Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Beje jeigu kalba apie panaikintus troleibusų maršrutus miestuose tai dar galima paminėti Prahą ir netaip seniai paskutinė linija uždaryta Varšuvoje (apie 2000 metus).

    Comment


      Kinija. Savotiški tie jų troleibusai. Palijus lietui bijočiau važiuoti.


      http://www.thebergennetwork.com/z-mo...bus-200610.jpg


      http://farm4.static.flickr.com/3024/...820d91.jpg?v=0


      http://www.thebergennetwork.com/z-mo...bus-200708.jpg

      Pakelkit rankas kas ten yra buvęs ir galėtų ką nors papasakoti?
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        Parašė lietus Rodyti pranešimą
        Tai Karaliaučiuje ir dabar dar troleibusai važinėja )
        Dabartinis tinklas "jaunesnis" ir atidarytas 1975 m.


        Parašė music Rodyti pranešimą
        Mano pranešimas tebuvo Gruzijos VT prastos dabartinės padėties iliustracija, o ne faktų, nieko nežinantiems ir nesugebantiems surasti informacijos agurkams pateikimas. Respektas tavo žinioms, tikiu tu žinai viską, aš tuo tarpu labiau pasikliauju: www.enwikipedia.org ir kt. interneto šaltiniais.
        Ten visi gali surasti visą reikalingą informaciją ir pasitikrinti, nes music nėra neklystantis robotas, jūsų dvasinis vadovas ar dievas, kuriuo visi privalo besąlygiškai patikėti.
        Dėl to, gerbiamasis Ikarusai, nebūtina isteriškai rėkti, supainiojau su kitu miestu ir tingėjau pasitikrinti
        Iš tiesų- trečia linija- under construction.
        Mano kalbų žinojimas- ne tavo reikalas.

        Jei esi buvęs Užkaukazėje ar Centrinėje Azijoje- tada įdomu ir laukiu, kaip sakoma, iš pirmų lūpų naujienų kokia ten reali padėtis!
        Šiaip ar taip, ši tema net ne apie metro, todėl kviečiu grįžti prie troleibusų, o metro turi atskiras temas

        Miestas 20 km nuo Lietuvos(kas nors galit metrų tikslumu išmatuoti tą atstumą ir mane pataisyti), turintis troleibusų linijų:

        Atvaizdas


        Atvaizdas


        http://ru.wikipedia.org/wiki/Гродненский_троллейбус
        Neparasei, kad tai Gardinas.

        Comment


          Parašė music Rodyti pranešimą
          Kinija. Savotiški tie jų troleibusai. Palijus lietui bijočiau važiuoti.

          Atvaizdas

          http://www.thebergennetwork.com/z-mo...bus-200610.jpg

          Atvaizdas

          http://farm4.static.flickr.com/3024/...820d91.jpg?v=0

          Atvaizdas

          http://www.thebergennetwork.com/z-mo...bus-200708.jpg

          Pakelkit rankas kas ten yra buvęs ir galėtų ką nors papasakoti?
          Vidurinė nuotrauka ne iš Kinijos, o Nepalo, tiksliau Katmandu, o ten troleibusų parkas išvis buvo tragiškas. Po pilietinio karo uždarytas
          http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_trolleybus_systems

          P.S. Viršutinė man atrodo iš Beidžingo (Pekino)
          http://en.wikipedia.org/wiki/Transportation_in_Beijing
          http://en.wikipedia.org/wiki/File:Be...trolleybus.jpg
          Paskutinis taisė Kosovo; 2009.09.21, 01:53.
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Katmandu labai polupiari VT priemone yra mototaksi - triraciai motociklai. Dalis ju yra varomi elektra is akumuliatoriu.

