Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kartmen Rodyti pranešimą
    Norėjau paklausti ar tokias Vilniaus maršrutų schemas dar gamina ir jai taip kur būtų galima įsigyti?

    Atvaizdas


    Nuotrauka iš čia
    Išmaniųjų telefonų amžiuje turbūt nebelabai apsimoka gaminti, bet rasti dar galima manau senesnių.
    Flickr

    Comment


      Ši tema viena įdomiausių visame forume

      Tik man, nelabai suprantančiam apie grafikų sudarymus ir kitas subtilybes, gal galit paaiškinti, ką reiškia pamaininis, pertraukiamas, ir visokie kitokie grafikai. Kuo jie skiriasi ir kokiuose maršrutuose jie yra tinkami?
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Na,tokiu turistiniu kad ir ne labai.Nors pvz. prie gel stoties ir Gedemino 9A yra būdelės kuriose gali nemokamai paimti VVT žemėlapi.

        Comment


          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          Ši tema viena įdomiausių visame forume

          Tik man, nelabai suprantančiam apie grafikų sudarymus ir kitas subtilybes, gal galit paaiškinti, ką reiškia pamaininis, pertraukiamas, ir visokie kitokie grafikai. Kuo jie skiriasi ir kokiuose maršrutuose jie yra tinkami?
          Pamaininis grafikas - tai grafikas, kuriame dirba du vairuotojai (vienas nuo ankstyvo ryto iki pietų, o kitas - nuo pietų iki vėlyvo vakaro)

          Pertraukiamas grafikas - tai grafikas, kuris galioja tik darbo dienomis piko metu rytais ir vakarais (atstova būna 4-8val)
          Pavyzdžiui: Škoda 15tr troleibusas, kuris dirba 16maršrutu, dirba tik tuo metu, kai daugiausia keleivių (ryte ir vakare)

          Vienpamaininis grafikas - tai toks grafikas, kuris galioja tik savaitgaliais (atstova 60-90min). Darbą pradeda ~7-9val, o baigia ~18val
          Pavyzdžiui: 19 autobuso maršrutas, kurio darbo laikas toks: 9:30 - 13:00 (atstova Stotyje 90min) 14:20 - 17:55

          rodos, turėtų būti viskas aišku
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
            Tik man, nelabai suprantančiam apie grafikų sudarymus ir kitas subtilybes, gal galit paaiškinti, ką reiškia pamaininis, pertraukiamas, ir visokie kitokie grafikai. Kuo jie skiriasi ir kokiuose maršrutuose jie yra tinkami?
            Pamaininis: autobusas, kuris dirba visą dieną. Nuo pat ryto iki vakaro, juo dirba 2 vairuotojai, kurie keičiasi apie 13-14 val.
            Pertraukiamas: dirba 1 vairuotojas piko metu darbo dienomis. Maždaug 5-9 ir 14-19 val. Poilsio dienomis tokių grafikų nėra.
            Vienpamaininis: dirba 1 vairuotojas, dažniausiai darbo laikas yra 8-16 val. Vairuotojas pats išvažiuoja iš parko ir pats į jį grįžta. Paprastai tokie grafikai būna poilsio dienomis, bet pasitaiko ir darbo dienų (Vilniaus 63 aut. ir 14 trol.) Kituose miestuose vienpamaininių yra žymiai daugiau. Esminis skirtumas nuo pertraukiamo - vidury pamainos yra pietūs (40-90 min.), o ne atstova (3-5 val.)

            Parašė Kartmen Rodyti pranešimą
            Norėjau paklausti ar tokias Vilniaus maršrutų schemas dar gamina ir jai taip kur būtų galima įsigyti?

            Atvaizdas


            Nuotrauka iš čia
            Čia yra atspausdinta oficiali maršrutų schema. Galima nemokamai pasiimti panašią, tik apimančią didesnę teritoriją specialiame Susisiekimo paslaugų kioske Gedimino pr. prie V. Kudirkos a. stotelės. Tiesa, ten su mikroskopu reikia žiūrėti, nes viskas labai smulku - lapo dydis kaip A3.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Keletą pastebėjimų:

              Dienos metu 67-u nuo Tremtinių stotelės link Parko gatvės važiuoja daug žmonių išlipančių iš 4-o autobuso. 57 būtų mikroautobusas, todėl bijau, kad jis nesusitvarkys su keleivių srautais, nes į jį paprasčiausiai netilps keleiviai. Taip, nuo Tremtinių stotelės yra 18, 44, 74 (dar būtų 58), bet dažniau šiuo laikotarpių pasitaikydavo 67. Todėl siūlau 67 ir 57 trasas pakoreguoti. 67 pvz.: Parko g. - Kalno g. - Egliškės. Trasa būtų: Parko g., Pergalės g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., Uosių g., Kalno g., Rokantiškių g., Mokyklos g. iki Eglių g., ten padarant 67 galinį žiedą. Tuo tarpų 57 važiuotų Linksmoji g., Parko g., Žvirblių g. (pasiims žmonių iš turgaus), Genių g., Karklėnų g., Gerovės g. (pasiims vaikus iš Laisvės gimnazijos), Pergalės g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., Palydovo g. (pasiims žmonių, ypač pensininkus iš Naujosios Vilnios Šv. Kazimiero bažnyčios, taip pat ir šalia "Norfos" pravažiuotų), Šiaurės g., Uosių g., Kalno g. ir toliau tavo nurodyta trasa.

              Pavilnys ir toliau lieka tik su 31 autobusu, nors gyventojams tai nepatinka. Todėl siūlyčiau tokia 10 autobuso trasa iš Fabijoniškių (arba Pašilaičių): Fabijoniškių g., Ateities g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Žygimantų g., T. Vrublevskio g., Šventaragio g., Barboros Radvilaitės g., Maironio g., Subačiaus g., Juodasis kelias, Tolimoji g., J. Kolaso g.
              Iš Pavilnio: J. Kolaso g., Švarioji g., Džiaugsmo g., Garsioji g., Tolimoji g. toliau mano pasiūlyta trasa.
              Taip, dubliuotų 33, bet... Svarbiau gyventojų patogumas.

