Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Na o apie ką aš kalbu? Šiais maršrutais važiuoja mikriukai, bet jie priskiriami prie autobusų maršrutų.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąYra 146, 174/A (39A)
Comment
-
Rajono maršrutinis taksi yra toks, kuris ima fiksuotą mokęstį (tarkim 3Lt), nepriklausomai nuo nuvažiuoto atstumo.
Vilniaus rajono maršrutinių taksi nėra. Jeigu maršrutą aptarnauja mikroautobusas, tai nereiškia, kad tai jau maršrutinis taksi. Metas atsikvošėti nuo šito sovietinio stereotipo "mikroautobusas=maršrutinis taksi".
Comment
-
Sostinės gatvėse – vidutinės klasės „Neoplan”



http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...s-neoplan.html
Autobusai geri, Vilniuj tikrai pravers. Autobusai dirbo Diuseldorfo mieste, nes matosi išlikusi jų originali spalvų schema. Keista, kad ir kiti miestai tokių neperka. Ypač tokie midi klasės autobusai tinka Klaipėdoje, Panevėžyje.
Comment
-
Vilniaus m. savivalybės tinklalapyje vyksta apklausa, kuria siekiama išsiaiškinti, kuris iš 4-ių Vilniuje šiuo metu bandomų autobusų labiausiai patiko vilniečiams. Įdomu, ar apklausos rezultatai turės kokios nors įtakos sprendžiant, kuris iš autobusų miestui yra tinkamiausias, ar čia tik specialistų prerogatyva tokius klausimus spręsti?
Balsuoti galima čia http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=94948
P.S. keista, itališkas kibiras BMB antroje vietoje
Comment
-
na, pagal mane galėtų "itališkas kibiras" būti trečioje vietojeParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVilniaus m. savivalybės tinklalapyje vyksta apklausa, kuria siekiama išsiaiškinti, kuris iš 4-ių Vilniuje šiuo metu bandomų autobusų labiausiai patiko vilniečiams. Įdomu, ar apklausos rezultatai turės kokios nors įtakos sprendžiant, kuris iš autobusų miestui yra tinkamiausias, ar čia tik specialistų prerogatyva tokius klausimus spręsti?
Balsuoti galima čia http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=94948
P.S. keista, itališkas kibiras BMB antroje vietoje
Comment
-
Dėl plastikinių sėdynių ir apskritai, ypač prastos surinkimo kokybės.Parašė oranger Rodyti pranešimąPagal dizainą itališkas autobusas neabejotinai yra pirmoje vietoje. Tai kad nieko keisto.
O kodėl jis jūsų manymui yra "kibiras"?
Paskaitykite, jei suprantate rusiškai, ką rašo fotobus`e http://fotobus.msk.ru/photo/545887/#424453
Comment
-
O kuo blogai plastikinės sėdynės? Čia miesto autobusas, Italijoje irgi jos plastikinės ir niekas neverkia... Ar būtinai jos turi būti šlykščios spalvos medžiagos su porolonu?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDėl plastikinių sėdynių ir apskritai, ypač prastos surinkimo kokybės.
Paskaitykite, jei suprantate rusiškai, ką rašo fotobus`e http://fotobus.msk.ru/photo/545887/#424453
O ką, rusai gamina gerus autobusus, kad jie čia jums yra vertinimo kriterijus?
Comment
-
Drįsčiau nesutikti. Mano manymu, dizaino požiūriu pirmąją vietą gautų MAN autobusas. Nors aišku daug ką lemia skonis dizainui.Parašė oranger Rodyti pranešimąPagal dizainą itališkas autobusas neabejotinai yra pirmoje vietoje. Tai kad nieko keisto.
O kodėl jis jūsų manymui yra "kibiras"?
Comment
-
Pasakysiu taip, MAN autobusas kuris važinėjo šia savaite,geros kokybes, bet daug valgo "dujų",net sakykim perdaug. Užtat jo vakar net nenorėjo leisti į maršrutą o gražinti į lenkijo,bet tai padarys šiandien atrodo.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
O kaip su kitų autobusų kuro sunaudojimo ir kitais rodikliais, turi informacijos?Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąPasakysiu taip, MAN autobusas kuris važinėjo šia savaite,geros kokybes, bet daug valgo "dujų",net sakykim perdaug. Užtat jo vakar net nenorėjo leisti į maršrutą o gražinti į lenkijo,bet tai padarys šiandien atrodo.
Man visi 3 pirmi autobusai atrodo geri, tik jau čekiškas tikrai netinka, pasenęs kažkoks dizainas.
