Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nesąmonė, ar čia Kaune taip? Ir aš, ir žmona, ir nemažai mano pažįstamų (ne visi aišku) važiuoja į darbą VT.
    Aš pats nevažiuoja į darbą su viešuoju ir iš pažįstamų tik keliata pažįstu kas naudojasi VT. Nebent Vilniuje kažkas labai pasikeitė su transportu. Jei kalba eina apie kauną ir jei dar ir susiplaves kažkur persedimus manau tai nepavyks padaryti. Grafikai tokie padaryti kad visi mažiau ar daugiau veluoja kas parašyta grafikuose daug dėmesio skirti nėra reikalo.

    Comment


      tai čia Kaune tokia nesąmonė, nes nemokat normaliai organizuoti VT darbo, o Vilniuj autobusais ir troleibusais važinėja ne tik studentai bei pensininkai, bet ir kitų socialinių sluoksnių atstovai. Pats metas ir Kaunui padaryti savo VT greitą ir patogų, o ne kaip dabar, kai yra pristeigta n+k maršrutų važiuojančių per visą miestą kartą per valandą, kai kelionė trunka ilgai, ir jos neįmanoma susiplanuoti. Pagal SĮSP skelbiamą viešą statistiką, Vilniuje greitųjų autobusų aptarnaujamų keleivių kiekis kasmet didėja, tad panašu kad ir Kaunui reikia žengti tokiu keliu - viešasis transportas turi būti greitas ir dažnas, o žmonės turi nebijoti daryti persėdimų, vietoj važinėjimo ratais-kvadratais po visą miestą, kai autobuso reikia laukti valandą.

      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
      Grįžtant prie dubliavimosi - dar paklausiau jų dėl buvusio 11 troleibuso atkūrimo galimybių. Taip, sutinku, kad jis dubliavo kitus 2 maršrutus - 10 ir 16. Tačiau net ir toks maršrutas leisdavo žmonėms be persėdimo nuvažiuoti tokias atkarpas kaip Savanorių pr. pradžia - Pašilaičių galas, ar Viršuliškės - Kalvarijų turgus.
      Tokio dydžio mieste kaip Vilnius neįmanoma sukurti tiek autobusų/troleibusų maršrutų, kad tarp dviejų bet kurių miesto stotelių būtų įmanoma nuvažiuoti be persėdimų. Tiksliau sakant, įmanoma, bet tokie autobusai kursuotų labai retai, ir taupantys laiką žmonės jų specialiai nelauktų. Juk kam pusvalandį laukti 11, kad iš Pašilaičių nuvažiuotum iki Savanorių pr. pradžios, jei per tą laiką pravažiuos kokie penki 2G autobusai, kurie nestoja tik dvejose Savanorių pr. pradžios stotelėse ? Tas pats ir su minima atkarpa Viršuliškės-Kalvarijų turgus, T11 tikdavo nebent neturintiems kur dėti laiko pensininkams. Visiems kitiems greičiau (tad ir patogiau) važiuoti pro T.Narbuto g. ir Konstitucijos pr., ir paeiti tuos 500 metrų.
      Paskutinis taisė 10.000; 2020.08.03, 18:01.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
        Aš pats nevažiuoja į darbą su viešuoju ir iš pažįstamų tik keliata pažįstu kas naudojasi VT. Nebent Vilniuje kažkas labai pasikeitė su transportu. Jei kalba eina apie kauną ir jei dar ir susiplaves kažkur persedimus manau tai nepavyks padaryti. Grafikai tokie padaryti kad visi mažiau ar daugiau veluoja kas parašyta grafikuose daug dėmesio skirti nėra reikalo.
        Kiek man tenka naudotis, Vilniuje viskas ok su grafikais (bet nevažiuoju piko metu). Bet šiaip jau čia diskusija labai nuėjo į offtopicą.

