Solaris dizainas gan geras ir gražus.Apvalus dizainas VT priemonėms ne ypač tinka,todėl nenoriu tokio dizaino matyti Vilniuje.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitos sankryžos problematiškos, bet gi galima leisti 18 m troleibusus kitais maršrutais.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąKiekvienam pagal skonį Man asmeniškai Solaris dizainas vienas geriausių, patinka tiek autobusai, tiek troleibusai. Man asmeniškai Solaris dizainas vienas geriausių, patinka tiek autobusai, tiek troleibusai.
 
 Tačiau iškyla kitas klausimas, ar 18m troleibusai galės be problemų išimti posūkius kai kuriose sankryžose? Problemą matyčiau Žygimantų/Vilniaus g. sankryžą (posūkis į dešinę), Pylimo/J.Basanavičiaus g. sankryža. Pvz: 8, 16, 19 ir kiti. Pvz: 8, 16, 19 ir kiti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl? Jis tiesiog urbanistinis.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąApvalus dizainas VT priemonėms ne ypač tinka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dvigubi troleibusai labiau manevringi nei triašiai. Pagal gamintojo duomenis jų posūkio radiusas yra 23 metrai, o triašių 24 m. 12 metrų ilgio troleibusų - 21,4 m. Priekis išlenda tiek pat, bet galas mažiau "užmetamas". Esant poreikiui, Žygimantų ir Vilniaus g. sankryžą galima kiek paplatinti, toliau (2 m) nukelti šviesoforus Žygimantų gatvėje, kad automobiliai sustotų toliau. Leisti dvigubų troleibusų su pasukimu iš Pylimo į J. Basanavičiaus g. nėra reikalo. 6, 12, 14 troleibusų maršrutams nereikalingi dvigubi troleibusai. Esant poreikiui, galima tankinti kursavimą.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąKiekvienam pagal skonį Man asmeniškai Solaris dizainas vienas geriausių, patinka tiek autobusai, tiek troleibusai. Man asmeniškai Solaris dizainas vienas geriausių, patinka tiek autobusai, tiek troleibusai.
 
 Tačiau iškyla kitas klausimas, ar 18m troleibusai galės be problemų išimti posūkius kai kuriose sankryžose? Problemą matyčiau Žygimantų/Vilniaus g. sankryžą (posūkis į dešinę), Pylimo/J.Basanavičiaus g. sankryža.Paskutinis taisė Al1; 2012.01.23, 17:51.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Abi minimos sankryžos nėra neįveikiamos: 10 autobuso maršrutu birželį važiuoja vienas kitas ilgas autobusas, 21 maršrutu darbo dienomis prieš keletą metų taip pat važiavo 2 ilgi autobusai.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąŠitos sankryžos problematiškos, bet gi galima leisti 18 m troleibusus kitais maršrutais. Pvz: 8, 16, 19 ir kiti. Pvz: 8, 16, 19 ir kiti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man labiau patinka Al1 idėja švesoforą Žygimantų gatvėje perkelti toliau nuo sankryžos. Bet ilgi troleibusai tikrai reikalingi.Parašė Mettal Rodyti pranešimąAbi minimos sankryžos nėra neįveikiamos: 10 autobuso maršrutu birželį važiuoja vienas kitas ilgas autobusas, 21 maršrutu darbo dienomis prieš keletą metų taip pat važiavo 2 ilgi autobusai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 3-oje juostoje STOP linija ir taip jau yra atitraukta toliau nuo šviesoforo, kad galėtų pasukti Solariai. Jeigu kur ir reikia atitraukti šviesoforą ir kartu su juo pagaliau STOP linijas nubrėžti, tai leidžiantis žemyn nuo J. Basanavičiaus g. (offtopic: bei Geležinkelio g. nuo stoties link Senamiesčio pietinio aplinkkelio, kur ne kiekvienas aklasis vairuotojas mato ant stulpo sustojimo ženklą ir trukdo autobusams sukti iš Aušros vartų g. į stotį).Parašė grustnyj Rodyti pranešimąMan labiau patinka Al1 idėja švesoforą Žygimantų gatvėje perkelti toliau nuo sankryžos. Bet ilgi troleibusai tikrai reikalingi.
 
