Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė anaiptol Rodyti pranešimąNors realiai taip nėra, žinoma.
Comment
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimą"Kautros-Alytaus AP" Renault Saviem S45 Savanorių prospekte, tai ne Kautros-Alytaus AP autobusas, tai Busoto autobusas
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠaunuoliai graikai, geras mašinas perka - MB O405N ir MB O530 Citaro G.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kuo jie geri? Kėbulas, elektronika, lengva priežiūra?
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąCia ir sakyti nieko nereikia. Uztenka zinoti, kad gaminami Vokietijoje. O kaip zinome, vokiski mechanizmai negali skustis kokybes stoka.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠis mitas jau seniai išgaravęs. Ne visa vokiška technika yra kokybiška, vien pasakymas, kad "tai vokiška technika" nėra savaime suprantamas dalykas, jog tai yra kokybės ženklas. Man reikia argumentų.
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąReikejo pasakyti kad NAUJA technika yra kokybiska!www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Juos nesunku aptarnauti, retai genda (mūsų sąlygomis), vairuotojai patenkinti jų valdymu ir dinamika (geras greitis, "traukimas" į kalną, manevringumas, patogus vairuotojo vietos išplanavimas), asmeniškai man, geras salono išplanavimas ir patogios sėdynės. Vilniaus MB Citaro yra išimtis, kas liečia salono planavimą - šoninės sėdynes (veidu į duris) gale nėra pats geriausias variantas. Taip pat mūsų sąlygoms juose nepritaikyta kabina, nes jos ten ir nėra. Volvo atėjo su nedidelėm, bet kabinom, o Citaro ir Cito, kaip ir dujiniai - praktiškai be jokio atitvaro. Kabinos reikalingos ir dėl saugumo ir vairuotojo patogumui (nuo triukšmo, kvapų (ne visada padeda) ir agresyvių keleivių). Pavyzdžiui Minske, visi autobusai ir troleibusai turi vairuotojo kabinas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJuos nesunku aptarnauti, retai genda (mūsų sąlygomis), vairuotojai patenkinti jų valdymu ir dinamika (geras greitis, "traukimas" į kalną, manevringumas, patogus vairuotojo vietos išplanavimas), asmeniškai man, geras salono išplanavimas ir patogios sėdynės. Vilniaus MB Citaro yra išimtis, kas liečia salono planavimą - šoninės sėdynes (veidu į duris) gale nėra pats geriausias variantas. Taip pat mūsų sąlygoms juose nepritaikyta kabina, nes jos ten ir nėra. Volvo atėjo su nedidelėm, bet kabinom, o Citaro ir Cito, kaip ir dujiniai - praktiškai be jokio atitvaro. Kabinos reikalingos ir dėl saugumo ir vairuotojo patogumui (nuo triukšmo, kvapų (ne visada padeda) ir agresyvių keleivių). Pavyzdžiui Minske, visi autobusai ir troleibusai turi vairuotojo kabinas.
Vairuotojų kabina yra vairuotojo darbo erdvė prie vairo. O atitvaras - jau kas kita.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVisas viešasis ir krovininis transportas turi vairuotojų kabinas - be jų nebūtų kur vairuotojui sėdėtVairuotojų kabina yra vairuotojo darbo erdvė prie vairo. O atitvaras - jau kas kita.
Comment
Comment