              Labai patiko variantas dėl 74 ir 58. Vienintelis niuansas, rytais keleiviai išlipa Subačiaus stotelėje ir persėda į 10/33. Dabar tai tektų daryti važiuojant 58, arba važiuoti iki Stoties ir laukti 34 (jei iki pat Baltupių reikia)

              Su N. Vilnia visi pasiūlymai patiko, tik klausymas dėl 57/67. Taip pat manau, kad visi 4 autobuso reisai turi važiuoti iki Mickūnų. Na ir vėl pasikartosiu, kad reikia kažkokio autobuso iš N. Vilnios iki Šiaurės miestelio. Realiausias man variantas - 18, leidžiant jį Kareivių gatve, o ne per Šilo tiltą, nes reikia greitesnio susisiekimo.

              Toliau:
              2, 10, 15, 20, 24, 28, 29, 30, 39, 40 (labai sutinku), 50, 52 (labai sutinku), 59, 66, 68, 72, 87, 88, 89 - sutinku.

              8, 9, 25, 32, 41, 42, 78 - nežinau visų niuansų, todėl nieko negaliu pasakyti konkretaus.

              Dabar mano pakoregavimai ne N. Vilnioje:

              21 - visgi manau jį reikia pratęsti iki Žvėryno.

              33 - manau nereikia trumpinti jo, visgi 10 ir 33 - du autobusai, kurie surenka keleivius (studentus) iš pietrytinės Vilniaus pusės ir veža į Vilniaus šiaurės-vakarus (čia sąlyginai) skirtingomis gatvėmis. Taip pat 33 siūlau leisti pro Šiaurės miestelį: Rinktinės g., Apkasų g., S. Žukausko g., J. Kubiliaus g., P. Lukšio g., Verkių g., Žirmūnų g., Kareivių g., Kalvarijų g. ir toliau senąja trasa.

              47A - Chm... Siūlyčiau jį nuo Žaliojo tilto leisti Tilto gatve iki Arkikatedros. Vėliau Žygimantų g., per Žaliąjį tiltą ir toliau tavo pasiūlyta trasa.

              49 - Nukreipti jį iki Kaimelio žiedo, nes ten (mano manymų) nebebūtų nei 10, nei 33.

              60 - Siūlau tokia trasa iš Stoties: Geležinkelio g., Senamiesčio pietinis aplinkkelis, Rasų g., Ribiškių Didžioji g., Juodasis kelias ir toliau tavo trasa.

              63 - Galėtų važinėti ne tik vasarą, bet ir rudenį, žiemą, pavasarį. Važinėtų tik poilsio dienomis, nes darbo dienomis žmonės nedažnai važiuoja į kapines (pvz.). Aptarnautų vienas trumpas autobusas.

              73 - Siūlau: Justiniškės – Ozo g. – Centras – Vilkpėdė.
              Siūloma trasa: Taikos g., Justiniškių g., Rygos g., Buivydiškių g., Ozo g. (pro Šeškinės kalvos stotele prie Akropolio), Geležinio Vilko g., Ukmergės g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Švitrigailos g., Panerių g., Vilkpėdės g.
              Siūlomos trasos stotelės: Žiedas, Šiaurinė, Atžalyno, Mykolo Biržiškos gimnazija, Taikos, Justiniškės, Rygos, Buivydiškių, Vaikų kaimas, Siesikų, Šeškinės kalvos, Saltoniškės, Geležinio Vilko, Alberto Goštauto, Kražių, Lukiškės, M. K. Čiurlionio, Taraso Ševčenkos, Sparta, Lelija, Smolensko, Burbiškės, Vilkpėdės žiedas.
              Ozo gatvė yra svarbi arterija Vilniuje. Vien ką pasako didžiulis srautas žmonių važiuojančių į Akropolį. Tokios gatvės kaip Ozo gatvė negali būti trasa keliems autobusams. 73 autobuso užvažiavimas prie Akropolio yra labai svarbus žmonėms, kurie gyvena pietinėje Vilniaus dalyje. Vilkpėdės ir Justiniškių gyventojams reikalingi persėdimai važiuojant į Akropolį, o persėdimai nėra labai populiarūs, todėl žmonės renkasi automobilius. Taip pat šis sprendimas nereikalauja daug pastangų įgyvendinant jį.

              Kažkaip taip...

              Comment


                Parašė grustnyj
                Keletą pastebėjimų:

                Pavilnys ir toliau lieka tik su 31 autobusu, nors gyventojams tai nepatinka. Todėl siūlyčiau tokia 10 autobuso trasa iš Fabijoniškių (arba Pašilaičių): Fabijoniškių g., Ateities g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Žygimantų g., T. Vrublevskio g., Šventaragio g., Barboros Radvilaitės g., Maironio g., Subačiaus g., Juodasis kelias, Tolimoji g., J. Kolaso g.
                Iš Pavilnio: J. Kolaso g., Švarioji g., Džiaugsmo g., Garsioji g., Tolimoji g. toliau mano pasiūlyta trasa.
                Taip, dubliuotų 33, bet... Svarbiau gyventojų patogumas.
                10 maršrutas per dažnai važiuoja, kad Pavilnyje oro nevežtų. Be to, gyventojai turbūt nebus patenkinti, jei Švariąja ir J.Kolaso gatvėmis nuolat važiuos VT. Geriau jau Gamtininkų žiedą atkurti. Vistiek, iki Pavilnio 10 turėtų važiuoti tik dalimi reisų.

                Labai patiko variantas dėl 74 ir 58. Vienintelis niuansas, rytais keleiviai išlipa Subačiaus stotelėje ir persėda į 10/33. Dabar tai tektų daryti važiuojant 58, arba važiuoti iki Stoties ir laukti 34 (jei iki pat Baltupių reikia)
                Tai 74, patogiam persėdimui 10/33 maršrutą, galėtų stoti ir Audėjo stotelėje. Tuo pačiu 33-iam būtų galima įrengti Zarasų stotelę iš karto už posūkio į P. Višinskio g.