            Comment


              Info apie Katmandu (Nepalas) troleibusus:
              http://ymtram.mashke.org/nepal/kathmandu/
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                Parašė John
                Taip, ten, ko gero, dar labai populiarios priemones yra asiliukai, buivolai, oziai ir pan
                Na, pries mazdaug 20 metu ir Lietuvoje dar buvo tarnybiniu (imonems ir organizacijoms priklausanciu) kinkomuju tranporto priemoniu su arkliais. Aisku, zmoniu jomis neveziojo ir pramogoms nenaudojo. Veziojo krovinius. Ir paciam dar teko ne karta vezti bulves, siena, runkelius...

                Comment


                  Kviečiu pažiūrėti beveik egzotišką tarpmiestinių troleibusų Gruzijoje vaizdelį: http://englishrussia.com/?p=2314 Beje, nemažai ir visokio kitokio gėrio toje svetainėje. Kiek žinau, tarybiniais laikais tarpmiestiniai troleibusai Kaukazo bei Juodosios jūros regione buvo išplėtoti, ypač Ukrainoje, tarp Simferopolio ir pajūrio kurortų ir t.t. Lietuvoje anais laikais taip pat rimtai buvo mąstyta apie tarpmiestinį Vilniaus-Kauno troleibusų maršrutą. Gal ir visai nieko būtų buvę

                  Comment


                    Parašė Godo Rodyti pranešimą
                    Kviečiu pažiūrėti beveik egzotišką tarpmiestinių troleibusų Gruzijoje vaizdelį: http://englishrussia.com/?p=2314 Beje, nemažai ir visokio kitokio gėrio toje svetainėje. Kiek žinau, tarybiniais laikais tarpmiestiniai troleibusai Kaukazo bei Juodosios jūros regione buvo išplėtoti, ypač Ukrainoje, tarp Simferopolio ir pajūrio kurortų ir t.t. Lietuvoje anais laikais taip pat rimtai buvo mąstyta apie tarpmiestinį Vilniaus-Kauno troleibusų maršrutą. Gal ir visai nieko būtų buvę
                    Klausimas. Kiek laiko truktų kelionė troleibusų nuo Kauno iki Vilniaus? Troleibuso konstrukcinis greitis apie 70 km/h, be to, reikėtų labai geros troleibusų linijų infrastruktūros, kad troleibusas galėtų važiuoti tokiu greičiu. Juk net mieste lygiame kelyje staigiau pasukus vairą ir važiuojant greitai, kontaktai gali nukrist. Tai ką jau kalbėt apie greitkelį, kur yra didelis greitis... Kažkokia utopija, dar nesu girdėjęs tokios nesąmonės.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Na šiuolaikiniai lygiame kelyje gali ir iki 100 km/h įsibėgėti Tačiau būtent dėl greičio šios idėjos ir buvo atsisakyta, reikia nepamiršti, kad visi šie planavimai vyko 8 deš. pabaigoje.

                      Comment


                        Parašė Godo Rodyti pranešimą
                        Na šiuolaikiniai lygiame kelyje gali ir iki 100 km/h įsibėgėti Tačiau būtent dėl greičio šios idėjos ir buvo atsisakyta, reikia nepamiršti, kad visi šie planavimai vyko 8 deš. pabaigoje.
                        Labai keista, juk tuo metu net nebuvo infrastruktūros, leidusios išvystyti tokį troleibuso greitį, juk kontaktai išlaikytų vibracijos ir nuolat kristų dėl greičio. Nebent būtų sumąstyti kažkokie patobulinimai... Bet jei jie neįgyvendinti iki šiol (ar įgyvendinti?), tai vadinasi troleibusai siejami tik su miesto transportu ir tarpmiesčio maršrutai kursuoti negali dėl techninių priežasčių.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Kaukaze ir Kryme troleibusai aptarnauja neilgus marsrutus. Del kalvoto vietoves profilio greitis nera didelis, todel pilnai isnaudojamas konstrukcinis troleibuso greitis (apie 70 km/h). Be to ir autobusai ar automobiliai tokiais keliais vargu ar galetu greiciau vaziuoti nei kokie 80-90 km/h. Ir tai tik dabartiniai, o ne tarybiniu laiku, sestojo desimtmecio...
                          Kazkada, vaikysteje, as irgi svajojau apie troleibusa is Vilniaus i Alytu! Tuomet tarpmiestinis autobusas is Vilniaus i Alytu vaziuodavo apie 2 val 10-20 min. Taigi, vidutinis greitis buvo apie 70 km/h. Todel troleibusai 7-ajame, 8-ajame desimtmetyje pilnai galejo konkuruoti ar netgi aplenkti tuometinius autobusus. Dar vienas momentas - tuomet troleibusai buvo komfortiskesne transporto priemone, ypac Juodosios juros regione, nes salone nebuvo saldaus benzino ir ismetamuju duju kvapo (LAZ, PAZ autobusai), salonas neuzkaisdavo nuo variklio, mazesnis triuksmo lygis salone. Juk Skoda 9Tr gerokai tylenis nei 14Tr ar siuolaikinis Solaris...

