Atnaujintus 35, 36 ir 76 maršruto tvarkarščius rasite temoje Hobis:viešasis transportas
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Palyginus Lietuvos ir Italijos miestų infrastruktūrą ir transportą, juoktis daugiau pagrindo tikrai turi italai.Parašė redlynx Rodyti pranešimąLenda ir lenda tie italai su savo šlamštu Spėju naujasis autobusas bus toks pat kaip Avancity, tik dar prastesnis. Spėju naujasis autobusas bus toks pat kaip Avancity, tik dar prastesnis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad nelabai čia kas yra provokuojamoParašė c2h5oh Rodyti pranešimąPabūsiu provokatorium. Manau, kad maršrutų plėtra ir esamų maršrutų grafikų tankinimas visiškai nereikalingas - o reikia įvesti e-bilietą (valandinį) ir pertvarkyti maršrutus iš esmės. 
 Valandinis bilietas nebūtinai turi būti tapatu e-bilietui. Juk ir dabar, pažymėjus popierinį bilietą elektromechaniniu komposteriu, ant bilieto užrašomas maršrutas, data ir pažymėjimo laikas. Kas neleistų pakeisti taisyklių, ir leisti šiam bilietui galioti ne iki maršruto galinės stotelės, o lygiai 60 minučių?
 Maršrutų plėtra ir grafikų tankinimas yra tarpusavyje susiję. Atlikus vieną iš jų, kito taip labai nebereikėtų. Grafikus reikėtų sutankinti ten, kur važiuoja tik 1 maršrutas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bėda, kad tik Kaunas (Klaipėdoje seniai nebuvau, per veidą nemuškit) sugebėjo sudiegti į visas savo VT priemones elektromechaninius komposterius, tad ir tokia vienkartinio bilieto transformacija į valandinį įmanoma tik ten.
 
 Ir dar vienas smulkus punktas, kad žmones nuo važiavimo su persėdimu sulaiko ne tik vienkartiniai bilietai, bet ir mentalitetas - žmonės užsispyrusiai nori iš taško A į tašką B nuvažiuoti neišlipę taške C ir nepamirkę liūtyje ar neapipustyti per penkias minutes laukimo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo š.m. liepos 15d. Vilniuje, įvedus įlipimą tik pro priekines duris, komposteriai liko tik autobuso priekyje, vairuotojo regėjimo lauke. Vadinasi, jų mažiau reikia. Todėl neturėtų kilti problemų visose autotransporto priemonėse įrengiant elektromechaninius komposterius. Jeigu gerai pamenu, kiekvieną darbo dieną į Vilniaus gatves išrieda apie 500 VT TP.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąBėda, kad tik Kaunas (Klaipėdoje seniai nebuvau, per veidą nemuškit) sugebėjo sudiegti į visas savo VT priemones elektromechaninius komposterius, tad ir tokia vienkartinio bilieto transformacija į valandinį įmanoma tik ten.
 
 Šita problema būtų mažesnė, jeigu KIEKVIENOJE stotelėje atsirastų laukimo pavilijonai. Ir pageidautina, kad jie būtų su platesniu stogeliu, nes labai dažnai lyjant + pučiant stipriam vėjui nebelieka kur pasislėpti nuo lietaus/sniego.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąIr dar vienas smulkus punktas, kad žmones nuo važiavimo su persėdimu sulaiko ne tik vienkartiniai bilietai, bet ir mentalitetas - žmonės užsispyrusiai nori iš taško A į tašką B nuvažiuoti neišlipę taške C ir nepamirkę liūtyje ar neapipustyti per penkias minutes laukimo.
 Gal pamenate, kad sovietmečiu ypač galinėse stotelėse ir beveik priemiesčiuose statydavo stotelių pastatus, kurie primindavo net mažą namuką (toks yra Panevėžyje, Tinklų g., šalia „Panevėžio pieno“, važiuoja 5 maršrutas), su dideliu langu, pro kurį keleiviai matydavo atvažiuojantį autobusą. Problema tame, kad tokias stoteles praktiškai neįmanoma apsaugoti nuo vandalizmo. Jeigu net dabartinės JCDecaux stotelės dažnai daužomos, tai šiose dar prisidėtų šiukšlinimas ir šlapinimasis stotelių viduje, pagaliau jose gali apsigyventi net bomžai. Tiesiog tokio stotelės tipo idėja verta dėmesio.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Siūlau nemokamą idėją:Parašė Wycka Rodyti pranešimąNuo š.m. liepos 15d. Vilniuje, įvedus įlipimą tik pro priekines duris, komposteriai liko tik autobuso priekyje, vairuotojo regėjimo lauke. Vadinasi, jų mažiau reikia. Todėl neturėtų kilti problemų visose autotransporto priemonėse įrengiant elektromechaninius komposterius. Jeigu gerai pamenu, kiekvieną darbo dieną į Vilniaus gatves išrieda apie 500 VT TP.
 
 
 
 Šita problema būtų mažesnė, jeigu KIEKVIENOJE stotelėje atsirastų laukimo pavilijonai. Ir pageidautina, kad jie būtų su platesniu stogeliu, nes labai dažnai lyjant + pučiant stipriam vėjui nebelieka kur pasislėpti nuo lietaus/sniego.
 Gal pamenate, kad sovietmečiu ypač galinėse stotelėse ir beveik priemiesčiuose statydavo stotelių pastatus, kurie primindavo net mažą namuką (toks yra Panevėžyje, Tinklų g., šalia „Panevėžio pieno“, važiuoja 5 maršrutas), su dideliu langu, pro kurį keleiviai matydavo atvažiuojantį autobusą. Problema tame, kad tokias stoteles praktiškai neįmanoma apsaugoti nuo vandalizmo. Jeigu net dabartinės JCDecaux stotelės dažnai daužomos, tai šiose dar prisidėtų šiukšlinimas ir šlapinimasis stotelių viduje, pagaliau jose gali apsigyventi net bomžai. Tiesiog tokio stotelės tipo idėja verta dėmesio.
 Stotelės galėtų būti atidaromos su e-bilieto kortelėmis, panašiai kaip dabar "Snoro" banko namukai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Cha, smagi idėjaParašė oranger Rodyti pranešimąSiūlau nemokamą idėją:
 Stotelės galėtų būti atidaromos su e-bilieto kortelėmis, panašiai kaip dabar "Snoro" banko namukai. Yra ir privalumų, ir trūkumų...
							
						I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... Yra ir privalumų, ir trūkumų...
							
						I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Trūkumai, matyt, tie patys, kaip ir su "snoriukais". Bet čia jau apsaugos klausimas.Parašė Wycka Rodyti pranešimąCha, smagi idėja Yra ir privalumų, ir trūkumų... Yra ir privalumų, ir trūkumų...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geras pokštasParašė oranger Rodyti pranešimąSiūlau nemokamą idėją:
 Stotelės galėtų būti atidaromos su e-bilieto kortelėmis, panašiai kaip dabar "Snoro" banko namukai. www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar vienas trūkumas — į tokius laukimo pavilijonus galės patekti tik tie, kurie turi e-bilieto kortelę. Važiuojantys su vienkartiniu bilietu turės laukti lauke, arba tikėtis, kad juos įleis kiti keleiviai su e-bilietuParašė oranger Rodyti pranešimąTrūkumai, matyt, tie patys, kaip ir su "snoriukais". Bet čia jau apsaugos klausimas. 
 Be to, „Snoriukuose“ yra visą parą veikianti stebėjimo kamera ir ekipažas, pasirengęs greitai atvykti pastebėjus vandalizmą. Abejoju, ar tai bus laukimo pavilijonuose.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada stoteles tiesiog reikia daryti "snoriukuose"Parašė Wycka Rodyti pranešimąDar vienas trūkumas — į tokius laukimo pavilijonus galės patekti tik tie, kurie turi e-bilieto kortelę. Važiuojantys su vienkartiniu bilietu turės laukti lauke, arba tikėtis, kad juos įleis kiti keleiviai su e-bilietu 
 Be to, „Snoriukuose“ yra visą parą veikianti stebėjimo kamera ir ekipažas, pasirengęs greitai atvykti pastebėjus vandalizmą. Abejoju, ar tai bus laukimo pavilijonuose.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beje šiuo metu įrenginėjamas posūkis į Žolyno gatvę važiuojant link centro. Dėl to keisis kai kurių maršrutų tvarkaraščiai---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Valandinis, kelių valandų bilietas neginčytinai turi būti įvestas, ir kuo anksčiau tuo geriau. Tai, manyčiau, tikrai yra prioritetinė užduotisParašė c2h5oh Rodyti pranešimąPabūsiu provokatorium. Manau, kad maršrutų plėtra ir esamų maršrutų grafikų tankinimas visiškai nereikalingas - o reikia įvesti e-bilietą (valandinį) ir pertvarkyti maršrutus iš esmės.
 
