Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    622 mln. Eur, tai 4 metus tektų pabadauti.

    http://www.vilnius.lt/index.php?926720724
    2018 metų asignavimai pagal asignavimų valdytojus

    Click image for larger version  Name:	2018.png Views:	1 Size:	16,5 kB ID:	1649338
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.19, 10:52.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    622 mln. Eur, tai 4 metus tektų pabadauti.

    http://www.vilnius.lt/index.php?926720724
    Tai jei perki butą už 100.000€, o alga 20.000€ per metus, tai reiškia kad 5 metus turėsi nevalgyti?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Arba 3 metus metro atiduos visą biudžetą (2018 m. asignavimam skirta 830 mln. Eur).
    622 mln. Eur, tai 4 metus tektų pabadauti.

    Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.19, 10:49.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Turint galvoje stambių projektų vykdymo tempus ir sklandumą, tai metro statybos garantuotų Vilniaus centro pavertimą statybviete kokiems 50 metų . Juk būna, kad dėl ginčų su rangovais arba lėšų trūkumo staiga išaugus sąmatai darbai visiškai sustoja. Reikėtų nusileisti ant žemės ir tobulinti tai, kas yra. Lėtus ir senus troleibusus pakeisti tramvajais bent jau kai kuriuose maršrutuose turbūt realesnis variantas. Nutiesus metro dauguma paliks automobilius savo kiemuose ir naudosis viešuoju transportu? Dar neįrodyta. Per dešimtmetį kitą gali daug kas pasikeisti. Žiūrint į tendencijas, miestuose ko gero daugės individualaus elektrinio transporto. Žr. kiek išaugo el. paspirtukų naudojimas per trumpą laiką.
    O tiesiant tramvajų darbai negalėtų stot? Taip pat kodėl kaip alternatyva metro teikiamas tik tramvajus, o ne BRT su trigubom TP?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tada ne tik Vilniaus, bet ir visos Lietuvos infrastruktūra nebus tvarkoma n metų, kol bus grąžinti pinigai. Bet to nebus, nes metro reikalingas tik Vilniui, tai teks tik vilniečiams 170 metų pakentėti su duobėtom gatvėm ir atsilupusiais šaligatviais.
    Arba 3 metus metro atiduos visą biudžetą (2018 m. asignavimam skirta 830 mln. Eur).

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Turint galvoje stambių projektų vykdymo tempus ir sklandumą, tai metro statybos garantuotų Vilniaus centro pavertimą statybviete kokiems 50 metų . Juk būna, kad dėl ginčų su rangovais arba lėšų trūkumo staiga išaugus sąmatai darbai visiškai sustoja. Reikėtų nusileisti ant žemės ir tobulinti tai, kas yra. Lėtus ir senus troleibusus pakeisti tramvajais bent jau kai kuriuose maršrutuose turbūt realesnis variantas. Nutiesus metro dauguma paliks automobilius savo kiemuose ir naudosis viešuoju transportu? Dar neįrodyta. Per dešimtmetį kitą gali daug kas pasikeisti. Žiūrint į tendencijas, miestuose ko gero daugės individualaus elektrinio transporto. Žr. kiek išaugo el. paspirtukų naudojimas per trumpą laiką.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.06.19, 10:41.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Kodėl tik Vilniaus savivaldybė? Galėtų visa Lietuva susimest.
    Na, Vilniuje gyvena 25% Lietuvos gyventojų, tai Vyriausybė žinoma kad galėtų/privalėtų prisidėti. Mažų mažiausiai galėtų būti skolos laiduotojas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Kodėl tik savivaldybė? Galėtų visa Lietuva susimest.
    Tada ne tik Vilniaus, bet ir visos Lietuvos infrastruktūra nebus tvarkoma n metų, kol bus grąžinti pinigai. Bet to nebus, nes metro reikalingas tik Vilniui, tai teks tik vilniečiams 170 metų pakentėti su duobėtom gatvėm ir atsilupusiais šaligatviais. Apie 35 metų senumo supuvusius troleibusus net nekalbu, dar mūsų pronūkiai su jais važinės.
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.19, 10:41.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Na taip, tai ir klausiu iš kur savivaldybė paims tuos 2,5 mlrd. Eur.? Grindai per metus duoda tik 15 mln. Eur, tai tada 170 metų galės būti netvarkoma visa miesto infrastruktūra, kol bus grąžinti investuotojui "padovanoti" pinigai.
    Kodėl tik Vilniaus savivaldybė? Galėtų visa Lietuva susimest.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kad kažką priimti visų pirma reikia, kad būtų ką priimti, o norinčių duoti kaip matom nėra. (Investuotojas nėra davėjęs už dyką).
    Metro: mitologinė būtybė ar panacėja vilniečiams?

    ...Jis jau kurį laiką kalba apie tai, kad yra užsienio investuotojų, susidomėjusių metropoliteno statyba Vilniuje. R.Zykus teigia, kad šį pavasarį buvo susitikęs su Valstiečių ir žaliųjų frakcijos pirmininku Ramūnu Karbauskiu ir pateikė jam pasiūlymą dėl metropoliteno statybos.

