Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nuotrauka daryta 2009 m., bet tikriausiai atvykimo tvarkaraštis nekeistas buvo nuo kokių 1995 m. Todėl iki Andrikienės laiko persukimo paskutinis autobusas iš Vilniaus išvykdavo 19.55, o penktadieniais ir sekmadieniais, jei neklystu, apie 20.30.
    Bet kad į Alytų atvyktų 23:50, turėjo išvažiuoti 21:45 - 22:10 Nejaugi toks kada nors galėjo egzistuoti? O gal tai buvo koks nors tarptautinio maršruto naktinis reisas?
    O tie "dvigubi" laikai gal dėl to, kad vienas būdavo ekspresas, o kitas, pvz., važiuodavo per Onuškį?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuotrauka daryta 2009 m., bet tikriausiai atvykimo tvarkaraštis nekeistas buvo nuo kokių 1995 m. Todėl iki Andrikienės laiko persukimo paskutinis autobusas iš Vilniaus išvykdavo 19.55, o penktadieniais ir sekmadieniais, jei neklystu, apie 20.30.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Galbūt koks nors ekspresas? Arba ratais-kvadratais važiuodavo.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Senojoj Alytaus AS. 2009 m.
    Atvykimo tvarkaraščiai iš Vilkaviškio ir Vilniaus. Laikus galima dar įžiūrėti, blogiausiu atveju, matosi kur žymeklis sustojo rašant skaitmenis.
    Ar įmanoma, kad iš Kapčiamiesčio vakare atvykdavo du autobusai vienas paskui kitą (17:40 ir 17:45)?


    Labai keista, kad kažkada buvo autobusas, atvykstantis į Alytų iš Vilniaus 23:50


    Taip pat gal kažkas galėtų pakomentuoti tuos dvigubus laikus iš Vilniaus: 11:10, 13:45, 14:45? Čia gal važiuodavo skirtingų įmonių autobusai, nes būdavo daug keleivių? Ar kur čia šuo pakastas?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Autobusas Tauragė - Šiauliai 1938 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Matyt čia Utena


    ebay.de

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Dabartinio Vilniaus rajono 111 maršruto stotelėje 2-osios Putiniškės, Brinkiškių kryptimi:



    Matosi išvykimo laikas 15:02 bei tekstas ...MEITUS Vienintelė asociacija man - su Dirmeitais, tik kad jie labai jau toli nuo čia >> Galbūt perkabinta iš kitos vietos lentelė?

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    LAZ-695E PASVALIO ATĮ GN-231


    TARYBŲ LIETUVA 1973 m.

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
    Zis-155. Atkreipk dėmėsį į 3 lempas virš priekinio stiklo. Jomis buvo dubliuojamas maršruto numeris. Kiekviena galėjo degti 4 spalvomis, o tai gali sudaryti 64 kombinacijas.
    Taip "ZiS 155" turejo tuos tris zibintus,virs priekinio stiklo,degdavo ne 4 spalvomis,o visi labo trimis:melyna,zalia,raudona.Sia marsruto kombinacija bande pritaikyti Maskvoje,bet jio nepasiteisino,ir greit atsisake.Lietuvoje maršrutams sios lempos niekad nebuvo jungiamos

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Zis-155. Atkreipk dėmėsį į 3 lempas virš priekinio stiklo. Jomis buvo dubliuojamas maršruto numeris. Kiekviena galėjo degti 4 spalvomis, o tai gali sudaryti 64 kombinacijas.
    Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2015.03.01, 19:24.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Anykščių autobusų stotis 1959

    Fotografas Izidorius Girčys (1903–1989)

    Prieš kelis mėnesius, 1958-ųjų gruodį, atidaryta nauja Anykščių miesto autobusų stotis. Pastato aplinka dar tvarkoma, bet prie stoties įvažiuojamoje aikštelėje jau stovi tarpmiestinis autobusas „Ikarus-30“. Tolumoje, už tilto per Šventąją, matomas dar nebaigtas statyti banko pastatas A. Baranausko aikštės kampe.


    http://www.anykstenai.lt/foto/foto.p...prettyPhoto/0/
    Įdomu, ar ten tikrai Ikarus, o ne ZIS-155...
    Ikarus 30: http://www.bus-bild.de/bilder/ikarus...n-am-29706.jpg
    Paskutinis taisė Romas; 2015.03.01, 18:37. Priežastis: Pridėta "Ikarus 30" nuotrauka