 Maršrutus gal labai tankinti nereikėtų- užtektų pasiekti ikikrizinius intervalus. Be abejo, kalbu tik apie populiaresnius maršrutus. Yra ir tokių, kur kursavimo dažnumą galima praretinti, visai tuščius reikėtų uždaryti.
 
 Paprasčiau tariant- labiau pritaikyti transportą visuomenės poreikiams, neskubant įgyvendinti grandiozinių milijoninių projektų, o išnaudojant esamas galimybes
 
 Nereikėtų diskredituoti ir naktinių autobusų/mikroautobusų bei kamerų idėjas, bet jas gal palikim geresniems laikams.
 
 Reikia mokėti blaiviai vertinti galimybes, ko iš Vilniaus m. savivaldybės (bent jau Susisiekimo Pasalaugų) neretai pasigendu.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.28, 20:38.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagaliau!Parašė Maxas Rodyti pranešimąBeje šiuo metu įrenginėjamas posūkis į Žolyno gatvę važiuojant link centro. Dėl to keisis kai kurių maršrutų tvarkaraščiai  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai būtent dėl to posūkio įrenginėjimo ir keisis kai kurių troleibusų tvarkaraščiai ?Parašė Maxas Rodyti pranešimąBeje šiuo metu įrenginėjamas posūkis į Žolyno gatvę važiuojant link centro. Dėl to keisis kai kurių maršrutų tvarkaraščiai
 Puiki naujiena- troleibusams nebereikės tuščiai eikvoti elektros važiuojant pro Žirmūnų tiltą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent, tik tie maršrutai, kurių grafikai keičiami, nevažiuoja per tiltą, o tik apsisuka žiedinėje sankryžoje prie jo („Petro ir Povilo žiedas“).Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai būtent dėl to posūkio įrenginėjimo ir keisis kai kurių troleibusų tvarkaraščiai ?
 Puiki naujiena- troleibusams nebereikės tuščiai eikvoti elektros važiuojant pro Žirmūnų tiltą.
 
 Dar iš troleibusų istorijos:
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Mettal Rodyti pranešimąBūtent, tik tie maršrutai, kurių grafikai keičiami, nevažiuoja per tiltą, o tik apsisuka žiedinėje sankryžoje prie jo („Petro ir Povilo žiedas“).
 
 Dar iš troleibusų istorijos:TAIP TIK DARBO DIENOS PIKO VALANDOMIS1962 Darbo režimas – darbo dienomis (piko metu – ?). [SCHEMA]
 
