Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Kartais ir toks sprendimas geras - didėtų likusių maršrutų užpildymas.
    Gal įmanoma kokią apklausą padaryti mieste, ar norės keleiviai daryti persėdimą?

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Gal įmanoma kokią apklausą padaryti mieste, ar norės keleiviai daryti persėdimą?
      Kam daryt tokią apklausą kai ir taip aiškus atsakymas. Lietuviai tokia tauta - visko nori gerai ir už dyką. Kol kas persėdimai reiškia brangesnę kelionę, nes daug kas dar naudojasi vienkartiniais bilietais (ypač tie, kurie galėtų persėsti į automobilius - darbingo amžiaus suaugusieji, kuriems nėra nuolaidų, todėl pigiausia važinėti naudojant vienkartinius).
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Tada jei nuspręsim panaikinti, būtų logiška 3-io maršruto troleibusus atiduoti 1-am ir 2-am maršrutams. Tada keleiviai nepajus troleibusų stokos. Nors ne, dalį troleibusų atiduoti 1-am maršrutui, o kitą dalį kokiam kitam, pvz. 11-am, nes 2-as troleibusas ir taip dažnai kursuoja, ypač nuo 6 iki 9 valandos ir nuo 11 iki 19 valandos.

        Dar manau reikia kažką daryti su 5-u maršrutu - jis nuo Reformatų stotelės visiškai dubliuoja 6-ą maršrutą. Jei naikinti ir 5-ą, tada troleibusus siųsti į 8-ą maršrutą.

        Matau, daug nesklandumų yra ir troleibusų schemose

        Comment


          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
          Tada jei nuspręsim panaikinti, būtų logiška 3-io maršruto troleibusus atiduoti 1-am ir 2-am maršrutams. Tada keleiviai nepajus troleibusų stokos. Nors ne, dalį troleibusų atiduoti 1-am maršrutui, o kitą dalį kokiam kitam, pvz. 11-am, nes 2-as troleibusas ir taip dažnai kursuoja, ypač nuo 6 iki 9 valandos ir nuo 11 iki 19 valandos.

          Dar manau reikia kažką daryti su 5-u maršrutu - jis nuo Reformatų stotelės visiškai dubliuoja 6-ą maršrutą. Jei naikinti ir 5-ą, tada troleibusus siųsti į 8-ą maršrutą.

          Matau, daug nesklandumų yra ir troleibusų schemose
          Siūlau būsimąjį laiką keisti tariamąja nuosaka. Tai būtų pirmoji teisinga pradžia.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            Tada jei nuspręsim panaikinti, būtų logiška 3-io maršruto troleibusus atiduoti 1-am ir 2-am maršrutams. Tada keleiviai nepajus troleibusų stokos. Nors ne, dalį troleibusų atiduoti 1-am maršrutui, o kitą dalį kokiam kitam, pvz. 11-am, nes 2-as troleibusas ir taip dažnai kursuoja, ypač nuo 6 iki 9 valandos ir nuo 11 iki 19 valandos.

            Dar manau reikia kažką daryti su 5-u maršrutu - jis nuo Reformatų stotelės visiškai dubliuoja 6-ą maršrutą. Jei naikinti ir 5-ą, tada troleibusus siųsti į 8-ą maršrutą.

            Matau, daug nesklandumų yra ir troleibusų schemose
            nepamiršk, kad 5 maršrutą aptarnauja 1 parkas, o 8 maršrutą - 2 parkas
            taip kad troleibusų atidavimas 8 maršrutui iš 5 nelabai gausis

            beje, 14 maršruto troleibusas taip pat nuo Reformatų stotelės pilnai dubliuoja 2 maršruto troleibusą
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              nepamiršk, kad 5 maršrutą aptarnauja 1 parkas, o 8 maršrutą - 2 parkas
              taip kad troleibusų atidavimas 8 maršrutui iš 5 nelabai gausis
              Opa, net ir tokie niuansai yra...

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Siūlau būsimąjį laiką keisti tariamąja nuosaka. Tai būtų pirmoji teisinga pradžia.
                ok

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  beje, 14 maršruto troleibusas taip pat nuo Reformatų stotelės pilnai dubliuoja 2 maršruto troleibusą
                  Nuo Reformatų iki Gerosios Vilties (o jei pratęstų iki Karoliniškių) žymiai toliau, negu nuo Reformatų iki Stoties, todėl 14 reikia palikti.

