Luckas, Ukraina.
Po 3 metų pokyčių troleibusų sistemoje nedaug. Pakoreguotos kai kurios linijos, kai kuriais maršrutais šiek tiek geriau kursuoja troleibusai. Po to, kai buvau Lucke prieš 3 metus, buvo nupirkti dar 10 vnt. naudotų Jelcz'ai iš Liublino ir Gdynės, o taip pat iš autobuso į troleibusą perdarytas MB O405NE iš Gdynės. Bet iš esmės liko tas pats. Troleibusai gan neblogai kursuoja piko metu, o ne piko metu net ir dieną kursavimas skystas, išskyrus 15 ir 15A žiedinius maršrutus. Kelionės kaina - 2 grivnos.
Bogdan E231, triašiai troleibusai, pagaminti Lucke (LuAZ gamykloje). Lucke jų yra 5 vnt. dar 3 buvo Kijeve, bet jau nurašyti. Troleibusai pusiau žemagrindžiai. Pirmosios durys tik vairuotojui. Tarp antrų ir trečių durų galo link prasideda nuožulnus grindų kilimas. Gale yra 3 laipteliai, trečios durys turi vieną laiptelį, bet jo aukštis nedidelis. Palei kairę sienelę po langu eina kabelių kanalas (keista, kodėl nepatalpono po lubomis), dėl kurio sėdynės yra atitrauktos nuo sienelės. Šiaip gan manevringi, nepaisant dydžio.
Kovelskaja g.

Bogdan Т50110 vidutinės talpos troleibusas. Priekinės durys irgi tik vairuotojui. Tarp ašių yra žemagdinė sekcija, o galas aukštagrindis ir netgi daugiau, nei standartiškai. T.y. laiptelių aukštis gan didelis. Troleibusas gan mažas ir iš viso neaišku, kam toks reikalingas. Nors tuomet, kai jis buvo konstruojamas, .t.y. po pirmojo maidano ar gal net anksčiau, VT krizė Ukrainoje buvo pilname pajėgume ir matyt buvo idėja merdėjantiems (už kokius pinigus jie būtų pirkę) troleibusų parkams mažai apkrautiems maršutams pasiūlyti naujus mažus troleibusus. Troleibusas-maršrutkė...
Vėliau šalyje situacija kiek pagerėjo, dauguma troleibusų parkų atsilaikė, o tie maršrutai, kurie nudvėsė, tai nudvėse, o likusiems tokių mažų troleibusų nereikia. Taigi, neaišku, kiek vienetų buvo pagaminta iš viso, bet Lucke važinėja du tokie troleibusai maršrutu 4 ar 4A, kurio vienas galas yra prie geležinkelio stoties. Jaltai buvo sukurti nauji mažesni troleibusai, kurie yra pilnai žemagrindžiai ir šiek tiek ilgesni už šiuos pirmos kartos troleibusus.
Prie geležinkelio stoties.


Koks keleivių kontingentas. Nuotraukoje nelabai matosi, bet buvo grupelė visiškų alkoholikų, vienas iš jų buvo jau be kojos vežimėlyje... Kai sulipo, prieš uždarant duris, butelį nuo alaus nafig į gatvę išmetė...
Po 3 metų pokyčių troleibusų sistemoje nedaug. Pakoreguotos kai kurios linijos, kai kuriais maršrutais šiek tiek geriau kursuoja troleibusai. Po to, kai buvau Lucke prieš 3 metus, buvo nupirkti dar 10 vnt. naudotų Jelcz'ai iš Liublino ir Gdynės, o taip pat iš autobuso į troleibusą perdarytas MB O405NE iš Gdynės. Bet iš esmės liko tas pats. Troleibusai gan neblogai kursuoja piko metu, o ne piko metu net ir dieną kursavimas skystas, išskyrus 15 ir 15A žiedinius maršrutus. Kelionės kaina - 2 grivnos.
Bogdan E231, triašiai troleibusai, pagaminti Lucke (LuAZ gamykloje). Lucke jų yra 5 vnt. dar 3 buvo Kijeve, bet jau nurašyti. Troleibusai pusiau žemagrindžiai. Pirmosios durys tik vairuotojui. Tarp antrų ir trečių durų galo link prasideda nuožulnus grindų kilimas. Gale yra 3 laipteliai, trečios durys turi vieną laiptelį, bet jo aukštis nedidelis. Palei kairę sienelę po langu eina kabelių kanalas (keista, kodėl nepatalpono po lubomis), dėl kurio sėdynės yra atitrauktos nuo sienelės. Šiaip gan manevringi, nepaisant dydžio.
Kovelskaja g.

Bogdan Т50110 vidutinės talpos troleibusas. Priekinės durys irgi tik vairuotojui. Tarp ašių yra žemagdinė sekcija, o galas aukštagrindis ir netgi daugiau, nei standartiškai. T.y. laiptelių aukštis gan didelis. Troleibusas gan mažas ir iš viso neaišku, kam toks reikalingas. Nors tuomet, kai jis buvo konstruojamas, .t.y. po pirmojo maidano ar gal net anksčiau, VT krizė Ukrainoje buvo pilname pajėgume ir matyt buvo idėja merdėjantiems (už kokius pinigus jie būtų pirkę) troleibusų parkams mažai apkrautiems maršutams pasiūlyti naujus mažus troleibusus. Troleibusas-maršrutkė...

Prie geležinkelio stoties.


Koks keleivių kontingentas. Nuotraukoje nelabai matosi, bet buvo grupelė visiškų alkoholikų, vienas iš jų buvo jau be kojos vežimėlyje... Kai sulipo, prieš uždarant duris, butelį nuo alaus nafig į gatvę išmetė...

Comment