Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keistas jausmas apima peržiūrėjus Al1 reportažą iš Plungės - miestas gan didelis (virš 20 tūkst. gyventojų), o autobusų parkas gan skurdus (per visus šaltinius suskaičiavau kelioliką "gyvų" autobusų). 2-3 kartus mažesni miestai (Skuodas, Molėtai, Zarasai ir kt. turi 2-3 kartus daugiau ir modernesnės technikos). Tokio dydžio miestui tikrai reikėtų turėti "savus" maršrutus į Vilnių (atrodo, veža Ollex), Kauną, Klaipėdą ir kitus didesnius miestus. Nejaugi nebūtų srauto?

    Comment


      Į Šiaulius, Klaipėdą penkis kartus per dieną važiuoja traukiniai, į Vilnių tris.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
        Keistas jausmas apima peržiūrėjus Al1 reportažą iš Plungės - miestas gan didelis (virš 20 tūkst. gyventojų), o autobusų parkas gan skurdus (per visus šaltinius suskaičiavau kelioliką "gyvų" autobusų). 2-3 kartus mažesni miestai (Skuodas, Molėtai, Zarasai ir kt. turi 2-3 kartus daugiau ir modernesnės technikos). Tokio dydžio miestui tikrai reikėtų turėti "savus" maršrutus į Vilnių (atrodo, veža Ollex), Kauną, Klaipėdą ir kitus didesnius miestus. Nejaugi nebūtų srauto?
        Ollex jau keli metai kaip nebeveža. Daugiau nei pusę priemiestinių maršrutų aptarnauja privatininkai, o tuose rajonuose, kur vienintelis vežėjas autobusų parkas, tai, aišku, parkai yra didesni ir daugiau maršrutų aptarnauja. Be to rajonas rajonui nelygu. Lietuvos pakraštyje esantys rajonai tiesiog privalo turėti savų parkų tarpmiestinius maršrutus į Vilnių, Kauną, Klaipėdą. O tie rajonai, kurie nėra pakraštyje, dažniausiai gali išsiversti (nes keleivių ir taip mažai, visi ratuoti) iš viso be savų tarpmiestinių maršrutų - visus keleivius veža pro šalį važiuojantys "Kautros", TOKS'o, Busturo, Panevėžio AP ar KLAP'o autobusai. O Plungės atveju į Klaipėdą ir Šiaulius 5 kartus per dieną važiuoja traukiniai. Iš kai kurių kitų rajonų centrų net ir tiek autobusų maršrutų į artimiausius didmiesčius nėra, jau nekalbant apie traukinius.
        Taip, VT Lietuvoje apgailėtinos būklės, todėl tai ir lemia didžiausią automobilizaciją Europoje. Ir persodinti tuos, kurie turi automobilius į VT net ir iš esmės pagerinus VT įmanoma tik brutaliomis (nes 10-20 centų išaugusi kuro kaina neįtakoja daugiau naudotis VT, nors kai kuriomis kryptimis yra dar palyginti nebloga alternatyva automobiliui) ekonominėmis ir administracinėmis priemonėmis. VT pertvarkai ir plėtrai, atnaujinimui reikia milijardinių investicijų, o lėšų tam nėra ir nebus.
        Paskutinis taisė Al1; 2012.03.27, 13:10.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ollex jau keli metai kaip nebeveža. Daugiau nei pusę priemiestinių maršrutų aptarnauja privatininkai, o tuose rajonuose, kur vienintelis vežėjas autobusų parkas, tai, aišku, parkai yra didesni ir daugiau maršrutų aptarnauja. Be to rajonas rajonui nelygu. Lietuvos pakraštyje esantys rajonai tiesiog privalo turėti savų parkų tarpmiestinius maršrutus į Vilnių, Kauną, Klaipėdą. O tie rajonai, kurie nėra pakraštyje, dažniausiai gali išsiversti (nes keleivių ir taip mažai, visi ratuoti) iš viso be savų tarpmiestinių maršrutų - visus keleivius veža pro šalį važiuojantys "Kautros", TOKS'o, Busturo, Panevėžio AP ar KLAP'o autobusai. O Plungės atveju į Klaipėdą ir Šiaulius 5 kartus per dieną važiuoja traukiniai. Iš kai kurių kitų rajonų centrų net ir tiek autobusų maršrutų į artimiausius didmiesčius nėra, jau nekalbant apie traukinius.
          Taip, VT Lietuvoje apgailėtinos būklės, todėl tai ir lemia didžiausią automobilizaciją Europoje. Ir persodinti tuos, kurie turi automobilius į VT net ir iš esmės pagerinus VT įmanoma tik brutaliomis (nes 10-20 centų išaugusi kuro kaina neįtakoja daugiau naudotis VT, nors kai kuriomis kryptimis yra dar palyginti nebloga alternatyva automobiliui) ekonominėmis ir administracinėmis priemonėmis. VT pertvarkai ir plėtrai, atnaujinimui reikia milijardinių investicijų, o lėšų tam nėra ir nebus.
          Skuodas nors ir yra visai pakrastyje,taciau reisu i Vilniu ir Kauna neturi visai. Todel "Toks'o" ir "Kautros" masinos yra priverstos nakvoti Skuode. O to neturetu buti. N.Akmene i Vilniu reiso taip pat neturi.