                  Comment


                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Nuo Reformatų iki Gerosios Vilties (o jei pratęstų iki Karoliniškių) žymiai toliau, negu nuo Reformatų iki Stoties, todėl 14 reikia palikti.
                    nu tai va, tas pats ir su 6 maršruto troleibusais
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Arba nuo Europos aikštės jį leisti per Žaliąjį tiltą, Karaliaus Mindaugo tiltas, Kalnų parkas, Šv. Petro ir Povilo bažnyčia, Tuskulėnų rimties parkas, Minties, Šilo tiltas, Klinikų, Tveriačiaus, Antakalnis, Antakalnio žiedas? Bet tada čia jau 3-as troleibusas žais ''Gyvatuko'' žaidimą ''Pagauk savo uodegą''.
                      Nežinau, labai jau daug teks sukinėtis ir kamščiuose stovėti...
                      Jei kažką 3-ias ir dubliuoja, nesiūlyčiau jo trasos koreguoti bent jau iki tol. kol nebus įvestas valndinis bilietas.

                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Kam daryt tokią apklausą kai ir taip aiškus atsakymas. Lietuviai tokia tauta - visko nori gerai ir už dyką. Kol kas persėdimai reiškia brangesnę kelionę, nes daug kas dar naudojasi vienkartiniais bilietais (ypač tie, kurie galėtų persėsti į automobilius - darbingo amžiaus suaugusieji, kuriems nėra nuolaidų, todėl pigiausia važinėti naudojant vienkartinius).
                      Būtent, kad ir keleiviai šiuo atveju yra teisūs prašydami tiesioginių maršrutų nenaikinti - juk kelionės kaštai, panaikinus kokį vieną maršrutą, jiems išauga dvigubai. Taigi siūlyčiau kol kas neliesti tiesioginių maršrutų (nors paplanuoti maršrutų tinklą galima ir dabar- kodėl gi ne?), o pirmiau paspausti savivaldybes, kad greičiau judintų e.bilieto projektą ir galų gale įsivestų valandinį bilietą. Kol kelionės KAINA priklauso nuo persėdimų skaičiaus (kas yra absurdas), tol keleivių noras turėti tiesioginį susisiekimą yra visiškai pagrįstas (žinoma, ne be išimčių). )
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.19, 20:31.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        nu tai va, tas pats ir su 6 maršruto troleibusais
                        Taip 6-ą palikti, o 5-ą naikinti

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Nežinau, labai jau daug teks sukinėtis ir kamščiuose stovėti...
                          Jei kažką 3-ias ir dubliuoja, nesiūlyčiau jo trasos koreguoti bent jau iki tol. kol nebus įvestas valndinis bilietas.
                          Aš tai atvirkščiai maniau, kad 90 procentų žmonių turi mėnesinį e. bilietą

                          Comment


                            Parašė grustnyj

                            Aš tai atvirkščiai maniau, kad 90 procentų žmonių turi mėnesinį e. bilietą
                            Nu tikrai ne 90 procentų. Ir besinaudojančių vienkartiniais bilietais dalis tikrai nėra tokia maža, kad, planuojant naujus maršrutus, į jų problemas būtų galima nekreipti dėmesio.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Taip 6-ą palikti, o 5-ą naikinti
                              Stotis privalo turet susisiekimą su visais mikrorajonais. Ir apie naikinimą negali but ne kalbos.

                              Parašė Špionas
                              Didesnis srautas eina iki Savanorių stoteles, o likusiai atkarpai nebera tokio keleivio srauto, kad leist 10 troleibusu per valanda.
                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Tiesą sakant, tai reikia gerai pagalvoti, ką mes norime pakeitimais padaryti: ar permodeliuoti VT sistemą (ir jei taip, tai pagal kokį modelį), ar tiesiog pakoreguoti vieną kita trasą siekiant geresnio susisiekimo nedidinant nuostolingumo.
                              Šiuo atveju siūlau antrąjį variantą. Dabar 6 ir 12 troleibusu per valanda pravažiuoja 6-7. Pridėjus 4 maršrutą gausis 10+. Šito paneriu atkarpai yra per daug, nes važines apytuščiai troleibusai, kas yra neekonomiška. Žiūrint į susisiekimą, tai čia labiau yra reikalingas susisiekimas su Lukiškėm ir Antakalniu, nei 2 reisai į Žirmūnus per centra.