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            ...juk kontaktai neišlaikytų vibracijos ir nuolat kristų dėl greičio. Nebent būtų sumąstyti kažkokie patobulinimai... Bet jei jie neįgyvendinti iki šiol (ar įgyvendinti?), tai vadinasi troleibusai siejami tik su miesto transportu ir tarpmiesčio maršrutai kursuoti negali dėl techninių priežasčių.
                            Nežinau tokio atvejo pasaulyje, kad troleibusai būtų naudojami susisiekimui tarp atskirų miestų ne magapolių (bet jeigu kas pateiktų tokį pvz su nuotraukomis, būčiau laaabai dėkingas ). Ir Lietuvoje abiejuose miestuose nė vienas troleibuso maršrutas neišvažiuoja už miesto administracinės ribos. Didžiausia troleibuso problema — prastas manevringumas, na dar ir mažokas greitis. Pagaliau Vilnių ir Kauną sujungti troleibuso linija nėra poreikio, nes tam yra greitaeigis elektrinis traukinys. Teoriškai troleibusai galėtų kursuoti į priemiesčius, pvz į Garliavą, į Zujūnus pro Gineitiškes ir pan., tačiau mano manymu jau laikas galvoti, gal net planuoti (juk nesakau, kad jau tiesti) troleibuso liniją ir maršrutą Kauno pilis-TKOU/Karmėlava. Žinoma, visada paprasčiausia susisiekimą autobusais/mikroautobusais/taxi organizuoti, nes tam reikia mažiausiai pritaikyti infrastruktūrą, bet CO2 emisijos kvotos kasmet vis mažėja, tad reikia ne miegoti, o ieškoti modernių transporto sprendimų
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Nežinau tokio atvejo pasaulyje, kad troleibusai būtų naudojami susisiekimui tarp atskirų miestų ne magapolių (bet jeigu kas pateiktų tokį pvz su nuotraukomis, būčiau laaabai dėkingas ).
                              Ši diskusija ir įsiplieskė, kai pateikiau nuorodą su tokiu pavyzdžiu iš Gruzijos su nuotraukomis pranešime #239 (http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=239), kviečiu pavartyti

