Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O kas važiuotų iki Mūrinės Vokės vietoj 20?
    68-as. Ten iš tos IKI bazės žmonių praktiškai nėra - ten žmonės ateina iš „tikrosios“ Mūrinės Vokės kitapus upės.

    40 centre gal geriau pertvarkyti 46 pavidalu.
    Būtent priešingai 46-am jį padariau specialiai. Nuo Konstitucijos pr. 56-o trasa link Akropolio važiuoja 2. Juk šia kryptimi važiuojant į Akropolį, vis tiek reikia lipti Šeškinės stotelėje. O jau atgal, kad būtų minimalūs nepatogumai, nuo Šeškinės kalvų reikia tiesioginio maršruto link Konstitucijos pr. tiesiausiu keliu, o ne apylanka per Goštauto g.
    Manau, dabar suprantama bus .
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Tai kiek tokiu maršrutu nuo Žaliojo tilto iki Perkūnkiemio užtruktų važiuoti? Tai gal geriau 46 pratęsti iki M.Lietuvio.
      10 irgi nereiktų į Pašilaičių gatvę, jei tą patį 46 įtalpintume į Tilto g.(manau trumpas autobusas ten tilptų)-Vrublevskio-Žygimantų - toliau senąja trasa.

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        68-as. Ten iš tos IKI bazės žmonių praktiškai nėra - ten žmonės ateina iš „tikrosios“ Mūrinės Vokės kitapus upės.



        Būtent priešingai 46-am jį padariau specialiai. Nuo Konstitucijos pr. 56-o trasa link Akropolio važiuoja 2. Juk šia kryptimi važiuojant į Akropolį, vis tiek reikia lipti Šeškinės stotelėje. O jau atgal, kad būtų minimalūs nepatogumai, nuo Šeškinės kalvų reikia tiesioginio maršruto link Konstitucijos pr. tiesiausiu keliu, o ne apylanka per Goštauto g.
        Manau, dabar suprantama bus .
        Tiksliai, nepastebėjau 68-o.
        O dėl 40-ojo maršruto- taip, nepastebėjau, kad nori 56 naikinti. Tik jį naikinant, vistiek reikės dažninti 2 ir 40 maršrutų kursavimą. Kažin, ar pavyks čia sutaupyti? Be to, 2 maršrutas bus kiek per ilgas, atstovas Oro uoste vargu ar galima pailginti?
        30-as pro Salotės ežerą gal tik vasarą reikalingas. Beje, jei tikėti stotelėse iškabintomis schemomis, nuo birželio 1 d. 30 ir 75 maršrutų autobusai važiuos senomis trasomis. Įdomu, kaip jie ten galės važiuoti?
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Beje, galima juk ir dar drąsesnius pasiūlymus pridėti :
          13- atidarius Prekybos centrą IKEA ir naują jungtį Žirnių g.- Oro uostas, pratęsti iki Oro uosto.
          17- pratęsti iki Nemenčinės; Nemenčinės pl, 102 kelias, Vilniaus g., Švenčionėlių g., A.Muickevičiaus g., 102 kelias. Maršrutas būtų žiedinis, važiuotų 5 autobusai (3 trumpi dvipamaininiai ir 2 ilgi pertraukiami) dabo dienomis ir 2 (1 dvipamainis ir 1 vienos pamainos pamainos) savaitgaliais.
          28 Siekiant išvengti vėlavimų, trumpinti iki stotelės "Geležinkelio pervaža".
          28A- Naujas žiedinis maršrutas Žemieji Paneriai- Grigiškės- Valai- Vosyliukai- Rykantai- Grigiškės Žemieji Paneriai (vietoj 73 mikriuko)
          51 Pratęsti iki Lentvario: ..., Trakų Vokė, Liepų al., Vokės g., Fabriko g., Mokyklos g., Račkūnų g. , Geležinkelio g., st. Geležinkelio paštas; be užsukimo į Daniliškes (išskyrus 2 reisus 7 val. ryto važiuojant link Lentvario, kad nuvežti moksleivius į Trakų Vokės vidurinę mokyklą). Važiuotų 3 trumpi autobusai (2 visą deną ir 1 piko metu) darbo dienomis ir 2 (1 visą dieną ir 1 vienos pamainos) poilsio dienomis.
          51A Naujas maršrutas Žemieji Paneriai - Trakų Vokė- Daniliškės. Važiuotų 1 vienos pamainos grafiku dirbantis mikroautobusas visomis dienomis.
          83. Naujas maršrutas. Ateities g.- Jeruzalė- Verkių g.- Žirmūnų g.- Šiaurės miestelis. Maršruto trasa: Ateities st., Ateities g., Jeruzalės g., Žaliųjų Ežerų g., Verkių g., bevardė g. prie Autobusų parko, Žirmūnų g., P.Lukšio g., st. Šiaurės miestelis. Visomis dienomis važiuotų 2 mikroautobusai: 1 visą dieną ir 1 vienos pamainos.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
            Tai kiek tokiu maršrutu nuo Žaliojo tilto iki Perkūnkiemio užtruktų važiuoti? Tai gal geriau 46 pratęsti iki M.Lietuvio.
            Good point. Su tuo Perkūnkiemiu daug variantų buvo ir pasirinkau tikrai ne racionaliausią.

