Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geriau kas pasiūlytų Hyperloop trasą tarp Vilniaus ir Klaipėdos tiesti. Tai būtų geriausia Lietuvos investicija ateičiai ever.

    Comment


      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      Geriau kas pasiūlytų Hyperloop trasą tarp Vilniaus ir Klaipėdos tiesti. Tai būtų geriausia Lietuvos investicija ateičiai ever.
      With whiskey and hookers. Amen.

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Trasos neracionalios. Jeigu norima, kad metro būtų tik tankiai apgyvendintose vietovėse, kodėl atsiranda atšaka į Pilaitę? Santariškių klinikos su Jeruzale ir Baltupiais sulauktų daugiau keleivių nei metro į Pilaitę.
        Vilnius labai retai apgyvendintas, o net ir tarp tankiai apgyvendintų rajonų, pvz. šeškinės, naujamiesčio, karoliniškių driekiasi miškai, todėl bet kuri linija nebus visiškai racionali, taip pat nėra tokios vienos linijos, kuri bent didesnę dalį gyventojų apimtų, tam reiktų iš karto tiesti kokias 3-4 linijas, kad iš tiesų pasijustų metro nauda, bet tai tokio dydžio miestui būtų per brangu.
        Flickr

        Comment


          Kam nepatinka, tas čia neikite ir neerzinkite savęs
          Nuo kada diskusija yra neatleistinas blogis? Išsakomi argumentai, nuomonės, ir tai nieko nekainuoja.

          Kažkada, gūdžiais 199x, vandens parkas atrodė utopija, ir lietuviai žinojo Mikolaikas ir Jūrmalą. Šiandien turime bent du.
          Dengta sniego arena, veikianti VASARĄ, atrodė Dubajaus ar Maskvos galimybėms priimtinas projektas. "Niekada nebus pastatyta", kai pastatė - "Niekada neveiks", kai veikė "Niekada neatsipirks ir uždarys".

          Comment


            Manau, kad realiausias šansas būtų kažkaip susieti metro su kova su pasauliniu klimato atšilimu. Apie 36% Druskininkų kanatkės lėšų gauta iš ES Klimato kaitos specialiosios programos, informaciniam stende kažkaip parašyta, kad jie ten taip mažina automobilių eismą ir su tuo susijusią taršą .
            Nors Vilniui turbūt negresia, nes mūsų meras nemoka taip kombinuoti kaip jo Druskininkų kolega. Iš kitos pusės, 64% nuo metro kainos nei Vilnius įpirktų, nei atsipirktų ...

            Comment


              Parašė balietis Rodyti pranešimą
              Manau, kad realiausias šansas būtų kažkaip susieti metro su kova su pasauliniu klimato atšilimu. Apie 36% Druskininkų kanatkės lėšų gauta iš ES Klimato kaitos specialiosios programos, informaciniam stende kažkaip parašyta, kad jie ten taip mažina automobilių eismą ir su tuo susijusią taršą .
              Nors Vilniui turbūt negresia, nes mūsų meras nemoka taip kombinuoti kaip jo Druskininkų kolega. Iš kitos pusės, 64% nuo metro kainos nei Vilnius įpirktų, nei atsipirktų ...
              Na metro įrengimas turbūt užtruktų 4 merų kadencijas pirmai atkarpai atidaryti Konkreti pavardė nelabai ir svarbi.

              Įpirkimas. 200 000 000 E atrodė baisūs pinigai 1999 m. Dabar žiūrėkit. 2015 m. Vilnius - Utena rekonstrukcija iš vienos juostos į vieną juostą 170 000 000 E.
              Ar neįpirktų metro už 500 000 000 E Vilnius per 20 metų? Įpirktų.

              Comment


                Kam tas pastoviai kišamas žodis "neatsipirktų"? Visoks VT neatsiperka, nes tai yra ir dalis socialinės paramos. Klausimas ar norim gyventi švariau ir patogiau ar ne? Neskaičiavau, bet kiek pernai buvo dienų į metus, kai užterštumas viršija leistinas ribas? Kiek laiko gaištama kamštyje ir t.t.? Juk buvo kažkur atliktos studijos kiek iššvaistoma pinigų stovint kamštyje.
                Aš neliūdnas - aš blaivus

                Comment


                  The first phase of the project consists of 9.6 kilometres (6.0 mi) of underground line (with twin tunnels), 13 stations along its length, and a depot at the southeast end of the line. The total budget for the project is about 1.1 billion euro. Part of the budget (€250 million) is funded from the 3rd CSF and a loan for €250 million has been arranged with the European Investment Bank.
                  Vienas iš naujausių pavyzdžių. Kitąmet atidaromas metro Europoje. 1100 000 000 E - 13 stočių, 9,6 km.

                  Comment


                    Šiaip Vilniuje gal visai apsimokėtų tokį daiktą pastatyt, pigiau nei kast žemę. Tik būtų problemų su sklypais bei žmonėm, jei jis važiuotų pro gyvenamą rajoną.

