Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto fotogalerija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitas aparatas atrodo, kad nuo pat Vilniaus troleibusų įkūrimo važinėja.Parašė anaiptol Rodyti pranešimą Nors realiai taip nėra, žinoma. Nors realiai taip nėra, žinoma.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O, dėkui labai!Parašė Karoleo Rodyti pranešimą"Kautros-Alytaus AP" Renault Saviem S45 Savanorių prospekte, tai ne Kautros-Alytaus AP autobusas, tai Busoto autobusas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šaunuoliai graikai, geras mašinas perka - MB O405N ir MB O530 Citaro G.Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kuo jie geri? Kėbulas, elektronika, lengva priežiūra?Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠaunuoliai graikai, geras mašinas perka - MB O405N ir MB O530 Citaro G.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Cia ir sakyti nieko nereikia. Uztenka zinoti, kad gaminami Vokietijoje. O kaip zinome, vokiski mechanizmai negali skustis kokybes stoka.Parašė amiko Rodyti pranešimąO kuo jie geri? Kėbulas, elektronika, lengva priežiūra?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šis mitas jau seniai išgaravęs. Ne visa vokiška technika yra kokybiška, vien pasakymas, kad "tai vokiška technika" nėra savaime suprantamas dalykas, jog tai yra kokybės ženklas. Man reikia argumentų.Parašė groundzer Rodyti pranešimąCia ir sakyti nieko nereikia. Uztenka zinoti, kad gaminami Vokietijoje. O kaip zinome, vokiski mechanizmai negali skustis kokybes stoka. www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikejo pasakyti kad NAUJA technika yra kokybiska!Parašė amiko Rodyti pranešimąŠis mitas jau seniai išgaravęs. Ne visa vokiška technika yra kokybiška, vien pasakymas, kad "tai vokiška technika" nėra savaime suprantamas dalykas, jog tai yra kokybės ženklas. Man reikia argumentų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visgi iki galo neaišku, nes tiek groundzer, tiek mettal sako, jog vokiška technika, o konkrečiai, tai šie du MB modeliai yra kokybiški. Jie nauji, bet lygiai tokie pat kokybiški gali būti ir bet kokie kiti modeliai ar gamintojo autobusai. Taigi kol kas niekas neįrodė, kuo šie du modeliai kokybiški (tokį tvirtinimą pradėjo Mettal, todėl iš jo ir laukiu argumentų, žinoma įdomi ir kitų nuomonė)Parašė Tigras Rodyti pranešimąReikejo pasakyti kad NAUJA technika yra kokybiska! www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Juos nesunku aptarnauti, retai genda (mūsų sąlygomis), vairuotojai patenkinti jų valdymu ir dinamika (geras greitis, "traukimas" į kalną, manevringumas, patogus vairuotojo vietos išplanavimas), asmeniškai man, geras salono išplanavimas ir patogios sėdynės. Vilniaus MB Citaro yra išimtis, kas liečia salono planavimą - šoninės sėdynes (veidu į duris) gale nėra pats geriausias variantas. Taip pat mūsų sąlygoms juose nepritaikyta kabina, nes jos ten ir nėra . Volvo atėjo su nedidelėm, bet kabinom, o Citaro ir Cito, kaip ir dujiniai - praktiškai be jokio atitvaro. Kabinos reikalingos ir dėl saugumo ir vairuotojo patogumui (nuo triukšmo, kvapų (ne visada padeda) ir agresyvių keleivių). Pavyzdžiui Minske, visi autobusai ir troleibusai turi vairuotojo kabinas. . Volvo atėjo su nedidelėm, bet kabinom, o Citaro ir Cito, kaip ir dujiniai - praktiškai be jokio atitvaro. Kabinos reikalingos ir dėl saugumo ir vairuotojo patogumui (nuo triukšmo, kvapų (ne visada padeda) ir agresyvių keleivių). Pavyzdžiui Minske, visi autobusai ir troleibusai turi vairuotojo kabinas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visas viešasis ir krovininis transportas turi vairuotojų kabinas - be jų nebūtų kur vairuotojui sėdėtParašė Mettal Rodyti pranešimąJuos nesunku aptarnauti, retai genda (mūsų sąlygomis), vairuotojai patenkinti jų valdymu ir dinamika (geras greitis, "traukimas" į kalną, manevringumas, patogus vairuotojo vietos išplanavimas), asmeniškai man, geras salono išplanavimas ir patogios sėdynės. Vilniaus MB Citaro yra išimtis, kas liečia salono planavimą - šoninės sėdynes (veidu į duris) gale nėra pats geriausias variantas. Taip pat mūsų sąlygoms juose nepritaikyta kabina, nes jos ten ir nėra . Volvo atėjo su nedidelėm, bet kabinom, o Citaro ir Cito, kaip ir dujiniai - praktiškai be jokio atitvaro. Kabinos reikalingos ir dėl saugumo ir vairuotojo patogumui (nuo triukšmo, kvapų (ne visada padeda) ir agresyvių keleivių). Pavyzdžiui Minske, visi autobusai ir troleibusai turi vairuotojo kabinas. . Volvo atėjo su nedidelėm, bet kabinom, o Citaro ir Cito, kaip ir dujiniai - praktiškai be jokio atitvaro. Kabinos reikalingos ir dėl saugumo ir vairuotojo patogumui (nuo triukšmo, kvapų (ne visada padeda) ir agresyvių keleivių). Pavyzdžiui Minske, visi autobusai ir troleibusai turi vairuotojo kabinas. Vairuotojų kabina yra vairuotojo darbo erdvė prie vairo. O atitvaras - jau kas kita.
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! Vairuotojų kabina yra vairuotojo darbo erdvė prie vairo. O atitvaras - jau kas kita.
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na aš tą atitvarą ir turėjau omenyjeParašė amiko Rodyti pranešimąVisas viešasis ir krovininis transportas turi vairuotojų kabinas - be jų nebūtų kur vairuotojui sėdėt Vairuotojų kabina yra vairuotojo darbo erdvė prie vairo. O atitvaras - jau kas kita. Vairuotojų kabina yra vairuotojo darbo erdvė prie vairo. O atitvaras - jau kas kita.  
 Comment












 
							
						

 
							
						















 
							
						
Comment