Nidoje iki pliazo
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto fotogalerija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiemą šis maršrutas uždaromas, o vasarą žmonių būna gerokai daugiau, kad tilptų į vieną tokį autobusą. Pirkti kelis tokius neapsimokėtų, nes vien sezoniniais maršrutais jie nelabai atsipirktųParašė Al1 Rodyti pranešimąNidoje iki pliazo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nidoje yra sezono metu du miesto maršrutai jie vadinasi mazasis ir didysis ratas ir vaziuoja kas pusvalandi ,o Druskininkuose tiktu labai ir piko metu nes jame vietos gal ir daugiau kaip sprinteryje,sėdimų vietų mazoka ,bet stoveti gan padoriai yra vietos na ir visai neblogai būtu ,kad italai pagamintu šiaurinius variantus
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naujoje versijoje yra dešimt sėdimų vietų, o iš viso autobusiukas gali vežti 31 keleivį (tikriausiai pusė iš jų stovi ant vienos kojos). Apie Druskininkuose važinėjančius Sprinterius gal geriau žino Eris, bet tarpmiestiniuose jų Sprinteriuose yra 19 sėdimų vietų, plius mieste važinėjantys gali imti stovinčius keleivius.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąNidoje yra sezono metu du miesto maršrutai jie vadinasi mazasis ir didysis ratas ir vaziuoja kas pusvalandi ,o Druskininkuose tiktu labai ir piko metu nes jame vietos gal ir daugiau kaip sprinteryje,sėdimų vietų mazoka ,bet stoveti gan padoriai yra vietos na ir visai neblogai būtu ,kad italai pagamintu šiaurinius variantus
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užsivedęs nuo Kautros autobusų pasikapsčiau internete, taigi seniau nuomai siūlyti autobusai:
 
 http://web.archive.org/web/200102050...iti/nuoma.html
 http://web.archive.org/web/200402090...ra.lt/lt/main/
 
 Kokybė nėra geriausia, bet manau bus įdomu pažvelgti į netolimos praeities Kautros autobusus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mettal, tie kiti 4 Volvo dujinukai irgi dirba maršrutuose. Dažniausiai 11, 12 ir 18 maršrutais.Parašė Mettal Rodyti pranešimąIš tikrųjų, tai čia tie patys laužai, su kuriais KLAPas turi daugiau bėdų, nei pas mus. Šitas, atrodo, vienintelis važiuojantis iš 5 turimų (4 kažkur paslėpti). Dar ten stovi 8 (turėtų 10) tokie ir 3 geltoni dujiniai Saffle 2000/Volvo B10M-65 CNG.
 O šiaip, pagal tai, ką šiandien mačiau, galiu spręsti, kad arba VA pritrūko dažų, arba važiuojančių autobusų:
 Atvaizdas
 
 Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Susiję pranešimai nukopijuoti ir perkelti į naujas temas:
 Vilniaus troleibusų fotogalerija
 
 Kauno troleibusų fotogalerija
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ojėi kas ten per "Volvo F408" toks... Niekada nesu matęs nieko panašaus ir tuo labiau girdėjęs apie tokią važiuoklę F408. Regitra tą mašiną vadina pagal važiuoklės pavadinimą, nors išties tikrasis pavadinimas yra autobuso kėbulo pavadinimas. Taigi čia tikrai Delta, tik koks kėbulo modelis - neaišku, nes kol kas tik pas mus yra bent 5-6 tokie analogiški agregatai.Parašė adju Rodyti pranešimąNe į Druskininkų autobusų temą, bet kol nepaseno, tai įkeliu kelias šiandienines nuotraukas iš Šilalės autobusų stoties.
 
 Autobusų spiečius. Iš kairės į dešinę:
 Šilalėje išsimiegojęs ir besiruošiantis grįžti į Kauną Kautros Neoplan Transliner N 316; Šilalės AP Setra S 215 UL; Volvo F408 ir pasislėpęs Mercedes Benz 1013.
 Atvaizdas
 
