Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Lietuviškai gal ir normaliai skamba, arba kai tiesiogiai šnekamaja kalba pasakoma. Tačiau rašant daugmaž oficialiai "Važiuoti šeštu iki ... stotelės", tai savaime kyla klausimas, kuom šeštu ? Arba užsienio kalba taip paprasta ir trumpai nevisada pasakysi. Beto kaip jau minėjau yra skirtingi bilietai (autobusui/troleibusui). Tokia numeracija nesuteiktu jokio pranašumo, prieš dabar esamą, nes atsirastu kitų priežasčių patikslinti ar tai autobusas, ar troleibusas.
    Painiavos dar mikriukai prideda: jie kartais atkartoja trasas, kartais ne, nors numeriai tie patys.

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Šiokie tokie pasikeitimai švieslentėse. Kalvarijų turgaus st.

      Atvaizdas


      Jau matosi troleibuso arba autobuso indeksai
      Atvaizdas

      Nesuprantu kokiokslumo informacija gali ten rodyti,jei paciuose autobusuose dar niekur neveikia tie 'kompiuteriai'. Ilipk i atvaziavusi autobusa ir pamatysi,kad nei tie bilietu tikrinimui ekraneliai nesviecia niekas. Tai ta informacija matomai lauzta is pirsto arba tik atkartoja sustatyta tvarkarasti. Kam taip zmones klaidinti?

      Comment


        Čia praeivis neblogai klausia, rimtai kaip veiks ši sistema? Bus autobusuose kas nors, pagal ką koks nors informacijos centras ar pan. paskaičiuos kada jie turėtų būti stotelėje ir perduos duomenis į ekranus, ar tai tiesiog bus prabangus popierinių grafikų atitikmuo rodantis kada teoriškai autobusas turėtų atvažiuoti? Tikiuosi kas nors žino atsakymą į klausimą, nes tikrai įdomu pasidarė .

        Comment


          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
          Čia praeivis neblogai klausia, rimtai kaip veiks ši sistema?
          Klausi kaip TURĖTŲ veikti tokia sistema, ar kaip VEIKS?

          Nes ji TURĖTŲ rodyti realius parodymus, kada faktiškai atvažiuos autobusas. Tokia jos prasmė ir yra.

          O kaip veiks tikrovėje, tai pamatysim. Galbūt taip, kaip turėtų. O galbūt kaip visada.

          Comment


            Kaune tai švieslentės sėkmingai rodo transporto realų atvykimo laiką, o ne teorinį, kuris yra popieriniuose tvarkaraščiuose. Vilniuje ir Klaipėdoje taip pat taip turėtų veikti. Iš pradžių gali apie mėnesį būti klaidų, kurios pamažu būtų sutvarkytos.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Kaune tai švieslentės sėkmingai rodo transporto realų atvykimo laiką, o ne teorinį, kuris yra popieriniuose tvarkaraščiuose. Vilniuje ir Klaipėdoje taip pat taip turėtų veikti. Iš pradžių gali apie mėnesį būti klaidų, kurios pamažu būtų sutvarkytos.


              Vilniuje tos svieslentes is principo negali dabar teisingai veikti,nes paciuose autobusuose neveikia tie kompiuteriai. Pasiziurek vaziuodamas , retai kuriame pamatysi ijungta.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Vilniuje tos svieslentes is principo negali dabar teisingai veikti,nes paciuose autobusuose neveikia tie kompiuteriai. Pasiziurek vaziuodamas , retai kuriame pamatysi ijungta.
                Nežinau, aš Vilniuje negyvenu.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Baltarusija siūlo Vilniui liftų ir autobusų

                  www.DELFI.lt
                  2009 vasario mėn. 9 d. 17:34 Nusiųsti
                  Informuokite apie klaidas
                  Skaityti komentarus (26)
                  Versija spausdinimui



                  DELFI (E.Digrytės nuotr.)
                  Baltarusijos ambasadorius Lietuvoje Vladimiras Dražinas, tarpininkaudamas savo šalies gamyklai „MAZ”, Vilniaus merui Juozui Imbrasui pristatė naujus gamyklos gaminamus autobusus. Kaip praneša sostinės savivaldybė, ambasadorius pasiūlė vieną tokį autobusą sutartam laikui įtraukti į miesto viešojo transporto sistemą ir išbandyti.




