Aš tik spėju, kad ten galima visiems ir visada sukti, nes skirtingu paros metu ten visada matau sukančias lengvąsias mašinas. O ar pagal taisykles tai daroma - jau nežinau.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo 2011 metų Gruodžio 19 iki 23 dienos ir nuo Gruodžio 24 iki 2012 metų Sausio 7 dienos kursuos "Kalėdų traukinukas", kuris dabar stovi Vilniaus Autobusų parke, jo trasa bus tokia: Rotušė - Gedimino pr. - Nepriklausomybės a. Tvarkarašti galite rasti čia, www.vilniustransport.lt
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir kaip tas traukinukas atrodo?Parašė 1132 Rodyti pranešimąNuo 2011 metų Gruodžio 19 iki 23 dienos ir nuo Gruodžio 24 iki 2012 metų Sausio 7 dienos kursuos "Kalėdų traukinukas", kuris dabar stovi Vilniaus Autobusų parke, jo trasa bus tokia: Rotušė - Gedimino pr. - Nepriklausomybės a. Tvarkarašti galite rasti čia, www.vilniustransport.lt
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...ilnieiams.htmlParašė Pilaitis Rodyti pranešimąIr kaip tas traukinukas atrodo?
 
 Štai kaip.Paskutinis taisė 1132; 2011.12.17, 21:41.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sukti į kairę iš Kalvarijų g. į Konstitucijos prospektą draudžiama darbo dienomis, nuo 16 iki 19 valandos.Parašė Mettal Rodyti pranešimąAš tik spėju, kad ten galima visiems ir visada sukti, nes skirtingu paros metu ten visada matau sukančias lengvąsias mašinas. O ar pagal taisykles tai daroma - jau nežinau.Parašė lietus Rodyti pranešimąPrieš 5 metus tikari buvo draudžiama, bent jau darbo dienomis darbo valandomis. Bet 2-o ir 43-o maršruto autobusai sukdavo.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąMettal teisus, tavo pavyzdys netinka. Ten normali sankryža, sukimų į kairę Konstitucijos/Kalvarijų sankryžoje niekas nedraudžia.Parašė lietus Rodyti pranešimąPagal kelių eismo taisykles maršrutiniam transportui galima, tas pats kaip 2-as autobusas nuo Kalvarijų g. suka į Konstitucijos pr.
 Ar vairuotojai specialiai pažeidinėja taisykles, ar ženklo neįžiūri, sunku pasakyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas gi ten jame tokio eksliuzivisko?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGal kas patars,kur rašyti apie ekskliuziva 2410 troleibuse?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau senai yra žadami nauji autobusai, bet taip jų ir nėra tik yra 5 atvaryti parke stovi ilgi balti MAN NG262 dyzeliniai autobusai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VILNIAUS VIEŠOJO TRANSPORTO DARBAS ŠVENČIŲ DIENOMIS
 
 Kaip ir praeitais metais, per Kūčias pratęsiamas tik kai kurių troleibusų maršrutų darbo laikas. Visiškai pamirštama, kad ne į visus didžiausius mikrorajonus yra nutiesta troleibusų linija, todėl reikėjo pratęsti ir kai kurių autobusų maršrutų darbo laiką. Jeigu ilgesnis VT darbo laikas iš tiesų reikalingas per Kūčias, tikrai galėjo būti patęstas ir šių autobusų maršrutų darbo laikas: 2, 10, 26, 29, 34, 43, 44, 47, 53. Nesuprantu aš tokio dvigubo standartų taikymo  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiuos tik į Saulėtekį, Antakalnį, Pašilaičius, Žirmūnus. O kitus mikrorajonus reiškia, eikite pėstute arba sėdėkite namuose.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVILNIAUS VIEŠOJO TRANSPORTO DARBAS ŠVENČIŲ DIENOMIS
 
 Kaip ir praeitais metais, per Kūčias pratęsiamas tik kai kurių troleibusų maršrutų darbo laikas. Visiškai pamirštama, kad ne į visus didžiausius mikrorajonus yra nutiesta troleibusų linija, todėl reikėjo pratęsti ir kai kurių autobusų maršrutų darbo laiką. Jeigu ilgesnis VT darbo laikas iš tiesų reikalingas per Kūčias, tikrai galėjo būti patęstas ir šių autobusų maršrutų darbo laikas: 2, 10, 26, 29, 34, 43, 44, 47, 53. Nesuprantu aš tokio dvigubo standartų taikymo 
 
 Autobusus irgi galėjo pratęsti ypač populiariausius. O dabar dauguma liks namuose ir per šventes, nes nebus su kuo nuvažiuoti jų švęsti ir iš jų grįžti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu jau ilginamas transporto priemonių darbo laikas, tai turėtų būti ilginamas visų nesidubliuojančių autobusų ir troleibusų darbo laikas į visus miesto rajonus, neskirstant kuris iš jų svarbus, kuris nelabai. Kitu atveju galima atvira gerkle šaukti, kad yra diskriminacija.
 Taip jau išdėstytas Vilnius, kad žmonės gyvena visuose rajonuose, kuriuos apima miesto transportas. Ir jeigu aš dar galėčiau eidamas pėsčiomis pareiti nuo miesto centro tarkim iki kokių Fabijoniškių, tai dar nereiškia, kad tokia galimybė yra gyvenantiems, pavyzdžiui, Pagiriuose. Taksi irgi pigiau išsikviesti iki Fabijoniškių, negu iki kažkokių periferijų. O žmonės visur vienodi žmonės - visi šventinėm dienom nori užsibūti mieste.
 