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          tai čia Kaune tokia nesąmonė, nes nemokat normaliai organizuoti VT darbo, o Vilniuj autobusais ir troleibusais važinėja ne tik studentai bei pensininkai, bet ir kitų socialinių sluoksnių atstovai. Pats metas ir Kaunui padaryti savo VT greitą ir patogų, o ne kaip dabar, kai yra pristeigta n+k maršrutų važiuojančių per visą miestą kartą per valandą, kai kelionė trunka ilgai, ir jos neįmanoma susiplanuoti. Pagal SĮSP skelbiamą viešą statistiką, Vilniuje greitųjų autobusų aptarnaujamų keleivių kiekis kasmet didėja, tad panašu kad ir Kaunui reikia žengti tokiu keliu - viešasis transportas turi būti greitas ir dažnas, o žmonės turi nebijoti daryti persėdimų, vietoj važinėjimo ratais-kvadratais po visą miestą, kai autobuso reikia laukti valandą.
          Taip greitesnius grafikus kitokius maršrutus ir pan nėra sunku padaryti, bet kas iš to padarymo jei viskas lieka tas pats eismo srautas toks pats technika tą pati ir vairuotojai tie patys. Vėl kisu niekam neidomuji Kauną bet ten yra priekinių durų laipiojimas vairuotojas orientuotas parduoti kuo daugiau bilietų tai net ir palauks keleivio ar ir dėl nesusimokejusio net ir nevaziuos.
          kaune sugreitino dalį maršrutu po maždaug 15 min ją ir kas jei važiuojama dabar bent su 5 min vėlavimas.
          Paskutinis taisė digital; 2020.08.03, 18:49. Priežastis: citavimas

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            Taip greitesnius grafikus kitokius maršrutus ir pan nėra sunku padaryti, bet kas iš to padarymo jei viskas lieka tas pats eismo srautas toks pats technika tą pati ir vairuotojai tie patys. Vėl kisu niekam neidomuji Kauną bet ten yra priekinių durų laipiojimas vairuotojas orientuotas parduoti kuo daugiau bilietų tai net ir palauks keleivio ar ir dėl nesusimokejusio net ir nevaziuos.
            kaune sugreitino dalį maršrutu po maždaug 15 min ją ir kas jei važiuojama dabar bent su 5 min vėlavimas.
            Ne piko metu, ir savaitgali siuo metu vaziuojant A8, A10,A12 troleibusu marsrutais ir tvarkarasciais, laiko nera kur deti. Vaziuojant kiekvienoje stoteleje pastovimo po 2-3 minutes. Isvadoje : pakeitus troleibusus, ir vaziuojant kad ir maziuoju A8 per puse marsruto galima sutaupyti apie 8 minutes.

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

              Ne piko metu, ir savaitgali siuo metu vaziuojant A8, A10,A12 troleibusu marsrutais ir tvarkarasciais, laiko nera kur deti. Vaziuojant kiekvienoje stoteleje pastovimo po 2-3 minutes. Isvadoje : pakeitus troleibusus, ir vaziuojant kad ir maziuoju A8 per puse marsruto galima sutaupyti apie 8 minutes.
              o jei kalbama būtų apie 3 maršrutą? Buvo piko metu 1 valanda 42 minutės dabar paliko 1 valandą 19

