Anykščius senai aptarnauja TC, o iš Širvintų irgi Autovelda išmesta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Įdomu, kodėl Transporto centras savo mašinoms neturi suteikę garažinius nr.? Juk aptarnaujant tarpmiesčio reisus lyg ir būtina turėti? O ir mašinų jie turi pakankamai daug, kad būtų tikslinga numeruoti "sava" garažine numeracija.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAnykščius senai aptarnauja TC, o iš Širvintų irgi Autovelda irgi išmesta.
Comment
-
Lyg nebuvau radęs tokio klausimo, tai manau pats laikas iškelti dabar, kai tarpmiestiniam transportui ir taip mažai prošvaisčių. Šiaip kiekvienais metais daugiau mažiau vyksta kelių remontai, pavyzdžiui, prieš porą savaičių prasidėjo kelio A14 rekonstrukcija. Kadangi rekonstruojamas ruožas apima maždaug 30km, čia gaunasi apie 1/3 viso to kelio ruožo. Tarpmiestinių autobusų tvarkaraščiai yra visiškai nesuderinti prie pasikeitusio ruožo įveikimo laiko, grafikai palikti tie patys, kokie buvo iki rekonstrukcijos. Savaime suprantama, atsiranda vėlavimai, nors viskas taip pat numetama visuomenei su maždaug panašiu požiūriu į "taigi turit tuos internetus". Artėja šiltasis metų sezonas, kai judėjimas bus dar didesnis ir per tokius ruožas tarpmiestis dar labiau kenčia, nes negali apvažiuoti to ruožo.
Kiek pamenu, už tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius atsakinga LTSA, kuri net naujųjų metų naktį nesugeba atšaukti "be galo pelningų" reisų 2 val., 3 val. nakties iš rajonų centrų į didžiuosius miestus. Bet visgi ima šioks toks pyktis, nes pasitaiko ir žmonių, kurie galbūt nežino, jog važiuodami užtruks ilgiau (primenu, informacijos nėra nei perkant autobusų bilietus, nei vežėjų puslapiuose). Tai visai pasidarė įdomu, galbūt ir kam nors iš čia esančių taip pat yra kilęs panašus klausimas ir ar bandėt aiškintis, kame čia replės?
Aišku, jei mes marinam tą tarpmiestį, tada aš suprantu, viskas pagal planą. Nes greičiausiai (bent pats taip galvoju) tikrai nenukristų rankos perspėti vykstančius, jog kelionės trukmė pailgės, arba, galų gale, paleisti kokį nors alternatyvų maršrutą, galbūt ilgesnį, bet be papildomos gaišties remontuose.
- 2 patinka
Comment
-
Nelabai aišku apie ką čia klausimas? Dėl to, kad per Naujaką važiuoja, ar kad kelius remontuoja?Parašė KAROSA Rodyti pranešimąLyg nebuvau radęs tokio klausimo, tai manau pats laikas iškelti dabar, kai tarpmiestiniam transportui ir taip mažai prošvaisčių. Šiaip kiekvienais metais daugiau mažiau vyksta kelių remontai, pavyzdžiui, prieš porą savaičių prasidėjo kelio A14 rekonstrukcija. Kadangi rekonstruojamas ruožas apima maždaug 30km, čia gaunasi apie 1/3 viso to kelio ruožo. Tarpmiestinių autobusų tvarkaraščiai yra visiškai nesuderinti prie pasikeitusio ruožo įveikimo laiko, grafikai palikti tie patys, kokie buvo iki rekonstrukcijos. Savaime suprantama, atsiranda vėlavimai, nors viskas taip pat numetama visuomenei su maždaug panašiu požiūriu į "taigi turit tuos internetus". Artėja šiltasis metų sezonas, kai judėjimas bus dar didesnis ir per tokius ruožas tarpmiestis dar labiau kenčia, nes negali apvažiuoti to ruožo.
Kiek pamenu, už tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius atsakinga LTSA, kuri net naujųjų metų naktį nesugeba atšaukti "be galo pelningų" reisų 2 val., 3 val. nakties iš rajonų centrų į didžiuosius miestus. Bet visgi ima šioks toks pyktis, nes pasitaiko ir žmonių, kurie galbūt nežino, jog važiuodami užtruks ilgiau (primenu, informacijos nėra nei perkant autobusų bilietus, nei vežėjų puslapiuose). Tai visai pasidarė įdomu, galbūt ir kam nors iš čia esančių taip pat yra kilęs panašus klausimas ir ar bandėt aiškintis, kame čia replės?
