Cia Klaipeda turbut Liepojos pavyzdziu seka, gi kaimynai. Paskaitykit www.tr.ru. Liepojoje nuo Naujuju Metu marsrutiniu taksi nera. Viena is mikruskiniu firmu laimejo konkursa aptarnauti pora marsrutu mikroautobusais, bet tie marsrutai skiaitosi kaip autobusu ir buvusiose mikruskese irengti komposteriai. Tai kad pinigai plaukia i eisma organizuojancia imone, o ta jau paskui atsiskaito su vezeju, kaip Klaipedoj su dideliais autobusais. Vienu zodziu kaimynai vienas is kito pavyzdi ima.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Blogas pavyzdys. Užrauktų greičiau mikrobus ir nebebūtų kam skleisti erezijų.
Pasiskaitykite ir pažiūrėkite - Klaipėdos mikrobų lobistų propaganda.
http://bukimevieningi.webnode.com/pr...%20v%c4%97jai/
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkada buvo keliamas klausimas dėl ilgų autobusų 6 maršrutu, tačiau oficialus atsakymas buvo ne tokių autobusų nebuvimas pas PA, o siaura ir užstatyta mašinomis Molo g.Parašė Briedis Rodyti pranešimąKodėl būtent tik vasaros sezonui? Gi jie visus metus gali važinėti. O midibus'ai labai tiktų savaitgaliais į daugumą maršrutų - 1, 5, 17, 2, 18...
O į 4 ir 6 maršrutus vasarą galima ir ilguosius (18m.) paleisti, tik kad jų PA neturi
4 maršrutu Giruliuose aš sunkiai įsivaizduoju kylantį kalnu ilgą autobusą, juolab, kad "viršun" važiuoja ypatingai mažai keleivių. Be to, iš Šlaito į Turistų gatvę ten labai staigus posūkis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Molo gatve tas pats ar trumpu ar ilgu važiuoti, 4-uoju maršrutu irgi nebūtų jokių papildomų problemų, ten kur posūkis eismas neintensyvus, galėtų ir per visą plotį suktis, o prie stoties yra apsisukimo žiedas. Į kalną žmonių mažai, bet stotelėje papėdėje prilipa sausakimši trumpi, sezono metu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką, taip viskas blogai ir mikrobų infekcija įsibrovė į valdininkų kišenes bei smegenis???Parašė Prodigal StrangerO šiaip tai didžiuosius autobusus, tegu ir tik kai kuriuose maršrutuose, pakeisti mikroautobusais būtų klaidingas sprendimas su liūdnomis pasekmėmis. Nors jeigu (ne)tolimoje ateityje taip nutiktų, nei kiek nenustebčiau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klaipėdos gatvėse nebeliko keleivius nuodijusio autobuso
Klaipėdos viešojo transporto bendrovės vadovai sureagavo į pasipiktinusio keleivio laišką ir dūmais nuodijusio autobuso gatvėse nebeliko.
15min.lt rašė apie susirūpinusio klaipėdiečio studento Sauliaus godas, jog Klaipėdos autobusai gali kenkti keleivių sveikatai. Anot jo, neretai važiuojant uostamiesčio autobusais salone tenka kęsti sudegusio dyzelino kvapus. Sauliaus įsitikinimu, už kelionę po 2,4 Lt mokantys miestelėnai turi teisę į komfortą. Kaip įrodymą, kad keleivių sveikatai iš tiesų kyla grėsmė, klaipėdietis atsiuntė ir aprūkusio autobuso nuotrauką.
„Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis informavo, kad šis autobusas jau nebevažinėja uostamiesčio gatvėmis. Bendrovė „Pajūrio autobusai“ nutraukė šios transporto priemonės eksploataciją. Kai autobusas po remonto vėl išriedės į gatves, „Klaipėdos keleivinis transportas“ ketina jį patikrinti.
„Būtume dėkingi, jei ir toliau gautume informacijos apie techniškai netvarkingus autobusus“, – teigė G.Neniškis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bt juk G.Neniskis yra "Klap'o" vadovas,ar as klystu?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
O gal "Klap'as" su "Klapiedos viesasis transportas" yra ta pati imone?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neniškis yra KKT, o ne KLAP vadovas.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąBt juk G.Neniskis yra "Klap'o" vadovas,ar as klystu?
O gal "Klap'as" su "Klapiedos viesasis transportas" yra ta pati imone?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" vadovas yra G.Neniškis, šios įmonės pagrindinės veiklos yra kordinuoti Viešaji transporta ir kontruolioti ar moka už automobiliu stovėjimo mokomoj miesto zonoj.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąBt juk G.Neniskis yra "Klap'o" vadovas,ar as klystu?
