Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Uptown Rodyti pranešimą
    Amen.
    Tuo viskas pasakyta.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Kadangi tema "Metro Vilniuje" užrakinta, dedu čia:

      Po pusantrų metų valdžia grįžta prie metro Vilniuje idėjos

      Po beveik pusantrų metų valdžia grįžta prie metro įstatymo projekto.

      Susisiekimo ministerija Vyriausybei iš esmės siūlo pritarti Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui, tačiau norima jį tikslinti.

      Ministerija siūlo įstatyme aiškiai apibrėžti, kokia transporto rūšimi laikytinas metropoliteno transportas arba pakeisti Transporto veiklos pagrindų įstatymą, jame apibrėžiant bėginio transporto (metropoliteno) sąvoką.

      Be to, anot ministerijos, kadangi Koncesijų įstatymas nenumato maksimalaus sutarties laikotarpio, iš Metro įstatymo siūloma išbraukti nuostatą, kad metro koncesijos sutartis gali būti sudaryta ne ilgiau kaip 25 metams...
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Metro Vilniuje nekada nebus.
        Paskutinis taisė Arnas Gar; 2018.04.22, 12:46.

        Comment


          Parašė Arnas Gar Rodyti pranešimą
          Metro Vilniuje nekada nebus.
          Man atrodo tu rašyti "nekada" neišmoksi.
          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

          Comment


            Šita tema neturi buti Miesto viešasis transportas turi buti šita tema į Beginis transportas

            Comment


              Šita tema ne šiaip sau buvo užrakinta, ir tokia ji ir turi likt.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                <...> Is praktines puses, labai tiktu ministeriju miesteliui. Atvarai su traukiniu, autobusu ar net lektuvu ir esi vietoje, nereikia trenktis per puse miesto. Ir atvirksciai, ministeriju darbuotojams nereiktu masinos i trenktis i Kauna, Klaipeda, ar Druskininkus. Ta pacia diena gali suvazinet pirmyn-atgal be jokiu komandiruociu. Turetu sumazinti srautus per miesta, bei padidinti VT, gelezinkeliu apkrovima/rentabiluma.
                Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                  Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC
                  Tik po žeme, kad ne trukdytu. Ir vadinsis Metro. Puiki mintis.

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                    Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
                    Ne nu kur tau?! Miestui, teturinciam tik kokius 800000 , kur tai matyta, beginis transportas gi ne tik utopijų utopija ar kosmodromas, tai pirmiausia begėdiška mintis galinti sudarkyti visa harmonigą laisvalaikį turiningai praleidžiamą kamščio metu. Per didelė prabanga net pagalvot apie tai. Visiškai šventvagiška ir draustina vystyt tokias tematikas.

                    Comment


                      Parašė chepulis Rodyti pranešimą

                      Tik po žeme, kad ne trukdytu. Ir vadinsis Metro. Puiki mintis.
                      Gink dieve neminėk to žodžio daugiau

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                        Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
                        Aš nieko prieš, bet tai utopija. Kaip tu įsvaizduoji NMC stotį 2 minutes nuo tikrosios stoties? O ir kaina būtų astronominė. Traukinys-ne troleibusas, reiktų kokio kilometro lanksto po žeme kad nusuktų NMC link.
                        Tramvajus gal.

                        Comment


                          Va va jau matau prisišaukėt pradejo lyst i paviršių užkieteje antiutopistai antikosmodromščikai

                          Comment


                            Siūlau nesuplakti krūvon metro ir geležinkelių.
                            O šiaip, jeigu Rail Baltica atšaka eitų per šiaurinę miesto dalį (kas mažai tikėtina), tuomet kažką galima būtų planuoti.

                            Comment


                              Manau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMC (kaip pvz Stotis - Švitrigailos g. - V.Kudirkos g. ir pėstute pasieki NMC)
                              Paskutinis taisė Martin Van; 2018.06.19, 10:05.

