Parašė Edvard
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė 2120 Rodyti pranešimąTipo kad padės sugauti vagius jei ka apvogs troleibuse, o jei troleibusas pilnas o vagyste gale? Kas iš tos kameros tada? Jokio tolko.
 Niekas neziures ka ten tos kameros filmuoja. Nebent kiltu kokios dideles mustynes ir pripjautu koki zmogu autobuse,tada gal policija ir paprasytu tokio iraso,o siaip galite buti tikri ,kad niekas tu irasu neziures,nesaugos ir niekam jie nebus idomus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu autobusas ilgas, tai troleibusui papildomų kamerų nereikiaParašė Edvard Rodyti pranešimąO jeigu autobusas ilgas kiek reikia kamerų, 3? . Kameros gi tik troleibusuose. . Kameros gi tik troleibusuose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skaityt reikia įdėmiai.Parašė Mettal Rodyti pranešimąJeigu autobusas ilgas, tai troleibusui papildomų kamerų nereikia . Kameros gi tik troleibusuose. . Kameros gi tik troleibusuose.
 
 Apsispręs dar šiemet
 
 Jeigu eksperimentas pasiteisins, Vilniaus savivaldybė turės nuspręsti, ar tokias pat kameras diegti ir kituose troleibusuose ar autobusuose. Anot Vilniaus vicemero Romo Adomavičiaus, kiek tai galėtų kainuoti, šiuo metu dar nežinoma, bet skaičiuojama, kad suma galėtų siekti apie 1,5 mln. Lt. „Tai mokestis už šią sistemą, tačiau jis atsipirks, nes saugiu viešuoju transportu naudosis daugiau gyventojų“, – įsitikinęs vicemeras."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
 Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
 
 Adam Mickiewicz
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Edvard Rodyti pranešimąSkaityt reikia įdėmiai.
 
 Apsispręs dar šiemet
 
 Jeigu eksperimentas pasiteisins, Vilniaus savivaldybė turės nuspręsti, ar tokias pat kameras diegti ir kituose troleibusuose ar autobusuose. Anot Vilniaus vicemero Romo Adomavičiaus, kiek tai galėtų kainuoti, šiuo metu dar nežinoma, bet skaičiuojama, kad suma galėtų siekti apie 1,5 mln. Lt. „Tai mokestis už šią sistemą, tačiau jis atsipirks, nes saugiu viešuoju transportu naudosis daugiau gyventojų“, – įsitikinęs vicemeras.
 Vilniaus vicemeras atrodo ganetinai kvailas vyrukas,jei galvoja,kad del to jog bus filmuojami ,viesuoju prades vazineti daugiau zmoniu:-)) Man tai tik keista kaip tokie visiski debilai prasimusa i valdzios virsunes????
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jam gi kai merui reikia kaška sakyti.Parašė praeivis Rodyti pranešimąVilniaus vicemeras atrodo ganetinai kvailas vyrukas,jei galvoja,kad del to jog bus filmuojami ,viesuoju prades vazineti daugiau zmoniu:-)) Man tai tik keista kaip tokie visiski debilai prasimusa i valdzios virsunes????"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
 Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
 
 Adam Mickiewicz
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia tik jei pasiteisins eksperimentas, o dabar kameros tik troleibusuose.Parašė Edvard Rodyti pranešimąJeigu eksperimentas pasiteisins, Vilniaus savivaldybė turės nuspręsti, ar tokias pat kameras diegti ir kituose troleibusuose ar autobusuose
 Tik man kažkodėl atrodo, kad šis eksperimentas pasmerktas būti pasiteisinusiu, nes žlugus e-bilieto pinigų plovimo kampanijai, reikia sukurti naują . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu taip..............Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai čia tik jei pasiteisins eksperimentas, o dabar kameros tik troleibusuose.
 Tik man kažkodėl atrodo, kad šis eksperimentas pasmerktas būti pasiteisinusiu, nes žlugus e-bilieto pinigų plovimo kampanijai, reikia sukurti naują . . "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha; "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
 Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
 
 Adam Mickiewicz
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Venas dalykas sugalvoti o kaitas realiai padaryti.Parašė 2120 Rodyti pranešimąNežino jau kaip ir iš ko pinigus išlupt už kažkoki projektą tai sugalvojo kameras statyti."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
 Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
 
 Adam Mickiewicz
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Argumentuok, kad tai pinigų lupimas, argumentuok, dėl ko tai yra blogai.Parašė 2120 Rodyti pranešimąNežino jau kaip ir iš ko pinigus išlupt už kažkoki projektą tai sugalvojo kameras statyti.
 