    „Tame pasiūlyme susirašė 110 visuomenės veikėjų, pusė iš jų – profesoriai, keli akademikai, keli politikai, tokie kaip Aleksandras Abišala ar Gediminas Vagnorius, buvę Seimo nariai, ir tada, kai mes nunešėme R.Karbauskiui, tai jis paklausė, iš kur bus pinigai. Tada aš sukviečiau tų investuotojų atstovus Lietuvoje ir surašėme protokolą, kad toks Honkonge veikiantis fondas ieško, kur investuoti 10 mlrd. eurų, lenkų – pusę milijardo“, – kalbėjo R.Zykus ir pridūrė, kad politinio sprendimo laukia viena prancūzų įmonė bei vokiečių „Siemens“...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Padovanoti 2,5 mlrd. Eur skolos?
    Na taip, tai ir klausiu iš kur savivaldybė paims tuos 2,5 mlrd. Eur.? Grindai per metus duoda tik 15 mln. Eur, tai tada 170 metų galės būti netvarkoma visa miesto infrastruktūra, kol bus grąžinti investuotojui "padovanoti" pinigai.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Nu va sakiau neminet to žodžio

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Pusę duos Europos Sąjungą, pusę pasiskolins už neigiamas palūkanas

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kurgi ne, stovi prie savivaldybės durų verslininkai norintys padovanoti Vilniui 2,5 mlrd. Eur, bet Šimašius sako ne.
    Padovanoti 2,5 mlrd. Eur skolos?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Kad Šimašius priimtų 2,5 mlrd. Eur, reikia Metro įstatymo:



    Vyriausybėje atgimsta metro įstatymo svarstymas
    Kad kažką priimti visų pirma reikia, kad būtų ką priimti, o norinčių duoti kaip matom nėra. (Investuotojas nėra davėjęs už dyką).

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kurgi ne, stovi prie savivaldybės durų verslininkai norintys padovanoti Vilniui 2,5 mlrd. Eur, bet Šimašius sako ne.
    Kad Šimašius priimtų 2,5 mlrd. Eur, reikia Metro įstatymo:
    Įstatymas paskirstys funkcijas ir atsakomybes tarp valstybės, savivaldybės ir investuotojo. Savivaldybei pareiškus norą statyti metro, Vyriausybė privalės organizuoti tokio projekto įgyvendinimą, patikint projekto finansavimą, įgyvendinimą ir įrengtos metro sistemos eksploataciją verslo struktūrom pagal koncesijos sutartį. Jai pasibaigus, metro infrastruktūra būtų perduota valstybei.

    Vyriausybėje atgimsta metro įstatymo svarstymas
    Susisiekimo ministerija Vyriausybei iš esmės siūlo pritarti Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui, tačiau norima jį tikslinti.

    Ministerija siūlo įstatyme aiškiai apibrėžti, kokia transporto rūšimi laikytinas metropoliteno transportas arba pakeisti Transporto veiklos pagrindų įstatymą, jame apibrėžiant bėginio transporto (metropoliteno) sąvoką.

    Be to, anot ministerijos, kadangi Koncesijų įstatymas nenumato maksimalaus sutarties laikotarpio, iš Metro įstatymo siūloma išbraukti nuostatą, kad metro koncesijos sutartis gali būti sudaryta ne ilgiau kaip 25 metams...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Kurgi ne, stovi prie savivaldybės durų verslininkai norintys padovanoti Vilniui 2,5 mlrd. Eur, bet Šimašius sako ne.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Tie 45 km metro būtų tiesiama laukais (kaip kad prie vakarinio aplinkkelio), mėlyna linija irgi vargu ar daug keleivių pritrauktų:

    Optimaliausia būtų žalia linija nuo Stoties iki Ateities g. ir raudona su papildoma stolele prie Antakalnio klinikų bei linija saulėtekyje.

    Taip iš 45 km liktų apie 23 km ir iš 5 mlrd būtų tik 2,5 mlrd
    Nesu kompetentingas spręsti apie optimaliausius metro linijos maršrutus, Vilniuje gyvenau prieš 15 metų, ir vienintelis maršrutas buvo Saulėtekis - Katedra su antru troleibusu
    Paskutinis taisė sankauskas; 2018.06.19, 10:24.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Jei tuo troleibusu/traukiniu/tramvajum nuo dabartinės stoties iki NMC važiuosi tiek pat laiko kiek nuo stoties iki Kauno, tai NMC darbuotojai taip ir nepesikraustys gyvent į Kauną. Geriausias variantas būtų jei dabartinė stotis pavirstų "Prekių stotimi", kuriai nebeverta daryti šitas numatomas investicijas. Tuo tarpu nepraleisti vienintelės būsimos progos RBII projekto metu naująją liniją nuvesti tiesiai į NMC. Iš vakarų pusės į NMC galima rasti laisvų plotų. Bet kaip suprantu toks ""utopinis"" sprendimas turi būti priimtas jau dabar.

    Ir tada tas planuojamas dabartines "stoties investicijas", ne barstyti po miestą (savivaldybės, ministerijos ar kas ten dar galvojama prie stoties), o nukreipti į tą patį NMC, kurio reikšmė tuomet dar labiau išaugtų.
    Stotis NMC tikrai gera idėja, bet vien tunelis po Nerimi turbūt kainuotų pusę visos trasos kainos.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

    Puse iš jų ir taip reikia renovuoti, tad nematau bėdos.
    Tačiau ne su komunikacijų iškėlimu ir kitais pan. darbais. Taip pat nebūtų patogu keleiviams (juk Pylimo ir Algirdo gatves skiria nuokalnė).

    Komentuoti:

Working...
X