Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ikarus 190


    ©www.ikarusbus.cz

    Comment


      šiandien apie pusę trijų Pamėnkalnio gatvėje:

      Comment


        Parašė anaiptol Rodyti pranešimą
        šiandien apie pusę trijų Pamėnkalnio gatvėje:

        Atvaizdas
        Šitas aparatas atrodo, kad nuo pat Vilniaus troleibusų įkūrimo važinėja. Nors realiai taip nėra, žinoma.

        Comment


          Taigi, po ilgokos pertraukos, dedu savo foto.
          Teko pabuvoti Svedijoje, tai pirmoji dalis is sios nuostabios salies:
          Norrkoping













          Siame mieste, gyventoju skaiciumi panasiu kaip Panevezys yra ir tramvajus. Foto kt. karta.
          www.autobusas.4l.lt +
          www.facebook.com/Autobusas4l

          Comment


            Comment






              Comment


                Dar viena nuotrauku dalis. Dabar is Uppsala:



                Miesto autobusu didziaja dali sudaro Man ir Neoplan autobusai:








                Na ir mano megstamiausi, Volvo su priekabomis autobusai. Jie vazineja priemiescio marsrutais:












                Daugiau nuotrauku galite rasti zemiau nurodytu adresu.
                www.autobusas.4l.lt +
                www.facebook.com/Autobusas4l

                Comment


                  "Kautros-Alytaus AP" Renault Saviem S45 Savanorių prospekte, tai ne Kautros-Alytaus AP autobusas, tai Busoto autobusas

                  Comment


                    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                    "Kautros-Alytaus AP" Renault Saviem S45 Savanorių prospekte, tai ne Kautros-Alytaus AP autobusas, tai Busoto autobusas
                    O, dėkui labai!
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Visai atsitiktinai tarp savo nuotrauku radau kelias, kur uzfiksuotas viesasis transportas.

                      Graikija, Kreta, Rethymnas



                      Comment


                        Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                        Visai atsitiktinai tarp savo nuotrauku radau kelias, kur uzfiksuotas viesasis transportas.

                        Graikija, Kreta, Rethymnas

                        Atvaizdas


                        Atvaizdas
                        Šaunuoliai graikai, geras mašinas perka - MB O405N ir MB O530 Citaro G.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Šaunuoliai graikai, geras mašinas perka - MB O405N ir MB O530 Citaro G.
                          O kuo jie geri? Kėbulas, elektronika, lengva priežiūra?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            O kuo jie geri? Kėbulas, elektronika, lengva priežiūra?
                            Cia ir sakyti nieko nereikia. Uztenka zinoti, kad gaminami Vokietijoje. O kaip zinome, vokiski mechanizmai negali skustis kokybes stoka.

                            Comment


                              Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                              Cia ir sakyti nieko nereikia. Uztenka zinoti, kad gaminami Vokietijoje. O kaip zinome, vokiski mechanizmai negali skustis kokybes stoka.
                              Šis mitas jau seniai išgaravęs. Ne visa vokiška technika yra kokybiška, vien pasakymas, kad "tai vokiška technika" nėra savaime suprantamas dalykas, jog tai yra kokybės ženklas. Man reikia argumentų.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Šis mitas jau seniai išgaravęs. Ne visa vokiška technika yra kokybiška, vien pasakymas, kad "tai vokiška technika" nėra savaime suprantamas dalykas, jog tai yra kokybės ženklas. Man reikia argumentų.
                                Reikejo pasakyti kad NAUJA technika yra kokybiska!

                                Comment


                                  Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                                  Reikejo pasakyti kad NAUJA technika yra kokybiska!
                                  Visgi iki galo neaišku, nes tiek groundzer, tiek mettal sako, jog vokiška technika, o konkrečiai, tai šie du MB modeliai yra kokybiški. Jie nauji, bet lygiai tokie pat kokybiški gali būti ir bet kokie kiti modeliai ar gamintojo autobusai. Taigi kol kas niekas neįrodė, kuo šie du modeliai kokybiški (tokį tvirtinimą pradėjo Mettal, todėl iš jo ir laukiu argumentų, žinoma įdomi ir kitų nuomonė)
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Juos nesunku aptarnauti, retai genda (mūsų sąlygomis), vairuotojai patenkinti jų valdymu ir dinamika (geras greitis, "traukimas" į kalną, manevringumas, patogus vairuotojo vietos išplanavimas), asmeniškai man, geras salono išplanavimas ir patogios sėdynės. Vilniaus MB Citaro yra išimtis, kas liečia salono planavimą - šoninės sėdynes (veidu į duris) gale nėra pats geriausias variantas. Taip pat mūsų sąlygoms juose nepritaikyta kabina, nes jos ten ir nėra . Volvo atėjo su nedidelėm, bet kabinom, o Citaro ir Cito, kaip ir dujiniai - praktiškai be jokio atitvaro. Kabinos reikalingos ir dėl saugumo ir vairuotojo patogumui (nuo triukšmo, kvapų (ne visada padeda) ir agresyvių keleivių). Pavyzdžiui Minske, visi autobusai ir troleibusai turi vairuotojo kabinas.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Juos nesunku aptarnauti, retai genda (mūsų sąlygomis), vairuotojai patenkinti jų valdymu ir dinamika (geras greitis, "traukimas" į kalną, manevringumas, patogus vairuotojo vietos išplanavimas), asmeniškai man, geras salono išplanavimas ir patogios sėdynės. Vilniaus MB Citaro yra išimtis, kas liečia salono planavimą - šoninės sėdynes (veidu į duris) gale nėra pats geriausias variantas. Taip pat mūsų sąlygoms juose nepritaikyta kabina, nes jos ten ir nėra . Volvo atėjo su nedidelėm, bet kabinom, o Citaro ir Cito, kaip ir dujiniai - praktiškai be jokio atitvaro. Kabinos reikalingos ir dėl saugumo ir vairuotojo patogumui (nuo triukšmo, kvapų (ne visada padeda) ir agresyvių keleivių). Pavyzdžiui Minske, visi autobusai ir troleibusai turi vairuotojo kabinas.
                                      Visas viešasis ir krovininis transportas turi vairuotojų kabinas - be jų nebūtų kur vairuotojui sėdėt Vairuotojų kabina yra vairuotojo darbo erdvė prie vairo. O atitvaras - jau kas kita.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Visas viešasis ir krovininis transportas turi vairuotojų kabinas - be jų nebūtų kur vairuotojui sėdėt Vairuotojų kabina yra vairuotojo darbo erdvė prie vairo. O atitvaras - jau kas kita.
                                        Na aš tą atitvarą ir turėjau omenyje
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Comment

                                          Working...
                                          X