              Comment


                Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                Na įdomu kiek kilometrų atkarpoje maršrutai turi sutapti, kad tai būtų galima pavadinti dubliavimusi? Galima būtų pradėti kabinėtis ir prie 6/10 troleibusų, nes nuo Kareivių st. iki Žaliojo tilto irgi nemažas kelio gabalas. O dabar 10-as irgi galima sakyti dubliuoja 6 tiek pat, kiek buvęs 11.
                Vargu ar yra kokia nors metodika dubliavimosi vertinimui. Tarybiniais laikais egzistavo toks "tiesiškumo koeficientas", bet jeigu aklai juo remtis, tai šiais laikais neturėtų teisės egzistuoti abudu 14-i maršrutai. Net ir be 6+10 yra daug kitų vietų, kur subjektyviai žiūrint yra "nu čia jau per daug" lygio dubliavimasis.
                Mano asmenine nuomone 6 ir 10 yra "aukso vidurys", kai maršrutų nėra per daug, bet ir ne per mažai, o ir bendra atkarpa nėra tokia didelė. Kuo mažiau yra maršrutų, kurių trasos yra panašios, tuo mažiau reikia dėti pastangų jų suderinimui. Ypač, kai mes Lietuvoje dar nesam pribrendę iki taktinių tvarkaraščių (žr. taccido pranešimus keletoje ankstesnių šios temos puslapių).
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                  o jei kalbama būtų apie 3 maršrutą? Buvo piko metu 1 valanda 42 minutės dabar paliko 1 valandą 19
                  3 marsuto analize nuo 2 ligonines iki Onkologinio. ryte 5:28- 6:35 (1:07) niekur nepatenkama i pika.
                  6:15- 7:27 ( 1:12 ) i piko laika patenkama Sanciuose, Panemuneje masinu judejimas i centra, bet ne nuo centro.
                  7:01 - 08:32 ( 1:31) piko laikas, marsruto trasos laikas pailgejo nuo 1:07 iki 1:24 val (+17 min)
                  08:18- 09:42 (1:24) piko likuciai,
                  09:10-10:30 ( 1:20)
                  10:00-11:18 (1:18)
                  15:06-16:28 ( 1:22) Popietinio piko pradzia, penktadieni pats pikas, automobiliu srautas vaziavimo kryptimi.
                  16:19-17:48 (1:29) popietinis pikas
                  isvadoje buves marsruto laikas rytinio piko metu 1:42 sumazintas iki 1:31 val (7.7 proc)
                  is komercines puses naudinga planuoti mazesnes ridos valandas, maziau apmokama vairuotojui.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                    3 marsuto analize nuo 2 ligonines iki Onkologinio. ryte 5:28- 6:35 (1:07) niekur nepatenkama i pika.
                    6:15- 7:27 ( 1:12 ) i piko laika patenkama Sanciuose, Panemuneje masinu judejimas i centra, bet ne nuo centro.
                    7:01 - 08:32 ( 1:31) piko laikas, marsruto trasos laikas pailgejo nuo 1:07 iki 1:24 val (+17 min)
                    08:18- 09:42 (1:24) piko likuciai,
                    09:10-10:30 ( 1:20)
                    10:00-11:18 (1:18)
                    15:06-16:28 ( 1:22) Popietinio piko pradzia, penktadieni pats pikas, automobiliu srautas vaziavimo kryptimi.
                    16:19-17:48 (1:29) popietinis pikas
                    isvadoje buves marsruto laikas rytinio piko metu 1:42 sumazintas iki 1:31 val (7.7 proc)
                    is komercines puses naudinga planuoti mazesnes ridos valandas, maziau apmokama vairuotojui.
                    per 1:07 niekaip neimanoma iveikti, nes jame yra 56 sustojimai ir 29 kilometrai grubiai skaičiuojant reikia nesustojus važiuoti apie 30 km/h greičiu. Normaliai važiuojant vėluojama tarp 10 - 15 minučių priklauso nuo šviesaforų ir keleivių kiekio, kaip dabar px laipinimas ir bilietų pirkimas. O kai lipimas per priekines ir reik palaukt kol susimokės ir link 20 artėja vėlavimas.
                    Piko laiko kadangi padaugejo masinu velavimas tarp 5 - 10 minučių.
                    Atstovų ir pietų sąskaita lyginami laikai arba išvažiuojama į sekantį ratą su turimomis pvz 10 minučių iš praito rato vėlavimu.
                    Pvz 34G po pietų apie 18 valandos nuo 48 minučių piko metu kurių trūksta lieka tik 36 minutės ir kas gaunasi kad paskutiniam pusračiui trūksta aplamai laiko.
                    Ir iš viso šito pagreitinimo nieko nesigauna visi važiuoja kaip važiavę nekreipdami dėmesio į kosminius grafikus (kuriuos įmanoma daugmaž įveikti su Temsa ar dar likusiais geresniais Solariais).

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                      Na taip, tam tikrų maršrutų dubliavimasis visdar nėra pilnai panaikintas, o kai kur netgi atsiranda naujai - pvz.: T14 trasa miesto centre po maršrutų reformos ganėtinai skyrėsi nuo T4, o praeitą vasarą buvo vėl suvienodinta, kadangi pradėjo važiuoti Goštauto ir Vaižganto gatvėmis, tai vienintelis skirtumas lieka tik T14 lankstas pro Šeimyniškių gatvę ir Žaliąjį Tiltą, kuris neaišku kam skirtas. Tas pats liečia ir T6/T12, kurie nuo pat Žaliojo Tilto iki Žemųjų Panerių (per pusę miesto !) važiuoja viškai identiškai. Mano manymu T14 ir T12 galėtų būti apjungti į vieną maršrutą Karoliniškės-Savanorių pr.-Goštauto g.-Šeimyniškių g.-Žirmūnai
                      Konkrečiai po T14 pratęsimo į Karoliniškes, T14 turėtų būti suprantamas lyg mėlyni T4 reisai, ir tada dingtų visa ta dubliavimo baimė; svarbiausia juos derinti tarpusavyje. Sutinku kad T14 iš vienos pusės yra nei šis nei tas, bet joks kitas maršrutas nepakeistų jo visiškai. Dabar jis suteikia keletą unikalių jungčių: Karoliniškės/Lazdynai - Vingis/Lukiškės/Žaliasis tiltas, Lukiškės - Šeimyniškių g., Šeimyniškių g. - Sapieginės Antakalnis. T12 geriau neliesti, nes jis veža nemažai žmonių iš Žirmūnų į Vilkpedę/Panerius bei nuveža nuo Šeimyniškių g. iki Kudirkos a./Islandijos g.
                      Be to, įdomu, kiek žmonių T14 veža iki Saulėtekio - gal jį tikrai būtų galima sutrumpinti iki Antakalnio visam laikui ir lengviau derinti prie T4.

