Sendien kaune uzmatyta ~21.30 jonavos gatve link varniu tylto tempemas technines pagalbos soleris troleibusas marsruto numeris 1 registracijos 021 ar 024
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ot naujienaParašė BizZ'as Rodyti pranešimąSendien kaune uzmatyta ~21.30 jonavos gatve link varniu tylto tempemas technines pagalbos soleris troleibusas marsruto numeris 1 registracijos 021 ar 024
Comment
-
Beraštis.Parašė BizZ'as Rodyti pranešimąSendien kaune uzmatyta ~21.30 jonavos gatve link varniu tylto tempemas technines pagalbos soleris troleibusas marsruto numeris 1 registracijos 021 ar 024
Ar man vieninteliam vakar ir šiandien nekokybiškai veikė dauguma švieslenčių? Stovėjau įvairiose stotelėse centro zonoje, ir beveik visos rodė pieno riebumą. Gal kas nors taip pat pastebėjot? O gal kažką testuoja?دائما الليتوانيه
Comment
-
tai gi tikrintojai atvaziavoParašė arsiakas Rodyti pranešimąBeraštis.
Ar man vieninteliam vakar ir šiandien nekokybiškai veikė dauguma švieslenčių? Stovėjau įvairiose stotelėse centro zonoje, ir beveik visos rodė pieno riebumą. Gal kas nors taip pat pastebėjot? O gal kažką testuoja?
))
Comment
-
Jelcz nėra priskirtas prie žemagrindžių.Parašė redlynx Rodyti pranešimąŠiandien centre atvažiavus geltonam Jelcz troleibusui, stotelėje esanti švieslentė kažkodėl nerodė, kad tai žemagrindis troleibusas. Ar čia kokia klaida, ar tas Jelcz nesiskaito žemagrindis? Beje ,kada bus nurašytas mėlynas Jelcz?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
praktiskai jis seniai nurasytas, teoriskai nezinau kada nurasysParašė redlynx Rodyti pranešimąŠiandien centre atvažiavus geltonam Jelcz troleibusui, stotelėje esanti švieslentė kažkodėl nerodė, kad tai žemagrindis troleibusas. Ar čia kokia klaida, ar tas Jelcz nesiskaito žemagrindis? Beje ,kada bus nurašytas mėlynas Jelcz?
Comment
-
Papuoliau į duobių aukų sarašą, teko kelias dienas naudotis VT. Susipažinau, visai nieko
. Nustebino štai kas. Aš, kaip "gatvinis" keleivis, ilipu į autobusą, duodu vairuotojui du litus, kad be grąžos ir VISALAIK sulaukiu klausimo: "AR UŽ DU LITUS?". Aš nepanašus nei į pensininką, nei į studentą, tuo labiau į moksleivį, kuriems priklauso nuolaidos. Negi dauguma vidutinio amžiaus VT keleivių- sausio 13 veteranai?
Comment
-
Toks klausimas - natūralus ir automatiškai kylantis veiksmas iš vairuotojo. Kadangi atspausdinus netinkamą bilietą, reikia jį grąžinti, tada rašyti pasiaiškinimą ir pan... Tai lengviau jau pasiklausti ir per daug nemąstyti kas ir kaip. Nuolaidas gali gauti labai daug įvairių grupių žmonių, vairuotojas nėra skeneris, todėl visada pasiteirauja, pasitikslina, kokio bilieto reikia. Nelabai supratau, tai tai - teigiamas ar neigiamas dalykas. Nes iš tiesų man, tai - tik teigiamas dalykasParašė 118 Rodyti pranešimąPapuoliau į duobių aukų sarašą, teko kelias dienas naudotis VT. Susipažinau, visai nieko
. Nustebino štai kas. Aš, kaip "gatvinis" keleivis, ilipu į autobusą, duodu vairuotojui du litus, kad be grąžos ir VISALAIK sulaukiu klausimo: "AR UŽ DU LITUS?". Aš nepanašus nei į pensininką, nei į studentą, tuo labiau į moksleivį, kuriems priklauso nuolaidos. Negi dauguma vidutinio amžiaus VT keleivių- sausio 13 veteranai?