O gal "Klap'as" su "Klapiedos viesasis transportas" yra ta pati imone?
O Klap'o UAB "Klaipedos autobusu parkas" vadovė Jelizaveta Daugininkienė kurio pagrindine veikla Autobusu stoties administravimas, iš/į Klaipėda priemestinių ir užmestinių maršrutu aptarnavimas ir kaip kuriu miesto pagal kažkadaise laimėta konkursa.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klaipėda naujų autobusų gali ir nematyti
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...matyti-675130/
Linksmiausia bus, jei turėsime važinėti tais turkiškais "kibirais".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, šiaip labai šaunu, kad laimėtojas buvo Irisbus - jų technika tikrai kokybiška, o autobusų gamybos patirtis tikrai didžiulė. O to paties nepasakysi apie turkus BMC, kurie išvis atsirado visai neseniai ir kol kas be kibirų nieko daugiau pasiūlyti negali.Parašė Prodigal Stranger'Linksmiausia bus'... Hmm... Kad ir kokie autobusai mieste pasirodo: nauji, seni, dujiniai, labdariniai, vokiški, skandinaviški... - visi jie blogi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Uostamiestyje „mikriukai“ ieško būdų išgyventi
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...gyventi-403647
Studentai prisideda prie viešojo transporto tobulinimo
http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#axzz1kDAw0Mej
Ilgesni maršrutai - rožinė svajonė
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...vajone-678163/
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau geriau tai, negu palikti miesto pakraščius išvis be transporto arba tuščiai leisti autobusus. Ką pasiūlytum?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, ieško mikrobai būdų išgyventi bandydami lįsti į valdišką kišenę.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Naikinti mikrobus visiškai. Dalis jų klientų vis tiek persės į autobusus ir vežėjų pajamos padidės.
Kurie iš minėtų maršrutų yra į miesto pakraščius??? 1 ir 1A per patį miestą. Taip, ten keleivių ne piko metu mažai, bet tai nereiškia, kad reikia maršrutą atiduoti mikrobams. Parkas gali nusipirkti kelis midibusus. Panevėžyje parkas puikiai su jais darbuojasi...
2 taip pat neturi skųsti keleivių trūkumu, nes autobusai važiuoja Šilutės plentu, kur ir taip daug autobusų. Mažai keleivių tik Sportininkų gatvėje. Bet čia yra galimybė tiesiog pamažinti reisų ne piko metu.
4 maršruto autobusuose keleivių pakanka. Vasarą iš viso jų yra daug. Juk veža į pliažą...
11 tikrai veža už meisto. Maršrutas pakankamai apkrautas visame Taikos pr., gal kiek mažiau Šilutės pl. gale. Užtat į Lėbartus tikrai per daug autobusų kursuoja. Galima būtų padalinti maršrutą į du ir Į Lėbartus paleisti autobusą porą kartų per valandą. Per didelė prabanga gainioti 4 autobusus per valandą. Vilniuje net 18 autobusas taip dažnai nekursuoja, nors važiuoja per tankiai apgyvendintas vietas...
17 taip pat neturėtų trūkti keleivių piko metu. Ne piko metu galėtų kursuoti midibusai.
18 - keleivių darbo dienomis, ypač piko metu netrūksta. Mažai važiuoja iki Panevėžio g. Ten iš viso galėtų užsukti 9, 14 ar 17, o 18 sutrumpinti iki stoties.
21 - galėtų numelžti "Akropolį", kad padotuotų marštrutą. Arba naikinti, tegul patys prekybininkai galvoja, kaip klientus atsivežti. Tegul leidžia nemokamą autobusą, kaip Vilniuje į Maxima Bazę ar Gariūnus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasižiūrėk darbo biržos tinklalapį - situaciją seku jau apie pusmetį ir matau, kad laisvų darbo vietų daugėja. Dar įdomus pastebėjimas - Klaipėdoje darbo vietų siūloma daugiau negu Kaune. Todėl apie šimtas bedarbių, jei jie nėra apsileidę ir gyvenimu nusivylę, galėtų nesunkiai sau rasti darbą ar bent jau persikvalifikuotų ir sėkmingai įsidarbintų. Neigiu bedarbystės problemą trijuose LT didmiesčiuose.Parašė lietus Rodyti pranešimąĮdomu kiek bedarbių atsirastų Klaipėdoje panaikinus mikroautobusus?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Girdėjau "fūristų" trūksta ir ganėtinai solidžius atlyginimus jie gauna.Parašė lietus Rodyti pranešimąĮdomu kiek bedarbių atsirastų Klaipėdoje panaikinus mikroautobusus?
							
						
Comment
 
Comment