Kitas PAZ'as su Alytaus apskrities numerių serija ZA?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto fotogalerija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi, pradėsiu nuo tubūt visiems atsibodusių Kautros autobusų nuotraukų, o čia yra šiokių tokių pasikeitimų.
 
 Neoplan N316Ü Transliner
 
 
 
 
 Kautros filialui Alytuje atiduotas Neoplan N316SHD Transliner.
 
 
 Senukas Scania Ikarus E398
 
 
 Scania Ikarus EAG E99
 
 
 Naujus Crafterius gavo ne tik Druskininkai, visiškai kitokia dažymo sechema nudažytą tokį Crafterį aptikau Kaune. Mikroautobusas gavo vieno iš parduotų VW LT35 garažinį numerį. Kol kas neaišku kiek naujų Crafterių yra Kaune.
 
 
 Vizualiai nujausis ir senas Crafteris, išskyrus duris, niekuo nesiskiria.
 
 
 Dar vienas autobusas iš partijos pirktos Druskininkams. Opalinas be jokių emblemų.
 
 
 Kol kas tiek, netrukus įdėsiu nuotraukas iš TOKS parko Vilniuje  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  Aš irgi šiandien mačiau tą 73 Crafterį. Ne tik durimis, bet ir "juostele" ant kaktos skiriasi. Tas daiktas matyt švieslentė, bet atrodo bjauriai ir neaišku kam reikalinga, jei vistiek kartoninė lentelė už lango užkišta. Beja, Vilkaviškio AP įsigijimo proga, straipsniuose perskaičiau, kad "Kautra" šiemet įsigijo 20 naujų ir 4 ketverių metų senumo autobusus. Skaičiuojant 4 MAN (Druskininkai) + 5 Temsa (4 Druskininkai + 1 Kaunas?) + 3 Prestij (Vilkaviškis) + VW Crafter (6 Druskininkai +1 Kaunas) dar trūksta 5 autobusų. Gal Prienams ir Alytui kažkas nukrito? Reikėtų pastebėti, kad paskutinius 2 metus Kautra įsigyja (neskaitant Druskininkų MAN'ų) tik mažus ir vidutinius autobusus. Paskutinis didelis Neoplanas Nr.185 buvo įsigytas prieš du metus.
							
						Paskutinis taisė Vakaris; 2010.05.12, 21:25. Aš irgi šiandien mačiau tą 73 Crafterį. Ne tik durimis, bet ir "juostele" ant kaktos skiriasi. Tas daiktas matyt švieslentė, bet atrodo bjauriai ir neaišku kam reikalinga, jei vistiek kartoninė lentelė už lango užkišta. Beja, Vilkaviškio AP įsigijimo proga, straipsniuose perskaičiau, kad "Kautra" šiemet įsigijo 20 naujų ir 4 ketverių metų senumo autobusus. Skaičiuojant 4 MAN (Druskininkai) + 5 Temsa (4 Druskininkai + 1 Kaunas?) + 3 Prestij (Vilkaviškis) + VW Crafter (6 Druskininkai +1 Kaunas) dar trūksta 5 autobusų. Gal Prienams ir Alytui kažkas nukrito? Reikėtų pastebėti, kad paskutinius 2 metus Kautra įsigyja (neskaitant Druskininkų MAN'ų) tik mažus ir vidutinius autobusus. Paskutinis didelis Neoplanas Nr.185 buvo įsigytas prieš du metus.
							
						Paskutinis taisė Vakaris; 2010.05.12, 21:25.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar porcija įvairaus laikotarpio įdomesnių nuotraukų iš Vilniaus:
 A. Goštauto g., Kautros Setra Setra S431DT nr.135
 
 
 Panerių g. (prie Vilniaus AS), TOKSo Setra S215HDH nr.143
 
 
 Vilniaus AS, Busturo Lahti (?) nr.2114
 
 
 Panerių g. (prie Vilniaus AS), Rokiškio AP antikvariatas Jonckheere Bermuda nr.392
 
 
 Dar vienas Rokiškio raritetas - Van Hool Alizee, kol kas nesiaiškinau konkretaus modelio.
 
