Nedidelis fotoreportažas iš Elektrėnų.
Vienintelis vežėjas priemiestiniais autobusais savivaldybėje yra UAB "Elektrėnų komunalinis ūkis".
Dalis autobusų maršrutų prasideda ir baigiasi Vievyje.
Elektrėnuose autobusų stoties nėra ir niekada nebuvo. Tarpmiestiniai autobusai dabar sustoja ties išvažiavimu (įvažiavimu) į Elektrėnus nuo A1 magistralės. Tai paprastos stotelės Vilniaus ir Kauno kryptims su pavilijonais. Priemiestiniai autobusai maršrutus pradeda ir baigia stotelėse netoli savivaldybės administracinio pastato, Elektros gatvėje. Yra dvi stotelės abejose gatvės pusėse. Iš priešingoje nei Savivaldybė gatvės pusėje esančios stotelės autobusai išvyksta Vilniaus, Vievio ir dar keliomis kryptimis. Iš stotelės toje gatvės pusėje, kurioje yra savivaldybės pastatas - visomis likusiomis.
Taip pat į Elektrėnus (ir į Lietuvos elektrinę) atvažiuoja keli Kaišiadorių priemiestiniai autobusai.

Su transporto priemonių paskirstymu po maršrutus Elektrėnuose yra problemų - į maršrutus, kuriais važiuoja daug (per 20) keleivių leidžiami 15 vietų mikroautobusai (jų nefotografavau, bet visi seni MB Sprinter), o maršrutais, kurie veža kelis žmones, važiuoja didesni autobusai...
Taip ir šis MB T2 po pietų važiavo į Vilnių, nors šiame reise net ir į didesnį midibusą prisikemša daug moksleivių, kad vos telpa. Kaip jie sutilpo į šį MB T2, nežinau???
Ką darys su keliais dujiniais autobusais, neįsivaizduoju. Na nėra tokio poreikio, nėra tiek keleivių. Į Vilnių keleiviams žymiai didesnis komfortas važiuoti minkštais autobusais, o ne miesto dujiniu...



Elektrinės darbuotojai vežiojami specialiaisiais "Elektrėnų komunalinio ūkio" autobusų reisais.


Vienintelis vežėjas priemiestiniais autobusais savivaldybėje yra UAB "Elektrėnų komunalinis ūkis".
Dalis autobusų maršrutų prasideda ir baigiasi Vievyje.
Elektrėnuose autobusų stoties nėra ir niekada nebuvo. Tarpmiestiniai autobusai dabar sustoja ties išvažiavimu (įvažiavimu) į Elektrėnus nuo A1 magistralės. Tai paprastos stotelės Vilniaus ir Kauno kryptims su pavilijonais. Priemiestiniai autobusai maršrutus pradeda ir baigia stotelėse netoli savivaldybės administracinio pastato, Elektros gatvėje. Yra dvi stotelės abejose gatvės pusėse. Iš priešingoje nei Savivaldybė gatvės pusėje esančios stotelės autobusai išvyksta Vilniaus, Vievio ir dar keliomis kryptimis. Iš stotelės toje gatvės pusėje, kurioje yra savivaldybės pastatas - visomis likusiomis.
Taip pat į Elektrėnus (ir į Lietuvos elektrinę) atvažiuoja keli Kaišiadorių priemiestiniai autobusai.

Su transporto priemonių paskirstymu po maršrutus Elektrėnuose yra problemų - į maršrutus, kuriais važiuoja daug (per 20) keleivių leidžiami 15 vietų mikroautobusai (jų nefotografavau, bet visi seni MB Sprinter), o maršrutais, kurie veža kelis žmones, važiuoja didesni autobusai...
Taip ir šis MB T2 po pietų važiavo į Vilnių, nors šiame reise net ir į didesnį midibusą prisikemša daug moksleivių, kad vos telpa. Kaip jie sutilpo į šį MB T2, nežinau???
Ką darys su keliais dujiniais autobusais, neįsivaizduoju. Na nėra tokio poreikio, nėra tiek keleivių. Į Vilnių keleiviams žymiai didesnis komfortas važiuoti minkštais autobusais, o ne miesto dujiniu...



Elektrinės darbuotojai vežiojami specialiaisiais "Elektrėnų komunalinio ūkio" autobusų reisais.



Comment