Aišku, jei mes marinam tą tarpmiestį, tada aš suprantu, viskas pagal planą. Nes greičiausiai (bent pats taip galvoju) tikrai nenukristų rankos perspėti vykstančius, jog kelionės trukmė pailgės, arba, galų gale, paleisti kokį nors alternatyvų maršrutą, galbūt ilgesnį, bet be papildomos gaišties remontuose.
Comment
-
Ten jie stovi kaip užmiršti buvusioje savo teritorijoje. Spėčiau, jog kai kurie autobusai iš Širvintų būtent ir atvežti į aikštelę Anykščiuose.Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimąGal kas žino kodėl UAB "Autovelda" mašinos fotobus.msk.ru portale visos pažymėtos kaip nevažiuojančios, ar ne eksploatuojamos? Kas aptarnauja pagrinde Anykščius? Ar UAB "Autoveldai" dar priklauso Širvintų autobusų parkas?
Nuo berods 2022-2023 metų Širvintų merė Živilė pareiškė, jog Širvintų AP išplėšta iš Autoveldos nagų.
Comment
-
Apie tai, ar išvis egzistuoja galimybė keisti grafikus esant poreikiui.Parašė senis Rodyti pranešimą
Nelabai aišku apie ką čia klausimas? Dėl to, kad per Naujaką važiuoja, ar kad kelius remontuoja?
Comment
-
Čia šiek tiek panašu į lapės susirūpinimą vištidės gyventojų sveikata
Susisiekimo ministerija prastūmė nepagalvotą reformą su pertekliniais reikalavimais. Po to dalis vežėjų pasitraukė;, atsirado rajonų, kurių centruose beveik nėra tarpmiestinių autobusų, o čia sekamos pasakos apie pagerėjusį geresnį pasiekiamumą
Neaišku kokie tos Susmin reformos "privalumai", jei per kelis mėnesius trečdaliu sumažėjo tarpmiestinių reisų, o 28 proc - maršrutų
Tik tik dabar susizgribta ką daryti su nuostolingais maršrutais (o gal tik apsimetama prieš rinkimus).
LRT 2024.04.02
Valstybė galėtų užtikrinti didesnį finansavimą nepelningiems autobusų maršrutams
Susisiekimo viceministras M. Tarnauskas sako, kad valstybė galėtų užtikrinti didesnį finansavimą nepelningiems tarpmiestiniams autobusų maršrutams. Anot jo, tai galėtų būti daroma tiek iš valstybės biudžeto, tiek prisidedant savivaldybėms.
Jis pažymėjo, kad Seimo pavasario sesijos metu planuojama teikti iniciatyvų, susijusių su tarpmiestiniu susisiekimu autobusais.
„Pavasario sesijoje gali būti tam tikrų iniciatyvų, tiek iš Vidaus reikalų ministerijos, kalbant apie tarpsavivaldybinį transportą, tiek apie Transporto kodekso tam tikrus pakeitimus“, – kalbėjo susisiekimo viceministras.
Praeitais metais priimtomis Kelių transporto kodekso pataisomis įtvirtintas laisvas reguliuojamas verslo modelis vežėjams, vežantiems keleivius tarpmiestiniais autobusais reguliaraus susisiekimo maršrutais.Esamiems vežėjams sklandžiai pereiti prie naujo verslo modelio buvo numatytas 18 mėnesių pereinamasis laikotarpis.
Tarpmiestinio susisiekimo autobusais reforma, anot Susisiekimo ministerijos, suteikia privalumų keleiviams – reguliarių maršrutų autobusais bus galima pasiekti visus Lietuvos regionus. Teikiant viešąją paslaugą, turi būti užtikrinti autobusų reisai ir tais maršrutais, kurie vežėjams yra nepatrauklūs ar nepelningi. (...)
Nuo šių metų (???) liepos 1 d. įsigaliojusio Kelių transporto kodekso nuostatos turėjo reikšmingos įtakos vežėjams priimant sprendimus dėl tolimesnės veiklos vykdymo. Dalis vežėjų analizavo tolimojo susisiekimo maršrutus ir jų reisus, o nuostolingų maršrutų savo iniciatyva atsisakė. Per 7 šių metų mėnesius iš tolimojo susisiekimo autobusais rinkos pasitraukė 5 įmonės, palikdamos rinkoje veikti 28 keleivių vežėjus. Visi šie veiksmai turėjo neigiamos įtakos keleiviams. (...)