                Na ir vėl pasikartosiu, kad reikia kažkokio autobuso iš N. Vilnios iki Šiaurės miestelio. Realiausias man variantas - 18, leidžiant jį Kareivių gatve, o ne per Šilo tiltą, nes reikia greitesnio susisiekimo.
                Na Šiaurės miestelį visai nesunku pasiekti 44 maršrutu su persėdimu, taip kad toks pratęsimas nereikalingas. Ypač Kareivių gatve, kur bus oras vežamas.

                47A - Chm... Siūlyčiau jį nuo Žaliojo tilto leisti Tilto gatve iki Arkikatedros. Vėliau Žygimantų g., per Žaliąjį tiltą ir toliau tavo pasiūlyta trasa.
                Kadangi 47 maršrutu darbo dienomis važiuoja ilgi autobusai, paleisti jį Tilto gatve neįmanoma. 47A gi irgi ilgi būtų.

                49 - Nukreipti jį iki Kaimelio žiedo, nes ten (mano manymų) nebebūtų nei 10, nei 33.
                Nereikalingas ten 49. Nors 10 ir 33 maršrutai nebeliktų žiede, bet ir toliau pro jį važiuotų.

                63 - Galėtų važinėti ne tik vasarą, bet ir rudenį, žiemą, pavasarį. Važinėtų tik poilsio dienomis, nes darbo dienomis žmonės nedažnai važiuoja į kapines (pvz.). Aptarnautų vienas trumpas autobusas.
                Jeigu lapkričio- balandžio mėnesiais jį uždaro, vadinasi, keleivių ten iš tiesų nėra tiek, kad taip toli už miesto gainioti autobusą. Beje, ten važiuoja ir 105 priemiestinis autobusas (visus metus).

                73 - Siūlau: Justiniškės – Ozo g. – Centras – Vilkpėdė.
                Siūloma trasa: Taikos g., Justiniškių g., Rygos g., Buivydiškių g., Ozo g. (pro Šeškinės kalvos stotele prie Akropolio), Geležinio Vilko g., Ukmergės g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Švitrigailos g., Panerių g., Vilkpėdės g.
                Siūlomos trasos stotelės: Žiedas, Šiaurinė, Atžalyno, Mykolo Biržiškos gimnazija, Taikos, Justiniškės, Rygos, Buivydiškių, Vaikų kaimas, Siesikų, Šeškinės kalvos, Saltoniškės, Geležinio Vilko, Alberto Goštauto, Kražių, Lukiškės, M. K. Čiurlionio, Taraso Ševčenkos, Sparta, Lelija, Smolensko, Burbiškės, Vilkpėdės žiedas.
                Ozo gatvė yra svarbi arterija Vilniuje. Vien ką pasako didžiulis srautas žmonių važiuojančių į Akropolį. Tokios gatvės kaip Ozo gatvė negali būti trasa keliems autobusams. 73 autobuso užvažiavimas prie Akropolio yra labai svarbus žmonėms, kurie gyvena pietinėje Vilniaus dalyje. Vilkpėdės ir Justiniškių gyventojams reikalingi persėdimai važiuojant į Akropolį, o persėdimai nėra labai populiarūs, todėl žmonės renkasi automobilius. Taip pat šis sprendimas nereikalauja daug pastangų įgyvendinant jį. :
                Jau minėjau, kad pradėjus nacionalinio stadiono statybas ir uždarius žiedą, kuriame anksčiau apsisukdavo 56 maršruto autobusai, užsukimai prie Akropolio tapo nebeįmanomi. Justiniškių gyventojai susisiekimu su prekybos centru tikrai neturėtų skųstis- yra pakankamai dažnai kursuojantys 43 ir 45 maršrutai.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  10 maršrutas per dažnai važiuoja, kad Pavilnyje oro nevežtų. Be to, gyventojai turbūt nebus patenkinti, jei Švariąja ir J.Kolaso gatvėmis nuolat važiuos VT. Geriau jau Gamtininkų žiedą atkurti. Vistiek, iki Pavilnio 10 turėtų važiuoti tik dalimi reisų.
                  Galima ir žiedą atkurti.


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Tai 74, patogiam persėdimui 10/33 maršrutą, galėtų stoti ir Audėjo stotelėje. Tuo pačiu 33-iam būtų galima įrengti Zarasų stotelę iš karto už posūkio į P. Višinskio g.
                  Galima sustoti stotelėje Audėjas, bet Mettal turbūt manė, kad nepatogu bus persirikiuoti, kad į tiltą važiuoti (gal ir klystų).

                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Na Šiaurės miestelį visai nesunku pasiekti 44 maršrutu su persėdimu, taip kad toks pratęsimas nereikalingas. Ypač Kareivių gatve, kur bus oras vežamas.
                  Pasikartosiu, Kareivių gatve dėl greito susisiekimo. Taip, galima ir 44.


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Kadangi 47 maršrutu darbo dienomis važiuoja ilgi autobusai, paleisti jį Tilto gatve neįmanoma. 47A gi irgi ilgi būtų.
                  Mano klaida.

                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Nereikalingas ten 49. Nors 10 ir 33 maršrutai nebeliktų žiede, bet ir toliau pro jį važiuotų.
                  Reikalingas.


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Jeigu lapkričio- balandžio mėnesiais jį uždaro, vadinasi, keleivių ten iš tiesų nėra tiek, kad taip toli už miesto gainioti autobusą. Beje, ten važiuoja ir 105 priemiestinis autobusas (visus metus).
                  Gal uždaro todėl, kad bijo pabandyti jį leisti visus metus?


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Jau minėjau, kad pradėjus nacionalinio stadiono statybas ir uždarius žiedą, kuriame anksčiau apsisukdavo 56 maršruto autobusai, užsukimai prie Akropolio tapo nebeįmanomi. Justiniškių gyventojai susisiekimu su prekybos centru tikrai neturėtų skųstis- yra pakankamai dažnai kursuojantys 43 ir 45 maršrutai.
                  Ir dar kartą atsakau, kad jis NEUŽVAŽIUOTŲ prie pat Akropolio, buk ramus. Jis pravažiuotų Akropolį. "Dažnai pravažiuoja 45". Kur Justiniškių žiedas ir kur stotelė Justiniškės. Ir 43 kažkaip nemačiau stotelėje Šeškinės kalvos, taip kad argumentas neteisingas.