                    Comment


                      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                      Pasikartosiu n-tąjį kartą: adminai, rakinkite šitą temą visiems laikams. Paskelbkite jai amen, palaidokit, visi karstui susimesim, nes idiotizmas ir utopizmas joje veržiasi per kraštus, čia gi ne vaikų darželis
                      Tai norit pasakyt dabar pusę metų iki rinkimų kitose temose nebebus ką skaityti, nes vėl eilinį kartą visi taškysis utopinėse priešrinkiminėse seilėse? Užtenka tik politinio straipsnelio užsakymo delfyje, ir liejasi emocijos. Temai jau 10 (DEŠIMT) metų ir vis tas pats per tą patį.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Tai norit pasakyt dabar pusę metų iki rinkimų kitose temose nebebus ką skaityti, nes vėl eilinį kartą visi taškysis utopinėse priešrinkiminėse seilėse? Užtenka tik politinio straipsnelio užsakymo delfyje, ir liejasi emocijos. Temai jau 10 (DEŠIMT) metų ir vis tas pats per tą patį.
                        Gal vėl socialdemokratai užsimos Vilniuje Seimo iniciatyva statyti metro...

                        Comment


                          Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                          Šiaip Vilniuje gal visai apsimokėtų tokį daiktą pastatyt, pigiau nei kast žemę. Tik būtų problemų su sklypais bei žmonėm, jei jis važiuotų pro gyvenamą rajoną.

                          Atvaizdas
                          Senamiestyje netinka, o naujuose rajonuose palyginti daug vietos ir ant žemės. Čia nebent prie Kalvarijų gatvės tai tiktų tikrai.

                          O šiaip tai tema gali būti bendrinė, tipo - Vilnius New Rapid Transport - nebūtinai metro.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Senamiestyje netinka, o naujuose rajonuose palyginti daug vietos ir ant žemės. Čia nebent prie Kalvarijų gatvės tai tiktų tikrai.

                            O šiaip tai tema gali būti bendrinė, tipo - Vilnius New Rapid Transport - nebūtinai metro.
                            Na tuomet tema išvirs "apie viską". Metro tai metro. Ne tramvajus, ne BRT autobusai. Jei reikia, gali būti nauja tema apie pasirinkimus.

                            Comment


                              Na, didžiojoje Vilniaus dalyje požeminių tunelių daryti net nėra prasmės. Pavyzdžiui, Pilaitė - Valakampiai gal tik po Antakalnio g. reikėtų, na ir Konstitucijos pr. gal dėl vaizdo pakišti. Uždara trasa po žeme eitų tik po daugiabučiais bei miesto centre. Mėlyna trasa irgi gali pilnai būti ant viršaus.

                              Tai tas metro tik vadintųsi metro, realiai jis būtų antžeminis metro, su išlyga centre bei daugiabučių rajonuose. To pasekoje ir kaina neturėtų būti kosminė.

                              Comment


                                Metro pakišimu bus suinteresuoti visi aplinkui. Pakiši metro po žeme - atsilaisvina plotai biurams, parduotuvėms, etc. Ir sukyla vertė.

                                Triukšmo, patogumo, apsaugos nuo oro sąlygų motyvų nevertinu.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Metro pakišimu bus suinteresuoti visi aplinkui. Pakiši metro po žeme - atsilaisvina plotai biurams, parduotuvėms, etc. Ir sukyla vertė.

                                  Triukšmo, patogumo, apsaugos nuo oro sąlygų motyvų nevertinu.
                                  Tik tiek, kad metro numatyta palei gatves daugumoje vietų. O ten nėra prasmės kišti, nes ties daugeliu gatvių yra pilna vietos: Šiaurinė, Laisvės pr., Konstitucijos pr., Narbuto g. Kaip minėjau, Senamiestis ir Antakalnio g. turbūt būtų sudėtingiausi.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Kažkada, gūdžiais 199x, vandens parkas atrodė utopija, ir lietuviai žinojo Mikolaikas ir Jūrmalą. Šiandien turime bent du.
                                    Dengta sniego arena, veikianti VASARĄ, atrodė Dubajaus ar Maskvos galimybėms priimtinas projektas. "Niekada nebus pastatyta", kai pastatė - "Niekada neveiks", kai veikė "Niekada neatsipirks ir uždarys".
                                    Kiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Kiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
                                      Taigi žvelgiame kitu kampu - pastatyta ir veikia net be subsidijų.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Kiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
                                        Čia ne apie šiuos objektus diskutuojame. Nėra labai paprasta suieškoti kiek buvo valstybės biudžeto lėšų, kiek savivaldybės, kiek ES, kiek investuotojų, kas tų investuotojų savininkai ir t.t.

                                        Matome kryptį, kad Druskininkų keliu eina ir Birštonas, ir Palanga, ir Anykščiai. Nėra tokio kelio, kad nieko neinvestuoji, bet pinigus gauni.

                                        Rusų turistui tas pats, ar čia važiuoti, ar į Rygą. Vizos vistiek reikia. Lieka pramogų dalykai.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Kiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
                                          Iš valstybės tiesiogiai nebuvo skirta, tik ES fondų finansavimas.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X