Daugiau nei 10 proc. Nepamiršk, kad didelė dalis neįgaliojo pažymėjimus nusipirkę nelegaliai (tai kol kas dar įmanoma, nors jau stipriau kontroliuojama). O dar kiek sveikųjų, tik save neįgaliaisiais vaizduojančių...Parašė qwe Rodyti pranešimąDažniau pavažinėk pamatysi kiek "invalidų" iš stuomens ir iš liemens su pirktom grupėm važinėja, tada suprasi kodėl klausia kokį bilietėlį pirkt nori
gi ant Lietuvos 10% invalidų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tikrų neįgaliųjų suaugusiųjų yra tik 1%, o neįgalių vaikų yra 6% (informacija iš televizijos žinių bėgančios eilutės). Plius dabar iš Išorės nepasakysi, kad jis yra neįgalus.Parašė amiko Rodyti pranešimąToks klausimas - natūralus ir automatiškai kylantis veiksmas iš vairuotojo. Kadangi atspausdinus netinkamą bilietą, reikia jį grąžinti, tada rašyti pasiaiškinimą ir pan... Tai lengviau jau pasiklausti ir per daug nemąstyti kas ir kaip. Nuolaidas gali gauti labai daug įvairių grupių žmonių, vairuotojas nėra skeneris, todėl visada pasiteirauja, pasitikslina, kokio bilieto reikia. Nelabai supratau, tai tai - teigiamas ar neigiamas dalykas. Nes iš tiesų man, tai - tik teigiamas dalykas
Daugiau nei 10 proc. Nepamiršk, kad didelė dalis neįgaliojo pažymėjimus nusipirkę nelegaliai (tai kol kas dar įmanoma, nors jau stipriau kontroliuojama). O dar kiek sveikųjų, tik save neįgaliaisiais vaizduojančių...Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Deja, netikrųjų neįgaliųjų yra daugiau negu tikrųjų... Darau tokią prielaidą, nes lengvatininkų su neįgaliojo pažymėjimais - labai daug. Gaila, bet keleivių kontrolė iki šiol neturi galimybių, kad patikrintų, pažymėjimas tikras (įregistruotas į sąrašus) ar padirbtas.Parašė centras85 Rodyti pranešimąTikrų neįgaliųjų suaugusiųjų yra tik 1%, o neįgalių vaikų yra 6% (informacija iš televizijos žinių bėgančios eilutės). Plius dabar iš Išorės nepasakysi, kad jis yra neįgalus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai ir nustebino, kad normalus bilietas yra išimtis, o ne norma.Parašė amiko Rodyti pranešimąDeja, netikrųjų neįgaliųjų yra daugiau negu tikrųjų... Darau tokią prielaidą, nes lengvatininkų su neįgaliojo pažymėjimais - labai daug. Gaila, bet keleivių kontrolė iki šiol neturi galimybių, kad patikrintų, pažymėjimas tikras (įregistruotas į sąrašus) ar padirbtas.
Comment
-
Vargu ar išimtis. O paklausimas - nėra pagrindas manyti, kad bilietas be lengvatos yra išimtis. Realių skaičių nežinau. Bet iš tiesų, VT naudojasi labai daug lengvatininkų: pensininkai, studentai, moksleiviai sudaro didžiausią jų dalį. Tačiau suaugusieji, perkantys bilietą be lengvatinės nuolaidos - tikrai nėra išimtis.Parašė 118 Rodyti pranešimąTai ir nustebino, kad normalus bilietas yra išimtis, o ne norma.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDeja, netikrųjų neįgaliųjų yra daugiau negu tikrųjų... Darau tokią prielaidą, nes lengvatininkų su neįgaliojo pažymėjimais - labai daug. Gaila, bet keleivių kontrolė iki šiol neturi galimybių, kad patikrintų, pažymėjimas tikras (įregistruotas į sąrašus) ar padirbtas.
Todėl kad visų pirma neišspręstas naujo pavyzdžio pensininkų ir invalidų pažymėjimų išdavimo klausimas. Iki šiol galioja daugybės pavyzdžių pažymėjimai - nuo knygutės tipo iki laminuotų kortelių. Kodėl jau seniai sugebėta suvienodinti studentų pažymėjimus, o pensininkų ir invalidų nesugebama iki šiol - taip ir lieka klausimu.
Comment
-
Nuo 2010 m. kovo 18 d. keičiami Kauno miesto viešojo transporto eismo tvarkaraščiai, taip pat įvedamos naujovės
Nuo 2010 m. kovo 18 d. keičiamas Kauno miesto 48-ojo Kauno pilis - Raudondvaris autobusų maršruto eismo tvarkaraštis.
O nuo minėtos datos šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis 48-asis autobusų maršrutas nebevažiuos.
Darbo dienų eismo tvarkaraštyje koreguojamas išvykimo laikas 17 valandą. 18:34 val. pridedamas vienas papildomas reisas iš Raudondvario, kuris vykdomas sutrumpinta trasa iki stotelės „Žagarės g.".
Ankstyvi rytiniai ir vėlyvi vakariniai troleibusų maršrutų reisai, kuriais važiuoja iš/į troleibusų parką į pradinį (galinį) maršruto punktą, nuo šiol bus atvaizduojami ir eismo tvarkaraščiuose.
Detalią informaciją rasite šiame puslapyje >>>
Kaunastrans.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Per didelį balaganą padarė žemėlapiuose. Pritariu, kad reikia grafike rašyti vykimą į/iš garažo, bet maršruto schemoje galėjo to ir nevaizduoti.
Pavyzdys: 5 maršrutas "Petrašiūnai - Varnių g." Apie tai nenusimanančiam žmogui tikrai sunku susiorientuoti, kur tiksliai važiuoja šis maršrutas
دائما الليتوانيه
Comment
-
Gal jau sutvarkė, maršrutai iš garažo/į garažą yra su išskirtom atskirom trasom, ir į pagrindinę trasą jos neįtraukiamos. Tiesa, iš/į garažą važiuojantys autobusai labai nenoriai, o dažniausiai visiškai nestoja pakeliui pasitaikančiose stotelėse. Troleibusai stoja visada, kai tik yra žmonių.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąPer didelį balaganą padarė žemėlapiuose. Pritariu, kad reikia grafike rašyti vykimą į/iš garažo, bet maršruto schemoje galėjo to ir nevaizduoti.
Comment
Comment