Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • R.D.
    replied
    Tramvajus... baikite, meras geriau praplės gatves automobiliams (ypač ten, kur potencialiai geriausios vietos tramvajui, pvz., Geležinio vilko), paverks apie įsisenėjusias problemas, bet realių veiksmų, kokius daro truputi labiau pažengę miestai, nedarys.
    Aš jau seniai palaidojau mintį, kad Vilnius gali būti patogus miestas su gana normaliai išvystytu VT (autobusai, troleibusai, tramvajai). Nekalbu apie metro, nes tai finansinė utopija.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
    Manau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMC
    Pradžiai užtektų troleibusų maršruto Stotis - NMC. Investicijos mažos, tačiau būtų patikrintas poreikis visokių tramvajų ir metro.

    Komentuoti:


  • Martin Van
    replied
    Manau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMC (kaip pvz Stotis - Švitrigailos g. - V.Kudirkos g. ir pėstute pasieki NMC)
    Paskutinis taisė Martin Van; 2018.06.19, 09:05.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Siūlau nesuplakti krūvon metro ir geležinkelių.
    O šiaip, jeigu Rail Baltica atšaka eitų per šiaurinę miesto dalį (kas mažai tikėtina), tuomet kažką galima būtų planuoti.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Va va jau matau prisišaukėt pradejo lyst i paviršių užkieteje antiutopistai antikosmodromščikai

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
    Aš nieko prieš, bet tai utopija. Kaip tu įsvaizduoji NMC stotį 2 minutes nuo tikrosios stoties? O ir kaina būtų astronominė. Traukinys-ne troleibusas, reiktų kokio kilometro lanksto po žeme kad nusuktų NMC link.
    Tramvajus gal.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė chepulis Rodyti pranešimą

    Tik po žeme, kad ne trukdytu. Ir vadinsis Metro. Puiki mintis.
    Gink dieve neminėk to žodžio daugiau

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
    Ne nu kur tau?! Miestui, teturinciam tik kokius 800000 , kur tai matyta, beginis transportas gi ne tik utopijų utopija ar kosmodromas, tai pirmiausia begėdiška mintis galinti sudarkyti visa harmonigą laisvalaikį turiningai praleidžiamą kamščio metu. Per didelė prabanga net pagalvot apie tai. Visiškai šventvagiška ir draustina vystyt tokias tematikas.

    Komentuoti:


  • chepulis
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC
    Tik po žeme, kad ne trukdytu. Ir vadinsis Metro. Puiki mintis.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

    <...> Is praktines puses, labai tiktu ministeriju miesteliui. Atvarai su traukiniu, autobusu ar net lektuvu ir esi vietoje, nereikia trenktis per puse miesto. Ir atvirksciai, ministeriju darbuotojams nereiktu masinos i trenktis i Kauna, Klaipeda, ar Druskininkus. Ta pacia diena gali suvazinet pirmyn-atgal be jokiu komandiruociu. Turetu sumazinti srautus per miesta, bei padidinti VT, gelezinkeliu apkrovima/rentabiluma.
    Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Šita tema ne šiaip sau buvo užrakinta, ir tokia ji ir turi likt.

    Komentuoti:


  • Arnas Gar
    replied
    Šita tema neturi buti Miesto viešasis transportas turi buti šita tema į Beginis transportas

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Arnas Gar Rodyti pranešimą
    Metro Vilniuje nekada nebus.
    Man atrodo tu rašyti "nekada" neišmoksi.

    Komentuoti:


  • Arnas Gar
    replied
    Metro Vilniuje nekada nebus.
    Paskutinis taisė Arnas Gar; 2018.04.22, 11:46.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kadangi tema "Metro Vilniuje" užrakinta, dedu čia:

    Po pusantrų metų valdžia grįžta prie metro Vilniuje idėjos

    Po beveik pusantrų metų valdžia grįžta prie metro įstatymo projekto.

    Susisiekimo ministerija Vyriausybei iš esmės siūlo pritarti Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui, tačiau norima jį tikslinti.

    Ministerija siūlo įstatyme aiškiai apibrėžti, kokia transporto rūšimi laikytinas metropoliteno transportas arba pakeisti Transporto veiklos pagrindų įstatymą, jame apibrėžiant bėginio transporto (metropoliteno) sąvoką.

    Be to, anot ministerijos, kadangi Koncesijų įstatymas nenumato maksimalaus sutarties laikotarpio, iš Metro įstatymo siūloma išbraukti nuostatą, kad metro koncesijos sutartis gali būti sudaryta ne ilgiau kaip 25 metams...

