Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1977 m. gegužės 30 d.

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      Pats viso miesto tramvajaus projektas skiriasi, nes atidžiau panagrinėjus brėžinius, matomi nusukimai: dvikelis dab. J. Tumo-Vaižganto g., vienkeliai Universiteto, Vilniaus ir Jogailos g., T formos išsišakojimas Bazilijonų g.
      Nes buvo ne vienas pasiūlymas ir variantų svarstymai. Tai, kas yra bibliotekoje, yra tik nuotrupos iš skirtingų diskusijos dėl tramvajaus etapų.

      Comment


        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
        Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1977 m. gegužės 30 d.

        Kaip įdomu - kokiu maršrutu ėjo 31A maršrutas?
        Lietuva visiems.

        Comment


          Stotis - Pavilnys. Pavilnyje apsisukdavo aplink Džiaugsmo, Versmių, Žilvičių, Švariosios gatvių kvartalą.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Paskutinė Karosa važiuoja į muziejų Čekijoje.



            Šaltinis: fotobus.msk.ru

            Comment


              Čekijoje neatsirado Karosos muziejui? Kitas klausimas - o Lietuvoje muziejui Karosos neprireikė?
              Ją mačiau ties Varėnos ir Alytaus rajono riba, ant tikto per Merkį prasilenkiau. Ji savo eiga važiavo iš Vilniaus. Dar pagalvojau, kur ji važiuoja...

              Comment


                Tai paskutinė B841 modifikacija pasaulyje. Būtent todėl čekai ją nusipirko, nes pas juos tokios jau nėra. Lietuvos muziejui pakaktų ir paprastos B741, bet panašu, kad paskutinė važinėjusi, kuri buvo apipaišyta Gedimino prospekte, irgi niekam nėra reikalinga ir keliaus į metalo laužą.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Paskutinė Karosa važiuoja į muziejų Čekijoje.

                  Šaltinis: fotobus.msk.ru
                  Jei tiksliau, tai ne važiuoja, o ilsisi nes perkaito

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Tai paskutinė B841 modifikacija pasaulyje. <...>
                    Ši modifikacija (B841.1920) vienintelė Lietuvoje egzistavusi.

                    Būtent todėl čekai ją nusipirko, nes pas juos tokios jau nėra. Lietuvos muziejui pakaktų ir paprastos B741, bet panašu, kad paskutinė važinėjusi, kuri buvo apipaišyta Gedimino prospekte, irgi niekam nėra reikalinga ir keliaus į metalo laužą.
                    Su tokiu požiūriu, koks ištiko 382 Ikarusą, apie normalų muziejų galime tik pasvajoti

                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Čekijoje neatsirado Karosos muziejui?
                    Atsirado Čekijos pakraštyje kažkuriam iš garažų, kur stovi privatiems asmenims priklausančios Karosos kaip muziejinės. Beje, šiomis dienomis praėjo techninę apžiūrą, artimiausiu metu keliaus į registraciją

                    Beje, @do97, kuris ir važiavo link Prahos kartu su čekais, montuoja filmuką, kaip sekėsi važiuoti Karosai link Čekijos
                    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2018.08.16, 00:15.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Ši modifikacija (B841.1920) vienintelė Lietuvoje egzistavusi.
                      Na, taip, nes šios modifikacijos autobusus rinko jau Lietuvoje, UAB Magnalis įmonėje, deka labai lengvai renkamos autobuso konstrukcijos (bet dėl to ir neilgaamžės). Bet čekams dėl to ji nė kiek mažiau vertinga

                      Su tokiu požiūriu, koks ištiko 382 Ikarusą, apie normalų muziejų galime tik pasvajoti
                      Ikarusas tai be žodžių. 9 metus stovėjo, bet dabar kažkam trukdyti pradėjo. Man atrodo, jeigu Škodos 9tr būtų keičiamos prie VVT, tai apie jokį muziejinį/pramoginį troleibusą nebūtų net kalbos.

                      Comment


                        Paminėsiu, jog 607 išrinko iki rėmų, norėjo kapitaliai remontuoti. Pasibaigė pastarojo kelionė metalo lauže
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
                          http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92

                          Škoda Vilniuje, 1962


                          Statomas Antakalnio transporto žiedas, 1971


                          Comment


                            Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1979 m. birželio 11 d.

                            Comment


                              Vilniuje Nerimi plaukiojo „S. Nėris“, „Kijevas“, „Taškentas“, bet juos supjaustė kaip metalo laužą
                              Po karo mieste ėmė dominuoti viešasis transportas. Vilnius pagal troleibusų skaičių iškopė į 6 vietą pasaulyje, o pagal maršrutų ilgį tapo 5-as.

                              Comment


                                Laikraštis 1972 m."Vakarinės naujienos" kovo 18 d.

                                Paskutinis taisė AutoLiet; 2018.09.11, 14:18.

                                Comment


                                  Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1978 m. sausio 21 d.

                                  Comment


                                    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1977 m. lapkričio 21 d.


                                    Comment


                                      Nelabai pagaunu informacijos apie dvipusio eismo įvedimą Savanorių pr. Nejaugi ten eismas buvo vienpusis, su ekskliuzyvia "troleibusų juosta" prieš eismą?
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Keista. Gali būti, kad iš tikrųjų buvo vienpusis eismas Raudonosios Armijos pr. tarp Konarskio ir Požėlos (dabar Pietario) gatvių.

                                        Bet kokiu atveju, po to autobusai į Konarskio g. jau nebegrįžo.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Nelabai pagaunu informacijos apie dvipusio eismo įvedimą Savanorių pr.
                                          Nejaugi ten eismas buvo vienpusis, su ekskliuzyvia "troleibusų juosta" prieš eismą?
                                          Taip, kažkada keletą metų vad. "Krasnūchoje" buvo toks eismo organizavimas:
                                          - S. Konarskio gatve 2 ar 3 juostos nuo miesto centro iki Gerosios Vilties ar iki dabartinio Gerosios Vilties žiedo.
                                          - Nuo Panerių link centro R.Armijos (dab. Savanorių) prospektu - 3 juostos ir viena troleibusams priešinga kryptimi.
                                          - Atrodo, tuo pat metu buvo praplatinta G.Vilties gatvė, kai ten padidėjo krovininių automobilių srautas nuo Konarskio į link R.Armijos pr., bet tąreikia patiksinti.

                                          Kai buvo pastatytas mazgas prie Vingio parko (apie 1977 m. - kaip yra ši laikraščio žinutė), Konarskio gatvė buvo perkirsta ir iš jos iškeltas viešasis transportas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X