 P.S. aš į Pagirius važinėju su mašina, o ne su VT. Ir man visiškai dzin bus tas autobusas ten ar ne, todėl nebandykit pripaišyti, kad žiūriu tik savo kiemą . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na kad nelabai, pratęsiamas darbo laikas tik tų maršrutų, kur galima tikėtis šiokių tokių keleivių srautų. Žinoma, į Riešę ar Grigaičius kursuojantis VT ilgiau nedirbs, nes niekas ten juo vistiek nesinaudos. Bet štai į Šeškinės, Naujosios Vilnios pusę keleivių srautai ne ką mažesni nei pavyzdžiui, į Žirmūnus, bet vienur VT bus, o kitur- ne.Parašė rufas...trJeigu jau ilginamas transporto priemonių darbo laikas, tai turėtų būti ilginamas visų nesidubliuojančių autobusų ir troleibusų darbo laikas į visus miesto rajonus, neskirstant kuris iš jų svarbus, kuris nelabai. Kitu atveju galima atvira gerkle šaukti, kad yra diskriminacija.
 Taip jau išdėstytas Vilnius, kad žmonės gyvena visuose rajonuose, kuriuos apima miesto transportas. Ir jeigu aš dar galėčiau eidamas pėsčiomis pareiti nuo miesto centro tarkim iki kokių Fabijoniškių, tai dar nereiškia, kad tokia galimybė yra gyvenantiems, pavyzdžiui, Pagiriuose. Taksi irgi pigiau išsikviesti iki Fabijoniškių, negu iki kažkokių periferijų. O žmonės visur vienodi žmonės - visi šventinėm dienom nori užsibūti mieste.
 
 P.S. aš į Pagirius važinėju su mašina, o ne su VT. Ir man visiškai dzin bus tas autobusas ten ar ne, todėl nebandykit pripaišyti, kad žiūriu tik savo kiemą . .
 Naktiniai maršrutai irgi važinėja ne visur.
 O Pagiriai, beje, jau už miesto ribų yra.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gali nors ir kitoj galaktikoj būti, bet jeigu važiuoja miesto autobusas, tai to rajono gyventojai turi lygiai tokias pačias teises į autobusą kaip ir privilegijuotieji miestiečiai. Čia kalba eina ne apie keleivių skaičių, o apie kai kurių rajonų izoliaciją nuo miesto šurmulio. Tiek Riešėj, tiek Grigaičiuose, tiek Pagiriuose ne vien pensininkai, kuriems niekas neįdomu, gyvena. Net jeigu atsirastų vienas vienintelis keleivis, užsidūkęs kalėdinėj fiestoj, jam vis tiek turėtų būti sudaryta galimybė parvykti namo.
 
 Naktiniuose autobusuose galioja naktinis tarifas - 3Lt. Aš užtokio tarifo įvedimą ankstyviausiuose ir vėlyviausiuose paprastų maršrutų reisuose. Svarbu, kad būtų galimybė parvažiuoti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt vieša paslaptis yra tai, kad viešojo transporto organizavimas kainuoja nemažus pinigus ir tai nėra pelningas dalykas. Organizuoti maršrutą dėl vieno vienintelio keleivio-taip ir iki bankroto netoli belieka. Todėl naktinis transportas gali būti organizuojamas tik ten, kur juo pasinaudos ne vienas ir ne du keleiviai, o daugiau. Apie didelį pelną iš naktinių autobusų išvis nekalbama, kalba eina tik apie keleivių srautus.Parašė rufas...trGali nors ir kitoj galaktikoj būti, bet jeigu važiuoja miesto autobusas, tai to rajono gyventojai turi lygiai tokias pačias teises į autobusą kaip ir privilegijuotieji miestiečiai. Čia kalba eina ne apie keleivių skaičių, o apie kai kurių rajonų izoliaciją nuo miesto šurmulio. Tiek Riešėj, tiek Grigaičiuose, tiek Pagiriuose ne vien pensininkai, kuriems niekas neįdomu, gyvena. Net jeigu atsirastų vienas vienintelis keleivis, užsidūkęs kalėdinėj fiestoj, jam vis tiek turėtų būti sudaryta galimybė parvykti namo.
 
 Naktiniuose autobusuose galioja naktinis tarifas - 3Lt. Aš užtokio tarifo įvedimą ankstyviausiuose ir vėlyviausiuose paprastų maršrutų reisuose. Svarbu, kad būtų galimybė parvažiuoti.
 O dabartinė situacija, kai už miesto ribų už tą pačią kainą veža miesto autobusai, vistiek anksčiau ar vėliau keisis. Nesakau, kad miesto autobusai į priemiestį nebeveš, bet atskiros, kiek brangesnės zonos įvedimas neišvengiamas. Juk atstumai didesni nei mieste, todėl logiška, kad ir kaina turi būti didesnė.
 Comment







 . O tų MAN NG262 yra visi 6.
. O tų MAN NG262 yra visi 6.
							
						
Comment