 
 Tie patys iš arčiau:
 Atvaizdas
 
 
 Neaišku iš kur grįžtantis Deltaplan (regitra sako, kad Volvo B6 )
 Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Išties labai retas ir įdomus egzempliorius. Bet man kyla įtarimas, kad dešinioji kėbulo pusė (prie vairuotojo vietos) yra paimta iš Ikarus autobuso.Parašė Mettal Rodyti pranešimąOjėi kas ten per "Volvo F408" toks... Niekada nesu matęs nieko panašaus ir tuo labiau girdėjęs apie tokią važiuoklę F408. Regitra tą mašiną vadina pagal važiuoklės pavadinimą, nors išties tikrasis pavadinimas yra autobuso kėbulo pavadinimas. Taigi čia tikrai Delta, tik koks kėbulo modelis - neaišku, nes kol kas tik pas mus yra bent 5-6 tokie analogiški agregatai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 dėl "Kautros" bei "Kauno autobusų" bendradarbiavimo šiek tiek plačiau paskaitykite čia:
 http://kaunas.lt/index.php?2909106123
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 CFC 686 garažinis nr 160.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąGal galėtum parašyti to Neoplano garažinius arba valstybinius numerius? Dėkui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei neklystu, tai čia Regitra parodė tik važiuoklės modelį. O kėbulo modeli išsiaiškinti ne taip lengva.Parašė Karoleo Rodyti pranešimąpagal regitrą Valstybinis numeris: DFE727 yra SCANIA K113.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Spėju koks VESTParašė groundzer Rodyti pranešimąJei neklystu, tai čia Regitra parodė tik važiuoklės modelį. O kėbulo modeli išsiaiškinti ne taip lengva.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė HSV Rodyti pranešimąir "tarptautinis" MAZas
 Atvaizdas
 
 Normalus gamintojai daro ,kad bamperiai butu daug maz vienodame aukstyje kaip ir lengvuju masinu. Aisku baltarusams tai negalioja:-))) Ju konstruktoriai bamperi galejo pakelti dar auksciau,neaisku kokia jo paskirtis: dekoratyvine ar tam,kad nepakisti po savim lengvosios masinos. Net sunkvezimiu puspriekabiu gamintojai ir tie gale priekabos montuoja atramini vamzdi lengvosios bamperio aukstyje. Na bet baltarusai tai kaip visuomet kaip iskrite is menulio:-))
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuo bamperis nuleistas žemiau, tuo mažesnis oro srautas patenka po autobusu, kas suteikia daugiau stabilumo. Aišku, galbūt apie tai būtų galima kalbėti važinėjant Vokietijoje, bet tarptautiniame maršrute ir dar tokiose šalyse, kaip tos tarp kurių kursuoja iš autobusas, apie aerodinamiką ir aptakumą neverta šnekėt....Parašė praeivis Rodyti pranešimąNormalus gamintojai daro ,kad bamperiai butu daug maz vienodame aukstyje kaip ir lengvuju masinu. Aisku baltarusams tai negalioja:-))) Ju konstruktoriai bamperi galejo pakelti dar auksciau,neaisku kokia jo paskirtis: dekoratyvine ar tam,kad nepakisti po savim lengvosios masinos. Net sunkvezimiu puspriekabiu gamintojai ir tie gale priekabos montuoja atramini vamzdi lengvosios bamperio aukstyje. Na bet baltarusai tai kaip visuomet kaip iskrite is menulio:-))
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKuo bamperis nuleistas žemiau, tuo mažesnis oro srautas patenka po autobusu, kas suteikia daugiau stabilumo. Aišku, galbūt apie tai būtų galima kalbėti važinėjant Vokietijoje, bet tarptautiniame maršrute ir dar tokiose šalyse, kaip tos tarp kurių kursuoja iš autobusas, apie aerodinamiką ir aptakumą neverta šnekėt....
 Aptakumas aisku irgi svarbu,bet dabartiniais laikais yra priimti tokie standartai,kad sunkiasvore masina negaletu po savim 'paspausti' lengvojo automobilio avarijos atveju. Todel ir daromi zemi bamperiai ,kad sutaptu daug maz viename lygyje. Baltarusai ji padare aukstai. Jei ivyktu avarija ,lengvasis automobilis ,ypac zemesnis,tiesiog palistu po autobusu. O tai irodo autobusa kurusiu inzinieriu neismanyma.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ikrausiu dar pora grozybiu is Retro Jurmala
 
  
 
 nuostabusis 66
 
  
 
  
 
  
 
  
 
 kam idomu cia daugiau is renginio
 
 http://s131.photobucket.com/albums/p...urmala%202008/
 Comment









Comment