 Mano manymu, minimali programa troleibusams būtų išmokti tinkamai išnaudoti esamus 4 troleibusus 16 maršrute popietinio piko metu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bandžiau pagal šiame pranešime pateiktas schemas nubrėžti maršrutų žemėlapį su stotelėmis, tačiau, pasirodo, centre yra didelė betvarkė. Vienų maršrutų stotelės pažymėtos kaip "už sankryžos", kitų - jau "prieš sankryžą". Kai kurių stotelių centre pačiose pirmosiose schemose, kur buvo nurodomos stotelės (~1981 m.) jau nebėra.
 
 Štai kas gavosi dėliojant stoteles pagal maršrutus individualiai:
 
  
 
 Stotelių Gedimino a. ir J. Basanavičiaus st. (4 ir 6 maršrutai) vietos skirtingiems maršrutams skyrėsi, bet palikau tokias, kokios atrodo pačios logiškiausios.
 
 Čia jau suprastintas variantas:
 
  
 
 Kokia bus kitų forumiečių nuomonė ir pastabos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#axzz1kVQ3vtAE
 
 
 Nuo kovo 1 d. Vilniaus viešajame transporte keičiasi bagažo vežimo taisyklės
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo kovo pradžios sostinės viešajame transporte kontrolę vykdys ir vairuotojai
 
 Nesupratau aš to punkto dėl vairuotojų-kontrolierių. Iš esmės, teisę kontroliuoti keleivius (stotelėje išlipti iš kabinos ir patikrinti bilietus) vairuotojai turi ir dabar. Virš kabinos net užrašas toks yra- "vairuotojas-kontrolierius", ir atitinkamas punktas Keleivių vežimo taisyklėse:
 
 Tik kad nelabai vairuotojai naudojasi tokia galimybe- paskutinį kartą su bilietus tikrinančiu vairuotoju susidūriau maždaug 2008 metų pirmoje pusėje (žinoma, priekinių durų tvarkos galiojimo laikotarpio neįskaičiuoju). Tai kuo gi nauja tvarka skirsis nuo dabartinės? Ar bus griežčiau kontroliuojama, kad vairuotojai aktyviau ir dažniau vykdytų kontrolės funkciją?Vairuotojai turi būti rūpestingi, atidūs ir paslaugūs, skelbti stotelių pavadinimus, informuoti apie mokėjimo už važiavimą tvarką, laikytis grafiko, pranešti apie maršruto pakeitimą, taip pat vežėjo pavedimu tikrinti keleivių bilietus arba dokumentus, patvirtinančius asmens teisę į transporto lengvatą. Vairuotojų apranga turi būti tvarkinga ir švari. Vairuotojams draudžiama rūkyti autobuse ar troleibuse, garsiai leisti muziką. Keleiviui paprašius, vairuotojas privalo sumažinti garsą arba išjungti automagnetolą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau nujaučiu, kaip vairuotojai šias funkcijas vykdys. Turbūt taip pat, kaip ir "vykdė" kol galiojo priekinių durų tvarka.Parašė Al1 Rodyti pranešimąUžrašas nieko nereiškia. Realiai matyt vairuotojams tokios funkcijos prieš kelis metus buvo panaikintos. Dabar jas vėl priskirs.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu negi neaišku? Keleivių kontrolės funkcijas numetus vairuotojams ant pečių, KK darbuotojų skaičius vėl bus mažinamas. Kiek pamenu, įvedus priekinių durų tvarką KK buvo sumažinta, tvarką atšaukus - nepadidinta (kiek teko girdėt).
 
 Ir kuom visa tai baigiasi... http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...au-zuikiu.aspx
 
 "Zuikių" aukso amžius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu tik, kokiu dažniu vairuotojai tikrins keleivius? Gal kas antrą ratą kokioje pasirinktoje stotelėje? Bet iš tokios "kontrolės" prasmės nedaug, o piko metu net neįsivaizduoju, kaip ji bus vykdoma.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVykdys, nes jiems už tai galbūt kiek primokės. Be to vairuotojas ne baus, o lieps nusipirkti bilietą jo neturinčiam keleiviui. Arba išlipti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo vasario 1 d. keičiami 31 ir 38 autobusų maršrutų tvarkaraščiai
 
 http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...karasciai.aspx
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip anksčiau vyko kontrolė, taip ir dabar ji vyks. Piko metu dirbs kontrolieriai, o vairuotojai netikrins. Bet ne piko metu daugiau tikrinti ims vairuotojai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu tik, kokiu dažniu vairuotojai tikrins keleivius? Gal kas antrą ratą kokioje pasirinktoje stotelėje? Bet iš tokios "kontrolės" prasmės nedaug, o piko metu net neįsivaizduoju, kaip ji bus vykdoma.
 Comment






Comment