                  Comment


                    47A galima pratęsti V. Kudirkos ir Švitrigailos gatvėmis iki Naugarduko g. (13 troleibuso galinio punkto). Manau ilgi autobusai ten susitvarkys.

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Dienos metu 67-u nuo Tremtinių stotelės link Parko gatvės važiuoja daug žmonių išlipančių iš 4-o autobuso. 57 būtų mikroautobusas, todėl bijau, kad jis nesusitvarkys su keleivių srautais, nes į jį paprasčiausiai netilps keleiviai.
                      Čia jau esmė ne maršrutuose, o tvarkaraščiuose. Visada galima padaryti taip, kad tuo metu atvažiuotų 18 ar 14.

                      67 pvz.: Parko g. - Kalno g. - Egliškės.
                      Ten nelabai būtų keleivių. Juk ten 18 puikiai visus išveža.

                      57 važiuotų Linksmoji g., Parko g., Žvirblių g. (pasiims žmonių iš turgaus), Genių g., Karklėnų g., Gerovės g. (pasiims vaikus iš Laisvės gimnazijos), Pergalės g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., Palydovo g. (pasiims žmonių, ypač pensininkus iš Naujosios Vilnios Šv. Kazimiero bažnyčios, taip pat ir šalia "Norfos" pravažiuotų), Šiaurės g., Uosių g., Kalno g. ir toliau tavo nurodyta trasa.
                      Komplikuota ir nepatogi persėdimams trasa. Pagal maps.lt Žvirblių, Genių ir Karklėnų gatvės labai užstatytos mašinomis. Be to, labai sunkiai įsivaizduoju VT eismą nuo A. Kojelavičiaus g. aukštyn link Šiaurės g. vidinėmis "senosios" N. Vilnios gatvėmis. Ten kelias yra labai status.

                      Pavilnys ir toliau lieka tik su 31 autobusu, nors gyventojams tai nepatinka. Todėl siūlyčiau tokia 10 autobuso trasa iš Fabijoniškių (arba Pašilaičių): Fabijoniškių g., Ateities g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Žygimantų g., T. Vrublevskio g., Šventaragio g., Barboros Radvilaitės g., Maironio g., Subačiaus g., Juodasis kelias, Tolimoji g., J. Kolaso g.
                      Iš Pavilnio: J. Kolaso g., Švarioji g., Džiaugsmo g., Garsioji g., Tolimoji g. toliau mano pasiūlyta trasa.
                      10 kursuoja per dažnai, kad galėtų iki ten važiuoti neveždamas oro. 31, po to kai 74 padarė kasdieniniu (vietoje pikinio), jau nebebūna sausakimšas ir ten juk vasarą trumpi autobusai kažkaip susitvarkydavo.

                      Labai patiko variantas dėl 74 ir 58. Vienintelis niuansas, rytais keleiviai išlipa Subačiaus stotelėje ir persėda į 10/33. Dabar tai tektų daryti važiuojant 58, arba važiuoti iki Stoties ir laukti 34 (jei iki pat Baltupių reikia)
                      Šiuo atveju labai svarbu yra tvarkaraščių derinimas. Iš bėdos, galima iš 74 vieną pertraukiamą perkelti į 58. Arba tegu rytais 74 važiuoja per Subačiaus st. Sustojimas Audėjo st. problemų persirikiuoti nesudarys - 52A link Tarandės turi 90 m atkarpoje persirikiuoti iš stotelės Medelynas per 2 Ukmergės g. juostas į 3-ąją, skirtą apsisukimui. Kitas klausimas - ar bus daug tokių, kurie nuo Audėjo eis iki Subačiaus/Zarasų stotelių? Negi nebūtų paprasčiau ir greičiau važiuoti 44 ir prie Žaliojo / Karaliaus Mindaugo tiltų persėsti į 10?

                      Taip pat manau, kad visi 4 autobuso reisai turi važiuoti iki Mickūnų.
                      Mano variantas buvo su išlygomis - jei keleivių pakanka, galim leisti visus. Jei ne - trumpinti.

                      Na ir vėl pasikartosiu, kad reikia kažkokio autobuso iš N. Vilnios iki Šiaurės miestelio. Realiausias man variantas - 18, leidžiant jį Kareivių gatve, o ne per Šilo tiltą, nes reikia greitesnio susisiekimo.
                      Iš N. Vilnios iki ten galima nusigauti su 1 persėdimu: 44 iki Petro ir Povilo žiedo, o tada persėsti į T-17. Aš asmeniškai nenorėčiau važiuoti 18-u į Šiaurės miestelį apylankomis per Galgius ir Dvarčionis.
                      Dabar mano pakoregavimai ne N. Vilnioje:

                      21 - visgi manau jį reikia pratęsti iki Žvėryno.
                      Šiaip yra 49... Nors jungtis Lazdynai-Savanorių pr.-Žvėrynas nepamaišytų. Tada galima būtų 21 leisti taip: ... Basanavičiaus, Pylimo, Pamėnkalnio, Jasinskio, Liubarto tiltas, Liubarto, Kęstučio, Sėlių, Žvėryno ž. Važiavimas Vytauto g. kaip 11 būtų nepatogus didžiajai daliai Žvėryno.

                      33 - manau nereikia trumpinti jo, visgi 10 ir 33 - du autobusai, kurie surenka keleivius (studentus) iš pietrytinės Vilniaus pusės ir veža į Vilniaus šiaurės-vakarus (čia sąlyginai) skirtingomis gatvėmis.
                      Taip, čia reikės keisti. Iš esmės, 10 galėtų irgi važiuoti iki Pašilaičių žiedo kartu su 33, tik pietūs jam turėtų būti Kaimelio žiede. Be to, reikėtų šiek tiek praplatinti troleibusų žiedą: ten dar yra vietos keliems autobusams šalia tos vietos, kur stovi rezervinis troleibusas.