                  Susitikimo metu V. Dražinas ir J. Imbrasas taip pat aptarė galimybę Mogiliovo gamyklai dalyvauti Vilniaus daugiabučių namų renovacijos programoje, nes šioje gamykloje yra pagaminti apie 90 proc. šiuo metu Vilniaus daugiabučiuose naudojamų liftų.

                  Ambasadoriaus teigimu, Mogiliove gaminami liftai yra smarkiai pigesni nei vakarietiški.

                  Anot savivaldybės pranešimo, susitikimo metu buvo pristatytos ir kitos gamyklos, suinteresuotos didesniu bendradarbiavimu su Vilniumi. Ambasada pažadėjo bendradarbiauti Baltarusijos gamykloms teikiant konkrečius pasiūlymus.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Vilniuje gali būti taip:
                    0-99 - troleibusai
                    1** - autobusai
                    3** - nereguliaraus eismo autobusai.
                    N** - naktiniai autobusai
                    Įdomiai tema pakrypo
                    nežinau kodėl, bet su malonumu pritariu maršrutų pernumeravimui, nes tikrai pasitaiko tokių atvejų (regėjau savo akimis), kai mano žmogus įlipęs į autobusą, bet pasirodo, kad ten troleibusas...
                    kitas dalykas, numeracija galėtų paskatinti pvz greitųjų autobusų atsiradimą, nes šiuo metu kaip ir neišsiskiria iš bendro sąrašo. Na man bent jau vizualiai pažiūrėjus į numerį, staigiai susiprotėsiu, kad tas greitasis ir juo bus geriau važiuot, o kol knisiesi galvoje, kur kuris važiuoja, tai gali būti ir per vėlu
                    tik kad gal ne tokią numeraciją skirčiau, troleibusams tikrai 1-50 užtenka, t.y. nieko nekeisti, o pvz kad nebūtų pernelyg daug painiavos, prie dabartinių autobusų prirašyti vieną skaitmenį, kad ir 3**. privatininkams šimtinius duoti, mikriukams 2, užmiestis 5 ir pan. galėtų pamąstyti susisiekimo paslaugos, gal iš to būtų naudos, nes gali greitai neužtekti dabartinio iki 100. beje nauja transporto rūšis matyt būtų su raide

                    Comment


                      Pasitaiko ir tokiu žmoniu, kurie įlipa į troleibusą, bet nežino ir klausinėja į kokį ilipo. Tokiais atvejais jokie pernumeravimai nepadės.

                      Tokia numeracija, kai priekyje būtų prirašomas dar vienas skaičius pasiteisintu, su salyga jei numeriai keistusi ir visiem mikroautobusam, priemiestiniam transportui ir t.t. Ty iš pagrindų būtų sutvakyta visa viešojo transporto sistemos numeracija.

                      O dėl troleibusams skirtinų tik 1-50, vistiek nėra skirtumo ar 1-50 ar 1-99, nes niekas kitas jau nebegalės gauti 51-99 numerių.

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        Vilniuje tos svieslentes is principo negali dabar teisingai veikti,nes paciuose autobusuose neveikia tie kompiuteriai. Pasiziurek vaziuodamas , retai kuriame pamatysi ijungta.
                        2 ir 14 maršruto troleibusuose visada veikdavo.
                        Beje, praeivi, į kuriuos kompiuterius žiūrėdavai. Nors geltonieji ir neįjungti, tačiau pas vairuotoją visada matydavau veikiančius.
                        P.