Nuo 2022 m. sausio 1 d. iki šios dienos trečdaliu sumažėjo galimybės keliauti tolimojo susisiekimo autobusais: 33 proc. sumažėjo reisų skaičius ir 28 proc. – tarpmiestinių maršrutų.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...usu-marsrutams
- 3 patinka
Comment
-
Kaip akibrokštą ir akivaizdžiai rodomą panieką keleiviai įvardija faktą, kai iš Panevėžio į Kupiškį išvykstantis autobusas nestoja Panevėžio rajone. Aplenkęs net 12-a Panevėžio rajone esančių stotelių, autobusas sustoja tik Subačiuje.
https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...io-autobuso-2/
Judam "žaliu" kursu lenkdami Europą
- 1 patinka
Comment
-
Niekam realiai tas žalias kursas neįdomu, daugiausia apie jį kalba mažiausiai VT besinaudojantys, dažnai ir daug skraidantys ir t.t.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąKaip akibrokštą ir akivaizdžiai rodomą panieką keleiviai įvardija faktą, kai iš Panevėžio į Kupiškį išvykstantis autobusas nestoja Panevėžio rajone. Aplenkęs net 12-a Panevėžio rajone esančių stotelių, autobusas sustoja tik Subačiuje.
https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...io-autobuso-2/
Judam "žaliu" kursu lenkdami Europą
- 2 patinka
Comment
-
Visgi lieka tik sutikti ir konstatuoti kad Lietuvoje daroma beveik ~0 viešojo transporto gerinimui. Gal tik porai vežėjų tai kažkiek įdomu (pvz. Kautra), bet iš politinės prasmės vien tiek piarai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekam realiai tas žalias kursas neįdomu, daugiausia apie jį kalba mažiausiai VT besinaudojantys, dažnai ir daug skraidantys ir t.t.
Negana to, neturėdamas automobilio, prarandi mobilumą jei kam į galvą ateitų įvesti reisų nutraukimą dėl politinių priežasčių.
- 2 patinka
Comment
-
Čia mano užsakymu parašytas straipsnis apie tolimajame susisiekime apleistą siaurą sritį. Gaila, kad prieinamas tik prenumeratoriams. Gal kas turite prieigą ir galite pasidalinti pilnu tekstu?
Stotelės yra, bet autobusai sustoti neprivalo: keleiviai Vilniuje susiduria su galvosūkiu, kaip elgtis tokiose situacijose
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...ijose-31815029
Comment
-
Stotelės turi būti įteisintos su galimybe tiek išlipti, tiek įlipti. Tai taip pat aktualu maršrutuose, besidriekiančiuose PRO miestus. Pavyzdžiui, Kėdainiuose, vykstant nuo Kauno, stotis yra prieš miesto centrą, tačiau Panevėžio kryptimi vykstantys autobusai vėliau sustoja centre. Tenka prašyti vairuotojo, kad sutiktų vežti toliau nei stotis ir išleisti centre. Panaši situacija Ukmergėje vykstant nuo Utenos link Kauno. Taip pat aktualu tranzitiniuose maršrutuose, vykstančiuose per Kauną (pvz. Alytus-Panevėžys, Druskininkai-Palanga ir kt.).Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąČia mano užsakymu parašytas straipsnis apie tolimajame susisiekime apleistą siaurą sritį. Gaila, kad prieinamas tik prenumeratoriams. Gal kas turite prieigą ir galite pasidalinti pilnu tekstu?
Stotelės yra, bet autobusai sustoti neprivalo: keleiviai Vilniuje susiduria su galvosūkiu, kaip elgtis tokiose situacijose
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...ijose-31815029
Comment
-
Cituoju tik temą, straipsnio, deja, neprieinu.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąČia cituojate tą uždengtą straipsnio dalį ir dėstote savo mintis?
O mieste toliau autobusų stoties vežti negali, tam yra miesto autobusai. Suprantama, kad kai kuriuose miestuose stotys įrengtos nepatogiose vietos, bet tarpmiestiniai neturėtų vežti toliau už stoties.
Kodėl negali? Nes taip nustatė sovietmečio instrukcijos?
Gali. Ir turėtų galėti. Taip yra ne vienoje šalyje. O Flixbus ir Lietuvoje tai taiko.
Tarpmiestinių autobusų populiarumas Lietuvoje yra dramatiškai kritęs, ir viskas, kas gali jį padidinti nieko neapsunkinant, būtų pageidautina ir sveikintina. Keliauti turi būti kuo patogiau.
- 2 patinka
Comment
-
Todėl, kad sustojimas toje stotelėje nenumatytas kelionės plane. Kažkodėl niekas nesipiktina kai virš galvos skrenda keleivinia lėktuvai, bet, žalčiai, nenusileidžia vietiniame oro uoste. Nors galėtų. Ir gal net keleivių būtų.Parašė 1G2G Rodyti pranešimąCituoju tik temą, straipsnio, deja, neprieinu.
Kodėl negali? Nes taip nustatė sovietmečio instrukcijos?
Ok, Vilnius - Šventoji per Grigiškes, Lentvarį, Takus, Birštoną, Prienus, Marijampolę, Šakius, Jurbarką, Tauragę, Šilalę, Laukuvą, Telšius, Sedą, Skuodą, Salantus, Darbėnus. Kad tik nereiktų trijų autobusų sukabinti, kiek bus laimingų keleivių.Parašė 1G2G Rodyti pranešimąGali. Ir turėtų galėti. Taip yra ne vienoje šalyje. O Flixbus ir Lietuvoje tai taiko.
Tarpmiestinių autobusų populiarumas Lietuvoje yra dramatiškai kritęs, ir viskas, kas gali jį padidinti nieko neapsunkinant, būtų pageidautina ir sveikintina. Keliauti turi būti kuo patogiau.
Comment
-
Ir jūs norite mieste, kurio spindulys yra maždaug 2km, įrengti papildomus tarpmiestinių autobusų sustojimo taškus? 2 km yra pusvalandis neskubiu žingsniu. O stoteles įrengia savivaldybė ir siūlo vežėjams jas naudoti. Esminis momentas - siūlo.Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
Stotelės turi būti įteisintos su galimybe tiek išlipti, tiek įlipti. Tai taip pat aktualu maršrutuose, besidriekiančiuose PRO miestus. Pavyzdžiui, Kėdainiuose, vykstant nuo Kauno, stotis yra prieš miesto centrą, tačiau Panevėžio kryptimi vykstantys autobusai vėliau sustoja centre. Tenka prašyti vairuotojo, kad sutiktų vežti toliau nei stotis ir išleisti centre. Panaši situacija Ukmergėje vykstant nuo Utenos link Kauno. Taip pat aktualu tranzitiniuose maršrutuose, vykstančiuose per Kauną (pvz. Alytus-Panevėžys, Druskininkai-Palanga ir kt.).
PS: man nuo kontoros iki namų yra apie 7,5 km. Kai yra noro - einu, užima šiek tiek daugiau nei valandą. VT nuveža per 20-30 min, šiek tiek trumpesniu ir tiesesniu maršrutu.
Comment
-
Kokius papildomus takus, kalba apie stojimą esančiose stotelėse.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir jūs norite mieste, kurio spindulys yra maždaug 2km, įrengti papildomus tarpmiestinių autobusų sustojimo taškus? 2 km yra pusvalandis neskubiu žingsniu. O stoteles įrengia savivaldybė ir siūlo vežėjams jas naudoti. Esminis momentas - siūlo.
PS: man nuo kontoros iki namų yra apie 7,5 km. Kai yra noro - einu, užima šiek tiek daugiau nei valandą. VT nuveža per 20-30 min, šiek tiek trumpesniu ir tiesesniu maršrutu.
Comment
-
Nesąmoningas palyginimas. Kalbame apie stojimą (esant keleivių) šalia kelio, kuriuo ir taip važiuoja. 30 sekundžių reikalą.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Todėl, kad sustojimas toje stotelėje nenumatytas kelionės plane. Kažkodėl niekas nesipiktina kai virš galvos skrenda keleivinia lėktuvai, bet, žalčiai, nenusileidžia vietiniame oro uoste. Nors galėtų. Ir gal net keleivių būtų.
.
- 4 patinka
Comment
-
Kur važiuoti ir kur sustoti renkasi vežėjas, ne savivaldybė. Savivaldybė gali a) nesuderinti maršruto ir jo sustojimų; b) išsakyti savo pageidavimus maršruto derinimo metu.Parašė Gator Rodyti pranešimąKokius papildomus takus, kalba apie stojimą esančiose stotelėse.
Fin.
Comment
Comment