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Teoriškai troleibusai galėtų kursuoti į priemiesčius, pvz į Garliavą, į Zujūnus pro Gineitiškes ir pan., tačiau mano manymu jau laikas galvoti, gal net planuoti (juk nesakau, kad jau tiesti) troleibuso liniją ir maršrutą Kauno pilis-TKOU/Karmėlava. Žinoma, visada paprasčiausia susisiekimą autobusais/mikroautobusais/taxi organizuoti, nes tam reikia mažiausiai pritaikyti infrastruktūrą, bet CO2 emisijos kvotos kasmet vis mažėja, tad reikia ne miegoti, o ieškoti modernių transporto sprendimų
                                Praktiškai troleibuso linija iki Garliavos arba Karmėlavos oro uostos negalėtų būti nutiesta, nes pakeliui į Garliavą Veiverių gatvėje yra Aleksoto aerodromas, jis šalia gatvės, todėl ten įrengtos troleibuso linijos trukdytų lėktuvams ir keltų jiems rimtą pavojų besileidžiant užkliudyti laidus. Ties Aleksoto aerodromu šiuo metu ir niekada anksčiau nebuvo gatvės apšvietimo stulpų. Į Garliavą tiesti troleibuso linijas gal ir būtų galima pro Europos pr. ir Čiurlionio tiltu. Bet bendrai žiūrint, tai abejoju, ar troleibusų linijų tiesimas į priemiesčius atsipirktų ir būtų naudingas. Prie Karmėlavos oro uosto nemačiau situacijos, tad nesu tikras, bet numanau, kad tai nebūtų saugu. Nors iš kitos pusės, tai į Karmėlavos oro uostą lėktuvai atskrenda nuo rytinės pusės, tai gal linijos ten ir netrukdytų... O šiaip tai nemanau, kad verta tiesti troleibuso linijas į oro uostą, juoba kad ten rajonas (taigi turėtų prisidėti rajono savivaldybė prie projekto). Kitas ir svarbiausias faktorius - per ilga trasa. Nuo Kauno iki Karmėlavos apie 10 km ir maršrute tikrai nebūtų toks keleivių srautas, kad greitai atsipirktų linijos tiesimas (milijoninės investicijos). Palyginimui - dėl ilgo atsiperkamumo nedrįstama tiesti troleibusų linijos iki Šilainių, o ką jau kalbėt apie oro uostą, kur nėra didelio keleivių srauto garanto...

                                Troleibuso linijos priemiestyje nors ir žavi, bet sunku pasakyti, kaip tai ekonomiškai būtų naudinga Lietuvoj.
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.29, 19:33.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  ..Aleksoto aerodromas, jis šalia gatvės, todėl ten įrengtos troleibuso linijos trukdytų lėktuvams..
                                  Cia gal ir sunku butu troleibusa paleisti, bet ne Aleksote:
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    Cia gal ir sunku butu troleibusa paleisti, bet ne Aleksote:
                                    Youtube video
                                    Tuomet argumentuok. Aleksote troleibuso linijos tiesimas buvo spręstas 1980-1990 m., bet atlikus analizę, išsiaiškinta, kad besileisdami lėktuvai gali kliudyti troleibuso liniją. Tai puikiai galima pamatyti, kai besileisdami lėktuvai leidžiasi, atrodo, ant pačių mašinų. Tai tavo pasakymas, kad Aleksote troleibuso paleidimas nesudarytų kliūčių, yra klaidingas. Įrodyk, kad tai nesudarytų kliūčių.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Praktiškai troleibuso linija iki Garliavos arba Karmėlavos oro uostos negalėtų būti nutiesta, nes pakeliui į Garliavą Veiverių gatvėje yra Aleksoto aerodromas, jis šalia gatvės, todėl ten įrengtos troleibuso linijos trukdytų lėktuvams ir keltų jiems rimtą pavojų besileidžiant užkliudyti laidus.

                                      Viskas įmanoma, tereiktų oro dispečeriams neduoti leidimo leistis iš tos pusės didesniems orlaiviams, o mežesni, tą kelio dalį turėtų praskristi aukščiau.

                                      Comment


                                        Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                                        Viskas įmanoma, tereiktų oro dispečeriams neduoti leidimo leistis iš tos pusės didesniems orlaiviams, o mežesni, tą kelio dalį turėtų praskristi aukščiau.
                                        Nusileidimo takas nėra beribis. Neduoti leidimo - viena, o kritinė situacija - kitkas. Per didelis pavojus ten tiesti elektros linijas. Jei nebūtų pavojaus, tai ties ta vieta seniai būtų nutiestas gatvės apšvietimas.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Nusileidimo takas nėra beribis...
                                          Jau pries daug metu 27 tako slenkstis pernestas uz antro gelezinkelio, kas leidzia lektuvams tupti nepriklausomai nuo Veiveriu gatves uzimtumo. Troleibusa ten paleisti jokiu problemu.
                                          http://www.ans.lt/data/agl/aerodromes/dargirenas.pdf
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X