            10 irgi nereiktų į Pašilaičių gatvę, jei tą patį 46 įtalpintume į Tilto g.(manau trumpas autobusas ten tilptų)-Vrublevskio-Žygimantų - toliau senąja trasa.
            Tada 10 išvis neliesti (t.y. palikti Markučiai-Fabijoniškės), o 46 centre - negalėtų stoti stotelėje Arkikatedra, nes stotelė yra beveik prieš pat išvažiavimą iš Tilto g.

            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Tik jį naikinant, vistiek reikės dažninti 2 ir 40 maršrutų kursavimą. Kažin, ar pavyks čia sutaupyti? Be to, 2 maršrutas bus kiek per ilgas, atstovas Oro uoste vargu ar galima pailginti?
            40 reikėtų pridėti 1 autobusą.
            2 ir 56 siūlau jungti ne dėl taupymo, o dėl susisiekimo gerinimo. Siūlomus intervalus jau parašiau. Oro uoste atstovos yra normalios. Tiesa, stotelę būtų neprošal padaryti ilgesnę ir perkelti toliau link įėjimo, kad tilptų 2 autobusai ir jiems nereikėtų stovėti kreivai, kaip gaunasi dabar.
            Lyginant su 55 arba Kauno 3 - 2+56 visai neilgas.

            30-as pro Salotės ežerą gal tik vasarą reikalingas.
            Esmė buvo paleidimas ne pro Salotės ežerą, o pro daugiabučius ir Salotės g. privačius namus.

            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Beje, galima juk ir dar drąsesnius pasiūlymus pridėti :
            13- atidarius Prekybos centrą IKEA ir naują jungtį Žirnių g.- Oro uostas, pratęsti iki Oro uosto.
            Geriau pro ten nukreipti 1 - tada dar mažiau asocialų juo naudosis.

            17- pratęsti iki Nemenčinės; Nemenčinės pl, 102 kelias, Vilniaus g., Švenčionėlių g., A.Muickevičiaus g., 102 kelias. Maršrutas būtų žiedinis, važiuotų 5 autobusai (3 trumpi dvipamaininiai ir 2 ilgi pertraukiami) dabo dienomis ir 2 (1 dvipamainis ir 1 vienos pamainos pamainos) savaitgaliais.
            Svarsčiau ir apie tai, bet šitaip griūtų visas Nemenčinės krypties priemiestinių maršrutų tinklas.

            28 Siekiant išvengti vėlavimų, trumpinti iki stotelės "Geležinkelio pervaža".
            Ir tada pietinė Lentvario dalis liks be susisiekimo. Jau geriau skirti daugiau laiko pervažos įveikimui, t.y. didinti atstovas.

            28A- Naujas žiedinis maršrutas Žemieji Paneriai- Grigiškės- Valai- Vosyliukai- Rykantai- Grigiškės Žemieji Paneriai (vietoj 73 mikriuko)
            Būtent todėl tegu važiuoja mikriukas kas 30 min. (pakaktų 3 mašinų). Greita ir patogu.

            51 Pratęsti iki Lentvario: ..., Trakų Vokė, Liepų al., Vokės g., Fabriko g., Mokyklos g., Račkūnų g. , Geležinkelio g., st. Geležinkelio paštas; be užsukimo į Daniliškes (išskyrus 2 reisus 7 val. ryto važiuojant link Lentvario, kad nuvežti moksleivius į Trakų Vokės vidurinę mokyklą). Važiuotų 3 trumpi autobusai (2 visą deną ir 1 piko metu) darbo dienomis ir 2 (1 visą dieną ir 1 vienos pamainos) poilsio dienomis.
            51A Naujas maršrutas Žemieji Paneriai - Trakų Vokė- Daniliškės. Važiuotų 1 vienos pamainos grafiku dirbantis mikroautobusas visomis dienomis.
            Ginčytinas maršrutas. Ar nebus per daug - 3 maršrutai? 3 autobusai šiuo 51 važiuotų maždaug kas 25-30 min.

