centrą – viešojo transporto eismas nebuvo paprastesnis. Mat čia, ties buvusiu „Muzikiniu angaru“, sugedo troleibusas. Jam užtvėrus kelią, susidarė aštuonių troleibusų eilė.

                  Nelaiminga vadinamoje sankryžoje prie Seimo, kurioje automobilį sudaužė ir Seimo narės Astos Baukutės vyras, prieš tiltą į Žvėryną, penktadienio vakarą susidūrė du prabangūs džipai. „Volvo“ ir „Nissan“ markės automobiliai, pirminiais duomenimis, į avariją pateko posūkyje – vienam sukant į vieną, kitam – į kitą šoną.

                  Susidūrus automobiliams žmonės nenukentėjo.

                  Kad eismo įvykio deklaracijas pildantiems vairuotojams būtų šilčiau, sustojo pro šalį važiavęs 88-ojo maršruto autobusas, į kurį ir sulipo į avariją patekę vairuotojai.
                  Už Vilnių be tramvajų!

                  Comment


                    Kažkokias nesamones rašo:
                    1. 88 maršruto autobuse avarijos dalyviai šildėsi tik todėl, kad jis ten pravažiuoti negalėjo. O mikroautobusai Fiat važiavo stabiliai.
                    2. J. Jasinskio g. link stoties troleibusai sustojo tik dėl to, kad buvo atjungta kontaktinio tinklo įtampa į abi puses. Priekinis troleibusas stovėjo taip, kad ten laisvai galima buvo jį aplenkti, jei jis būtų buvęs sugedęs.

                    Troleibusų linija nutrūko 17:28-30, eismas atnaujintas apie 19:15. Nutrūkę buvo iškart abu laidai. Susirinko 20-22 troleibusai į abi puses. Nuotraukos kokybė ne super - fotografuota tamsiu metu ir dar pro autobuso stiklą. Priekyje - Škoda 14Tr, pati pirmoji privažiavo prie nutrūkimo ir sustojo tada, kai laidas jau karojo nuo priekinio stiklo. Gale privažiuoja 2713.



                    Po Solario privažiavo dar pora Škodų ir tada į bendrą eilę atsistojo Didysis Lietuviškasis Nepakartojamas Amber Vilnis 12AC Kuris Gali Važiuoti Kilometrą Be Elektros Laidų. Kam jam tada šitaip išgirta autonominė eiga reikalinga, jei jis vis tiek stovi kartu su visais troleibusais? Bandos jausmas?
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Ir tada į bendrą eilę atsistojo Didysis Lietuviškasis Nepakartojamas Amber Vilnis 12AC Kuris Gali Važiuoti Kilometrą Be Elektros Laidų. Kam jam tada šitaip išgirta autonominė eiga reikalinga, jei jis vis tiek stovi kartu su visais troleibusais? Bandos jausmas?
                      Prajuokinai.

                      Comment


                        Oho, o kas ten per nauji lipdukai ant 88 maršruto Cito durų? (Lietuvos ryto straipsnyje)
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Oho, o kas ten per nauji lipdukai ant 88 maršruto Cito durų? (Lietuvos ryto straipsnyje)
                          Nenuklijavo priekinių durų tvarkos lipdukų tiesiog.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            http://verslas.delfi.lt/automoto/nak....d?id=55071457

                            neblogai ) kaip jakutske

                            Comment


                              Eksperimentas: pasišildyti galima ir troleibuse

                              O šis sakinys man labiausiai patiko

                              Privažiavus troleibusui žurnalistas su fotografu lipa į 14 troleibusą, judantį į Žemuosius Panerius.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Eksperimentas: pasišildyti galima ir troleibuse

                                O šis sakinys man labiausiai patiko

                                O man užkliuvo šitas:

                                Prie vairuotojo uždėtas skersinis neleidžia lipti pro priekines duris, jos net neatidaromos.
                                Ar čia žurnalistai tiesiog skleidžia erezijas, ar čia vėl prasideda savų tvarkų viešajame transporte įvarinėjimas?

                                Comment


                                  Iškilo toks klausimas: 73,33,46,50,34,26A maršrutai grįžtantys į parką važiuoja ne greičiausiu keliu, bet iš dalies pagal savo originalų maršrutą. Ar yra ten tiek keleivių, kad vertėtų papildomai deginti kurą šiems maršrutams?

                                  Štai 73 daro visą lanką per taikos gatvę, nors ten ir taip yra 45 autobusas vežantis į Žirmūnų pusę.
                                  33 grįžtantis iš Gurių padaro lanką į Kalvarijų gatvę vietoj to, kad važiuotų tiesiai Verkių gatve iki AP.
                                  46 galėtų važiuoti taip kaip grįžta 32, per Ateities gatvę.
                                  50,34 užvažiuoja į Baltupio, Didlaukio g., nors ten ir taip netrūksta maršrutų, o persėsti važiuojantiem iš Visorių patogu būtu ir Baltupio stotelėje.

                                  Jeigu nenorima vežti keleivių atkarpomis, kuriomis nėra dieninio transporto (dalyje Verkių, Rygos) juos galima tiesiog išlaipinti prieš įvažiuojant į šias atkarpas.

                                  Comment


                                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                    Iškilo toks klausimas: 73,33,46,50,34,26A maršrutai grįžtantys į parką važiuoja ne greičiausiu keliu, bet iš dalies pagal savo originalų maršrutą. Ar yra ten tiek keleivių, kad vertėtų papildomai deginti kurą šiems maršrutams?

                                    Štai 73 daro visą lanką per taikos gatvę, nors ten ir taip yra 45 autobusas vežantis į Žirmūnų pusę.
                                    33 grįžtantis iš Gurių padaro lanką į Kalvarijų gatvę vietoj to, kad važiuotų tiesiai Verkių gatve iki AP.
                                    46 galėtų važiuoti taip kaip grįžta 32, per Ateities gatvę.
                                    50,34 užvažiuoja į Baltupio, Didlaukio g., nors ten ir taip netrūksta maršrutų, o persėsti važiuojantiem iš Visorių patogu būtu ir Baltupio stotelėje.

                                    Jeigu nenorima vežti keleivių atkarpomis, kuriomis nėra dieninio transporto (dalyje Verkių, Rygos) juos galima tiesiog išlaipinti prieš įvažiuojant į šias atkarpas.
                                    Dėl 43 ir 73 yra pastebėta, kad kai kurie vairuotojai iš Taikos g., esančio žiedo į parką važiuoja per Lūžių g., Justiniškių g., ir tada jau Rygos g. O Rygos g., yra likusios senosios 43-o maršruto stotelės.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                      Dėl 43 ir 73 yra pastebėta, kad kai kurie vairuotojai iš Taikos g., esančio žiedo į parką važiuoja per Lūžių g., Justiniškių g., ir tada jau Rygos g. O Rygos g., yra likusios senosios 43-o maršruto stotelės.
                                      Bet tokie nustatyto maršruto pažeidimai yra blogai, gali ir atsirasti vienas kitas keleivis laukiantis. Bet vis tik kažin ar ten toks keleivių srautas, kad tą lanką vertėtų daryti.

                                      Comment


                                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                        Bet tokie nustatyto maršruto pažeidimai yra blogai, gali ir atsirasti vienas kitas keleivis laukiantis. Bet vis tik kažin ar ten toks keleivių srautas, kad tą lanką vertėtų daryti.
                                        Yra, nes Taikos g. gale gyvenantiems gyventojams labai patogu nuvažiuoti į Akropolį, Ozą.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Į Ozą tikrai ne.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X