Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek dar "A" maršrutų atsiras?..
    Kada išauš diena, kai 6 maršrute važiuos ilgi autobusai?..

    Comment


      Kuo toliau, tuo didesnis bardakas darosi. Priveisiama maršrutų, kurie važiuoja vos kelis kartus per dieną...

      Comment


        Naktinio maršruto startas – santūrus
        Pirmieji šių metų naktinio maršruto reisai uostamiestyje organizuoti praėjusį savaitgalį. N1 numeriu pažymėtas autobusas į Klaipėdos gatves išriedėjo gegužės 1-osios naktį.

        Tąnakt autobusas pervežė 22 keleivius. 15 iš jų pirko popierinius bilietus, o 7 naudojosi elektroniniais. Autobuse vienu metu gali važiuoti 16 žmonių.
        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...anturus-748275

        Comment


          Tai ir sakytų, kad naktinis mikrobas, o ne autobusas. Nėra ko mulkinti žmonių.

          Comment


            "Mikriukai" virs ekspresais
            Klaipėdos valdžia sprendžia, kokį likimą nulemti maršrutiniams taksi, kurių su Savivaldybe sudarytos sutartys, jau užkliuvusios Konkurencijos tarybai, baigsis kitų metų rugsėjį.
            Realiausias variantas, kad tokias paslaugas teikiantys vežėjai bus integruoti į bendrąją viešojo transporto sistemą, bet ir toliau atliks greitojo vežimo funkciją. Numatoma, jog ir toliau jie galės stoti ne tik stotelėse, tačiau autobusiukuose galios kartiniai bei terminuotieji bilietai, tiksiantys ir autobusams.
            http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...esais-1461095/

            Jei tikrai galės stoti ne tik stotelėse ir nebus "pririšti" prie kažkokio grafiko, aš už.

            Comment


              Tai yra labai blogai - mesti juos lauk reikia, o ne integruoti. Jei galios bendras bilietas, tai suklestės mikrobų biznis kaip 90-aisiais... Tai pačiais maršrutais kaip ir autobusai, pelningiausiais. Graibys grietinėlę nuo pieno. Autobusus vėl reikės retinti, nes pakankama dalis keleivių sės į mikrobus, jei už juos mokėti nereikės atskirai, ypač turint terminuotą bilietą. Čia žingsnis normalaus VT link? Ne. Tai nauja VT degradacijos banga.

              Comment


                Nesamonės. Jei leis stoti bet kur, tai nesiskirs nuo eilinio mikrobo. Be to, abejoju ar dar reikalingi ekspresai. Užtenka esamų. Geriau paleistu iš miegamųjų rajonų esančių gatvelių.

                Comment


                  O ne Klaipėda žadėjo, kad nuo 2016 metų, visi autobusai bus vienos spalvos, įlipimas per priekines duris, o bilietus pakeis čekiai?
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    O ne Klaipėda žadėjo, kad nuo 2016 metų, visi autobusai bus vienos spalvos, įlipimas per priekines duris, o bilietus pakeis čekiai?
                    Terminas, kiek girdėjau šviežias naujienas, visi autobusai nudažyti vienoda spalva turi būti iki šių metų rugsėjo 1 dienos.
                    Neperdažinėjo, nes žiemą buvo šalta. Pajūrio autobusai jau turi beveik visus perdažytus autobusus.

                    Beje, o KLAP'o #24 Mercedes, kuris dabar, kaip supratau, dirbs sodiniuose maršrutuose (tokiuose kaip į Dituvą ir pan.), bus perdažytas, ar važinės su originaliu dažymu?
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Nematau visiškai jokios priežasties, kodėl reiktų atsisakyti maršrutinių taksi, tik kainų sulyginimas galbūt ir nėra geriausia idėja. Vienodas dažymas ir tvarkingos transporto priemonės turėtų būti savivaldybės reikalavimas, o visa kita galėtų išlikti kaip dabar. Truputį juokinga kai kai kurie piktinasi dėl ''mikriukų'' egzistavimo, tai yra patogi transporto priemonė, per miestą pervežanti per 15-20 minučių, stojanti kur patogu keleiviams. O kad nugriebiami žmonės nuo autobusų irgi vargu, čia labiau situacinė VT rūšis, kuria dažniau naudojasi skubantys ar toli nuo stotelių esantys asmenys..

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        Beje, o KLAP'o #24 Mercedes, kuris dabar, kaip supratau, dirbs sodiniuose maršrutuose (tokiuose kaip į Dituvą ir pan.), bus perdažytas, ar važinės su originaliu dažymu?
                        O kam jį perdažyti? Maršrutuose į sodus jokių tokių reikalavimų nėra.

