Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Pradžioje įkeliu keletą nuotraukų, kurios nesiprašė mažinamos:

    Vengrų Ikarus 620 - dyzeliai. Kaune jie važinėjo nuo 60-jų pradžios iki 70-jų pabaigos. Gana simpatiško snukelio. Spalvų gama - mėlyni, žydri, žali, raudoni ir pilki.



    LAZ 965 (Ukraina), Kaune pasirodė apie 1960. Variklis benzininis. Pirmieji modeliai daug stilingesni nei tie, kuriuos gamino 80-jų pabaigoje.




    O čia vieni populiariausių visoje sovietijoje stalininiai-postalininiai ZIS 155. Beje, patys rusai neslepia, jog dizainą "ėmė" iš amerikiečių. Kaune pasirodė 50-jų pradžioje ir nunyko 60-jų viduryje. Originalo spalva - raudona, bet buvo žydrų ir žalių (turbūt po daugkartinių remontų).
    Paskutinis taisė Eimantas; 2010.01.23, 13:43.

    Comment


      #42
      Parašė slasher Rodyti pranešimą
      Na ka ka bet nesu girdejas kad Svedai dovanotu autobusus. Visi perkami.
      Jei jau perka, tai gal bent užrašus autobusų viduje išverstų?

      Comment


        #43
        Parašė jRamke
        Per didelės. Ypač pirma ir trečia.
        Naudojat 1280x1024 rezoliuciją - pats tas . Dėkui už nuotraukas
        Žiūriu "Busturas" apsirūpinęs įspūdinga technika . Ypač senieji Volvo patiko. Tas su priekaba labiausiai, tikras monstras

        Comment


          #44
          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

          Žiūriu "Busturas" apsirūpinęs įspūdinga technika . Ypač senieji Volvo patiko. Tas su priekaba labiausiai, tikras monstras
          Teko "malonumas" su vienu iš jų pasivėžinti. Sustirau. Negi nesugeba apsišildyti? Garas iš burnos kaip rūkant ėjo

          Comment


            #45
            ojojoi. Atsimenu kai reikėdavo žiemą ikarusu važiuot . . .
            Yours sincerely,
            Vaida.

            Comment


              #46
              Panevėžio gatvėse – „nauji” autobusai
              Inga Kontrimavičiūtė, "Sekundė"
              2007 sausio mėn. 23 d.


              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11895854

              Comment


                #47
                Natrinkinejau, kas buvo, kas nebuvo. Is parodos Maskvoje:

















































                gera gyventi gerai

                Comment


                  #48
                  Man tas orandzinis trulikas patiko

                  Comment


                    #49
                    Parašė ether Rodyti pranešimą
                    Siaip cia yra DAB 15-1200C
                    Danijoje gamintas,Silkeborgo mieste,varikliai buvo naudojami arba "Leyland",arba "Bristol"

                    Comment


                      #50
                      Įdedu Ikarus-60 nuotraukų (iš estų tinklapio):





                      Žiūrėkit, kokio dizaino posūkių, stop‘ų ir k.t. žibintai (!)


                      Interjeras malonus akiai:


                      Čia – remonto dirbtuvės (iš kairės į dešinę LAZ-965, Ikarus-60, ZIS-155 kraštelis)

                      Comment


                        #51
                        Parašė Denis_Simonov
                        Cia is 9tr paeme lempos
                        O kam to reikėjo ?
                        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                        Comment


                          #52
                          Himleris:Cia todel kad galima buvo pasiimti is nurasytos Skodos 9Tr,ir todel kad kitu nebuvo
                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                          Comment


                            #53
                            Parašė Al1
                            O kuriame Vilniaus troleibuse jus matete uzvirintus duru langus?
                            Cia nuotrauka, itariu, is Armenijos - Jerevano.
                            Matosi kitas troleibusas, kurio priekinis stiklas nuo kokio nors autobuso.
                            Dar jie megsta virurines duris isimti ir langa istatyti...
                            Tai aš ir nesakiau kad mačiau kuriam nors užvirintus langus.Tik pastebėjimą pateikiau apie tas apvalainas lempas Vilniaus troleibusuose.

                            P.S. spėju tas pavaizduotas fotkėje irgi iš Vilniaus perpirktas.
                            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                            Comment


                              #54
                              Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                              Tai aš ir nesakiau kad mačiau kuriam nors užvirintus langus.Tik pastebėjimą pateikiau apie tas apvalainas lempas Vilniaus troleibusuose.

                              P.S. spėju tas pavaizduotas fotkėje irgi iš Vilniaus perpirktas.
                              Apvalias lempas 14 Tr deda daug kur. Nebutinai nuo 9tr. Apvalios lempos ir autobusuose naudojamos, gali buti autobusines, ar net sunkvezimio lempos idetos.

                              Bet priekiniai posukiai originalus. Tokie buvo pirmuju Skodu 14tr.
                              Dabar Vilniuje tokiu nebeliko. Jie pakeisti kitokios konstrukcijos puskukio zibintu. Arba sumontuoti velesniu laidu pusukiai: salia priekiniu lempu ir troleibuso sone virs priekinio rato.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Al1
                                Matyt svedukai irgi vagia dyzeli

                                O kodel ziema turetu buti problemu? Dujos neuzsala, ne taip, kaip dyzelis.

                                Klausimas. Ar tai gamykliniai dujiniai autobusai?
                                Juk galima ir i padevetus sumontuoti duju iranga.
                                Esminis skirtumas - gamykliniai dujiniai autobusai gali naudoti tik dujasm, o perdaryti is dyzeliniu - abi kuro rusis. Del gamykliniu dujiniu autobusu perdarymo i dyzelinius neteko girdeti...
                                Na i pirma tavo samoji atsakysiu taip, jiems nera ko vogti, nes jie uzdirba pakankamai. Ir kuo toliau, tuo visus autobusus pritaiko etanoliui. Taigi greitu metu nebeliks dyzeliniu autobusu, bent jau mieste. Turiu omenyje Stokholme. Pats lankiausi viename autobusu parke ir klausiau vairuotoju apie kuro nusisvinima, tai jie tokios minties net neturi.

                                O kokios priezastys del tu dujiniu autobusu, kad jiems nepatinka tai taip ir neissiaiskinu, bet pasistengsiu. Bet kiek suprantu, tai jiems matomai truksta pakankamai geros irangos, kad viskas veiktu kaip reiketu. Siaip lankantis Busmarket'e stovejo bent keturi dujiniai autobusai, kurie buvo parduodami, tai techninis stovis nebuvo labai jau saunus, per stoga vanduo bega, o variklio skyrius taip pat nera puikus.

                                O del autobusu, tai manau gamyklinis variantas ir perdaryt kazka nelabai apsimoka. Nors ko nezinau tai tikrai nezinau. Vieni kalba, jog tai misrus, kiti kad vien dujos. Nezinau
                                www.autobusas.4l.lt +
                                www.facebook.com/Autobusas4l

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                  Na i pirma tavo samoji atsakysiu taip, jiems nera ko vogti, nes jie uzdirba pakankamai. Ir kuo toliau, tuo visus autobusus pritaiko etanoliui. Taigi greitu metu nebeliks dyzeliniu autobusu, bent jau mieste. Turiu omenyje Stokholme. Pats lankiausi viename autobusu parke ir klausiau vairuotoju apie kuro nusisvinima, tai jie tokios minties net neturi.

                                  O kokios priezastys del tu dujiniu autobusu, kad jiems nepatinka tai taip ir neissiaiskinu, bet pasistengsiu. Bet kiek suprantu, tai jiems matomai truksta pakankamai geros irangos, kad viskas veiktu kaip reiketu. Siaip lankantis Busmarket'e stovejo bent keturi dujiniai autobusai, kurie buvo parduodami, tai techninis stovis nebuvo labai jau saunus, per stoga vanduo bega, o variklio skyrius taip pat nera puikus.

                                  O del autobusu, tai manau gamyklinis variantas ir perdaryt kazka nelabai apsimoka. Nors ko nezinau tai tikrai nezinau. Vieni kalba, jog tai misrus, kiti kad vien dujos. Nezinau

                                  Del vagysciu - pajuokavau.
                                  Bet ne etanoli jie planuoja naudoti. Dyzeliniams varikliams tinka biodyzelinas. Etanolis tik i benzina pilamas. Ir is viso - grynu biokuru niekas nevazineja. Tik maiso su naftos produktais.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Del vagysciu - pajuokavau.
                                    Bet ne etanoli jie planuoja naudoti. Dyzeliniams varikliams tinka biodyzelinas. Etanolis tik i benzina pilamas. Ir is viso - grynu biokuru niekas nevazineja. Tik maiso su naftos produktais.
                                    Velniai zino ka jie galvoja naudoti. Bet ciut ne ant kiekvieno autobuso Stokholme prie kuro baku dangteliu prierasai - " ETANOLBUSS". Tai ziurint i tai kas parasyta, galima daryti isvadas, jog naudoja etanoli. O kaip ir ka skiedzia, tai tikrai ne mano nosiai.
                                    www.autobusas.4l.lt +
                                    www.facebook.com/Autobusas4l

                                    Comment


                                      #58
                                      Vis delto bando ir etanoli su dyzeliu maisyti.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Vis delto bando ir etanoli su dyzeliu maisyti.
                                        O gal ten benzininiai varikliai?
                                        www.autobusas.4l.lt +
                                        www.facebook.com/Autobusas4l

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                          O gal ten benzininiai varikliai?
                                          Per daug nesidomejau. Google ivedus zodzius ethanol ir diesel randa daug puslapiu. Scania i etanolio ir dyzelio misiniu "kurenamu" varikliu gamyba isitraukusi. Tai tik nuotrupos. Daugiau pasidomesiu veliau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X