                        Comment


                          Parašė vap Rodyti pranešimą
                          2 ir 14 maršruto troleibusuose visada veikdavo.
                          Beje, praeivi, į kuriuos kompiuterius žiūrėdavai. Nors geltonieji ir neįjungti, tačiau pas vairuotoją visada matydavau veikiančius.
                          Prie vairuotojo turi būti įjungti du prietaisai: borto kompiuteris ir bilietų spausdinimo aparatas.
                          Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.10, 14:31.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Kadangi Vilniuje vairuotojas nespausdina bilietų Bent jau kol kas Tai įjungtas tik vienas.
                            P.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Pasitaiko ir tokiu žmoniu, kurie įlipa į troleibusą, bet nežino ir klausinėja į kokį ilipo. Tokiais atvejais jokie pernumeravimai nepadės.

                              Tokia numeracija, kai priekyje būtų prirašomas dar vienas skaičius pasiteisintu, su salyga jei numeriai keistusi ir visiem mikroautobusam, priemiestiniam transportui ir t.t. Ty iš pagrindų būtų sutvakyta visa viešojo transporto sistemos numeracija.
                              Bet prieš tai būtina įvesti vieningą apmokėjimo už paslaugas sistemą. Nes dabar yra valstybinio parko autobusais ir troleibusai (vienkartiniai bilietai bendri, mėnesiniai dalis bendri, o dalis ne), privatūs autobusai (atskiri bilietai), mikroautobusai (irgi atskiri bilietai), visų jų kainos skirtingos. Makalynė.

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Bet prieš tai būtina įvesti vieningą apmokėjimo už paslaugas sistemą. Nes dabar yra valstybinio parko autobusais ir troleibusai (vienkartiniai bilietai bendri, mėnesiniai dalis bendri, o dalis ne), privatūs autobusai (atskiri bilietai), mikroautobusai (irgi atskiri bilietai), visų jų kainos skirtingos. Makalynė.
                                Mano nuomone, maršrutų numeriai nėra labai susijię su bilietų kainomis ir vieninga jų sistema. Kadangi neprošal būtų ir privačius bei priemiestinius autobusus įtraukti į sistemą, galimas ir toks variantas:
                                [dviženkliai] - troleibusai (1-99, susidaro gana didelis rezervas labai tolimai troleibusų maršrutų plėtrai)
                                1** - autobusai
                                2** - rezervuota sparčiai didėjančiam autobusų maršrutų skaičiui
                                3** - pikiniai/nereguliarūs autobusai (irgi gana didelis rezervas, nes tokių maršrutų nėra daug)
                                4** - greitieji autobusai (būtent dabartinis "atnaujintas" autobusų numeravimas neatitinka jokios logikos - 12grt nestoja tik Prekybos ir Kuprioniškių stotelėse - tai jau nėra greitasis, o 12a, nes tose stotelėse ir taip mažai keleivių lipa, 74 - stoja tik 13 iš 20 stotelių jo kelyje, bet jo numeris iš visiems aiškaus 31grt pakeistas į paprastą 74)
                                5** - privatūs autobusų maršrutai
                                6** - mikroautobusai. Galima jungti su 5**
                                7** - priemiestiniai, jei mikroautobusus jungti prie privačių, tai 6**.
                                8** - rezervas priemiesčiui/tarpmiesčiui.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  O ar ne per daug painiavos kaip Šiauliuose pervadinus mikroautobusus +30??
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    O ar ne per daug painiavos kaip Šiauliuose pervadinus mikroautobusus +30??
                                    Tai ta prasme, kad prie esamo numerio pridėti 1 skaičių priekyje. pvz. buvo 15A, tapo 115A arba 315A
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Laisvės prospektas – užkeiktas troleibusams

                                      Antradienį sankryžoje prie Spaudos rūmų, sugedus elektros linijai vėl išsirikiavo eilė troleibusų ir pusvalandžiui sustojo eismas. Tai – jau trečias kartas per pastarąjį mėnesį.