                        Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                        Nematau visiškai jokios priežasties, kodėl reiktų atsisakyti maršrutinių taksi, tik kainų sulyginimas galbūt ir nėra geriausia idėja. Vienodas dažymas ir tvarkingos transporto priemonės turėtų būti savivaldybės reikalavimas, o visa kita galėtų išlikti kaip dabar. Truputį juokinga kai kai kurie piktinasi dėl ''mikriukų'' egzistavimo, tai yra patogi transporto priemonė, per miestą pervežanti per 15-20 minučių, stojanti kur patogu keleiviams. O kad nugriebiami žmonės nuo autobusų irgi vargu, čia labiau situacinė VT rūšis, kuria dažniau naudojasi skubantys ar toli nuo stotelių esantys asmenys..
                        Straipsnyje rašo, kad kainos nebus sulygintos. Bus ir kartiniai ir terminuoti bilietai, bet jie bus brangesni. Ir nebus lengvatų.
                        O taip tai 100% su viskuo sutinku. Galima sakyti, kad paslauga liks ta pati, tik geresnės kokybės.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          O kam jį perdažyti? Maršrutuose į sodus jokių tokių reikalavimų nėra.
                          Bet gi kažkurią Setrą, kuri kursuoja į Dituvos sodus, perdažė.
                          Ar tik šią vasarą atidirbs ir jau bus nurašomas tas mersas?
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                            Nematau visiškai jokios priežasties, kodėl reiktų atsisakyti maršrutinių taksi, tik kainų sulyginimas galbūt ir nėra geriausia idėja. Vienodas dažymas ir tvarkingos transporto priemonės turėtų būti savivaldybės reikalavimas, o visa kita galėtų išlikti kaip dabar. Truputį juokinga kai kai kurie piktinasi dėl ''mikriukų'' egzistavimo, tai yra patogi transporto priemonė, per miestą pervežanti per 15-20 minučių, stojanti kur patogu keleiviams. O kad nugriebiami žmonės nuo autobusų irgi vargu, čia labiau situacinė VT rūšis, kuria dažniau naudojasi skubantys ar toli nuo stotelių esantys asmenys..
                            Šimtus kartų kartota, kad ten, kur VT normaliai organizuotas, nėra jokio poreikio mikrobams. Tik atsilikusiose ar nuosmukį patyrusiose šalyse klesti tokia, atsiprašant, VT rūšis. Tačiau situacijai gerėjant, mikrobai naikinami, o ne integruojami. Klaipėdos atveju reikėtų palaukti dar metus, kol baigsis sutartys ir dar kartą peržiūrėti (iki joms baigiantis likus bent pusmečiui) VT, kai kuriuos mikrobų maršrutus naikinti, kitus dar kuriam laikui, 2-3 metams palikti. Bet turi būti atitinkamai per tą laiką pagerintas susisiekimas autobusais, kad dubliuojančių mikrobų nereikėtų. 15-20 min. per miestą yra važiavimas 70-80 km/h greičiu, nardymas eismo sraute. Ne, tokių galvažudžių gatvėse nereikia.

                            Comment


                              Dėl maršrutinių taksi Klaipėdoje vaizdas tikrai graudus. Panašiai Kaune buvo prieš dešimtmetį, kol nebuvo pradėti kelti aukštesni reikalavimai transporto priemonėms, bilietų apskaita, grafiko laikymasis ir galų gale visiškas eliminavimas senųjų dubliuojančių, autobusų ir troleibusų, maršrutų iš miesto gatvių. Tuo tarpu Klaipėdoje "dirbama" senais metodais, vyksta lenktynės, važiuojama prieš autobusą, stabdoma stotelių įvažų pradžiose, kad autobusas būtų priverstas laukti įvažiavimo į stotelę arba sustotų ne pagal reikalavimus įstrižai. Dubliuojasi ir maršrutų numeriai tomis pačiomis trasomis, kaip ir autobusų, Mogiliovo g. gale apsisukinėjama ir parkuojamasi bet kaip, kur papuola, trukdant tiek bendram eismui, tiek autobusams. Žiemą laukiant autobuso, pamačiau visiškai "plikas", 6 - uoju maršrutu važinėjančio, "Peugeot Boxer" galines padangas. Daugiau abejonių nekilo, kad ši degradavusi VT rūšis neturi ateities modernėjančioje transporto sistemoje, todėl tokį dirbtinį bandymą maršrutinius taksi integruoti į bendrą sistemą mažų mažiausiai galima pavadinti suinteresuotų valdininkų grupės šališkumu.