                      Šiaip kiek žinau ateityje numatoma leisti kažkokį autobusų maršrutą Šilo gatve, tai galbūt 15 tam puikiai pasitarnautų ? Galėtų važiuoti iki Rokantiškių kapinių. Tik tiek, kad galbūt geriau būtų, jeigu būtų sudaryta galimybė atvykus į miesto teritoriją pasiekti ne tik Antakalnio gatvę, bet ir Žirmūnų ir/arba Šiaurės miestelį.
                      Kiek žinau, numatoma paleisti visiškai naują maršrutą, kuris apsisuktų po Šilo tiltu. 15 išvis yra ''nei šis, nei tas'', ypač šaltuoju metu laiku.


                      Na taip, anksčiau gal ir buvo prasmė šiuos maršrutus leisti taip giliai į miestą, kad pasiektų troleibusų aptarnaujamus maršrutus, tačiau dabar tai tikrai neapsimoka, kadangi visur ten pat gali nuvažiuoti ir persėsdamas Jeruzalėje ar Baltupiuose. Tačiau kyla klausimas iki kur šiuos maršrutus trumpinti ? Ateities g. žiede visi autobusai netilptų, jis ir taip apkrautas. Galimai tiktų Ozo žiedas, bet problemos jisai nespręstų - faktiškai yra taip pat giliai mieste, kaip kad dabartinis Žalgirio g. žiedas
                      Tik dabar pagalvojau, kad važiuodami iki Žalgirio žiedo, jie priveža prie didesnės dalies maršrutų - kad ir 7, 5G, T6, T10. O šiaip, trumpinti būtų galima iki Ateities žiedo - šiek tiek jį praplėsti nebūtų problema, galbūt net ten verta būtų įkurti visą persėdimo tašką su Park and Ride aikštele. Iki Ozo žiedo geriau nieko neleisti - ten visada pernelyg daug mašinų, be to, nuolatiniai kamščiai. Tą patį 26 aš trumpinčiau iki Ateities žiedo, kas dar ir stipriai sumažintų bendrą intervalą maršrute.

                      Na, kiek žiūrėjau Vilniaus BP numatomą VT aptarnaujamų teritorijų plėtrą bei Vilniaus plano GIS, tai 54 galėtų būti pratęsiamas Varnės gatve iki Zujūnų, arba pro Dvarykščius į Kriaučiūnus/Platiniškes
                      Ten irgi numatoma paleisti visiškai naujus maršrutus nuo Bitėnų žiedo.

                      48 tai tikrai nelabai reikalingas Laisvės prospekte, kai yra žymiai dažniau kursuojantys 55 ir 2G, tai galbūt ateityje būtų galima šį maršrutą vidiniam Fabijoniškių ir Pašilaičių susisiekimui ? Kai nuties Šiaurinę ir Pavilnionių gatves, tai galėtų važiuoti Laisvės pr.-Šiaurinė-Justiniškių-Pavilnionių-S.Nėries-P.Žadeikos g.