Comment
-
Irisbus mažiausiai sunaudoja kurą. O Solaris ir Breda vienodai.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Galbūt klystu, bet kiek žinau, įstatymai netrukdo ir pačiam vežėjui savo iniciatyva taikyti nuolaidas? Pvz. visokios kavinės, kiti privatūs subjektai, kiek žinau, ir be valstybės (savivaldybės) reguliavimo pripažįsta pvz. ISIC arba "Laisvalaikio" kortelę.Parašė AmetistasDėl nuolaidų - ne vežėjas, bet valstybė (savivaldybė) lengvatas taiko, tad čia lengvatos klausimas visai ne prie ko.
Ar tik savivaldybei leidus? Visada maniau, kad neplatina tik dėl to, jog jiem patiem neapsimoka.Parašė AmetistasDėl terminuotų bilietų - taip, savivaldybei leidus, vežėjas galėtų tokius platinti.
O ar jie apskritai turi kokius nors aiškius tvarkaraščius? Jei taip, ar jie kur nors viešai skelbiami, kad keleiviai galėtų į juos pasižiūrėti? Radau tik tokią apytikslę informaciją, kur rašoma tokiu detalumu: "Važiuoja kas 15 - 20 min". Tuo tarpu savivaldybė ne tik turi kur kas aiškesnius tvarkaraščius, bet ir labai maloniai nustebino, leidusi matyti autobusų ir troleibusų eismą realiuoju laiku.Parašė AmetistasTvarkaraščių laikytis privalo, bet nesilaiko - trūksta kontrolės.
Pasitaisau, matyt turėjau omenyje ne tiek VT plėtrą, o apskritai "viešąją plėtrą", t.y. viešojo sektoriaus nesugebėjimą greitai aprūpinti naujas vietoves reikiama infrastruktūra (o dėl to - ir paslaugomis), kuo pagal galimybes ir bando naudotis verslas.Parašė AmetistasVT plėtra ne nespėja, o tiesiog nėra poreikio leisti autobusus į naujas gyvenvietes, kur, dažniausiai netgi infrastruktūra nėra pritaikyta autobusų eismui!
Comment
-
Jei tinklapis rusiškas, nereiškia, kad ten vien rusai iš Rusijos rašo.Parašė oranger Rodyti pranešimąO ką, rusai gamina gerus autobusus, kad jie čia jums yra vertinimo kriterijus?
Vien Groundzer minėti midi Neoplan turi daugiau sėdimų vietų, nei šitas. Jis tinkamas tik kaip "statinė silkėms".Paskutinis taisė Mettal; 2011.10.22, 11:52.
Comment
-
Bet ar Irisbusas nemažesnis, ar nesiskiria talpinamų keleivių skaičius?Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąIrisbus mažiausiai sunaudoja kurą. O Solaris ir Breda vienodai.
Comment
-
Vietinis VT nėra tokia pelninga veikla, kad vežėjai dar ir nuolaidas taikytų. Tarpmiestiniai maršrutai kas kita. Bet ten ir nuolaidos galioja trumpai. O vietinio VT keleiviams iš tokių trumpalaikių nuolaidų jokios naudos.Parašė furtivete Rodyti pranešimąGalbūt klystu, bet kiek žinau, įstatymai netrukdo ir pačiam vežėjui savo iniciatyva taikyti nuolaidas? Pvz. visokios kavinės, kiti privatūs subjektai, kiek žinau, ir be valstybės (savivaldybės) reguliavimo pripažįsta pvz. ISIC arba "Laisvalaikio" kortelę.
Ar tik savivaldybei leidus? Visada maniau, kad neplatina tik dėl to, jog jiem patiem neapsimoka.
Bilietų rūšis nustato savivaldybė pagal galiojančius teisės aktus. Žinoma, jei vežėjai nepageidauja (nes neapsimoka), tai tokių bilietų ir nėra.
Comment
-
Nelabai sugalvoju kur jie Klaipėdoje tiktų.Parašė groundzer Rodyti pranešimąSostinės gatvėse – vidutinės klasės „Neoplan”
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...s-neoplan.html
Autobusai geri, Vilniuj tikrai pravers. Autobusai dirbo Diuseldorfo mieste, nes matosi išlikusi jų originali spalvų schema. Keista, kad ir kiti miestai tokių neperka. Ypač tokie midi klasės autobusai tinka Klaipėdoje, Panevėžyje.
Comment
-
Plastikinės sėdynės tikrai nieko gero, nors koks apmušalas turėtų būti.Parašė oranger
O kuo blogai plastikinės sėdynės? Čia miesto autobusas, Italijoje irgi jos plastikinės ir niekas neverkia... Ar būtinai jos turi būti šlykščios spalvos medžiagos su porolonu?
O ką, rusai gamina gerus autobusus, kad jie čia jums yra vertinimo kriterijus?
Comment
Comment