 Dabar tai panašu tik į bobutės pasibėdavojimą, be jokių argumentų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užtat kad nereikėjo džiaugtis, kad kažkoks autobusas važiuoja. Jie tiesiog važiavo. Ir daug dažniau, ir kiekviename rajono centre buvo miesto maršrutai, ir į kiekvieną didesnį kaimą po kelis kartus per dieną važiavo. Kur dabar visa tai?Parašė EUcitizenLTDėl pirmojo argumento, kad politikai Lietuvoje nėra aukštos klasės galima sutikti. Bet bent jau kai kurie pasiūlymai yra sveikintini. Sovietų Sąjungoje ne viskas buvo gerai, todėl tas projektas ir sugriuvo. Niekas ten apie patogumą ir saugumą autobusuose ir nebūtų pagalvojęs. Reikėjo džiaugtis, kad nors kažkoks autobusas atvažiuoja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 es pilnai nedengs visu islaidu,vadinasi vietoj gatviu taisymo ir pan dalyku,tavo mokesciu pinigai bus panaudoti kameroms,otkatams ir svogeriu firmoms,kurios tas kameras eksploatuos. Tu jokios naudos nepajusi.Parašė amiko Rodyti pranešimąArgumentuok, kad tai pinigų lupimas, argumentuok, dėl ko tai yra blogai.
 
 Dabar tai panašu tik į bobutės pasibėdavojimą, be jokių argumentų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Puikus eksperimentas. Pagaliau po ilgos petraukos valdininkai bando įgyvendinti gerą idėją, kuri išties padės pagerinti žmonių saugumą, o kas svarbiausia- nesukels jiems jokių nepatogumų., skirtingai nei priekinių durų tvarka. Žinoma, kameros visiškai chuliganizmo nepažabos, bet kad transportas taps bent kiek saugesniu- tai faktas.Parašė Edvard Rodyti pranešimą
 
 O tiems, kas baiminasi dėl savo privatumo, dar kartą pasakysiu- niekas viešai stebėjimo sistemos vaizdų netransliuos, vaizdą matys tik parkų dispečeriai! Nors kameros garsą transliuos, bet tikrai ne taip detaliai, kad girdėti, ką šneka kiekvienas keleivis. Didesnis dėmesys bus skiriamas tik chuliganizmo atvejams, kiti vaizdai nebus įrašomi. Niekas kiekvieno keleivio nekontroliuos!
 
 Viešasis transportas yra viešasis. Tad tai, kuo tu užsiėmi kelionės metu, mato mažų mažiausiai tavo bendrakeleiviai. Kas baisaus, jei tai matys ir troleibusu parko dispečeris (ir tai, jis tave pro kameros skylutę kiaurai nenužvelginės, o jei nesi įtartinas, tai ir nestebės)? Na nieko baisaus gi!
 
 Atsipalaiduokit, žmonės Juk dėl jūsų pačių saugumo viskas tai daroma. Čia juk ne įlaipinimo pro priekines duris sistema, kuri sukelia žmonėms daugiau nepatogumų nei naudos. Įrengus vaizdo kameras troleibuse, jūs jokių nepatogumų nepatirsite. Tik nereikia prisigalvoti, jog nuo šiol Jus stebi visas pasaulis. Juk dėl jūsų pačių saugumo viskas tai daroma. Čia juk ne įlaipinimo pro priekines duris sistema, kuri sukelia žmonėms daugiau nepatogumų nei naudos. Įrengus vaizdo kameras troleibuse, jūs jokių nepatogumų nepatirsite. Tik nereikia prisigalvoti, jog nuo šiol Jus stebi visas pasaulis. Tuo tarpu nauda akivaizdi: Tuo tarpu nauda akivaizdi:
 
 1) Kišenvagystę ar chuliganišką, nemandagų elgesį, keleivių užpuolimą užfiksavusios vaizdo kameros įrašas bus kaip praktiškai "geležinis" nusikaltėlio kaltės įrodymas,.
 2) Pastebėjus, kad į transporto priemonę įlipo valkata ar "zuikis", paskui juos galima bus nusiųsti kontrolierius.
 3) Sutiksiu, didelė problema yra kontrolierių ar apsaugininkų ekipažų bei vairuotojų nemandagus elgesys su keleiviais. Nuo šiol jie žinos, kad jų darbas yra atidžiai stebimas (o už darbo tvarkos pažeidimus juk gresia tokios sankcijos kaip atlyginimo sumažinimas arba atleidimas iš darbo) ir tai paskatins juos nesielgti kaip kraugerius, o su keleiviais bendrauti kaip su žmonėmis. Taigi, pagerės paslaugos kokybė.
 4) Tai turės ir šiokį tokį psichologinį efektą. Bent dalis nusikaltėlių, žinodami, kad yra stebimi, susilaikys nuo nusikaltimo įvykdymo.
 