          Comment


            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
            Skuodas nors ir yra visai pakrastyje,taciau reisu i Vilniu ir Kauna neturi visai. Todel "Toks'o" ir "Kautros" masinos yra priverstos nakvoti Skuode. O to neturetu buti. N.Akmene i Vilniu reiso taip pat neturi.
            Dabartinė situacija yra tokia, kad daugelis mažųjų miestų autobusų parkų nepajėgūs suteikti kokybiškos keleivių vežimo paslaugos tolimojo susisiekimo maršrutais, todėl gal ir gerai, kad ten važinėja kiti. N. Akmenei parkui važiuoti į Vilnių ir nereikia, nes ryte yra reisas iki Šiaulių, nuo kur į Vilnių pilna transporto, o po pietų važiuoja TOKS.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Net ir tarybiniais laikais į tokį Skuodą iš Vilniaus gal kokie du autobusai per dieną važiuodavo. Ir tai nebuvo Skuodo AP autobusai. N. Akmenės situacija irgi buvo analogiška. Tokių rajonų ATĮ netgi neturėdavo minkštųjų autobusų, arba vieną kitą, kurį naudodavo užsakomiesiems reisams.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Na su autobusų paskirstymu "Kautroje" Kaune tikrai ne kas. Bendrovė, turinti didžiausią ne miesto autobusų parką iš tiesų galėtų racionaliau ir funkcianaliau skirstyti autobusus. Pvyzdžiui, Birštono maršrutą aptarnauja vien tik Crafteriai, bet keleiviai piko valandomis važiuoja net stovėdami. Tuo tarou didžiuliai tarpmiestiniai autobusai važiuoja į priemiestį su 5 keleiviais... Na, gerai, tegul gal kas įlips pakeliui. Bet į Birštoną jau iš stoties stovintys, o dar įlipa ir Europos pr., Garliavoje...
                Birštono maršrutą aptarnauja ir Opalinai... Beje, kurie reisai labiausiai apkrauti į/iš Birštono, gal žinai?
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Nežinau. Reikėtų detalesnių tyrimų.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Net ir tarybiniais laikais į tokį Skuodą iš Vilniaus gal kokie du autobusai per dieną važiuodavo. Ir tai nebuvo Skuodo AP autobusai. N. Akmenės situacija irgi buvo analogiška. Tokių rajonų ATĮ netgi neturėdavo minkštųjų autobusų, arba vieną kitą, kurį naudodavo užsakomiesiems reisams.
                    Na taip. Tarybiniais laikais autobusai buvo skirstomi i kietuosius ir minkstuosius. O minkstieji tai jau cia budavo kaip ir auksciausio lygio masinos

                    Comment


                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                      Dabartinė situacija yra tokia, kad daugelis mažųjų miestų autobusų parkų nepajėgūs suteikti kokybiškos keleivių vežimo paslaugos tolimojo susisiekimo maršrutais, todėl gal ir gerai, kad ten važinėja kiti. N. Akmenei parkui važiuoti į Vilnių ir nereikia, nes ryte yra reisas iki Šiaulių, nuo kur į Vilnių pilna transporto, o po pietų važiuoja TOKS.
                      Bet realiai "Toks'as" rytiniais reisais is Skuodo, Joniskio, Plunges atlieka siu miestu AP darba.

                      Comment


                        Iš Plungės greičiau galima nuvažiuoti su traukiniu. Iš Skuodo greičiau galima nuvažiuoti su persėdimu Kretingoje į traukinį. Autobusas važiuoja apie 7 val., o ryte su persėdimu išeina apie 6 val. Joniškio AP susidurtų su didele problema, jei siųstų savo autobusą į Vilnių - iš Šiaulių ryte ir taip daug autobusų į Vilnių. Ir dar traukinys. Nėra tiek keleivių ir niekada nebuvo, kad reikėtų teisioginių autobusų. Tiesa, anksčiau iš Joniškio važiuodavo traukinys.

                        Comment


                          Eilinis fotoreportažas iš Rokiškio.

                          Rokiškio AP - vienas iš nedaugelio rajono centrų autobusų parkų, turintis pakankamai nemažą tarpmeistinių autobusų maršrutų skaičių. Daugiausia autobusų važiuoja į Vilnių - net septyni kasdien, aštuntasis (pirmasis ryte) važiuoja kasdien, išskyrus sekmadienį. Į Kauną Rokiškio AP autobusai važiuoja tris kartus kasdien. Į Panevėžį - tris kartus, du iš jų darbo d. ir šeštadienį, o vienas - kasdien. Yra vienas kasdieninis maršrutas į Šiaulius, taip pat vienas maršrutas į Šiaulius per Biržus penktadienį - pirmadienį.