                                      Priežastys, kodėl elektros linijos genda vis toje pačioje vietoje, dar nežinomos. „Sankryžose troleibusų eismas visada yra pavojingiausias. Ten daug iešmų, vairuotojui per juos važiuojant kiekvieną kartą reikia reguliuoti greitį, kad persijungtų troleibusų laidai. Matyt, tai buvo padaryta ne taip ir dėl to turime nelaimę. Tačiau tikslių rezultatų, kas nutiko, dar neturime, vyksta tyrimas“, - sakė „Vilniaus troleibusų“ direktorius Jonas Bagdonavičius.

                                      Pasak jo, priežastys kiekvieną kartą būna skirtingos ir tokių nesėkmių nutinka skirtingose Vilniaus vietose: „Būna, vairuotojai neužveda srovės, nes jiems taip patogiau važinėti, tada gedimai pasitaiko dažniau. Stengiamės kontroliuoti, bet ne visada pavyksta. Galėjo būti sulenktas laidas ar kreivas laikiklis, aiškinsimės“.

                                      Dėl gąsdinančio vaizdo, kai iš troleibusų laidų krenta žiežirbos, J.Bagdonavičius vilniečiams patarė nesijaudinti: „Tai visai normalu. Šįryt žiežirbos krito visą rytą, nes laidai buvo apšalę. Kai troleibusas važiuoja, traukiasi lankas, taip tos žiežirbos ir susidaro. O jei būna labai daug šerkšno, kuris susikrauna vienoje vietoje, kartais srovė visai nepramuša ir troleibusai gali visai nepravažiuoti. Nemalonus dalykas, tačiau nieko labai baisaus“.

                                      „VIlniaus diena“ jau rašė apie elektros tinklo gedimus sostinės Laisvės prospekte sausio 11 ir 22 dienomis.

                                      http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...ibusams-199686

                                      Comment


                                        Švenčių dienomis sostinėje viešasis transportas važinės sekmadienio grafiku

                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20519872

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Mano nuomone, maršrutų numeriai nėra labai susijię su bilietų kainomis ir vieninga jų sistema. Kadangi neprošal būtų ir privačius bei priemiestinius autobusus įtraukti į sistemą, galimas ir toks variantas:
                                          [dviženkliai] - troleibusai (1-99, susidaro gana didelis rezervas labai tolimai troleibusų maršrutų plėtrai)
                                          1** - autobusai
                                          2** - rezervuota sparčiai didėjančiam autobusų maršrutų skaičiui
                                          3** - pikiniai/nereguliarūs autobusai (irgi gana didelis rezervas, nes tokių maršrutų nėra daug)
                                          4** - greitieji autobusai (būtent dabartinis "atnaujintas" autobusų numeravimas neatitinka jokios logikos - 12grt nestoja tik Prekybos ir Kuprioniškių stotelėse - tai jau nėra greitasis, o 12a, nes tose stotelėse ir taip mažai keleivių lipa, 74 - stoja tik 13 iš 20 stotelių jo kelyje, bet jo numeris iš visiems aiškaus 31grt pakeistas į paprastą 74)
                                          5** - privatūs autobusų maršrutai
                                          6** - mikroautobusai. Galima jungti su 5**
                                          7** - priemiestiniai, jei mikroautobusus jungti prie privačių, tai 6**.
                                          8** - rezervas priemiesčiui/tarpmiesčiui.
                                          Kam ta pernumeracija? Istoriskai susikloste taip, kad pas mus Lietuvoje (ir didumoje buv. TSRS miestu) autobusai ir troleibusai numeruojami atskirai ir nuo 1. Kitose salyse susikloste kitokia numeracijos tradicija - vieninga nepriklausomai nuo transporto rusies ar raidziu ir skaitmenu kombinacija. Ar netgi vien raidine numeracija, ar spalvine numeracija...

                                          Viena, kas tikrai butu naudinga, tai pernumeruoti artimojo priemiescio autobusus. Daugumoje ju dabar is viso marsruto lenteleje nenurodomas marsruto numeris, nors jis YRA. Ir cia, idant nebutu paninavos, riekia ivesti trizenkle numeriu sistem - pradedant nuo 201. Miesto autobusams pilnai pakanku rezervo 1-199.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X