 
 KLAPo Neoplan N316SHD Euroliner nr.157 prie Vilniaus AS
 
 
 Iki šiol dar nesu matęs Scania CN113CLL MaxCi Lietuvoje savo akimis (Geležinio Vilko g.)
 
 
 Įdomus Arna Concorde kėbulo variantas prie p/c "Ozas"
 
 
 Nežinojau, kad Svirka turi ir naujesnės technikos, o ne vien tik švedišką ir austrišką (valst. nr. DHO***)
 
 
 Ozo gatvė, Vilniaus autobusų MAN NG313 CNG nr.882
 
 
 Kaip suprantu, iš nurašytos Karosa B832 nr.310 išimta švieslentė ir įdėta į 516. Taigi turime pirmąjį MB O405GN su veikiančia švieslente. Manau, perspektyva aiški - visos B832 bus nurašytos, o jų švieslentės atsiras kituose autobusuose. Atsiprašau už kokybę - fotografuota paskubomis, prieš saulę.
  
 
 Lizdeikos gatvė, Vilniaus autobusų MB O405N2 nr.504 ir Vilniaus megėjų išgerti draugijos objektas nr.∞
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na beabejo visai užmiršau tą švieslentę, galbūt vėliau ji bus įjungta. Kalbant apie naujus pirkinius tai prie tų dvidešimt turbūt reikia priskirti du Prestij autobusai Prienuose, nors jie buvo pirkti 2009 metų pabaigoje. Dar vienas Opalinas buvo numiprktas šiemet, tačiau dažytas geltonai, dėl kitų nežinau, bet gali būti, jog Kaune arba kituose Kautros parkuose yra ne vienas toks Crafteris.Parašė Vakaris Rodyti pranešimą Aš irgi šiandien mačiau tą 73 Crafterį. Ne tik durimis, bet ir "juostele" ant kaktos skiriasi. Tas daiktas matyt švieslentė, bet atrodo bjauriai ir neaišku kam reikalinga, jei vistiek kartoninė lentelė už lango užkišta. Beja, Vilkaviškio AP įsigijimo proga, straipsniuose perskaičiau, kad "Kautra" šiemet įsigijo 20 naujų ir 4 ketverių metų senumo autobusus. Skaičiuojant 4 MAN (Druskininkai) + 5 Temsa (4 Druskininkai + 1 Kaunas?) + 3 Prestij (Vilkaviškis) + VW Crafter (6 Druskininkai +1 Kaunas) dar trūksta 5 autobusų. Gal Prienams ir Alytui kažkas nukrito? Reikėtų pastebėti, kad paskutinius 2 metus Kautra įsigyja (neskaitant Druskininkų MAN'ų) tik mažus ir vidutinius autobusus. Paskutinis didelis Neoplanas Nr.185 buvo įsigytas prieš du metus. Aš irgi šiandien mačiau tą 73 Crafterį. Ne tik durimis, bet ir "juostele" ant kaktos skiriasi. Tas daiktas matyt švieslentė, bet atrodo bjauriai ir neaišku kam reikalinga, jei vistiek kartoninė lentelė už lango užkišta. Beja, Vilkaviškio AP įsigijimo proga, straipsniuose perskaičiau, kad "Kautra" šiemet įsigijo 20 naujų ir 4 ketverių metų senumo autobusus. Skaičiuojant 4 MAN (Druskininkai) + 5 Temsa (4 Druskininkai + 1 Kaunas?) + 3 Prestij (Vilkaviškis) + VW Crafter (6 Druskininkai +1 Kaunas) dar trūksta 5 autobusų. Gal Prienams ir Alytui kažkas nukrito? Reikėtų pastebėti, kad paskutinius 2 metus Kautra įsigyja (neskaitant Druskininkų MAN'ų) tik mažus ir vidutinius autobusus. Paskutinis didelis Neoplanas Nr.185 buvo įsigytas prieš du metus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Svirka" turi dar ir PAZ-3205. Kiek - nežinau. Bet vieną mačiau aną savaitę Pabradėje.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNežinojau, kad Svirka turi ir naujesnės technikos, o ne vien tik švedišką ir austrišką (valst. nr. DHO***)
 [URL=http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=299&pictureid=7068]Atvaizdas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, ar dar "gyvas" Švenčionių AP? Ar jau ten viską "Svirka" perėmė...Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Svirka" turi dar ir PAZ-3205. Kiek - nežinau. Bet vieną mačiau aną savaitę Pabradėje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 [
 Vilniaus AS, Busturo Lahti (?) nr.2114
 Atvaizdas
 