 Pagal mano pastebėjimus važiavo tokiu maršrutu PAŠILAIČIAI - JUSTINIŠKĖS - UKMERGĖS G., (KONSTITUCIJOS PR.), - CENTRAS - JUSTINIŠKĖS - UKMERGĖS G., (KONSTITUCIJOS PR.) - PAŠILAIČIAI2000 – dėl Maironio g. rekonstrukcijos darbų likviduota troleibusų linija tarp Katedros a. ir Paupio. Maršruto trasa rytinio piko metu: ... T. Narbuto g., Ukmergės g., Šeimyniškių g., Šeimyniškių st. (galinė), Žirmūnų tiltas, T. Kosciuškos g., Arsenalo g., T. Vrublevskio g., Gedimino pr., Jogailos g., Pamėnkalnio g., J. Jasinskio g., Liubarto tiltas, Liubarto g., Kęstučio g., Sėlių g., T. Narbuto g., ... (žiedinis). Vakarinio piko metu – priešinga kryptimi, nei ryte. [SCHEMA]
 gatvės: Justiniškių g., Laisvės pr., T. Narbuto g., Ukmergės g., (Konstitucijos pr.), Šeimyniškių g., Ukmergės g., (Konstitucijos pr.), T. Narbuto g., Laisvės pr., Justiniškių g., apsisukdavo prie Minsko IKI (Žirmūnų tiltas), ir taip važinėdavo visą dieną.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano teiginio esmė buvo tokia - įvedus valandinį bilietą, dabartinės sistemos logika (visur nuvažiuoti be persėdimo - nes su persėdimu brangu) nebeteks prasmės, todėl atsirastų galimybės maršrutus pertvarkyti iš esmės.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąValandinis, kelių valandų bilietas neginčytinai turi būti įvestas, ir kuo anksčiau tuo geriau. Tai, manyčiau, tikrai yra prioritetinė užduotis
 
 Maršrutus gal labai tankinti nereikėtų- užtektų pasiekti ikikrizinius intervalus. Be abejo, kalbu tik apie populiaresnius maršrutus. Yra ir tokių, kur kursavimo dažnumą galima praretinti, visai tuščius reikėtų uždaryti.
 
 Paprasčiau tariant- labiau pritaikyti transportą visuomenės poreikiams, neskubant įgyvendinti grandiozinių milijoninių projektų, o išnaudojant esamas galimybes
 
 Nereikėtų diskredituoti ir naktinių autobusų/mikroautobusų bei kamerų idėjas, bet jas gal palikim geresniems laikams.
 
 Reikia mokėti blaiviai vertinti galimybes, ko iš Vilniaus m. savivaldybės (bent jau Susisiekimo Pasalaugų) neretai pasigendu.
 
 Manau, kad tokios esminės pertvarkos reikia. Juk dabartinis maršrutų tinklas - iš esmės tas pats, kuris buvo ir prieš 20 metų. Atskirų pakeitimų, žinoma, daugybė, bet pats sistemos karkasas likęs tas pats. Per 20 metų Vilnius pasikeitė daugiau, nei VT maršrutai (pavyzdžiui Žemieji Paneriai - daugumos gamyklų ten jau seniai nebėra, bet maršrutai liko visi tie patys - išskyrus 15, kurį panaikino tik šiemet).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl 8 troleibuso. Nutraukus eismą į Paupį, jis kursavo Mettal minėta trasa ir tik piko metu.
 
 Patvirtinimas - faile. Jame išsaugoti "Susisiekimo paslaugų" interneto puslapiai: 1999 m. vasario ir 2000 m. vasario troleibusų maršrutų lentelės, taip pat 2000 m. autobusų maršrutų lentelė.
 
 Taip pat dėl troleibusų linijos pratęsimo iki Justiniškių g. gale esančio žiedo. Linija buvo pratęsta berods tik 1997 m. Tikrai gerai atsimenu, kad 1996 m. rudenį (spalį ar lapkritį) važinėjau į Justiniškes kelis kartus. Troleibusų linija dar buvo nepratęsta, nors kontaktinis tinklas jau kabėjo.Attached Files
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiek tiek istorijos apie troleibusus Vilniaus Troleibusai
 
 Vilniaus Troleibusų info šių metų
 
 19-ojo maršruto troleibusuose pradėjo veikti interneto ryšys ir vaizdo stebėjimo kamerosGerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment








Comment