 Žodžiu, kamerų nauda akivaizdi. O minusų bent jau aš nematau niekur...
 
 na, šįkart vicemero durniumi nelaikau. Kadangi dėka kamerų transportas taps tikrai bent kiek saugesniu, tai juo tikrai daugiau mokių keleivių važinės.Parašė praeivis Rodyti pranešimąVilniaus vicemeras atrodo ganetinai kvailas vyrukas,jei galvoja,kad del to jog bus filmuojami ,viesuoju prades vazineti daugiau zmoniu:-)) Man tai tik keista kaip tokie visiski debilai prasimusa i valdzios virsunes????
 Juk Akropolyje ar kokioje Hypermarket Rimi parduotuvėje, daug žmonių lankosi, nors ir žino, kad kiekvienam kampe- kameros. Tai ko gi Viešasis transportas šiuo atveju skiriasi nuo prekybcentrio. SAkyčiau, VT netgi svarbesnis dalykas.
 Apskritai, vaizdo stebėjimo sistemos buvimą viešojoje vietoje (žinoma, protingose ribose) padorūs piliečiai jau seniai laiko kaip visiškai normalų reiškinį, padedantį kovoti su nusikalstamumo plitimu. Pasikėsinimu į privatų žmonių gyvenimą tai gali laikyti nebent vagišius koks.
 Žinoma, pakartosiu, viskam yra protingos ribosPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.24, 20:20.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar yra tas, kad Lietuvoj mažėja gyventojų, o iš kaimų bėga jaunimas į miestus. Normalu, kad VT taip dažnai nebevažiuoja ten.Parašė Al1 Rodyti pranešimąUžtat kad nereikėjo džiaugtis, kad kažkoks autobusas važiuoja. Jie tiesiog važiavo. Ir daug dažniau, ir kiekviename rajono centre buvo miesto maršrutai, ir į kiekvieną didesnį kaimą po kelis kartus per dieną važiavo. Kur dabar visa tai?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsinaujino Vilniaus m. savivaldybės mikroautobusų sąrašas. Komentarai:- Nesutampa kai kurių Transrevio maršrutų darbo laikas su tais, kurie pateikti jų svetainėje (darbo pradžia ir pabaiga yra pavėlintos naujame sąraše).
- Nerealios trasos yra pas šiuos maršrutus: 2, 5, 6, 7, 15, 37, 38, 44 ("pagal pageidavimą"), 51 (nu jau tokia nesamonė: ten tik teleportuojantis įmanoma taip važiuoti), 73, 94 (ar jis dar gyvas?)
- Egzistuoja neralūs maršrutai nr. 8, 26 (naujas!), 33
- 6 maršrutas lyg ir nevažiuoja šeštadieniais
- 7 maršrutui šeštadieniais pailgintas darbo laikas. Žiūrėsim, kiek tame tiesos.
- 12 maršrutas jau "likviduotas".
- Šie maršrutai sąraše važiuoja per dažnai, kad tai būtų tiesa: 13, 27, 35, 36, 51, 73, 76, 82, 99, 114
- Savivaldybėje niekas nežino, kad 27 važiuoja per Baltąją Vokę, o 82 iki Juodšilių per Salininkus ir Miškinius, o ne į Miškinius per Salininkus (užsuka) ir Juodšilius.
- 37 maršruto darbo laikas neaiškus - ar ten bent 1 mašina važiuoja popiet ir iki Trakų Vokės, ar ne?
- 66 maršruto per ilgai nemačiau, kad jį galia būtų laikyti egzistuojančiu.
- 114 maršrutas realiai neegzistuoja - jis yra greičiau sujungtas su 115 maršruto grafiku.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pries kelias dienas vaziavau 46u marsrutu, kaip man pasirode, gana neiprastu autobusu.
 langai labai jau aukstai uzkelti, sededamas ant sedynes vos vos maciau kas vyksta uz ju. tai isivaizduoju kad kokiai zemesniai mociutei isvis galima jaustis kaip vilkiko priekaboj vaziuojant.
 gal kas zino kas cia per modelis, ir kodel jis toks?
 islipes paziurejau, AP numeris 801.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas ten gali būti blogai? Normali "gazūfke"Parašė nesekasi Rodyti pranešimąpries kelias dienas vaziavau 46u marsrutu, kaip man pasirode, gana neiprastu autobusu.
 langai labai jau aukstai uzkelti, sededamas ant sedynes vos vos maciau kas vyksta uz ju. tai isivaizduoju kad kokiai zemesniai mociutei isvis galima jaustis kaip vilkiko priekaboj vaziuojant.
 gal kas zino kas cia per modelis, ir kodel jis toks?
 islipes paziurejau, AP numeris 801. 
 O modelis tai yra Carrus K204 City L
 Comment





Comment