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Mažai kam žinoma, kad pirmoji Kauno autobusų stotis buvo įsikūrusi prie Nemuno gatvės. Stotis atidaryta 1927 m. pabaigoje (1927. 11. 15.?). Medinis stoties namukas su užrašu „Centralinė užmiesčio autobusų stotis“ stovėjo Nemuno g. 12 dabartinės Kauno Senamiesčio progimnazijos pastato vietoje. Už stoties namelio buvo atitvertas 60 autobusų talpos stoties kiemas. Nors autobusų stotis buvo įkurta ganėtinai ankštoje senamiesčio vietoje joje per dieną apsilankydavo 100- 120 autobusų, apie 3000 keleivių kasdien keliaudavo 38 užmiesčio maršrutais. Stotis turėjo visus būdingus atributus: laukiamąjį kambarį, kasas, bufetą, bagažo skyrių, o 1933 m. net įtaisytas stoties laikrodis. Augant miestui ši stotis tapo per maža ir 1935 m. nuspręsta ją uždaryti. Galiausiai 1936. 08. 01. autobusai perkeliami į naująją stotį Vytauto pr., kur ligi šios dienos ji ir veikia.





    1927- 1935 Kauno autobusų stoties vieta.



    Dėkui UAB Kautra ir Kauno autobusai kolektyvui už knygą „80 metų kelyje,...“

    Komentuoti:


  • kostasas
    replied

    polona.pl

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Autobusų stotelė su apsisukimo žiedu J. Biliūno gatvės gale Janydžiuose. Stovi autobusas PAZ-652 02-79 ЛИД GN-113,Anykščiai 1967 m.



    www.anyksciai.lt

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Šilutė. Autobusai prie geležinkelio stoties 1974 m.


    ebay.de

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Autobusai ir keleiviai prie senosios Anykščių autobusų stoties, stovėjusios dabartinėje vietoje, ties A. Vienuolio ir Žvejų gatvių sankryža.foto 1959 m.


    http://www.anykstenai.lt/

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Įvažiavimas į Klaipėdos miestą



    Žvilgsnis į Lietuvos kelių istoriją - Autorius: Gražvydas Paliulis, Donaldas Andziulis 2013

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    193? m. Vilniaus tarpmiestinių autobusų tvarkaraštis

    Rozkład jazdy Wileńskiej spółki autobusów dalekobieżnych
    na linii Wilno - Grodno - Białystok

    Vilniaus tolimojo susisiekimo autobusų bendrovės autobusų tvarkaraštis
    Vilniaus - Gardino - Balstogės linijoje

    Bendras vaizdas


    Fragmentas. Autobusų savininkų ir autobusų sąrašas
    Tuomet Vilniaus vaivadija turėjo kodą WN 00000
    Važinėjo autobusai Brockway ir Chewrolet
    Savininkai buvo žydai, lenkai ir gudai (ar rusai)


    Fragmentas. Išvykimo iš Vilniaus tvarkaraštis
    Autobusai iš Vilniaus prieš karą važiuodavo:
    - iki Paluknio 1:45
    - iki Eišiškių 2:15
    - iki Gardino 5:20
    - iki Balstogės 8:20


    Fragmentas. Bilietų kainos (Lenkijos zlotais):
    - iki Paluknio 2,00
    - iki Eišiškių 5,00
    - iki Gardino 8,00
    - iki Balstogės 12,00

    Spausdintas spaustuvėje Trakų g. 4, Vilniuje

    Šaltinis: http://polona.pl/item/8914005/0/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Tai ir atsakei į klausimą, kad mieste keleivius vežiojo „Kautra“, tik ne tiesiogiai įmonė šiuo pavadinimu, bet ta įmonė, kuri vėliau išskaidyta į dvi dalis ir viena jos dalis buvo pavadinta „Kautra“. Tad lygiai tą patį galima pasakyti apie „Kauno autobusus“ - kad ta bendra įmonė aptarnavo priemiesčio ir tarpmiesčio keleivius.
    Žodžiu taip - nei "Kautra" vežiojo mieste, nei "Kauno autobusai" užmiestyje. Buvo autobusų parkas, jis ir vežiojo. O išskaidžius tai jau visai kitos įmonės su atskiromis veiklos sritimis.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė kostasas Rodyti pranešimą
    Šventė 80 metų
    Atvaizdas
    Taip, dėkui.

    Komentuoti:

Working...
X