            83. Naujas maršrutas. Ateities g.- Jeruzalė- Verkių g.- Žirmūnų g.- Šiaurės miestelis. Maršruto trasa: Ateities st., Ateities g., Jeruzalės g., Žaliųjų Ežerų g., Verkių g., bevardė g. prie Autobusų parko, Žirmūnų g., P.Lukšio g., st. Šiaurės miestelis. Visomis dienomis važiuotų 2 mikroautobusai: 1 visą dieną ir 1 vienos pamainos.
            Dvaro g. visiškai netinkama VT eismui, o tokiu maršrutu niekas nevažiuotų. Juk jis važiuoja miškais. Be to, ten juk įvedamas vienpusis eismas. Ir visai nesvarbu, kad VT „plytos“ negalioja - tai vis tiek bus nepatogu.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Ir tada pietinė Lentvario dalis liks be susisiekimo. Jau geriau skirti daugiau laiko pervažos įveikimui, t.y. didinti atstovas.


              Ginčytinas maršrutas. Ar nebus per daug - 3 maršrutai? 3 autobusai šiuo 51 važiuotų maždaug kas 25-30 min.

              Tai 51 į Lentvario pietinę dalį pasiūliau būtent vietoj 28. Be kita ko, pagerėtų susisiekimas Vaidegių (gyvenvietė tarp Lentvario ir Trakų Vokės) gyventojams.


              Dvaro g. visiškai netinkama VT eismui, o tokiu maršrutu niekas nevažiuotų. Juk jis važiuoja miškais. Be to, ten juk įvedamas vienpusis eismas. Ir visai nesvarbu, kad VT „plytos“ negalioja - tai vis tiek bus nepatogu.
              Mikriukas pravažiuotų Pagerės susisiekimas su lankytinomis Verkių regioninio parko lalnkytinomis vietomis, pvz: Vandens malūnas, Alyvų kalnas ar Trinapolio vienuolynas. Be to Verkių gatvėje (jau pasukus prieš Dvaro g.) yra gyvenamieji namai, kelios sodybos yra ir tarp Vandens malūno bei vienuolyno. Tik reiktų praplatinti tiltą prie malūno, kad ten būtų galima normaliai prasilenkti.

              P.S. Žinau, kosmosas čia
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.12, 11:34.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Ar yra kur nors Vilniaus viešojo transporto schemų istorija? Domina kaip keitėsi maršrutai, kokie atsirado nauji ir pan.
                Flickr

                Comment


                  1A,2/56,4,9 Neblogi pasiūlymai.
                  Mano manymu ir 10 su 33 reikia derinti.Jie save dubliuoja 75%.Pvz.:10 Skalvių st.-Baltupiai-Rinktinės g.-Markučiai-Guriai.Tarp Markučių ir Juoduojo kelio yra neblogos buklės Subačiaus g.
                  14-Patogumas gyventojams
                  15,24 Reikia.
                  28 Ar tikrai reikia pratesimo?
                  29 Sutinku.
                  30 Tokiu būdų galima visais reisais leisti 47 Pilaitės pr.
                  39 Nereikia ten jo.Užteks 57.
                  41,42 Reikia.
                  52 Gal ir nereikia iki pat Baltupių-užteks iki Bajorų.
                  59 Čia jau labai toli nuo miesto.
                  87,60,66,68,72,74 Sutinku.

                  Comment


                    Dėl 24 šiek tiek suabejočiau - nors ten iš tikrųjų dabar reikia nemažai eiti, bet kažin ar 24 ten būtų pats reikalingiausias maršrutas. Su juo nelabai kur nuvažiuosi - gal ir atsirastų vienas kitas Ž.Panerių gyventojas kuriam būtų patogu važiuoti iki Gedimino prospekto, bet tai ir viskas. Persėsti irgi patogu būtų nebent į tuos pačius Savanorių pr.


                    46 centre - negalėtų stoti stotelėje Arkikatedra, nes stotelė yra beveik prieš pat išvažiavimą iš Tilto g.
                    Galima įrengti sustojima ir Tilto g. gale. Kadangi ten vienpusis eismas tai tam tinkama ir kairioji gatvės pusė.