                      Taip pat 33 siūlau leisti pro Šiaurės miestelį: Rinktinės g., Apkasų g., S. Žukausko g., J. Kubiliaus g., P. Lukšio g., Verkių g., Žirmūnų g., Kareivių g., Kalvarijų g. ir toliau senąja trasa.
                      Nelabai žinau, ar Žukausko ir Kubiliaus gatvės tinkamos autobusų eismui (gatvės plotis, užstatymas mašinomis), nes tikrai nesinori turėti dar vieną S. Nėries g. (40 maršr.) atvejį.

                      47A - Chm... Siūlyčiau jį nuo Žaliojo tilto leisti Tilto gatve iki Arkikatedros. Vėliau Žygimantų g., per Žaliąjį tiltą ir toliau tavo pasiūlyta trasa.
                      Dingtų visas derinimas su 47.

                      49 - Nukreipti jį iki Kaimelio žiedo, nes ten (mano manymų) nebebūtų nei 10, nei 33.
                      Jau nebereikia, 10 ir 33 ten būtų .

                      60 - Siūlau tokia trasa iš Stoties: Geležinkelio g., Senamiesčio pietinis aplinkkelis, Rasų g., Ribiškių Didžioji g., Juodasis kelias ir toliau tavo trasa.
                      Su šituo paskubėjau. Geriau būtų išvis važiuoti kaip 31 per Halės turgų.

                      63 - Galėtų važinėti ne tik vasarą, bet ir rudenį, žiemą, pavasarį. Važinėtų tik poilsio dienomis, nes darbo dienomis žmonės nedažnai važiuoja į kapines (pvz.). Aptarnautų vienas trumpas autobusas.
                      Aš žiemą, ypač kai lauke yra -25, mėgstu nuvažiuoti aplankyti artimųjų kapų . Ten yra 101 rajoninis maršrutas ir jo pakanka ten. Atsieis į abi puses kokiu 1 Lt daugiau nei miesto autobusu.

                      73 - Siūlau: Justiniškės – Ozo g. – Centras – Vilkpėdė.
                      Siūloma trasa: Taikos g., Justiniškių g., Rygos g., Buivydiškių g., Ozo g. (pro Šeškinės kalvos stotele prie Akropolio), Geležinio Vilko g., Ukmergės g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Švitrigailos g., Panerių g., Vilkpėdės g.
                      Maršruto trasa yra negalima dėl užvažiavimo nuo G. Vilko į Ozo g. link Akropolio. Jis yra tragiškai žiauriai visiškai per status ir staigus autobusui, juolab, kad 73 pasitaiko ilgi autobusai. Be to, prisidėtų papildomi eismo kamščiai ir ilgėtų kelionės trukmė.
                      Iš Justiniškių iki Akropolio galima nusigauti 45. Iš Vilkpėdės - 73, išlipant st. Šeškinė. Iš Naujamiesčio - 2+6, išlipant toje pačioje st. Šeškinė. Nėra ten taip nerealiai toli, kad nebūtų galima paeiti pėsčiomis. Juk į Akropolį bobutės paprastai iš taip toli nevažiuoja .

                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Geriau jau Gamtininkų žiedą atkurti.
                      Tokio nebuvo. Ten toks pats "žiedas" kaip ir Girulių g. Perkūnkiemyje.

                      Tai 74, patogiam persėdimui 10/33 maršrutą, galėtų stoti ir Audėjo stotelėje. Tuo pačiu 33-iam būtų galima įrengti Zarasų stotelę iš karto už posūkio į P. Višinskio g.
                      Kaip minėjau, Audėjo stotelė visiškai netinkama persėdimui į 10 ir 33, nes jie pro ten šiaip tai nevažiuoja.
                      Zarasų st. P. Višinskio g. trukdytų eismui ir dubliuotų Subačiaus st., kuri nuo ten nėra taip jau toli.

                      Kadangi 47 maršrutu darbo dienomis važiuoja ilgi autobusai, paleisti jį Tilto gatve neįmanoma. 47A gi irgi ilgi būtų.
                      Įmanoma, jau anksčiau diskutavome apie 46 su Blaze.

                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      47A galima pratęsti V. Kudirkos ir Švitrigailos gatvėmis iki Naugarduko g. (13 troleibuso galinio punkto). Manau ilgi autobusai ten susitvarkys.
                      Tada su 47 jis galutinai išsiderins ir kils klausimas, ar išvis jo ten reikia (didelis 2 ir 6 dublis)? Nereikia pamiršti, kad mano siūlomas 2+56 maršrutas kursuotų žymiai dažniau, nei dabar. Negana to, tektų 13 troleibusą naikinti, nes jis būtų dubliuojamas iš visų galų.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Komplikuota ir nepatogi persėdimams trasa. Pagal maps.lt Žvirblių, Genių ir Karklėnų gatvės labai užstatytos mašinomis. Be to, labai sunkiai įsivaizduoju VT eismą nuo A. Kojelavičiaus g. aukštyn link Šiaurės g. vidinėmis "senosios" N. Vilnios gatvėmis. Ten kelias yra labai status.
                        Tos gatvės nėra labai užstatytos, mikriukas pilnai pravažiuos. Patikėk, gyvenu Genių gatvėje, todėl žinau. Pvz. Genių g. 3 kieme (vat ten tai mašinos trim eilėm stovi) dažnai stovi 74 mikriukas, nes vairuotojas gyvena čia. Ir jis ko puikiausiai pravažiuoja, nors kieme kelias siauresnis negu pvz. prie turgaus. Taipogi prie turgaus - Žvirblių gatvėje mašinoms yra skirta aikštelė prie turgaus, todėl Žvirblių gatvė neužtatyta. Genių g. tik iš kairės pusės mašinos stovi (važiuojant į Karklėnų g.). Karklėnų gatvėje atrodo apskritai nėra mašinų, nes ten kiemuose stato automobilius...
                        O Palydovo gatvė ne tokia jau ir stati, mikriukas tikrai net ir žiemą užvažiuos (be abejo, jeigu kelius valys ). Manau čia truputį stačiau, negu Juodasis kelias link Gurių stotelės.