                              Comment


                                Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
                                Manau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMC
                                Pradžiai užtektų troleibusų maršruto Stotis - NMC. Investicijos mažos, tačiau būtų patikrintas poreikis visokių tramvajų ir metro.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Tramvajus... baikite, meras geriau praplės gatves automobiliams (ypač ten, kur potencialiai geriausios vietos tramvajui, pvz., Geležinio vilko), paverks apie įsisenėjusias problemas, bet realių veiksmų, kokius daro truputi labiau pažengę miestai, nedarys.
                                  Aš jau seniai palaidojau mintį, kad Vilnius gali būti patogus miestas su gana normaliai išvystytu VT (autobusai, troleibusai, tramvajai). Nekalbu apie metro, nes tai finansinė utopija.

                                  Comment


                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                    Pradžiai užtektų troleibusų maršruto Stotis - NMC. Investicijos mažos, tačiau būtų patikrintas poreikis visokių tramvajų ir metro.
                                    Troleibusas Vilniaus kamščių priežastis, tai nebūtų kosminė investicija, jei galutinė stotelė būtu iki Baltojo tilto(jokių kasinėjimų po žeme ar tiltų statyba), plius tai investicija ar tai atsiperka ir ar verta plėsti tramvajaus tinklą mieste.

                                    Comment


                                      Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

                                      Troleibusas Vilniaus kamščių priežastis, tai nebūtų kosminė investicija, jei galutinė stotelė būtu iki Baltojo tilto(jokių kasinėjimų po žeme ar tiltų statyba), plius tai investicija ar tai atsiperka ir ar verta plėsti tramvajaus tinklą mieste.
                                      O tramvajus nebus kamščių priežastis? Skris virš gatvių?

                                      Ir ar tikrai yra poreikis tramvajui nuo stoties iki Baltojo tilto? Kodėl ne iki tankiai apgyvendintų vakarinių rajonų?
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                        Tramvajus... baikite, meras geriau praplės gatves automobiliams (ypač ten, kur potencialiai geriausios vietos tramvajui, pvz., Geležinio vilko), paverks apie įsisenėjusias problemas, bet realių veiksmų, kokius daro truputi labiau pažengę miestai, nedarys.
                                        Aš jau seniai palaidojau mintį, kad Vilnius gali būti patogus miestas su gana normaliai išvystytu VT (autobusai, troleibusai, tramvajai). Nekalbu apie metro, nes tai finansinė utopija.
                                        Tai čia ir didžiausia miesto bėda, kad jie toliau skatina Vilniaus automobilizacija, jokios vizijos į priekį. Kaip pvz kelią nutiesia, o po to pamato, kad jį dar didinti/paltinti reikia.. Nekalbu apie alternatyvas Vilniaus VT. O pertvarkant stotį manau būtų puiku, kad mieste atsirastų, kaip tramvajus ar pan. kad atvykę į miestą svečiai greitai pasiektų NMC, Santariškių ligonines ir tt, taip sumažintume dalį automobilių srauto į Vilnių.

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                          O tramvajus nebus kamščių priežastis? Skris virš gatvių?
                                          Atnaujinant Stotį ir jos prieigas galima daryti studija, kuriomis gatvėmis tramvajus gali važiuoti nesukeliant papildomų problemų eismui, kaip pvz tramvajus gali iš Stoties važiuoti Pylimo g. o grįšti Mindaugo g.

                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                          Ir ar tikrai yra poreikis tramvajui nuo stoties iki Baltojo tilto? Kodėl ne iki tankiai apgyvendintų vakarinių rajonų?
                                          Kaip minėjau tai fixidea maršrutas gali būti ir kitas, o miestas išbandęs taip kaip alternatyvą ir pamatę, kad tai veiksmingą, didinti tinklą Vilniasu mieste, Vilnius tam turi daug potencialo(miegamieji rajonai), išskyrus senamiestį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X