Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Viešojo transpoto bendrovė "Storstockholms Lokaltrafik-SL" atnaujino informacinius tablo visose 100 Stokholmo metro sistemos stočių. Lyginant su ankstesniu formatu, dabar pateikiamas supraprastintas lokalios vietovės žemėlapio varinatas, taip pat lengviau patiems vartotojams pasirinkti informafiją pagal dominančias temas, įskaitant galimus eismo sutrikimus bei galimus persėdimo variantus į kitas transporto priemones (lengvąjį geležinkelį, tramvajų, autobusą, priemiesčio, regioninius traukinius ar keltą) artimiausiose stotelėse realiu laiku.

    Naujojo inforacinio tablo vaizdo pavyzdys:


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.03.04, 23:21.

    Comment


      #62
      2022 m. Stokholmo metro pasiekė 98.5% punktualumo rodiklį, kuris yra geriausias istorijoje. Šios sistemos punktualumas pagerėjo nuo 2009 metų, kai sistemos operatoriaus funkcija perduota konkursą laimėjusiai Honkongo bendrovei "MTR" (įsteigtas padalinys "MTR Nordic").

      Remiantis nauju Institute of Transportation Studies Institute University of California, Berkeley, atliktu palyginamuoji tyrimu, tarp 60 didesnių miestų su kompleksinėms viešojo transporto sistemomis, Honkongas ir Stokholmas užima pirmąją ir trečiąją vietas. Abiejuose miestuose, metro operatoriumi yra bendrovė "MTR".

      Šaltinis: https://www.jarnvagsnyheter.se/20230...i-varldstoppen.


      Šaltinis

      Comment


        #63
        Metro Kopenhagoje (DK)

        Amager Vest stotis

        Sunset by Maria Eklind, on Flickr

        Blue hour by Maria Eklind, on Flickr

        Galimybė persėsti į regioninį traukinį

        Blue hour by Maria Eklind, on Flickr
        Paskutinis taisė Silber418; 2023.04.06, 19:45.

        Comment


          #64
          Stokholmas. Užvakar vyko ekskursija visuomenei naujame metro tunelyje (išsprogdintas ir injekcijomis sutvirtintas kristalinis pamatas) Barkaby rajone. Tai mėlynosios metro linijos pratęsimo darbų šiaurės vakarų kryptimi tarp Akalla ir Barkaby projekto etapas.


          Šaltinis


          Šaltinis


          Šaltinis

          Comment


            #65
            Stokholmas. Vyksta intensyvus plėtros darbai ir pietų bei pietryčių (Nacka kryptimi) kryptimi. Kaip jau esu paminėjęs, šios linijos Sofia stotis Södermalm saloje išsiskirs gyliu (100 m po žemės paviršiumi, t.y. bus antroji giliausia metro stotis pasaulyje).


            Šaltinis

            Ruošiamasi šaldančioms injekcijoms Mårtensdal


            Šaltinis

            Šaltinis

            Plačiau.: Cool tunnel works – here the rock will be frozen
            Paskutinis taisė Silber418; 2023.04.25, 21:10.

            Comment


              #66
              Singapūro viešojo transporto gigantas "SMRT Corp" pateiks paraišką tapti Stokholmo metro sistemos operatoriumi nuo 2025 metų. Bendrovę investuoti už Singapūro ribų įkvepia Hongkongo bendrovės "MTR" (dabartinis Stokholmo metro operatorius) sėkmė Europos rinkoje. Šios bendrovės konkuruos konkurse dėl sutarties tapti naujuoju Tunnelbana operatoriumi.

              Šaltinis.: SMRT, ComfortDelGro compete to run city train lines in Sweden

              Comment


                #67
                Belgrado autonominiam metro operavimo ankstyvąsias konsultacijas teiks Prancūzijos RATP Dev:

                https://railway-news.com/ratp-dev-si...ance-contract/

                Belgradas (miestas, su Vilniaus biudžetu) iki 2030-ųjų planuoja pastatyti 46 km. autonominio metro. Tolimesniuose planuose - ir trečioji linija (23 km.). Šis miestas yra, turbūt, paskutinis miestas Europoje, kurio viešąjį transportą buvo galima vadinti prastesniu už Vilniaus (ar bent panašiai prastu). Tačiau, panašu, tai greitai baigsis, nes daugiau nei dvigubai turtingesnėje šalyje Lietuvoje, kuri dar turi priėjimą ir prie ES fondų, turime Benkunską, Šimašių, Pakalnį ir krūva kitų visiškų medžių, kuriems ir tramvajus yra 'kosmosas'. Šių mikrorajoninių kaimiečių planuojamas 'proveržis' iki 2030-ųjų bus supuvusių autobusų atnaujinimas ir gal kelios A juostos (kur nors atokiau ir tik didinant bendrą juostų skaičių), o idealiai greitajam transportui tinkančias juostas jie užsodins krūmais. Žiauru.

                Comment


                  #68
                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Belgrado autonominiam metro operavimo ankstyvąsias konsultacijas teiks Prancūzijos RATP Dev:

                  https://railway-news.com/ratp-dev-si...ance-contract/

                  Belgradas (miestas, su Vilniaus biudžetu) iki 2030-ųjų planuoja pastatyti 46 km. autonominio metro. Tolimesniuose planuose - ir trečioji linija (23 km.). Šis miestas yra, turbūt, paskutinis miestas Europoje, kurio viešąjį transportą buvo galima vadinti prastesniu už Vilniaus (ar bent panašiai prastu). Tačiau, panašu, tai greitai baigsis, nes daugiau nei dvigubai turtingesnėje šalyje Lietuvoje, kuri dar turi priėjimą ir prie ES fondų, turime Benkunską, Šimašių, Pakalnį ir krūva kitų visiškų medžių, kuriems ir tramvajus yra 'kosmosas'. Šių mikrorajoninių kaimiečių planuojamas 'proveržis' iki 2030-ųjų bus supuvusių autobusų atnaujinimas ir gal kelios A juostos (kur nors atokiau ir tik didinant bendrą juostų skaičių), o idealiai greitajam transportui tinkančias juostas jie užsodins krūmais. Žiauru.
                  Belgradas ir yra įvardijamas paskutiniu milijoniniu miestu Europoje be metro.

                  Comment


                    #69
                    Parašė VLR

                    Va tokie projektai būtent ir atskiria tikrus miestus nuo mikrorajonų kratinių su gražiu senamiesčiu.
                    Stokholmas taip pat "išskydęs" miestas dėl geografinės padėties salose su tankiu branduoliu ir daug rajonų ir priemiesčių aplinkui, sujungtų su centru bėginiu (ir ne tik) transportu. Būtent infrastruktūros plėtra ir paskatino miesto vystymąsi bei dabartinį tankinimą ir subcentrų vystymą kartu su jų prijungimu į vientisą urbabistinį darinį kartu su artimais didesniais centrais. Tas pats Barkaby rajonas vystomas komplesiškai. Subcentras taps gyvenimo ir darbo vieta 40k gyventojų, kurie galės lengvai pasiekti miesto centrą metro bei keliauti priemiesčio traukiniais į priemiesčius (atnaujinama infrastruktūra).

                    Atokesnis priemiestis Flemingsberg (Huddinge savivaldybė, virš 100k gyventojų, apie 20 min. nuo Stokholmo) į pietus (priešinga kryptimi negu Barkaby) nuo centro apskritai vystomas kaip alternatyvus verslo centras, kad sumažinti Stokholmo centro apkrovą. Perkeliami ir kai kurie kultūriniai objektai kaip karališkosios operos dalis ir kt.

                    BIG projektas


                    Šaltinis
                    Paskutinis taisė Silber418; 2023.04.25, 22:19.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                      Belgradas ir yra įvardijamas paskutiniu milijoniniu miestu Europoje be metro.
                      Odesa irgi neturi metro.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                        Odesa irgi neturi metro.
                        Tuomet galime pažymėti, kad sostinė.

                        Comment


                          #72
                          Stokholmas. Atnaujintas Stokholmo bėginio transporto žemėlapis, kuriame patikslintos pratęsiamų (darbai vyksta) metro linijų (mėlynosios - iki Barkaby šiaurėje, Nacka - rytuose, Sockenplan/Hagsätra - pietuose ir žaliosios - iki Arenastaden) spalvos. Šiemet buvo priimtas sprendimas metro atkarpą iki Arenastaden nežymėti nauja (aukso) spalva, o traktuoti ją kaip žaliosios linijos atšaką. Planuojama dar viena nauja linija pietų kryptimi, kuriai būtų suteikta aukso spalva.



                          Šaltinis

                          Žemėlapyje nepavaizduota.:

                          Tramavajaus linija T-centralen - Waldemarsudde (Djurgården saloje)

                          Žemėlapis atnaujintas viešojo transporto entuziastų.
                          Žemėlapio privalumas - schematiškai pavaizduotas miesto geografinis išdėstymas.
                          Storstockholms Lokaltrafik-SL dar neatnaujino oficialaus VT žemėlapio.
                          Paskutinis taisė Silber418; 2023.06.28, 21:30.

                          Comment


                            #73
                            Helsinkis:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20230708_153143.jpg
Views:	421
Size:	1,95 MB
ID:	2065702 Click image for larger version

Name:	IMG_20230708_153529.jpg
Views:	420
Size:	1,56 MB
ID:	2065704 Click image for larger version

Name:	IMG_20230708_153624.jpg
Views:	428
Size:	1,17 MB
ID:	2065697 Click image for larger version

Name:	IMG_20230708_210243.jpg
Views:	420
Size:	1,83 MB
ID:	2065705 Click image for larger version

Name:	IMG_20230708_221623.jpg
Views:	420
Size:	2,03 MB
ID:	2065698 Click image for larger version

Name:	IMG_20230708_221705.jpg
Views:	423
Size:	2,42 MB
ID:	2065706 Click image for larger version

Name:	IMG_20230708_221758.jpg
Views:	422
Size:	2,68 MB
ID:	2065700 Click image for larger version

Name:	IMG_20230709_153844.jpg
Views:	420
Size:	2,41 MB
ID:	2065701 Click image for larger version

Name:	IMG_20230709_155650.jpg
Views:	422
Size:	1,97 MB
ID:	2065699 Click image for larger version

Name:	IMG_20230709_161712.jpg
Views:	416
Size:	1,39 MB
ID:	2065703

                            Comment


                              #74
                              Italija ,Milano metro 2023 metais

                              Comment


                                #75
                                Kai tavo šalis turi kietos urbanistikos tradicijas ir populiaciją, kuri supranta, kad miesto kietumas nėra matuojamas medžių jame skaičiumi…

                                Comment


                                  #76
                                  Atnaujintas Stokholmo metro plėtros darbus pristatantis video anglų kalba

                                  Paskutinis taisė Silber418; 2023.08.29, 22:35.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Kai tavo šalis turi kietos urbanistikos tradicijas ir populiaciją, kuri supranta, kad miesto kietumas nėra matuojamas medžių jame skaičiumi…

                                    Tuo tarpu Vilniaus ir Kauno savivaldybės ir toliau ginčijasi dėl "išlaidų", visur asfaltuodamos savo bmw mašinas ir važinėdamos neleistinu greičiu. Gana manyti, kad žmonės yra kvailiai.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Prahoje nesu buvęs, bet Vienoje teko šiek tiek pagyventi, tai metro buvo ir patogiau ir greičiau nei automobiliu. Ir taip, šitas aspektas yra labai svarbus, kad kelionę atgal gali pradėti kitoje vietoje. Dažnai būdavo kad atvažiudavau į vieną stotelę, o atgal jau 3 stotelėm į šoną lipdavau metro. Aišku mano atveju buvo gerai tai kad aš gyvenau 4 min pėsčiomis nuo metro stotelės.
                                      Tai tame ir esmė, kad realiai (ne atvykus į miestą trumpam pagyventi) labai mažai žmonių gali sau leisti gyventi prie metro ir retai kada prie metro būna destination'as. Mano draugų Kijeve pvz, važiavimas į darbą atrodo taip - pradžiai važiuoji troleibusu į metro, tada važiuoji metro viena linija, po to persėdi jame į kitą liniją, o tada dar važiuoji nuo metro stotelės iki darbo autobusu. Ir tokių žmonių dauguma. Dar metro turi didelį trūkumą - labai ilgas pradėjimo juo naudotis laikas - kol nusileidi eskalatoriumi, kol pakyli.



                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                        Tai tame ir esmė, kad realiai (ne atvykus į miestą trumpam pagyventi) labai mažai žmonių gali sau leisti gyventi prie metro ir retai kada prie metro būna destination'as. Mano draugų Kijeve pvz, važiavimas į darbą atrodo taip - pradžiai važiuoji troleibusu į metro, tada važiuoji metro viena linija, po to persėdi jame į kitą liniją, o tada dar važiuoji nuo metro stotelės iki darbo autobusu. Ir tokių žmonių dauguma. Dar metro turi didelį trūkumą - labai ilgas pradėjimo juo naudotis laikas - kol nusileidi eskalatoriumi, kol pakyli.


                                        Na nežinau, metro ten gana dažni sustojimai, manau didžioji dalis miesto gyventojų gyvena pakankamai arti metro. Be te jie dabar tiesia nauja liniją tai bus dar daugiau stotelių. Aš paprastai važiuodavau metor su persėdimu, be autobusų. Kartais tramvajumi su persėdimu, irgi be autobusų. Tiesa iki tramvajaus buvo šiek tiek toliau paėjėti. Nežinau, aš tai lipau laiptis vietoj eskalatoriaus ir nepasakyčiau kad ilgai užtrukdavau.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Na nežinau, metro ten gana dažni sustojimai, manau didžioji dalis miesto gyventojų gyvena pakankamai arti metro. Be te jie dabar tiesia nauja liniją tai bus dar daugiau stotelių. Aš paprastai važiuodavau metor su persėdimu, be autobusų. Kartais tramvajumi su persėdimu, irgi be autobusų. Tiesa iki tramvajaus buvo šiek tiek toliau paėjėti. Nežinau, aš tai lipau laiptis vietoj eskalatoriaus ir nepasakyčiau kad ilgai užtrukdavau.
                                          Gal kokioje Vienoje ar Prahoje ir taip (nors dėl Prahos, dabar įsijungiau žemėlapį ir sužymėjau kur yra metro stotelės, tai geriausiu atveju pėsčią prieigą prie metro turi pusė gyventojų, ir tai labai pritempiant), bet didesniuose miestuose niekaip - struktūroje kai visos metro linijos kertasi centre atstumai tarp jų linijų didėja tuo labiau, kuo didesnis miestas. Čia aišku dar priklauso nuo to kokį atstumą iki metro stotelės laikyti praeinamu pėsčiomis. Aš laikyčiau kad žmogus turi pėsčią prieigą prie metro tada, jei gyvena mažiau nei 1km iki jo atstumu.

                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Prahoje nesu buvęs, bet Vienoje teko šiek tiek pagyventi, tai metro buvo ir patogiau ir greičiau nei automobiliu
                                          Parašykite prie kurios metro stotelės gyvenote (jei ne paslaptis), beveik 100 proc. garantuoju kad surasiu vietų, kurios buvo greičiau pasiekiamos automobiliu, nei viešuoju

                                          P.S. Aš nesakau kad nėra maršrutų kur viešasis transportas yra efektyvesnis nei automobilis. Aš tik sakau kad visuose miestuose, nepriklausomai nuo viešojo transporto jame išvystymo, bus maršrutų, lengviau pasiekimų automobiliu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X