                    Comment


                      Parašė Blaze
                      Dėl 24 šiek tiek suabejočiau - nors ten iš tikrųjų dabar reikia nemažai eiti, bet kažin ar 24 ten būtų pats reikalingiausias maršrutas. Su juo nelabai kur nuvažiuosi - gal ir atsirastų vienas kitas Ž.Panerių gyventojas kuriam būtų patogu važiuoti iki Gedimino prospekto, bet tai ir viskas. Persėsti irgi patogu būtų nebent į tuos pačius Savanorių pr.
                      Matai, 24 kone vienintelis į Ž.Panerius važiuojantis maršrutas, kurį yra prasmė pratęsti iki Vaduvos g. galo. Juk troleibusų linijų ten vistiek niekas neties, o 8/20/25/28/51 maršrutai ten reikalingi tiek pat, kiek balerinai reikalingas kiautas

                      Parašė Blaze
                      Galima įrengti sustojima ir Tilto g. gale. Kadangi ten vienpusis eismas tai tam tinkama ir kairioji gatvės pusė.
                      Kairioji gatvės pusė tikrai netinkama. Juk autobusas neturi durų iš kairės pusės.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.12, 18:18.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        /\ Suprantu tai, bet 24 reikalingumas irgi abejotinas, argumentus pateikiau.
                        Iš kitos pusės ten apie 800m iki tolimiausio daugiabučio, o tokį atstumą ir taip nemaža dalis VT keleivių vaikšto.

                        Kairioji gatvės pusė tikrai netinkama. Juk autobusas neturi durų iš kairės pusės.
                        Nepagalvojau, tuomet vienintelė dar įmanoma išeitis Arkikatedros stotelę nukelti 20-30 metrų.
                        Paskutinis taisė Blaze; 2012.02.12, 18:27.

                        Comment


                          Tai šis 24 maršruto pratęsimas ir nėra žūtbūt reikalingas. Tiesiog idėja ateičiai
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Tai, kad Ž.Paneriai vargiai besiplės daugiau, nes nelabai ir vietos yra. O jei niekas nesikeis, tai ir poreikio artimesniam VT neatsiras.

                            Nors net ir išsiplėtusiame Šiaurės miestelyje daug daugiau žmonių gyvena, bet VT toli. Ir niekas net nešneka apie kokį nors VT paleidimą Verkių ar kokiom kitom artimesnėm gatvėm

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Ar yra kur nors Vilniaus viešojo transporto schemų istorija? Domina kaip keitėsi maršrutai, kokie atsirado nauji ir pan.
                              Oficalios schemos 2003-2007 m., tik žinant, kad jos buvo atnaujinamos nereguliariai ir su krūva klaidų, galima bus susidaryti tik bendrą vaizdą. http://wayback.archive.org/web/*/htt...es/mrweb_1.gif

                              Dar senesnių VT schemų yra temoje apie Vilniaus žemėlapius ir planus.

                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Mano manymu ir 10 su 33 reikia derinti.Jie save dubliuoja 75%.Pvz.:10 Skalvių st.-Baltupiai-Rinktinės g.-Markučiai-Guriai.Tarp Markučių ir Juoduojo kelio yra neblogos buklės Subačiaus g.
                              10 ir 33 visgi turi nemažai svarbių skirtumų ir 33 tuščias nevažinėja. Sudėtinga būtų derinti tokius maršrutus, nes 33 labiau stovi kamščiuose, nei 10. Be to, gautųsi skylės grafikuose važiuojantiems iš Gurių ir Markučių.

                              28 Ar tikrai reikia pratesimo?
                              Na, poreikis važiuoti tarp Grigiškių ir Lentvario tikrai yra.

                              30 Tokiu būdų galima visais reisais leisti 47 Pilaitės pr.
                              Tai kad 47 yra magistralinis maršrutas. Kas tada veš keleivius iš Vydūno g.?

                              39 Nereikia ten jo.Užteks 57.
                              39 ten siūlau ne šiaip sau. Važiuojant į Bezdonis tiek per Karačiūnus, tiek per Balžio g., miškuose slepiasi nemaži sodų masyvai. Atkreipk dėmesį į 174 ir 174A priemiestinių maršrutų reisų dažnumą: http://www.marsrutai.lt/vilniausraj/#Routes/

                              52 Gal ir nereikia iki pat Baltupių-užteks iki Bajorų.
                              Taigi Word'e parašiau, kam jo reikia iki Ateities g.: patogiam persėdimui. Labai didelis „patogumas“ iš Bajorų važiuoti į miestą per Bukiškes ir Avižienius.

                              59 Čia jau labai toli nuo miesto.
                              Bet keleivių ten labai daug. Juk Mickūnai irgi toli už miesto.

                              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                              Persėsti irgi patogu būtų nebent į tuos pačius Savanorių pr.
                              Kad ir tas persėdimas yra patogesnis - vis tiek reikia eiti mažiau.