                      Kas dėl 55, tai labai gerai matosi jūsų šališkumas, kad šitą maršrutą paminėjot, o tuo tarpu T16 - ne, nors pastarasis žymiai labiau dubliuoja 2G. O šiaip net nežinau, galbūt ateityje 75 bus galima paleisti Justiniškių-Šiaurinė-Ukmergės-Ateities g., o tuo tarpu 55 tarp Rygos ir Liudo Giros stotelių galėtų važiuoti taip, kaip dabar 75. Šitaip būtų minimaliai praradimų, tačiau tuo pačiu taptų įmanoma tiesiogiai nuvažiuoti iš Santariškių į Ukmergės ar Šiaurinę gatves.
                      75 aš neliesčiau visiškai - jis labai patogiai, o svarbiausia - pakankamai greitai apvažiuoja Šeškinę, nors dėl minties paleisti kažką tarp Laisvės prospekto ir Ukmergės gatvės, pasinaudojant Šiaurine gatve, pilnai pritariu. Jeigu T16 būtų pratęstas iki Kaimelio žiedo, tam idealiai pasitarnautų 55, svarbiausia būtų turėti posūkį iš Ukmergės gatvės į Ateities.
                      Dėl 48, tai visų pirma reikėtų paleisti juo midibusus ir pakeisti kursavimo laiką - priderinti prie mokyklų, poliklinikų, įstaigų, nes daugiau juo niekas ypatingai ir nevažiuoja.

                      Kad 8 taptų labiau reikalingas, jį būtų galima nukreipti į Trakų Vokę/Vaidegius (ten irgi pasak bendrojo plano yra planuojamas VT). Tuo pačiu 51 irgi taptų patogesnis, nes galėtų nebedaryti lanksto, o vietoj to iš Galvės g., tiesiai sukti į Tiškevičiaus g., tai susitaupytų laiko Daniliškių/Pagirių gyventojams. Aišku kyla klausimas, ką daryti su Fermentų bei Kirtimų g. pramonės rajonais, bet galbūt ten tiktų 9 ? Vistiek Vaidotuose to VT yra užtektinai (na, iš bėdos iki Vėjo st. būtų galima pratęsti 25), tai galėtų tarp Aukštųjų Panerių ir Baltosios Vokės važiuoti taip kaip dabar, o toliau - Kirtimų, Fermentų gatvėmis į Žemuosius Panerius
                      Visose jūsų paminėtose vietose planuojami absoliučiai nauji maršrutai, jiems jau buvo paskelbti konkursai (ar specifikacijos, nepamenu).

                      Comment


                        Troleibusams, sukantiems iš Šeimyniškių g. kairėn link Žaliojo tilto jau seniai nereikia sustoti Lvovo st., nes po to reikia staigiai rikiuotis kairėn. Ar nevertėtų panaikinti ir sustojimo Buivydiškių stotelėje 43/75 autobusams? Šioje vietoje irgi tenka atlikti staigų (ir ne visada saugų) persirikiavimą kairėn, kad pasukti į Dūkštų g. ypač kai posūkio juostoje jau būna susidariusi į kairę norinčių pasukti eilutė.

                        Comment


                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                          Troleibusams, sukantiems iš Šeimyniškių g. kairėn link Žaliojo tilto jau seniai nereikia sustoti Lvovo st., nes po to reikia staigiai rikiuotis kairėn. Ar nevertėtų panaikinti ir sustojimo Buivydiškių stotelėje 43/75 autobusams? Šioje vietoje irgi tenka atlikti staigų (ir ne visada saugų) persirikiavimą kairėn, kad pasukti į Dūkštų g. ypač kai posūkio juostoje jau būna susidariusi į kairę norinčių pasukti eilutė.
                          Jie Buivydiškių stotelėje stoja todėl, kad yra mokykla, todėl jų iš ten ir nenuima nes bus mokiniams toli iki jos ateiti nuo kitų stotelių. Panaikinti negalima, nes pasipils skundai ir prašymai, kad grąžintų sustojimą šioje stotelėje. Autobusams persirikiuoti yra lengviau.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Lvovo st. panaikinta daliai maršrutų tik dėl to, kad Gedimino pr. rekonstrukcijos metu ten buvo dideli kamščiai ir labai didelis troleibusų srautas. Dabar tų problemų nėra, bet vis tiek nėra sustojama "dėl istorinių priežasčių". Vienintelė šiuo metu logiška vieta, kur buvo panaikintas sustojimas, tai Medelynas 52 maršrutui link Tarandės, kur autobusai turėjo kirsti 2 juostas, kuriomis vyksta intensyvus ir labai greitas eismas, ir dar bandyti įsiterpti į vidurį eilės, laukiančių savo eilės apsisukti.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Visose jūsų paminėtose vietose planuojami absoliučiai nauji maršrutai, jiems jau buvo paskelbti konkursai (ar specifikacijos, nepamenu).
                              Taip, bet klausimas ar tikrai yra prasminga atidarinėti visiškai naujus maršrutus, jeigu daugumoje atvejų būtų prasmingiau tiesiog pakoreguoti dabartinius ? Pvz. kokie nors Vaidegiai yra visai prie pat Trakų Vokės, tad naujo maršruto atveju, jis dubliuotųsi su A51. Dėl to ir siūlyčiau A51 nukreipti į Daniliškes/Pagirius nedarant užsukimo į Trakų Vokę, o pastarąją aptarnauti tuo pačiu nauju maršrutu, kuriuo bus aptarnaujami ir Vaidegiai.

