Parašė Uptown
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
X
-
Kadangi tema "Metro Vilniuje" užrakinta, dedu čia:
Po pusantrų metų valdžia grįžta prie metro Vilniuje idėjos
Po beveik pusantrų metų valdžia grįžta prie metro įstatymo projekto.
Susisiekimo ministerija Vyriausybei iš esmės siūlo pritarti Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui, tačiau norima jį tikslinti.
Ministerija siūlo įstatyme aiškiai apibrėžti, kokia transporto rūšimi laikytinas metropoliteno transportas arba pakeisti Transporto veiklos pagrindų įstatymą, jame apibrėžiant bėginio transporto (metropoliteno) sąvoką.
Be to, anot ministerijos, kadangi Koncesijų įstatymas nenumato maksimalaus sutarties laikotarpio, iš Metro įstatymo siūloma išbraukti nuostatą, kad metro koncesijos sutartis gali būti sudaryta ne ilgiau kaip 25 metams...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 3 patinka
Comment
-
Man atrodo tu rašyti "nekada" neišmoksi.Parašė Arnas Gar Rodyti pranešimąMetro Vilniuje nekada nebus.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
- 2 patinka
Comment
-
Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...Parašė B.S. Rodyti pranešimą
<...> Is praktines puses, labai tiktu ministeriju miesteliui. Atvarai su traukiniu, autobusu ar net lektuvu ir esi vietoje, nereikia trenktis per puse miesto. Ir atvirksciai, ministeriju darbuotojams nereiktu masinos i trenktis i Kauna, Klaipeda, ar Druskininkus. Ta pacia diena gali suvazinet pirmyn-atgal be jokiu komandiruociu. Turetu sumazinti srautus per miesta, bei padidinti VT, gelezinkeliu apkrovima/rentabiluma.
Comment
-
Tik po žeme, kad ne trukdytu. Ir vadinsis Metro. Puiki mintis.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC
- 1 patinka
Comment
-
Ne nu kur tau?! Miestui, teturinciam tik kokius 800000 , kur tai matyta, beginis transportas gi ne tik utopijų utopija ar kosmodromas, tai pirmiausia begėdiška mintis galinti sudarkyti visa harmonigą laisvalaikį turiningai praleidžiamą kamščio metu. Per didelė prabanga net pagalvot apie tai. Visiškai šventvagiška ir draustina vystyt tokias tematikas.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
- 4 patinka
Comment
-
Gink dieve neminėk to žodžio daugiauParašė chepulis Rodyti pranešimą
Tik po žeme, kad ne trukdytu. Ir vadinsis Metro. Puiki mintis.
Comment
-
Aš nieko prieš, bet tai utopija. Kaip tu įsvaizduoji NMC stotį 2 minutes nuo tikrosios stoties? O ir kaina būtų astronominė. Traukinys-ne troleibusas, reiktų kokio kilometro lanksto po žeme kad nusuktų NMC link.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
Tramvajus gal.
Comment
-
Manau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMC (kaip pvz Stotis - Švitrigailos g. - V.Kudirkos g. ir pėstute pasieki NMC)Paskutinis taisė Martin Van; 2018.06.19, 10:05.
Comment
-
Pradžiai užtektų troleibusų maršruto Stotis - NMC. Investicijos mažos, tačiau būtų patikrintas poreikis visokių tramvajų ir metro.Parašė Martin Van Rodyti pranešimąManau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMCSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tramvajus... baikite, meras geriau praplės gatves automobiliams (ypač ten, kur potencialiai geriausios vietos tramvajui, pvz., Geležinio vilko), paverks apie įsisenėjusias problemas, bet realių veiksmų, kokius daro truputi labiau pažengę miestai, nedarys.
Aš jau seniai palaidojau mintį, kad Vilnius gali būti patogus miestas su gana normaliai išvystytu VT (autobusai, troleibusai, tramvajai). Nekalbu apie metro, nes tai finansinė utopija.
- 1 patinka
Comment
-
Troleibusas Vilniaus kamščių priežastis, tai nebūtų kosminė investicija, jei galutinė stotelė būtu iki Baltojo tilto(jokių kasinėjimų po žeme ar tiltų statyba), plius tai investicija ar tai atsiperka ir ar verta plėsti tramvajaus tinklą mieste.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Pradžiai užtektų troleibusų maršruto Stotis - NMC. Investicijos mažos, tačiau būtų patikrintas poreikis visokių tramvajų ir metro.
Comment
-
O tramvajus nebus kamščių priežastis? Skris virš gatvių?Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
Troleibusas Vilniaus kamščių priežastis, tai nebūtų kosminė investicija, jei galutinė stotelė būtu iki Baltojo tilto(jokių kasinėjimų po žeme ar tiltų statyba), plius tai investicija ar tai atsiperka ir ar verta plėsti tramvajaus tinklą mieste.
Ir ar tikrai yra poreikis tramvajui nuo stoties iki Baltojo tilto? Kodėl ne iki tankiai apgyvendintų vakarinių rajonų?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tai čia ir didžiausia miesto bėda, kad jie toliau skatina Vilniaus automobilizacija, jokios vizijos į priekį. Kaip pvz kelią nutiesia, o po to pamato, kad jį dar didinti/paltinti reikia.. Nekalbu apie alternatyvas Vilniaus VT. O pertvarkant stotį manau būtų puiku, kad mieste atsirastų, kaip tramvajus ar pan. kad atvykę į miestą svečiai greitai pasiektų NMC, Santariškių ligonines ir tt, taip sumažintume dalį automobilių srauto į Vilnių.Parašė R.D. Rodyti pranešimąTramvajus... baikite, meras geriau praplės gatves automobiliams (ypač ten, kur potencialiai geriausios vietos tramvajui, pvz., Geležinio vilko), paverks apie įsisenėjusias problemas, bet realių veiksmų, kokius daro truputi labiau pažengę miestai, nedarys.
Aš jau seniai palaidojau mintį, kad Vilnius gali būti patogus miestas su gana normaliai išvystytu VT (autobusai, troleibusai, tramvajai). Nekalbu apie metro, nes tai finansinė utopija.
- 3 patinka
Comment
-
Atnaujinant Stotį ir jos prieigas galima daryti studija, kuriomis gatvėmis tramvajus gali važiuoti nesukeliant papildomų problemų eismui, kaip pvz tramvajus gali iš Stoties važiuoti Pylimo g. o grįšti Mindaugo g.Parašė lukass Rodyti pranešimą
O tramvajus nebus kamščių priežastis? Skris virš gatvių?
Kaip minėjau tai fixidea maršrutas gali būti ir kitas, o miestas išbandęs taip kaip alternatyvą ir pamatę, kad tai veiksmingą, didinti tinklą Vilniasu mieste, Vilnius tam turi daug potencialo(miegamieji rajonai), išskyrus senamiestį.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Ir ar tikrai yra poreikis tramvajui nuo stoties iki Baltojo tilto? Kodėl ne iki tankiai apgyvendintų vakarinių rajonų?
Comment
Comment