                              Comment


                                Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                                Dėl maršrutinių taksi Klaipėdoje vaizdas tikrai graudus. Panašiai Kaune buvo prieš dešimtmetį, kol nebuvo pradėti kelti aukštesni reikalavimai transporto priemonėms, bilietų apskaita, grafiko laikymasis ir galų gale visiškas eliminavimas senųjų dubliuojančių, autobusų ir troleibusų, maršrutų iš miesto gatvių. Tuo tarpu Klaipėdoje "dirbama" senais metodais, vyksta lenktynės, važiuojama prieš autobusą, stabdoma stotelių įvažų pradžiose, kad autobusas būtų priverstas laukti įvažiavimo į stotelę arba sustotų ne pagal reikalavimus įstrižai. Dubliuojasi ir maršrutų numeriai tomis pačiomis trasomis, kaip ir autobusų, Mogiliovo g. gale apsisukinėjama ir parkuojamasi bet kaip, kur papuola, trukdant tiek bendram eismui, tiek autobusams. Žiemą laukiant autobuso, pamačiau visiškai "plikas", 6 - uoju maršrutu važinėjančio, "Peugeot Boxer" galines padangas. Daugiau abejonių nekilo, kad ši degradavusi VT rūšis neturi ateities modernėjančioje transporto sistemoje, todėl tokį dirbtinį bandymą maršrutinius taksi integruoti į bendrą sistemą mažų mažiausiai galima pavadinti suinteresuotų valdininkų grupės šališkumu.
                                Klaipėdoje vaizdas n kartų geresnis nei buvo Kaune prieš 3 metus.
                                Mikriukus stotelių pradžiose stabdo patys keleiviai. Ir tik nereikia pasakot kokie nuskriausti lieka autobusai. Klaipėdoje jau seniai mikriukų ir autobusų vairuotojai vieni kitus supranta. Mikriukai stotelėse dažniausiai sustoja taip, kad autobusui netrukdytų. Deja, kartais nutinka ir taip, kad mikriukai į įvažas įvažiuoja nepilnai, tuomet autobusui tenka palaukti. O būna ir antraip - mikriukui sustojus įvažos pradžioje atvažiuoja prailgintas autobusas ir užblokuoja kelią pastarajam.
                                Mogiliovo g. gale tvarkos nežiūri niekas - nei automobiliai, nei mikroautobusai, nei autobusai. Jau seniai sakiau, kad ten reikia tvarkyti visą infrastruktūrą, šalia didžiausios pievos, vietos užtektų visiems. Deja, dalis Klaipėdos politikų net nežino kur randasi ta Mogiliovo gatvė. Ir ar tokia išvis egzistuoja? Ko norėt, jei prieš porą savaičių pasigirdo siūlymų užstatyti Bandužių gatvę gėlių klombomis...
                                Smulkmena, bet 6 maršrute Boxerių nėra. Prieš 10 metų gal ir buvo.

                                Ir tai nėra degradavusi VT rūšis. Gal ir buvo prieš kokius 15 metų, bet tikrai ne dabar.

                                Esu įsitikinęs, kad integruojant bus nustatytos ir transporto amžiaus ribos, reikalavimai dėl spalvos ir kito smulkmenos. Todėl vaizdas gatvėse tik pagerės.

                                Comment


                                  Mikrobai ne tik kad degradavusi VT rūšis, tai atsilikusios ir nuskurdusios šalies viešasis transportas. Kur mes einame? Ko siekiame?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Mikrobai ne tik kad degradavusi VT rūšis, tai atsilikusios ir nuskurdusios šalies viešasis transportas. Kur mes einame? Ko siekiame?

                                    Mikriukai ne tik kad išsivysčiusi VT rūšis, tai pažangios ir turtingos šalies viešasis transportas.

                                    Comment


                                      Pavyzdžiui, kokios? Rumunijos? Ukrainos? Gruzijos? Moldavijos? Rusijos? Vidurinės Azijos respublikų? Afrikos šalių?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Pavyzdžiui, kokios? Rumunijos? Ukrainos? Gruzijos? Moldavijos? Rusijos? Vidurinės Azijos respublikų? Afrikos šalių?
                                        A, nu tai numylėtoji Rusija jau viename lygyje su vidurinės Azijos respublikomis ir Afrikos šalimis

                                        Comment


                                          Ne, tai Lietuva niekur per daug nenutolo, kad ir kaip norėjo ir nori. O išvardintos šalys nėra vienodos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X