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Uptown Rodyti pranešimą
    Amen.
    Tuo viskas pasakyta.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Mano paskaičiavimais, jei Al1 dirbtų nemokamai metro mašinistu, tai "mėlyna" linija turėtų atsipirkt. Turbūt labiausiai užsikimšus gatvė Vilniuj.

    Einu galąst kastuvo ir kast tunelių.

    Click image for larger version

Name:	Metro_map_Vilnius.jpg
Views:	41
Size:	151,0 kB
ID:	1635012
    Paskutinis taisė dondc; 2018.04.15, 18:06. Priežastis: Nerodo senos foto, turbūt po forumo pertvarkymo, tai įkeliu tą patį vėl.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kliedesiai. Vilniuje nuolatinių gyventojų mažėja. Gydymo įstaigų duomenys nieko verti, nes tai tik prisiregistravusių ar apsilankančių duomenys. Žmonės atvyksta gauti aukščiausio lygio (pagal klasifikaciją) medicinos paslaugas, kurių rajonuose tiesiog nėra. Bet tai ne nuolatiniai Vilniaus gyventojai ir nuolat jie mieste negyvena. Atvyksta, kai reikia. Žinoma, jie naudojasi VT, jie savo automobiliais užkemša gatves. Studentai seniausiai yra apskaitomas kontingentas ir jis tikrai nesudaro 150 tūkst. Dalis iš jų yra vilniečiai. Be to studentų tik mažės, nes gili demografinė krizė. Laikini darbuotojai, taip, bet tikrai ne 100-150 tūkst.
    <..>
    Paprašyčiau duomenų šaltinio, bet turbūt vėl pateiksi nariuotakojų dauginimosi statistinius duomenis ir jais bandysi paremti savo teiginį.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Todėl liberastiniais metodai nieko nepadarysi. Reikia prievartinio nuvarymo į automobilius.
    Dar šaudyti pasiūlykite.

    Studentų tikrai nemažės, nes mūsų universitetai pritraukia vis daugiau užsienio studentų. Kitaip jie neišgyvens. Liks tie studentai ar neliks, kitas klausimas, bet keliasdešimt tūkstančių Vilniuje visuomet bus.

    Atvykę darbuotojai. Vėlgi - priklauso nuo atlyginimo. Vilniuje trūksta darbuotojų, atitinkamai kyla atlyginimai ir žmonės pritraukiami +-100 km spinduliu. Nesiimu spręsti, kiek didesnė alga pritraukia žmones (nes važinėjimas yra nepatogumas, be to, kainuoja), bet matyt pritraukia.

    Ir pabaigai - jei ~2005-7 metus a/m teisės buvo būtinybė, tai šiai dienai vis daugiau žmonių sąmoningai jų nesiekia. Taip kad.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kliedesiai. Vilniuje nuolatinių gyventojų mažėja. Gydymo įstaigų duomenys nieko verti, nes tai tik prisiregistravusių ar apsilankančių duomenys. Žmonės atvyksta gauti aukščiausio lygio (pagal klasifikaciją) medicinos paslaugas, kurių rajonuose tiesiog nėra. Bet tai ne nuolatiniai Vilniaus gyventojai ir nuolat jie mieste negyvena. Atvyksta, kai reikia. Žinoma, jie naudojasi VT, jie savo automobiliais užkemša gatves. Studentai seniausiai yra apskaitomas kontingentas ir jis tikrai nesudaro 150 tūkst. Dalis iš jų yra vilniečiai. Be to studentų tik mažės, nes gili demografinė krizė. Laikini darbuotojai, taip, bet tikrai ne 100-150 tūkst.

    Metro ne panacėja. Viena linija nieko nepakeis. Reikia bent dviejų iš karto ir trečios per ateinantį 5-10 metų. Dar kartą kartoju, kad net ir atsiradus metro, tūlas lietuvis nemes automobilio ir toliau su juo smaukysis. Todėl liberastiniais metodai nieko nepadarysi. Reikia prievartinio nuvarymo į automobilius. Tą galima buvo daryti jau seniai, nekišant dalies pinigų į asfaltą, mažinant parkavimo vietų skaičių, gerinant esamą susisiekimą VT, plečiant priemiestinį tinklą, kuris dabar visiškai neatitinka poreikių, bet svarbiausia, o tai jau valstybinis lygmuo, uždraudžiant ekstensyvią urbanizaciją.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.03.08, 16:46.

    Komentuoti:

Working...
X