                              Pilaitės atveju, naujasis maršrutas iki Bitėnų žiedo visvien nesudarytų daugybės persėdimo galimybių, nes norint nuvažiuoti pvz.: iki Pylimo gatvės ar Vinco Kudirkos aikštės reiktų atlikti dar vieną persėdimą. Dėl to ir sakau, kad į tuos pakraščius reiktų nukreipti kokį nors egzistuojantį maršrutą (logiškiausia A54), kad keleiviai galėtų papildomai persėsti prie Spaudos rūmų ar kitur, kur važiuoja žymiai daugiau maršrutų. Tas pats argumentas galioja ir naujajam Šilo gatvės maršrutui - pervažiavus Nerį, Žirmūnų gatvėje atsirastų žymiai daugiau galimybių persėsti į kitus VT maršrutus, ir žymiai išsiplėstų geografija vietų, į kurias būtų galima nuvažiuoti tik su vienu persėdimu

                              75 aš neliesčiau visiškai - jis labai patogiai, o svarbiausia - pakankamai greitai apvažiuoja Šeškinę, nors dėl minties paleisti kažką tarp Laisvės prospekto ir Ukmergės gatvės, pasinaudojant Šiaurine gatve, pilnai pritariu. Jeigu T16 būtų pratęstas iki Kaimelio žiedo, tam idealiai pasitarnautų 55, svarbiausia būtų turėti posūkį iš Ukmergės gatvės į Ateities.
                              Dėl 48, tai visų pirma reikėtų paleisti juo midibusus ir pakeisti kursavimo laiką - priderinti prie mokyklų, poliklinikų, įstaigų, nes daugiau juo niekas ypatingai ir nevažiuoja.
                              A75 pasiūliau dėl to, kad jis leistų su Santariškėmis tiesiogiai susisiekti ne tik Ukmergės bei Šiaurinės gatvių gyventojams, bet ir Justiniškių. O tuo tarpu visą Šeškinę galėtų apvažiuoti 55, nuo Rygos stotelės važiuodamas Buivydiškių, Dūkštų, Šeškinės, Stanevičiaus gatvėmis

                              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                              Troleibusams, sukantiems iš Šeimyniškių g. kairėn link Žaliojo tilto jau seniai nereikia sustoti Lvovo st., nes po to reikia staigiai rikiuotis kairėn. Ar nevertėtų panaikinti ir sustojimo Buivydiškių stotelėje 43/75 autobusams? Šioje vietoje irgi tenka atlikti staigų (ir ne visada saugų) persirikiavimą kairėn, kad pasukti į Dūkštų g. ypač kai posūkio juostoje jau būna susidariusi į kairę norinčių pasukti eilutė.
                              Manau būtų galima perkelti Buivydiškių stotelę už sankryžos, į Dūkštų gatvę (o 46/48/73 galėtų stoti senojoje stotelėje)
                              Paskutinis taisė 10.000; 2020.08.08, 18:04.

                              Comment


                                Ar užtenka keleivių 4, 6, 12 troleibusų maršrutams už Gerosios Vilties link Ž. Panerių? Pietinėje maršrutų dalyje transportas atrodo tuštokas. Galbūt reiktų bent dalį reisų leisti sutrumpinta trasa, iki Savanorių žiedo, koncentruotis į užimčiausią maršrutų atkarpą?

                                Comment


                                  Išsitrynė seni pranešimai, tad... ar išeitų į naudą vieno iš 49 ar 34/69 maršrutų nukreipimas tiesiai Kalvarijų gatve pro Pušyno, Seminarijos stoteles, užuot rangiusis Didlaukio - Baltupio - Ateities gatvėmis? Nes transporto Didlaukio gatvėje sočiai (dubliavimasis), nežiūrint į tai, kad stotelės yra tik šios gatvės pradžioje ir pabaigoje. O Baltupio g. atkarpa išvis be stotelių...

                                  Comment


                                    Tai o kodėl jums trukdo A34/A69 dubliavimasis, tačiau Žemuosiuose Paneriuose dar dažniau važiuojančius T4/T6/T12 siūlot palikti taip kaip yra ?

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Tai o kodėl jums trukdo A34/A69 dubliavimasis, tačiau Žemuosiuose Paneriuose dar dažniau važiuojančius T4/T6/T12 siūlot palikti taip kaip yra ?
                                      Tai tada reiktų suvienodinti politiką dėl dubliavimosi visuose maršrutuose. 4/6/12 jau nuo seno važiuoja taip, kaip yra dabar. O 69 palyginus dar neseniai pratęsus iki Bajorų, pailgėjo jo su 34 besidubliuojanti trasa. Jei jau kovojama su dubliavimusi, tai kodėl jis atsiranda naujai? Dėl troleibusų, tai labiau matau problemą, jog savaitgaliais trumpinti pasirinktas 4 maršrutas. Gal reikėtų trumpinti vieną iš 6/12, nes net ir per išeigines į Žirmūnus gali tiesiogiai nuvežti abu maršrutai, o štai į Antakalnį - jau nebe.
                                      Asmeniškai neturiu nieko prieš dubliavimąsi, nes juk žmonės iki 2013 m. reformos važinėjo ir nenumirė dėl to, kad kažkas kažkur dubliuojasi, kad mikriukai landžiodavo prieš miesto autobusus, kad buvo per visą miestą besidriekiančių, tačiau retai važiuojančių maršrutų. Šiaip pagalvojus apie tokius maršrutus, prieš akis iškyla tik 33. Nežinau ar kas ženkliai pagerėjo sutrumpinus jį iki Šiaurės miestelio. Nebent kad pradėjo kursuoti dažniau, nes jei gerai prisimenu, tai jis važinėjo kas valandą, o savaitgaliais išvis vos ne 1,5 - 2 valandų tarpai.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        < Galų gale, mes neturim tiek troleibusų ir tiek vairuotojų, kad galima būtų į kairę ir į dešinę švaistytis naujais maršrutais. 14 dažnintas 4, 6 ir 12 sąskaita.. >.
                                        O tai sumažėjo vairuotojų lyginant su laikotarpiu ~10 metų atgal? Nes be 11 dar buvo tokie maršrutai kaip 5,8,13, tas pats 16 kursavo gerokai dažniau nei dabar.
                                        O kad 14 kažkaip padažnintas, nelabai jaučiasi. Net ir darbo dienomis jo kursavimas nėra toks patrauklus, kad specialiai laukti būtent jo, kai persėdant dar ir greičiau gautųsi.
                                        Ir nelabai suprantu tų jo reisų į parką iš Karoliniškių - kai per pusę miesto važiuojama su užrašu "iki 1-ojo parko". Ne visi keleiviai susigaudytų, pro kur čia jis dabar veš, nes iš Pasakų parko žiedo iki Žolyno gatvės yra daug variantų kaip galima važiuoti.


                                        Comment


                                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                          O tai sumažėjo vairuotojų lyginant su laikotarpiu ~10 metų atgal? Nes be 11 dar buvo tokie maršrutai kaip 5,8,13, tas pats 16 kursavo gerokai dažniau nei dabar.
                                          Taip, sumažėjo. Dalis persikvalifikavo į autobusus, o vėliau išvis išėjo ar perėjo į pvz. Transrevį. Su vairutojais VVT visad yra konvejeris - vieni ateina, kiti - išeina. Pakanka kurį laiką tiesiog nesamdyti naujų ir tada "natūraliai" atsiras trūkumas.

                                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                          O kad 14 kažkaip padažnintas, nelabai jaučiasi. Net ir darbo dienomis jo kursavimas nėra toks patrauklus, kad specialiai laukti būtent jo, kai persėdant dar ir greičiau gautųsi.
                                          Lyginant su tvarkaraščiu, buvusiu prieš pratęsimą, jis kursuoja dažniau. Papildomi troleibusai ne tik kompensavo trasos pailgėjimą, bet ir leido maršrutą šiek tiek padažninti.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X