                        [/QUOTE] 10 kursuoja per dažnai, kad galėtų iki ten važiuoti neveždamas oro. 31, po to kai 74 padarė kasdieniniu (vietoje pikinio), jau nebebūna sausakimšas ir ten juk vasarą trumpi autobusai kažkaip susitvarkydavo.[/QUOTE]
                        Tada reikia kažką kitą galvoti, nes rimtai Pavilnys nelabai turi susisiekimo, tik su stotimi. Galima kokį mikriuką ten leisti... Taip pat 13 autobusą pratęsti iki Strelčiukų, bet jis ten neapsisuks. Todėl mano variantas dėl jo būtų utopinis - pratęsti net iki Parko g. ir jam žiedą padaryti Parko gatvėje prie IKI Cento parduotuvės. Toje didelėje aikštelėje. Jeigu ką, mašinas patraukti iš ten, nes galima joms pastatyti naują aikštelę toliau prie Genių g. 3 namo (praplėsti jam esama mažą aikštelę). Taipogi automobiliai iš Darželio gatvės būtų statomi naujoje aikštelėje. Sorry, nukrypau nuo temos.



                        [/QUOTE]Šiuo atveju labai svarbu yra tvarkaraščių derinimas. Iš bėdos, galima iš 74 vieną pertraukiamą perkelti į 58. Arba tegu rytais 74 važiuoja per Subačiaus st. Sustojimas Audėjo st. problemų persirikiuoti nesudarys - 52A link Tarandės turi 90 m atkarpoje persirikiuoti iš stotelės Medelynas per 2 Ukmergės g. juostas į 3-ąją, skirtą apsisukimui. Kitas klausimas - ar bus daug tokių, kurie nuo Audėjo eis iki Subačiaus/Zarasų stotelių? Negi nebūtų paprasčiau ir greičiau važiuoti 44 ir prie Žaliojo / Karaliaus Mindaugo tiltų persėsti į 10?[/QUOTE]
                        Galima ir su 44 iki Žaliojo, tik iš asmeninės patirties žinau, kad 74 iki Subačiaus ir 10 greičiau atvažiuoju iki Žaliojo, negu 44 iki jo.



                        [/QUOTE]Mano variantas buvo su išlygomis - jei keleivių pakanka, galim leisti visus. Jei ne - trumpinti. [/QUOTE]
                        Kai kursuodavo 4A (kažkur kas valandą, ar net kas pusantros valandos) visada pilnas važiuodavo iki N. Vilnios, o jau nuo N. Vilnios iki Mickūnų bent jau visos sėdimos vietos būdavo užimtos. Todėl manau pasiteisins ir visada jį leisti iki Mickūnų.



                        [/QUOTE]Iš N. Vilnios iki ten galima nusigauti su 1 persėdimu: 44 iki Petro ir Povilo žiedo, o tada persėsti į T-17. Aš asmeniškai nenorėčiau važiuoti 18-u į Šiaurės miestelį apylankomis per Galgius ir Dvarčionis.[/QUOTE]
                        Galima, tikrai galima. Gerai, 95 procentai tavo naudai. 5 procentus pasilieku sau, nes tikrai keleiviai nenori daryti tuos persėdimus. O kas dėl važiavimo per Galgus, čia 100 procentų tu teisus, todėl aš retai ir važiuoju 18, nes 40 minučių iki Antakalnio, o už lango niūrus peizažas.



                        [/QUOTE]Šiaip yra 49... Nors jungtis Lazdynai-Savanorių pr.-Žvėrynas nepamaišytų. Tada galima būtų 21 leisti taip: ... Basanavičiaus, Pylimo, Pamėnkalnio, Jasinskio, Liubarto tiltas, Liubarto, Kęstučio, Sėlių, Žvėryno ž. Važiavimas Vytauto g. kaip 11 būtų nepatogus didžiajai daliai Žvėryno.[/QUOTE]
                        Kažkada panašiai taip ir siūliau



                        [/QUOTE]Taip, čia reikės keisti. Iš esmės, 10 galėtų irgi važiuoti iki Pašilaičių žiedo kartu su 33, tik pietūs jam turėtų būti Kaimelio žiede. Be to, reikėtų šiek tiek praplatinti troleibusų žiedą: ten dar yra vietos keliems autobusams šalia tos vietos, kur stovi rezervinis troleibusas.[/QUOTE]
                        Taip, vietos visur yra, tik niekas nenori finansuoti...



                        [/QUOTE]Nelabai žinau, ar Žukausko ir Kubiliaus gatvės tinkamos autobusų eismui (gatvės plotis, užstatymas mašinomis), nes tikrai nesinori turėti dar vieną S. Nėries g. (40 maršr.) atvejį. [/QUOTE]
                        Tikrai tiksliai nežinau, bet iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad pravažiuotų. Be abejo, galima ir kitomis gatvėmis leisti, aš tiesiog norėjau visą Šiaurės miestelį apglėbti.



                        [/QUOTE]Dingtų visas derinimas su 47.[/QUOTE]
                        Pasiūliau taip, nes valdžiai tikrai nepatiktų toks mažas skirtumas tarp 47 ir 47A Man praeina, bet jiems...


                        [/QUOTE]Su šituo paskubėjau. Geriau būtų išvis važiuoti kaip 31 per Halės turgų.[/QUOTE]
                        Galima. Bet jeigu mikriukas važiuotų 60 maršrutu, reiškia iš dalies išeina, kad maršrutas truputį greitesnis, todėl natūralu jį leisti aplinkkeliu. Bent jau taip suprantu situaciją.


