Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kiek gi tų mikrobų ir midibusų? Galiausiai po to vis tiek gaus didelį autobusą. Per daug išponėjo, nori iš karto daug gauti... Nors iš kitos pusės tai absurdas yra, jog atlyginimo dydis priklauso nuo autobuso dydžio. Jis turėtų priklausyti tik nuo darbo valandų skaičiaus.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Neina į VVT dėl to, kad naujokai gauna mikroautobusus ir midibusus, už kuriuos mokama labai nedaug.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Kaune troleibusų, autobusu vairuotojų algos priklausomai nuo maršruto ir pinigu surinkimo galima per mėnesi paprastai uždirbti 2000-2500lt (Mažiausiai kai mažai už bilietus surenka)

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Tai jie turi dar ir kitą darbą?
    Kiekvienas verčiasi kaip moka gal kai kuriems būtent tokio etato ir reikia...

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Geriau jei gyventum Kaune siūlyčiau eiti i KA. Čia tikrai vairuotojų reikės ypač nuo rugpjūčio mėn, bet KA planuoja ateityje nemažai senu vairuotojų atsikratyti ir pakeist juos jaunimu arba vidutinio amžiaus vairuotojais. Kad ir šiandien vienas vairuotojas stažavosi maršrute.
    Jo, girdėjau, kad KA permainos laukia. Galėtų ir Vilniuj kas nors panašiai būti.
    Pirma reikia kategoriją išsilaikyt Draugas sakė, kad Kaune kur kas pigiau įgauti kategoriją ir kodą nei Vilniuj...

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Geriau jei gyventum Kaune siūlyčiau eiti i KA. Čia tikrai vairuotojų reikės ypač nuo rugpjūčio mėn, bet KA planuoja ateityje nemažai senu vairuotojų atsikratyti ir pakeist juos jaunimu arba vidutinio amžiaus vairuotojais. Kad ir šiandien vienas vairuotojas stažavosi maršrute.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Bent jau Kaune puse etato arba 0,25 etato dirba savaitgaliais pagrinde arba rezerve, bet dirba 6-9h per dieną.
    Tai jie turi dar ir kitą darbą?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Ovius Rodyti pranešimą
    Pala, o paskui kas? Išeina iš darbo ir viskas?
    Išeina, kad išeis iš darbo. Tiksliau, bus įteiktas atleidimo lapelis

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Bet neilgai dirbs vairuotojai, kurie dabar stažuojasi vairuodami troleibusus. Jie dirbs pagal terminuotas darbo sutartis.



    Nežinau, ar ten pas juos yra penkiadienis grafikas. O šiaip visa kita tas pats
    Pala, o paskui kas? Išeina iš darbo ir viskas?

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Aišku tada. Kai bus teisės ir kodas ant stalo, tada ir kalba prasidės Nors realiai jos labai nepigios dabar :/

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Bet neilgai dirbs vairuotojai, kurie dabar stažuojasi vairuodami troleibusus. Jie dirbs pagal terminuotas darbo sutartis.

    Parašė Ovius Rodyti pranešimą
    O su troleibusų vairuotojais panašu viskas?
    Nežinau, ar ten pas juos yra penkiadienis grafikas. O šiaip visa kita tas pats

    Komentuoti:


  • Marius555
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Mokomosios Škodos Vilniuje važinėja dar, tad šansas būti troleibusų vairuotoju tikrai yra.
    Pastaruoju metu mokomąsias Škodas tenka matyti labai dažnai.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Mokomosios Škodos Vilniuje važinėja dar, tad šansas būti troleibusų vairuotoju tikrai yra.

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Čia jau skaitosi pilnai pamaininis grafikas, kai ekipažą sudaro 3 vairuotojai.
    Pirmas dirba 4 dienas 1-oj pamainoj, 2 dienas turi laisvas, 4 dienas antroj...
    Antras dirba 4 dienas 2-oj pamainoj, 2 dienas turi laisvas, 4 dienas pirmoj...
    Trečias turi 2 dienas laisvas, 4 dirba 1-oj pamainoj, 2 dienas laisvas, 4 dienas 2-oj pamainoj..

    Šie dirba ir savaitgaliais pagal jiems slenkantį grafiką
    O su troleibusų vairuotojais panašu viskas?

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    O nežinot ar VVT parkas dar rengia vairuotojų kursus? Kiek esu girdėjęs, anksčiau pas juos galėdavo pasirašius sutartį nemokamai išsilaikyt teises su sąlyga, kad berods trejus metus teks dirbti pas juos arba grąžinti likusią sumą
    Nors gal nusiklausiau

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Parašė Ovius Rodyti pranešimą
    Tai tada jie dirba visą savaitgalį (šešt. ir sek.) visą dieną?
    Dažniausiai dirba šeštadienį sekmadienį dar kartais penktadienį 4.50h rezerve

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Ovius Rodyti pranešimą
    Na gerai, o tai kurie vairuotojai tada dirba po ~20 valandos, jei tada pastarieji, kur ryte pradėjo dirbti, baigia darbą?
    Čia jau skaitosi pilnai pamaininis grafikas, kai ekipažą sudaro 3 vairuotojai.
    Pirmas dirba 4 dienas 1-oj pamainoj, 2 dienas turi laisvas, 4 dienas antroj...
    Antras dirba 4 dienas 2-oj pamainoj, 2 dienas turi laisvas, 4 dienas pirmoj...
    Trečias turi 2 dienas laisvas, 4 dirba 1-oj pamainoj, 2 dienas laisvas, 4 dienas 2-oj pamainoj..

    Šie dirba ir savaitgaliais pagal jiems slenkantį grafiką

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Parašė Peizazas
    Štai tokie skelbimai:
    Atvaizdas
    Dėkui už foto

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Bent jau Kaune puse etato arba 0,25 etato dirba savaitgaliais pagrinde arba rezerve, bet dirba 6-9h per dieną.
    Tai tada jie dirba visą savaitgalį (šešt. ir sek.) visą dieną?

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Na gerai, o tai kurie vairuotojai tada dirba po ~20 valandos, jei tada pastarieji, kur ryte pradėjo dirbti, baigia darbą?

    Komentuoti:

Working...
X