 Keista jog "Bus turas" nepagadinsiu sia masina pavadines griuvena,leidzia ja vis dar i Vilniu. Juk pagal registracija tai viena pirmuju "Bus turo" tarpmiestiniu masinu nepriklausomybes laikotarpiu..kiek ji jau i Vilniu reisu atvazinejo m ? Suprasciau kad dar leistu i koki Panevezi,na Kaune kazkada dar ja maciau,bet i Vilniu..juk Vilniun "Bus turas" leidzia naujausias Setras,kurios su ta "paslaptingaja" 0 kolona (be garziniu numeriu) ir skirtu nuomai.Tai juk tolimas marsrutas. ? Suprasciau kad dar leistu i koki Panevezi,na Kaune kazkada dar ja maciau,bet i Vilniu..juk Vilniun "Bus turas" leidzia naujausias Setras,kurios su ta "paslaptingaja" 0 kolona (be garziniu numeriu) ir skirtu nuomai.Tai juk tolimas marsrutas.
 
 Lizdeikos gatvė, Vilniaus autobusų MB O405N2 nr.504 ir Vilniaus megėjų išgerti draugijos objektas nr.∞
 Atvaizdas
 [/QUOTE]
 
  Mettal kodel neuzfiksavai ar neparasei sios situacijos atomazgos,butu idomu suzinoti kuo visa tai baigesi Mettal kodel neuzfiksavai ar neparasei sios situacijos atomazgos,butu idomu suzinoti kuo visa tai baigesi  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Karosa nevažinėja jau niekur, tiesa, variklį lygtais dar turi. Ant techninės pagalbos mašinos garažinio numerio nėra, manau jo išvis nėra, nes TOKSas turi tik vieną tech. mašiną, taip pat ji naudojama ne vien TOKSo autobusams tempti.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGal zinote ar "Toks'o" parke stovinti Karosa vis dar vaziuojanti (po parko teritorija) ar jau nebe?
 Koks "Toks'o" tech.pagalbos masinos garazinis numeris (juk turi tureti,nes visos masinos siame parke turi garazinius)?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o jei ir turi tai reiktu tuomet ieskoti "skyles" tarp garaziniu nr. 168-171,nes tuo metu pagal valstyb.nr.serija buvo registruojamos sios masinos BNX XXX.Taciau skyliu manau nera,gali buti nr. ir 2xx kaip priemiestiniu,o gali netgi buti ir 3xx. Taciau nr.isoreje tikrai nera,nebent jis gali figuruoti kaip formalumas dokumentuose ar keliones lapuoseParašė Raikkonen Rodyti pranešimąKarosa nevažinėja jau niekur, tiesa, variklį lygtais dar turi. Ant techninės pagalbos mašinos garažinio numerio nėra, manau jo išvis nėra, nes TOKSas turi tik vieną tech. mašiną, taip pat ji naudojama ne vien TOKSo autobusams tempti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ta Karosa ten jau senokai stovi, tik ją perstūmė į kitą vietą berods. Gaila, kad tavo vizito metu jau nebebuvo nei "Leilando" MAN SG240H, nei MAN SG242H . .
 