                        [/QUOTE]Aš žiemą, ypač kai lauke yra -25, mėgstu nuvažiuoti aplankyti artimųjų kapų . Ten yra 101 rajoninis maršrutas ir jo pakanka ten. Atsieis į abi puses kokiu 1 Lt daugiau nei miesto autobusu.[/QUOTE]
                        O toje pusėje tik kapinės? O gyvenamieji namai, ar dar kas nors yra? Nebuvau, todėl nežinau. Į žemėlapį žiūrint ten yra namai



                        [/QUOTE]Maršruto trasa yra negalima dėl užvažiavimo nuo G. Vilko į Ozo g. link Akropolio. Jis yra tragiškai žiauriai visiškai per status ir staigus autobusui, juolab, kad 73 pasitaiko ilgi autobusai. Be to, prisidėtų papildomi eismo kamščiai ir ilgėtų kelionės trukmė.
                        Iš Justiniškių iki Akropolio galima nusigauti 45. Iš Vilkpėdės - 73, išlipant st. Šeškinė. Iš Naujamiesčio - 2+6, išlipant toje pačioje st. Šeškinė. Nėra ten taip nerealiai toli, kad nebūtų galima paeiti pėsčiomis. Juk į Akropolį bobutės paprastai iš taip toli nevažiuoja .[/QUOTE]
                        Manau bobutės kaip tik visur važinėja Bet jei ten status posūkis, tai tada nereikia, o kad kamščiai - šitą ir pats suvokiau. Bet kur jų nėra?


                        [/QUOTE]Nereikia pamiršti, kad mano siūlomas 2+56 maršrutas kursuotų žymiai dažniau, nei dabar. [/QUOTE]
                        Jei piko metu kas 8-12 min važiuotų - super.
                        Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.14, 12:34.

                        Comment


                          Sorry už citatas... Taip ir neišmokau taisyklingai rašyti bet gal suprasit...

                          Comment


                            Parašė grustnyj
                            Pasikartosiu, Kareivių gatve dėl greito susisiekimo. Taip, galima ir 44.
                            O kam tas greitas susisiekimas reikalingas?

                            Reikalingas.
                            Kam jis ten?


                            Ir dar kartą atsakau, kad jis NEUŽVAŽIUOTŲ prie pat Akropolio, buk ramus. Jis pravažiuotų Akropolį. "Dažnai pravažiuoja 45". Kur Justiniškių žiedas ir kur stotelė Justiniškės. Ir 43 kažkaip nemačiau stotelėje Šeškinės kalvos, taip kad argumentas neteisingas.
                            Vėlavimai bus tikrai, o kokia viso to prasmė? 100 metrų arčiau Akropolio priveš.
                            O visas Justiniškių mikrorajonas turi tiesiog puikų susisiekimą su Akropoliu. 43 maršruto autobusas stoja Šeškinės stotelėje. Nuo jos iki PC gal tik 100-200 metrų toliau nei nuo Šeškinės kalvų. Ar tai tikrai toks baisus atstumas, kurį negalima įveikti pėsčiom? Juk daugiausia jauni žmonės į Akropolį važiuoja, jiems tai tikrai ne problema. Juo labiau, važiuojant į Akropolį iš centro, kaip rodo mano patirtis, kur kas greičiau pasieksi prekybcentrį važiuodamas iki Šeškinės ir nuo ten paeidamas tuos 200 metrų, negu stovėdamas spūstyje Kalvarijų gatvėje, besigrūsdamasis dažnai sausakimšame 53-iame. Bet juk niekas nedraudžia 53 važiuoti. Kas dėl Justiniškių, tai tingintys šiek tiek paėjėti visada gali rinktis kelionę su persėdimu. Nereikia tikėtis tiesioginių maršrutų iš bet kur į bet kur, o įvedus valandinį bilietą, jų gal net mažės
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              O kam tas greitas susisiekimas reikalingas?

                              Kam jis ten?

                              Vėlavimai bus tikrai, o kokia viso to prasmė? 100 metrų arčiau Akropolio priveš.
                              O visas Justiniškių mikrorajonas turi tiesiog puikų susisiekimą su Akropoliu. 43 maršruto autobusas stoja Šeškinės stotelėje. Nuo jos iki PC gal tik 100-200 metrų toliau nei nuo Šeškinės kalvų. Ar tai tikrai toks baisus atstumas, kurį negalima įveikti pėsčiom? Juk daugiausia jauni žmonės į Akropolį važiuoja, jiems tai tikrai ne problema. Juo labiau, važiuojant į Akropolį iš centro, kaip rodo mano patirtis, kur kas greičiau pasieksi prekybcentrį važiuodamas iki Šeškinės ir nuo ten paeidamas tuos 200 metrų, negu stovėdamas spūstyje Kalvarijų gatvėje, besigrūsdamasis dažnai sausakimšame 53-iame. Bet juk niekas nedraudžia 53 važiuoti. Kas dėl Justiniškių, tai tingintys šiek tiek paėjėti visada gali rinktis kelionę su persėdimu. Nereikia tikėtis tiesioginių maršrutų iš bet kur į bet kur, o įvedus valandinį bilietą, jų gal net mažės
                              Visi atsakymai jau anksčiau parašyti.

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Kaip minėjau, Audėjo stotelė visiškai netinkama persėdimui į 10 ir 33, nes jie pro ten šiaip tai nevažiuoja.
                                Zarasų st. P. Višinskio g. trukdytų eismui ir dubliuotų Subačiaus st., kuri nuo ten nėra taip jau toli.
                                Taip, nevažiuoja. Bet nuo Audėjo stotelės iki Zarasų st. (10/33) ne taip jau ir toli- galima paėjėti. Būtent todėl ir pasiūliau, kad naujas 74 ten stotų. Ir naująją Zarasų st. 33-iam įrengti pasiūliau taip pat dėl to.
                                Nors abejoju, ar 74 realiai kada nors važiuos Drujos gatve (Senamiesčio aplinkkeliu). Vietiniai vieną kartą šį reikalą jau užlenkė.

                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                Tada reikia kažką kitą galvoti, nes rimtai Pavilnys nelabai turi susisiekimo, tik su stotimi. Galima kokį mikriuką ten leisti... Taip pat 13 autobusą pratęsti iki Strelčiukų, bet jis ten neapsisuks. Todėl mano variantas dėl jo būtų utopinis - pratęsti net iki Parko g. ir jam žiedą padaryti Parko gatvėje prie IKI Cento parduotuvės. Toje didelėje aikštelėje. Jeigu ką, mašinas patraukti iš ten, nes galima joms pastatyti naują aikštelę toliau prie Genių g. 3 namo (praplėsti jam esama mažą aikštelę). Taipogi automobiliai iš Darželio gatvės būtų statomi naujoje aikštelėje. Sorry, nukrypau nuo temos.
                                13 maršrutas iki Strielčiukų/Naujosios Vilnios negalės važiuoti tol kol, nebus išasfaltuotas kelias tarp Žemojo Pavilnio ir Strielčiukų. Ir kam tas naujas žiedas? Jei jau važiuos iki Parko gatvės, tegu važiuoja iki Naujosios Vilnios žiedo.


