Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Arba 3 metus metro atiduos visą biudžetą (2018 m. asignavimam skirta 830 mln. Eur).
Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.19, 10:49.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTurint galvoje stambių projektų vykdymo tempus ir sklandumą, tai metro statybos garantuotų Vilniaus centro pavertimą statybviete kokiems 50 metų . Juk būna, kad dėl ginčų su rangovais arba lėšų trūkumo staiga išaugus sąmatai darbai visiškai sustoja. Reikėtų nusileisti ant žemės ir tobulinti tai, kas yra. Lėtus ir senus troleibusus pakeisti tramvajais bent jau kai kuriuose maršrutuose turbūt realesnis variantas. Nutiesus metro dauguma paliks automobilius savo kiemuose ir naudosis viešuoju transportu? Dar neįrodyta. Per dešimtmetį kitą gali daug kas pasikeisti. Žiūrint į tendencijas, miestuose ko gero daugės individualaus elektrinio transporto. Žr. kiek išaugo el. paspirtukų naudojimas per trumpą laiką.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tada ne tik Vilniaus, bet ir visos Lietuvos infrastruktūra nebus tvarkoma n metų, kol bus grąžinti pinigai. Bet to nebus, nes metro reikalingas tik Vilniui, tai teks tik vilniečiams 170 metų pakentėti su duobėtom gatvėm ir atsilupusiais šaligatviais.
Komentuoti:
-
Turint galvoje stambių projektų vykdymo tempus ir sklandumą, tai metro statybos garantuotų Vilniaus centro pavertimą statybviete kokiems 50 metų . Juk būna, kad dėl ginčų su rangovais arba lėšų trūkumo staiga išaugus sąmatai darbai visiškai sustoja. Reikėtų nusileisti ant žemės ir tobulinti tai, kas yra. Lėtus ir senus troleibusus pakeisti tramvajais bent jau kai kuriuose maršrutuose turbūt realesnis variantas. Nutiesus metro dauguma paliks automobilius savo kiemuose ir naudosis viešuoju transportu? Dar neįrodyta. Per dešimtmetį kitą gali daug kas pasikeisti. Žiūrint į tendencijas, miestuose ko gero daugės individualaus elektrinio transporto. Žr. kiek išaugo el. paspirtukų naudojimas per trumpą laiką.Paskutinis taisė senasnamas; 2018.06.19, 10:41.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Kodėl tik Vilniaus savivaldybė? Galėtų visa Lietuva susimest.
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Kodėl tik savivaldybė? Galėtų visa Lietuva susimest.Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.19, 10:41.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Na taip, tai ir klausiu iš kur savivaldybė paims tuos 2,5 mlrd. Eur.? Grindai per metus duoda tik 15 mln. Eur, tai tada 170 metų galės būti netvarkoma visa miesto infrastruktūra, kol bus grąžinti investuotojui "padovanoti" pinigai.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad kažką priimti visų pirma reikia, kad būtų ką priimti, o norinčių duoti kaip matom nėra. (Investuotojas nėra davėjęs už dyką).
...Jis jau kurį laiką kalba apie tai, kad yra užsienio investuotojų, susidomėjusių metropoliteno statyba Vilniuje. R.Zykus teigia, kad šį pavasarį buvo susitikęs su Valstiečių ir žaliųjų frakcijos pirmininku Ramūnu Karbauskiu ir pateikė jam pasiūlymą dėl metropoliteno statybos.
„Tame pasiūlyme susirašė 110 visuomenės veikėjų, pusė iš jų – profesoriai, keli akademikai, keli politikai, tokie kaip Aleksandras Abišala ar Gediminas Vagnorius, buvę Seimo nariai, ir tada, kai mes nunešėme R.Karbauskiui, tai jis paklausė, iš kur bus pinigai. Tada aš sukviečiau tų investuotojų atstovus Lietuvoje ir surašėme protokolą, kad toks Honkonge veikiantis fondas ieško, kur investuoti 10 mlrd. eurų, lenkų – pusę milijardo“, – kalbėjo R.Zykus ir pridūrė, kad politinio sprendimo laukia viena prancūzų įmonė bei vokiečių „Siemens“...
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Padovanoti 2,5 mlrd. Eur skolos?
Komentuoti:
-
Pusę duos Europos Sąjungą, pusę pasiskolins už neigiamas palūkanas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kurgi ne, stovi prie savivaldybės durų verslininkai norintys padovanoti Vilniui 2,5 mlrd. Eur, bet Šimašius sako ne.
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Kad Šimašius priimtų 2,5 mlrd. Eur, reikia Metro įstatymo:
Vyriausybėje atgimsta metro įstatymo svarstymas
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kurgi ne, stovi prie savivaldybės durų verslininkai norintys padovanoti Vilniui 2,5 mlrd. Eur, bet Šimašius sako ne.
Įstatymas paskirstys funkcijas ir atsakomybes tarp valstybės, savivaldybės ir investuotojo. Savivaldybei pareiškus norą statyti metro, Vyriausybė privalės organizuoti tokio projekto įgyvendinimą, patikint projekto finansavimą, įgyvendinimą ir įrengtos metro sistemos eksploataciją verslo struktūrom pagal koncesijos sutartį. Jai pasibaigus, metro infrastruktūra būtų perduota valstybei.
Vyriausybėje atgimsta metro įstatymo svarstymas
Susisiekimo ministerija Vyriausybei iš esmės siūlo pritarti Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui, tačiau norima jį tikslinti.
Ministerija siūlo įstatyme aiškiai apibrėžti, kokia transporto rūšimi laikytinas metropoliteno transportas arba pakeisti Transporto veiklos pagrindų įstatymą, jame apibrėžiant bėginio transporto (metropoliteno) sąvoką.
Be to, anot ministerijos, kadangi Koncesijų įstatymas nenumato maksimalaus sutarties laikotarpio, iš Metro įstatymo siūloma išbraukti nuostatą, kad metro koncesijos sutartis gali būti sudaryta ne ilgiau kaip 25 metams...
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Tie 45 km metro būtų tiesiama laukais (kaip kad prie vakarinio aplinkkelio), mėlyna linija irgi vargu ar daug keleivių pritrauktų:
Optimaliausia būtų žalia linija nuo Stoties iki Ateities g. ir raudona su papildoma stolele prie Antakalnio klinikų bei linija saulėtekyje.
Taip iš 45 km liktų apie 23 km ir iš 5 mlrd būtų tik 2,5 mlrdPaskutinis taisė sankauskas; 2018.06.19, 10:24.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJei tuo troleibusu/traukiniu/tramvajum nuo dabartinės stoties iki NMC važiuosi tiek pat laiko kiek nuo stoties iki Kauno, tai NMC darbuotojai taip ir nepesikraustys gyvent į Kauną. Geriausias variantas būtų jei dabartinė stotis pavirstų "Prekių stotimi", kuriai nebeverta daryti šitas numatomas investicijas. Tuo tarpu nepraleisti vienintelės būsimos progos RBII projekto metu naująją liniją nuvesti tiesiai į NMC. Iš vakarų pusės į NMC galima rasti laisvų plotų. Bet kaip suprantu toks ""utopinis"" sprendimas turi būti priimtas jau dabar.
Ir tada tas planuojamas dabartines "stoties investicijas", ne barstyti po miestą (savivaldybės, ministerijos ar kas ten dar galvojama prie stoties), o nukreipti į tą patį NMC, kurio reikšmė tuomet dar labiau išaugtų.
Komentuoti:
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
Puse iš jų ir taip reikia renovuoti, tad nematau bėdos.
Komentuoti:
Komentuoti: