Tramvajus... baikite, meras geriau praplės gatves automobiliams (ypač ten, kur potencialiai geriausios vietos tramvajui, pvz., Geležinio vilko), paverks apie įsisenėjusias problemas, bet realių veiksmų, kokius daro truputi labiau pažengę miestai, nedarys.
Aš jau seniai palaidojau mintį, kad Vilnius gali būti patogus miestas su gana normaliai išvystytu VT (autobusai, troleibusai, tramvajai). Nekalbu apie metro, nes tai finansinė utopija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimąManau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMC
Komentuoti:
-
Manau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMC (kaip pvz Stotis - Švitrigailos g. - V.Kudirkos g. ir pėstute pasieki NMC)Paskutinis taisė Martin Van; 2018.06.19, 09:05.
Komentuoti:
-
Siūlau nesuplakti krūvon metro ir geležinkelių.
O šiaip, jeigu Rail Baltica atšaka eitų per šiaurinę miesto dalį (kas mažai tikėtina), tuomet kažką galima būtų planuoti.
Komentuoti:
-
Va va jau matau prisišaukėt pradejo lyst i paviršių užkieteje antiutopistai antikosmodromščikai
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
Tramvajus gal.
Komentuoti:
-
Parašė chepulis Rodyti pranešimą
Tik po žeme, kad ne trukdytu. Ir vadinsis Metro. Puiki mintis.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
<...> Is praktines puses, labai tiktu ministeriju miesteliui. Atvarai su traukiniu, autobusu ar net lektuvu ir esi vietoje, nereikia trenktis per puse miesto. Ir atvirksciai, ministeriju darbuotojams nereiktu masinos i trenktis i Kauna, Klaipeda, ar Druskininkus. Ta pacia diena gali suvazinet pirmyn-atgal be jokiu komandiruociu. Turetu sumazinti srautus per miesta, bei padidinti VT, gelezinkeliu apkrovima/rentabiluma.
Komentuoti:
-
Šita tema ne šiaip sau buvo užrakinta, ir tokia ji ir turi likt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šita tema neturi buti Miesto viešasis transportas turi buti šita tema į Beginis transportas
Komentuoti:
-
Parašė Arnas Gar Rodyti pranešimąMetro Vilniuje nekada nebus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi tema "Metro Vilniuje" užrakinta, dedu čia:
Po pusantrų metų valdžia grįžta prie metro Vilniuje idėjos
Po beveik pusantrų metų valdžia grįžta prie metro įstatymo projekto.
Susisiekimo ministerija Vyriausybei iš esmės siūlo pritarti Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui, tačiau norima jį tikslinti.
Ministerija siūlo įstatyme aiškiai apibrėžti, kokia transporto rūšimi laikytinas metropoliteno transportas arba pakeisti Transporto veiklos pagrindų įstatymą, jame apibrėžiant bėginio transporto (metropoliteno) sąvoką.
Be to, anot ministerijos, kadangi Koncesijų įstatymas nenumato maksimalaus sutarties laikotarpio, iš Metro įstatymo siūloma išbraukti nuostatą, kad metro koncesijos sutartis gali būti sudaryta ne ilgiau kaip 25 metams...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Mano paskaičiavimais, jei Al1 dirbtų nemokamai metro mašinistu, tai "mėlyna" linija turėtų atsipirkt. Turbūt labiausiai užsikimšus gatvė Vilniuj.
Einu galąst kastuvo ir kast tunelių.
Paskutinis taisė dondc; 2018.04.15, 18:06. Priežastis: Nerodo senos foto, turbūt po forumo pertvarkymo, tai įkeliu tą patį vėl.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKliedesiai. Vilniuje nuolatinių gyventojų mažėja. Gydymo įstaigų duomenys nieko verti, nes tai tik prisiregistravusių ar apsilankančių duomenys. Žmonės atvyksta gauti aukščiausio lygio (pagal klasifikaciją) medicinos paslaugas, kurių rajonuose tiesiog nėra. Bet tai ne nuolatiniai Vilniaus gyventojai ir nuolat jie mieste negyvena. Atvyksta, kai reikia. Žinoma, jie naudojasi VT, jie savo automobiliais užkemša gatves. Studentai seniausiai yra apskaitomas kontingentas ir jis tikrai nesudaro 150 tūkst. Dalis iš jų yra vilniečiai. Be to studentų tik mažės, nes gili demografinė krizė. Laikini darbuotojai, taip, bet tikrai ne 100-150 tūkst.
<..>
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl liberastiniais metodai nieko nepadarysi. Reikia prievartinio nuvarymo į automobilius.
Studentų tikrai nemažės, nes mūsų universitetai pritraukia vis daugiau užsienio studentų. Kitaip jie neišgyvens. Liks tie studentai ar neliks, kitas klausimas, bet keliasdešimt tūkstančių Vilniuje visuomet bus.
Atvykę darbuotojai. Vėlgi - priklauso nuo atlyginimo. Vilniuje trūksta darbuotojų, atitinkamai kyla atlyginimai ir žmonės pritraukiami +-100 km spinduliu. Nesiimu spręsti, kiek didesnė alga pritraukia žmones (nes važinėjimas yra nepatogumas, be to, kainuoja), bet matyt pritraukia.
Ir pabaigai - jei ~2005-7 metus a/m teisės buvo būtinybė, tai šiai dienai vis daugiau žmonių sąmoningai jų nesiekia. Taip kad.
Komentuoti:
-
Kliedesiai. Vilniuje nuolatinių gyventojų mažėja. Gydymo įstaigų duomenys nieko verti, nes tai tik prisiregistravusių ar apsilankančių duomenys. Žmonės atvyksta gauti aukščiausio lygio (pagal klasifikaciją) medicinos paslaugas, kurių rajonuose tiesiog nėra. Bet tai ne nuolatiniai Vilniaus gyventojai ir nuolat jie mieste negyvena. Atvyksta, kai reikia. Žinoma, jie naudojasi VT, jie savo automobiliais užkemša gatves. Studentai seniausiai yra apskaitomas kontingentas ir jis tikrai nesudaro 150 tūkst. Dalis iš jų yra vilniečiai. Be to studentų tik mažės, nes gili demografinė krizė. Laikini darbuotojai, taip, bet tikrai ne 100-150 tūkst.
Metro ne panacėja. Viena linija nieko nepakeis. Reikia bent dviejų iš karto ir trečios per ateinantį 5-10 metų. Dar kartą kartoju, kad net ir atsiradus metro, tūlas lietuvis nemes automobilio ir toliau su juo smaukysis. Todėl liberastiniais metodai nieko nepadarysi. Reikia prievartinio nuvarymo į automobilius. Tą galima buvo daryti jau seniai, nekišant dalies pinigų į asfaltą, mažinant parkavimo vietų skaičių, gerinant esamą susisiekimą VT, plečiant priemiestinį tinklą, kuris dabar visiškai neatitinka poreikių, bet svarbiausia, o tai jau valstybinis lygmuo, uždraudžiant ekstensyvią urbanizaciją.Paskutinis taisė Al1; 2016.03.08, 16:46.
Komentuoti:
Komentuoti: