Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Štai taip atrodo renovuotų C20 kartos Stokholmo metro (šv. tunnelbana) vagonų interjeras.:


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    C20 kartos vagonai pirmą kartą Stokholmo metro sistemoje buvo pristatyti 2001 metais, o neužilgo metro sąstatų parką papildys naujos C30 kartos traukiniai [žr. anktesnius pranešimus]. Renovacijos tikslas yra atnaujinti C20 kartos sąstatus taip, kad būtų kuo mažiau skirtumo lyginant su naujesnės kartos traukiniais. Kaip ir C30 metro vagonuose, atnaujintuose C20 daugiau vietos bus neįgaliesiems bei keliaujanties tėvams su vežymėliais, taip pat daugiau komforto ir IT sprendimų. Atnaujnamas visas 271 C20 kartos sąstatų parkas. Kaip ir naujieji C30, atnaujinti senesnės kartos sąstatai bandomi sistemos raudonojoje linijoje. [Šaltinis]

    Comment


      #22
      Žiūriu ir nesupratu, čia nuotruakos ar vizualizacijos. Vizualizacijom kaip ir perdaug kompeksiškas apšvietimas, bet realybei kaip ir perdaug dirbtinai viskas atrodo.

      Comment


        #23
        Bulgarija, Sofija(Sofia) metro 2020 metais

        Comment


          #24
          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Žiūriu ir nesupratu, čia nuotruakos ar vizualizacijos. Vizualizacijom kaip ir perdaug kompeksiškas apšvietimas, bet realybei kaip ir perdaug dirbtinai viskas atrodo.
          Vis dėlto, kompiuterinės vizualizacijos. Tačiau C30 sąstatai jau šią vasarą sėkmingai bandomi Stokholmo metro sistemos raudonojoje linijoje. Internete yra video medžiaga.

          Comment


            #25
            Vokietija, Berlynas (Berlin) metro 2020 metais

            Paskutinis taisė Etransport; 2020.09.15, 18:29.

            Comment


              #26
              Reikia pataisyti - Vokietija, o ne Bulgarija.

              Comment


                #27
                Stokholmas. Šį rudenį pradėti eksploatuoti naujos kartos C30 metro sąstatai. Kol kas, tik raudonojoje linijoje.

                Comment


                  #28
                  Ukraina , Kijevas

                  Comment


                    #29
                    Ukraina , Charkovas metro 2020 metais


                    Comment


                      #30
                      Stokholmas. Pagaliau vyksta ilgai laukti metro sistemos plėtros darbai. Pirmiausia, pradėti tunelių išsprogdinimo darbai kristalinio pamato uolienose pratęsiant mėlynąją liniją iki Barkaby rajono. Video medžiagoje matyti jau išsprogdinta būsimo tunelio atkarpa su daline apdaila.

                      Comment


                        #31
                        Stokholmas. Taip atrodo renovuotų C20 vagonų salonai (jiems suteiktas specifinis kodas - C25, pažymintis skirtumą tarp C20 ir naujausių C30). Dauguma C20 vagonų bus renovuoti, kad praktiškai nesiskirtų nuo naujųjų C30.



                        Šiuo metu galioja keleivių srautų ribojimai viešąjame transporte, todėl keleivių gerokai mažiau. Kažkodėl nebuvo pranešimo apie kitą stotelę.
                        Paskutinis taisė Silber418; 2021.03.05, 18:15.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          Stokholmas. Pagaliau vyksta ilgai laukti metro sistemos plėtros darbai. Pirmiausia, pradėti tunelių išsprogdinimo darbai kristalinio pamato uolienose pratęsiant mėlynąją liniją iki Barkaby rajono. Video medžiagoje matyti jau išsprogdinta būsimo tunelio atkarpa su daline apdaila.

                          Taip atrodys nauja Barkabystaden stotis paviršiuje (įėjimai žymimi raide T - tunnelbana ženklas).:


                          Šaltinis

                          Šaltinis

                          Metro plėtra šiaurės vakarų kryptimi vyksta kompleksiškai statant naują rajoną Barkabystaden.

                          Comment


                            #33
                            Stokholmas. Taip atrodys nauji metro įėjimai "Sturegallerian" pasaže įgyvendinus Stureplan renovaciją, įsk. dalinį uždengimą. St.Östermalmstorg.


                            Šaltinis

                            Šaltinis
                            Paskutinis taisė Silber418; 2021.03.07, 19:57.

                            Comment


                              #34
                              Stokholmas-Sofia stotis (100 m gylyje). Dar viena naujiena iš Švedijos. Tiesiant mėlynosios metro linijos atkarpą iki Nacka rajono, Sofia rajone (Södermalm sala) įrengiama viena giliausių metro stočių pasaulyje. Išsprogdinus kristalinio pamato uolienas, naujoji stotis bus įrengta 100 metrų gylyje po žemės paviršiumi. Naująją stotį aptarnaus tik greitaeigiai liftai su keliais trumpesniais eskalatoriais prieigose. Sprendimas įrengti Sofia stotį giliai oloje priimtas dėl ekonominių ir logisitnių priežasčių. Sprogdinimo darbai ties Londonviadukten buvo pradėti maždaug lygiai prieš metus. Šiaurės rytų kryptimi bus tiesiama jungtis po Baltijos jūra su esama Kungsträdgården stotimi. Rytų kryptimi statomos naujos stotys bus taip pat požeminės.


                              Šaltinis


                              Šaltinis


                              Šaltinis


                              Šaltinis

                              Tolimesnė atkarpa iki Nacka centrum


                              Šaltinis


                              Šaltinis
                              Paskutinis taisė Silber418; 2021.03.10, 03:32.

                              Comment


                                #35
                                Lozana tik ketvirtas pagal dydį Šveicarijos miestas, bet jame vieninteliame Šveicarijoje yra metro. Tai ne visai klasikinis metro. Yra dvi linijos. Metro priklauso transporto kompanijai TL, kurios akcijų dauguma priklauso miestui.
                                Lozana išsidėsčiusi kalvotoje vietovėje, teritorija vietomis terasuota, aukščių skirtumas nuo Ženevos ežero pakrantės iki aukštumų apie 500 m.
                                Trumpa metro istorija. 1877 m. buvo nutiestas funikulierius, sujungęs Flono kvartalą, geležinkelio stotį ir prieplauką ežero pakrantėje. Tarp Flono ir geležinkelio stoties už poros metų nutiesta antra lygiagreti funikulieriaus linija, kuri buvo naudota krovinių gabenimui - Flone įkurta krovininė geležinkelio stotis. 1954 m. krovininė linija iš geležinkelio stoties į Flono stotį nutiesta kita trasa ir krovinių gabenimas nutrauktas, o 1959 m. funikulierius paverstas dantytuoju geležinkeliu. 2006-2008 m. dantyto geležinkelio trasa panaudota M2 linijos tiesimui.
                                M2 trasa eina iš pietų į šiaurę, ir nuolat kyla nuo Ženevos ežero pakrantės aukštyn. Todėl beveik visos stotys yra nuolydyje, kai kurios gana ženkliame. Berods viena ar dvi stotys yra praktiškai horizontaliame lygyje... Didesnė linijos dalis yra tuneliuose. Abi metro linijos turi vieną persėdimo stotį - Floną.

                                Atvira linijos (didesnė) dalis nuo geležinkelio stoties žemyn link ežero. Vaizdas gelež. stoties link. Ten tolumoje metro linija praeina po geležinkelio bėgiais senuoju tuneliu, kuris yra vienkelis. Visur kitur linija dvikelė. Eismas vyksta dešiniąja puse.



                                M2 linija su guminiais ratais, automatinė. Traukinį sudaro du vagonai, pilnai pereinami. Tiesiant metro buvo nesitikėta šios VT rūšies populiarumu, todėl pasirinktas minimalus variantas – dviejų vagonų traukinys ir stotys su peronais, pritaikytais tik tokiam traukinių ilgiui. Tačiau jau už kelių metų po atidarymo metro linija sunkiai susitvarkė su srautais, ypač ruože nuo geležinkelio stoties aukštyn į šiaurė iki Sallaz stoties. Todėl buvo atlikta rekonstrukcija, nutiesti papildomi keliai Sallaz stotyje ir piko metu tarp stoties ir Sallaz leidžiami papildomi traukiniai. Traukinių eismas jau dabar piko metu yra 2 minutės. Be kapitalinės linijos rekonstrukcijos, jos pralaidumo jau padidinti centrinėje dalyje nėra galimybių. Didžiausios spūstys susidaro geležinkelio stoties stotyje. Čia piko metu tenka laukti minioje ant laiptų, kad pralaidus priekyje žmones į kelis traukinius, sulaukti savos eilės ir važiuoti.



                                Ten pat, vaizdas žemyn. Buvo apsiniaukę, tai ežeras apačioje beveik susiliejo su pilkšvu dangumi.



                                Centrinėje miesto dalyje virš Saint-Martin gatvės, Charles Bessières tiltas virš metro linijos, dešinėje Bessières metro stotis.
                                Dauguma stočių yra negiliai po žeme. Eskalatorių nėra. Bet viena stotis yra gan giliai ir iš jos pagrindinis išėjimas/įėjimas yra liftais, nors yra ir laiptai, bet lipti kaip į kelių aukštų namą.



                                Bėgiai, kuriais rieda guminiai ratai, yra šlifuojami specialiai, kad gautųsi šiurkštus paviršius.



                                Comment


                                  #36
                                  M1 metro linija nutiesta privačios kompanijos 1991 m. ir faktiškai tai buvo lengvasis geležinkelis ar tramvajus, sujungęs Flono stotį Lozanoje su Reneno miesto geležinkelio stotimi. Nors įprasta geležinkelio linija tiesiai jungia Lozaną ir gretimą Reneną, M1 linija eina kita trasa. 2012 m. šį geležinkelį-tramvajų išpirko TL ir linija tapo M1, nors ir anksčiau ji jau buvo vadinama metro, tačiau pradžioje ji oficialiai vadinosi tramvajumi. Tai 1435 mm vėžės pločio linija, vienkelė, su pralankomis stotyse ir pervažomis (taip pat su susikirtimu pervažoje su troleibusų KT). Yra estakada ir pora linijos atkarpų tuneliuose. Ilgiausias iš jų yra nuo Flono galinės stoties. Kitas lygtai ne visai tunelis, o dengta linijos dalis iškasoje.





                                  Traukinius valdo mašinistai, sąstatas sudarytas iš dviejų dvivagonių traukinių. Perėjimo tarp sąstato traukinių nėra, bet traukinio vagonai pereinami. M1 linijos traukiniai talpesni, kursavimas retesnis, bet irgi pasiektas linijos galimybės ir eismo tankinti galimybių beveik nėra. Yra galimybė ilginti sąstatus. Visgi spūsčių nebūna ir keleiviai kaip silkės statinėje nevažiuoja.
                                  Abiejų linijų apie 2025-30 metus laukia rekonstrukcija. Geležinkelio stoties rajone M2 linijos dalis gali būti panaudota naujai M3 linijai, o M2 būtų nutiestas naujas ruožas.


                                  Paskutinis taisė Al1; 2021.04.21, 20:31.

                                  Comment


                                    #37
                                    Kelionė Stokholmo metro atkarpa tarp Gullmarsplan ir Skanstull. Keliaujant tiltu kairėje pusėje matyti nauji oloje išsprogdinti pagalbiniai tuneliai, kurie naudojami įrengiant mėlynosios linijos pratęsimą iki Gullmarsplan su nauja bėgių serija.

                                    Comment


                                      #38
                                      Varšuvos metro M1 2022 metais

                                      Comment


                                        #39
                                        Varšuvos metro M2 2022 metais

                                        Comment


                                          #40
                                          O yra metro ne užsienyje?
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X