 Buss fanas, normalus ten autobusas tas 2114. Tu pažiūrėk ką siunčia Rokiškis ir Vilkaviškis.
 O ką ten fiksuoti ir rašyti? Aišku, kad nepartrenkė. Ėjo sau žmogelis per gatvę neleistinoje vietoje, pamatė autobusą - išsižergė, kai autobusas dar priartėjo pora metrų, jis pasitraukė ir nuėjo toliau. Autobusas važiavo lėtai, nes jo kelias šalutinis.
 
 Ir beje, kodėl taip manai, kad techninė pagalba turi turėti garažinį numerį? Kas čia per reikalavimas toks? Gal dar bandysi ieškoti numeracijos tarp Leilando, Kolegitos ir Centvalio autobusų? Pakanka vien tik registracijos numerių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ju nelieskime-tai privatus vezejai,ant kuriu masinu nei viename mieste nededami garaziniai nr. (ne tik Vilniuje). Kas liecia tech.pagalba,tai ji daugumoje su garaziniais nr. kai kuriuose LT miestuose,netgi "VAP'as" savo tech.pagalba numeruoja,anksciau taip pat ta dare budavo nr.60xx,o svarbiausia toks gigantas kaip "Kautra" ir tas savo tech.pagalba "apnumeraves"Parašė Mettal Rodyti pranešimąTa Karosa ten jau senokai stovi, tik ją perstūmė į kitą vietą berods. Gaila, kad tavo vizito metu jau nebebuvo nei "Leilando" MAN SG240H, nei MAN SG242H . .
 
 Buss fanas, normalus ten autobusas tas 2114. Tu pažiūrėk ką siunčia Rokiškis ir Vilkaviškis.
 O ką ten fiksuoti ir rašyti? Aišku, kad nepartrenkė. Ėjo sau žmogelis per gatvę neleistinoje vietoje, pamatė autobusą - išsižergė, kai autobusas dar priartėjo pora metrų, jis pasitraukė ir nuėjo toliau. Autobusas važiavo lėtai, nes jo kelias šalutinis.
 
 Ir beje, kodėl taip manai, kad techninė pagalba turi turėti garažinį numerį? Kas čia per reikalavimas toks? Gal dar bandysi ieškoti numeracijos tarp Leilando, Kolegitos ir Centvalio autobusų? Pakanka vien tik registracijos numerių.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar Karosos garažo numerio (o gal ir gamyklinės lentelės) neužfiksavote?Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPrisiminimus sukėlusi Karosa...
 Atvaizdas
  
 
 Mano supratimu, turėtų būti Ikarus 256.74 (pagal "Regitrą", gamybos metai 1990).Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąUAB Drauda Ikarusas. Kal kas žino tikslesnį modeli?
 Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2010m. kovo 1d. Kaune, ties Raudondvariu kaktomuša susidūrė Kautros Karosa B732 (nr.257) ir ši TOKSo Setra S215HDH, straipsnis iš 15min.lt arhyvo: Netoli Raudondvario – keleivinių autobusų kaktomuša.Parašė Prodigal StrangerPažįstamas autobusas. Dirbo maršrute Vilnius - Kaliningradas.
 O kas tai per avarija? Ir kada įvyko?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Fiksavau, tačiau kokybė labai prasta ir VIN, deja, neina įžiurėti...Parašė aRa Rodyti pranešimąAr Karosos garažo numerio (o gal ir gamyklinės lentelės) neužfiksavote? 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 [QUOTE=aRa;435186]Ar Karosos garažo numerio (o gal ir gamyklinės lentelės) neužfiksavote? 
 
 
 Sios Karosos garazinis nr. 10X. Sakau x todel jog nera paskutinio skaiciaus ir nezinau koks jis buvo (na nuo 1 iki9),beje ir pirmojo 1 nera. Kas keisciausia likes tik 0 matyt parko darbininkai juokaudami tik 0 ir paliko matyt parko darbininkai juokaudami tik 0 ir paliko  
 Comment





Comment