                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                Pasiūliau taip, nes valdžiai tikrai nepatiktų toks mažas skirtumas tarp 47 ir 47A Man praeina, bet jiems...
                                Patiks. Juk patinka jiems "toks mažas skirtumas" tarp 55 ir 55A bei tarp 18 ir 18A


                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą

                                O toje pusėje tik kapinės? O gyvenamieji namai, ar dar kas nors yra? Nebuvau, todėl nežinau. Į žemėlapį žiūrint ten yra namai
                                Na tarp Pilaitės ir Karveliškių kapinių yra kelios gyvenvietės- Vaivadiškės, Papiškės, Padekaniškės. Bet ar dažnai ten kas nors įlipa/išlipa? Yra 101, jo pakanka.

                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                Manau bobutės kaip tik visur važinėja Bet jei ten status posūkis, tai tada nereikia, o kad kamščiai - šitą ir pats suvokiau. Bet kur jų nėra?
                                Vistiek, paleidus 73-ą tavo siūloma trasa, padidės kelionės trukmė, ypač piko metu, didės intervalai tarp reisų, o tai maršrutui patrauklumo tikrai nepridės. Taip, kamščiai yra ir G.Vilko, ir Ukmergės gatvėje, tačiau pastarojoje jie viešajam transportui neaktualūs (išskyrus 5 maršrutą), nes yra A juostą. O jau Geležinio Vilko gatvėje autobusas turės stovėti spūstyje kartu su visais kitais. Dėl vieno maršruto A juostos niekas nedarys.
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.14, 13:41.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  13 maršrutas iki Strielčiukų/Naujosios Vilnios negalės važiuoti tol kol, nebus išasfaltuotas kelias tarp Žemojo Pavilnio ir Strielčiukų. Ir kam tas naujas žiedas? Jei jau važiuos iki Parko gatvės, tegu važiuoja iki Naujosios Vilnios žiedo.
                                  Naujas žiedas tik todėl, kad kažkas iš Jūsų jau minėjo, kad N. Vilnios žiedas perpildytas. O dėl asfaltavimo - jeigu valdžia randa pinigų tramui - suras ir asfaltui.

                                  Comment


                                    Parašė grustnyj
                                    Naujas žiedas tik todėl, kad kažkas iš Jūsų jau minėjo, kad N. Vilnios žiedas perpildytas. O dėl asfaltavimo - jeigu valdžia randa pinigų tramui - suras ir asfaltui.
                                    Kaip sakoma- bus laikas, bus ir vaikas
                                    Labai abejoju, ar artimiausiais metais bus skirta lėšų tokios gatvės asfaltavimui. Turi savivaldybė ir svarbesnių darbų. O kol gatvė neasfaltuota, tol autobusas ten nevažiuos.
                                    N. Vilnios žiede dar vienas autobusas tilptų. Galiausiai būtent 13 galėtų važiuoti iki Linksmosios g. galo
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Kaip sakoma- bus laikas, bus ir vaikas
                                      Labai abejoju, ar artimiausiais metais bus skirta lėšų tokios gatvės asfaltavimui. Turi savivaldybė ir svarbesnių darbų. O kol gatvė neasfaltuota, tol autobusas ten nevažiuos.
                                      N. Vilnios žiede dar vienas autobusas tilptų. Galiausiai būtent 13 galėtų važiuoti iki Linksmosios g. galo
                                      Taip, Linksmosios gatvės žiedas - dar vienas strategiškas posūkis Naujosios Vilnios gyvenime. Taip pat reikėtų Linkmojį gatvę sujungti su Pramonės, taip pat pastatyti kelią ar tiltą jungiant Linkmojį gatvę su A. Kojelavičiaus g. - tada 10 metų bėgyje, galima leisti ekspresus. Pvz. Grigaičiai - Parko g. - Arimų g. (trasoje 10 min). Bet iki to laiko oj oj oj... Gal dar ir išsiplės N. Vilnios teritorija už Grigaičių, už Arimų gatvės ir tada mini autobanas būtų reikalingas

                                      Comment


                                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                        Taip, Linksmosios gatvės žiedas - dar vienas strategiškas posūkis Naujosios Vilnios gyvenime. Taip pat reikėtų Linkmojį gatvę sujungti su Pramonės, taip pat pastatyti kelią ar tiltą jungiant Linkmojį gatvę su A. Kojelavičiaus g. - tada 10 metų bėgyje, galima leisti ekspresus. Pvz. Grigaičiai - Parko g. - Arimų g. (trasoje 10 min). Bet iki to laiko oj oj oj... Gal dar ir išsiplės N. Vilnios teritorija už Grigaičių, už Arimų gatvės ir tada mini autobanas būtų reikalingas
                                        Kaip suprast Linksmąją gatvę sujungti su Pramonės gatve? Gal Pergalės? Bet pirma reikės bent dalį tų garažų nugriauti. Ir visgi nemanau, kad 14 maršrutas pro Linksmąją g. bus nukreiptas.
                                        Kas dėl viaduko Linksmoji-Kojelavičiaus g., tai nemanau, kad kada nors atsiras poreikis jį statyti.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Kaip suprast Linksmąją gatvę sujungti su Pramonės gatve? Gal Pergalės? Bet pirma reikės bent dalį tų garažų nugriauti. Ir visgi nemanau, kad 14 maršrutas pro Linksmąją g. bus nukreiptas.
                                          Kas dėl viaduko Linksmoji-Kojelavičiaus g., tai nemanau, kad kada nors atsiras poreikis jį statyti.
                                          Oi, mano klaida Linksmąją su Pergalės Gal kada ir atsirastų, jei pagaliau pramonė persikels kur jai ir dera būti nuo senovės - į N. Vilnią

                                          Comment

                                          Working...
                                          X