                              Comment


                                Panaikinus 14 maršruto kursavimą poilsio dienomis, 4 savaitgaliais būtų galima paleisti trasa Žemieji Paneriai- Saulėtekis. Vistiek iki Žemųjų Panerių būtų leidžiami ne visi reisai, o tik du troleibusai per valandą ir tik iki 20 val. Gal ir yra tame prasmės, nes Paneriuose nemažai įmonių, dirbančių ir savaitgaliais. O 14-o nekursavimas savaitgaliais nemanau, kad kažkam sukels nepatogumų.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  O 14-o nekursavimas savaitgaliais nemanau, kad kažkam sukels nepatogumų.
                                  Manau nesukeltų, iš bėdos yra 21 autobusas, kuris gali nuo Savanorių pr. pavežti iki Pylimo g. O nuo ten jau yra 2 troleibusas.

                                  Comment


                                    Dėl Pašilaičių žiedo ir 10 maršruto: autobusai į troleibusų žiedą nėra "įleidžiami", todėl jiems tenka stovėti tiesiog gatvėje. Daugiausia ten gali tilpti 4 autobusai: 2 pertraukiami 33, 1 pamaininis 33 ir 52A. Likusieji 33 tuo metu važiuoja maršrutu. Problemą su pertraukiamais grafikais galima išspręsti labai paprastai: parkuoti juos Kaimelio žiede, kaip anksčiau būdavo su vieninteliu 55 maršruto autobusu. Tačiau pietauti siuntinėti ten jau neapsimoka. Noriu perspėti, kad vakare Kaimelio žiede į pietus gali suvažiuoti net 4 autobusai vienu metu.
                                    Dėl susitikimo Vilniuje: tikrai nežinau, ar verta jau dabar planuotis. Kokios savaitės eigoje bandysiu pateikti VT schemą su savo perspektyviniais/kosminiais maršrutais .
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė grustnyj
                                      Manau nesukeltų, iš bėdos yra 21 autobusas, kuris gali nuo Savanorių pr. pavežti iki Pylimo g. O nuo ten jau yra 2 troleibusas.
                                      Chm, tai juk ir 6 ir 12 troleibusai lieka, taip kad dėl susisiekimo su Pylimo gatve išvis jokių problemų neatsiranda. Juk 14 nekursuotų tik savaitgaliais, o vietoj jo iki Saulėtekio vežtų 4.

                                      Beje, Mettal, ar tilptų 26A maršruto autobusai Lukiškėse, 47/56 autobusų stotelėje? Tiesą sakant, Grustnyj pasiūlymas jį iki ten pratęsti man visai patiko.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Chm, tai juk ir 6 ir 12 troleibusai lieka, taip kad dėl susisiekimo su Pylimo gatve išvis jokių problemų neatsiranda. Juk 14 nekursuotų tik savaitgaliais, o vietoj jo iki Saulėtekio vežtų 4.

                                        Beje, Mettal, ar tilptų 26A maršruto autobusai Lukiškėse, 47/56 autobusų stotelėje? Tiesą sakant, Grustnyj pasiūlymas jį iki ten pratęsti man visai patiko.
                                        Tilpti tai tilptų. Kitas klausimas - ar nuo ten bus norinčių juo važiuoti, bet čia jau retorinis klausimas. Pačios idėjos tikrai nesmerkiu .
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Tilpti tai tilptų. Kitas klausimas - ar nuo ten bus norinčių juo važiuoti, bet čia jau retorinis klausimas. Pačios idėjos tikrai nesmerkiu .
                                          Nors ką gali žinoti, kažkaip kiek mačiau 47 atvažiuojanti į Žaliąjį tiltą, tik porą žmonių juo važiuoja nuo Lukiškių. Gal ir nereikės jo pratęsti tada iki Lukiškių...

                                          Bet iš kitos pusės, gal iš Lukiškių nevažiuoja tiek daug žmonių į Konstitucijos prospektą, T. Narbuto gatvę ir į Pilaitę, bet važiuos butent per Kalvarijų gatve, Didlaukio g. ir panašiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X