                          Tarpmiestinių Rokiškio AP maršrutų autobusai.













                          Comment


                            Tiesa, į artimesnį tarpmiestį (Panevėžį, kartais Kauną, bet paskutiniu metu retai) važiuoja kai kurie iš priemiestyje dirbančių autobusų, ypač žalieji MB O303-11ÜHE su minkštomis sėdynėmis. Šio modelio MB autobusų partija yra didžiausia vieno modelio autobusų grupė parke - 11 vnt. Tiesa, jie skiriasi - vienų priekinės durys automatinės, kitų atidaromos rankomis, keli yra su minkštomis sėdynėmis, kai likusios daugumos jos yra kietos.













                            Comment










                              Vienas iš dviejų turimų PAZ 672M. Bet antrasis tikriausiai yra tik donoras šiam. Galinės durys, beje, iš to kito PAZ'o.







                              Comment


                                Be autobusų parko dar yra privatūs mikroautobusai į:



                                Taip pat į Juodupę, nors jokio grafiko nėra. Tądien važinėjo geltonas (nuotraukoje) ir pilkas MB Sprinter.
                                Mikroautobusai stotimi nesinaudoja, veža iš taksi aikštelės prie stoties.
                                Jiems leidžiama parazituoti, nes kai kurie reisai yra beveik tuo pat metu kaip ir autobusų.



                                Autobusų parke. Ikarus 260 stovėjo parke, o 256 nebuvo.









                                Matosi autobusų parko KAVZ 3270.

                                Paskutinis taisė Al1; 2012.03.29, 19:07.

                                Comment


                                  Mieste 1 maršrute dažnai dirba šis Van Hool. Tądien 2 maršrute dirbo vienas iš žaliųjų MB autobusų, o parko teritorijoje stovėjo žemagrindis midibusas.





                                  Keli autobusai tuo metu buvo išvykę į tarpmiestinius maršrutus, tokie kaip
                                  Indcar Mago 2 http://fotobus.msk.ru/vehicle/154778/#n164644
                                  ar VehiXel Trouillet http://fotobus.msk.ru/vehicle/353120/#n388815

                                  Autobusų stotis apleista, su fanera ir metalo lakštais užlopytais langais, įdubusiomis grindimis, purvinais suolais. Nors yra veikianti kasa. Dvokiantis per atstumą tualetas. Kitoje pastato pusėje veikia alaus baras pusbomžiams.





                                  Paskutinis taisė Al1; 2012.03.29, 19:18.

                                  Comment


                                    būklė tragiška.

                                    Comment


                                      Vel gi didelis aciu A1 uz fotoreportaza ir didele pagarba jam ! Esi pats tikriausias VT entuziastas koks tik gali buti!
                                      p.s. "Toks'o" masina nr.121 nuolatinis svecias Rokiskyje,nes nuolat aptarnauja marsruta Vilnius-Joniskis. Nakvoja Joniskyje.

                                      Comment


                                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                        Vel gi didelis aciu A1 uz fotoreportaza ir didele pagarba jam ! Esi pats tikriausias VT entuziastas koks tik gali buti!
                                        p.s. "Toks'o" masina nr.121 nuolatinis svecias Rokiskyje,nes nuolat aptarnauja marsruta Vilnius-Joniskis. Nakvoja Joniskyje.
                                        Buss fanui - šiaip jau Rokiškis visiškai nepakeliui maršrute į Joniškį iš Vilniaus , o prieš A1 eilinį kartą "nukeliu kepurę" - eilinis supperinis reportažas . Paskutinį kartą Rokiškyje teko būti berods prieš 3 metus. Deja, tik kelias valandas. Daugiausia ką teko matyti tada - tai priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutais zujančius žaliuosius MB O303. Spalva kaip suprantu - "komufliažinė". 397-asis tada irgi aptarnavo miestą (tiesą sakant, niekada jo ir nemačiau tarpmiestiniame maršrute). Tąkart didžiausi trofėjai buvo dar gyvi PAZ'ai 359, 363, 370, 376, dyzelinis Laz'as 384 ir neabejotinai senelis Ikarus'as 57 ZUH 651 (1980m. gimimo). Visi trofėjai "ilsėjosi" AP patvoriuose.

                                        Comment


                                          Labai šaunu, kad Rokiškio AP sugebėjo išlaikyti tiek tarpmiestinių maršrutų, tačiau tai ir nemaža našta parkui. Vien jiems reikia kasdien vienuolikos autobusų (neskaitant į Panevėžį, ten manau ir priemiestinis transportas gali važinėti).

                                          PS. Komufliažininė Mercedes'ų spalva bene dėl to, jog buvo pirkti iš Vokietijos kariuomenės.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X