                              Galima įrengti sustojima ir Tilto g. gale. Kadangi ten vienpusis eismas tai tam tinkama ir kairioji gatvės pusė.
                              Tilto g. neretai būna užstatyta mašinomis, o 46 labai dažnai važiuoja ilgi autobusai. Šiaip, reikėtų tik labiau kontroliuoti parkavimąsi ir 46 ten laisvai pravažiuotų. Atskiros stotelės nėra gerai - nepatogu persėsti arba stovėdamas vienoje stotelėje, nežinai, kada bus autobusas kitoje stotelėje.
                              Tokiu atveju vienintelė išeitis ir bus Arkikatedros st. paslinkimas arčiau krantinės.

                              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                              Nors net ir išsiplėtusiame Šiaurės miestelyje daug daugiau žmonių gyvena, bet VT toli. Ir niekas net nešneka apie kokį nors VT paleidimą Verkių ar kokiom kitom artimesnėm gatvėm
                              Sunku sumąstyti, ką pro ten galima būtų nukreipti. Be to, nesu jo atidžiai ištyręs - gal ten gatvės nelabai tinkamos VT eismui (kalbu ne apie tranzitines Lukšio ir Verkių g.) Manau, viskas čia susivestų į troleibusų linijos tiesimą ir kokių 8 su 13 pratęsimą/nukreipimą.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Klausimas dėl 87 maršruto: o ar ne logiškiau būtų padaryti užsukimus į Vanaginės žiedą (pc "Link Molėtų") tiek į Riešės pusę, tiek į Centro pusę?
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                  Klausimas dėl 87 maršruto: o ar ne logiškiau būtų padaryti užsukimus į Vanaginės žiedą (pc "Link Molėtų") tiek į Riešės pusę, tiek į Centro pusę?
                                  Ten už keliasdešimties metrų nuo žiedo yra Kiparisų stotelė: http://www.marsrutai.lt/vilniausraj/...iparisu,25_468
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    10 ir 33 visgi turi nemažai svarbių skirtumų ir 33 tuščias nevažinėja. Sudėtinga būtų derinti tokius maršrutus, nes 33 labiau stovi kamščiuose, nei 10. Be to, gautųsi skylės grafikuose važiuojantiems iš Gurių ir Markučių.
                                    Atvirkščiai - važiuodamas iš Gurių 33 aplenkia 10 keturiom-penkiom minutėm. Tiek iš grafiko, tiek iš praktikos sakau. 10 turėdamas pagal grafiką daug laiko Žygimantų g. dažnai sąmoningai vilkina laiką.
                                    Tuo tarpu atkarpa Arkikatedra-Didlaukio yra labiausiai apkrauta ir abu šitie autobusai ja važiuoja. Tie 10 reisai, kurie neturi greta važiuojančio 33 būna perpildyti. Galima būtų bent taip sutvarkyti grafikus, kad kai studentai važiuoja į/iš paskaitų tuo metu būtų ir 10 ir 33.


                                    Sunku sumąstyti, ką pro ten galima būtų nukreipti. Be to, nesu jo atidžiai ištyręs - gal ten gatvės nelabai tinkamos VT eismui (kalbu ne apie tranzitines Lukšio ir Verkių g.) Manau, viskas čia susivestų į troleibusų linijos tiesimą ir kokių 8 su 13 pratęsimą/nukreipimą.
                                    Ogi, kad ir tą patį 33 Žvalgų-Verkių gatvėmis. Jeigu ne, tai bent jau būtų galima Žygio stotelę kiek arčiau Šiaurės miestelio patraukti.

                                    Comment


                                      Na, 33 galėtų važiuoti Apkasų, Ulonų, Verkių, Kareivių gatvėmis, toliau senąja trasa. Tik nežinau, ar gali autobusas pasukti iš Verkių į Kareivių gatvę.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                        Ogi, kad ir tą patį 33 Žvalgų-Verkių gatvėmis. Jeigu ne, tai bent jau būtų galima Žygio stotelę kiek arčiau Šiaurės miestelio patraukti.
                                        Galima ir taip. Tik 33-am tada prisidėtų dar vienas kamštis: nuo Apkasų/Ulonų sankryžos iki Žalgirio/Tuskulėnų sankryžos, o tai dar labiau komplikuotų ir taip sudėtingą maršrutą. Nors jį galima aplenkti važiuojant Kalvarijų gatve sustojant Giedraičių st.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Norėjau paklausti ar tokias Vilniaus maršrutų schemas dar gamina ir jai taip kur būtų galima įsigyti?



                                          Nuotrauka iš čia
                                          Life is a game that no one wins

                                          Comment

                                          Working...
                                          X