Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Nauji ispaniški autobusai Castrosua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Aš žinau kur yra Dacia. Aš klausiau, ką bendro turi tas Renault padalinys su Castrosua.
    Renault ir Castrosua nieko bendro neturi. Castrosua tai yra ispanijoje firma kuri superka dalis is kurio bus lipdomas autobusas. Tai yra poto iesko kas pigiausiai sulipdys ta autobusa siuo atveju surinkineja Rumunijoje.
    O Dacia tik prie to dakisau kad masinos yra totalus sudas.

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      Renault ir Castrosua nieko bendro neturi. Castrosua tai yra ispanijoje firma kuri superka dalis is kurio bus lipdomas autobusas. Tai yra poto iesko kas pigiausiai sulipdys ta autobusa siuo atveju surinkineja Rumunijoje.
      O Dacia tik prie to dakisau kad masinos yra totalus sudas.
      Kalbi beleką!Pagal kainą ir kokybė!Tada reik pirkt Volvo,Scania,MB ...Nors ir tuos turkai renka dabar.O Dacia aplamai čia ne prie ko,o aplamai jau geriau viena nauja Dacia nei dvi Lados Kalinos

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
        Renault ir Castrosua nieko bendro neturi. Castrosua tai yra ispanijoje firma kuri superka dalis is kurio bus lipdomas autobusas. Tai yra poto iesko kas pigiausiai sulipdys ta autobusa siuo atveju surinkineja Rumunijoje.
        O Dacia tik prie to dakisau kad masinos yra totalus sudas.
        Nesuprantu, atrodo trys ar keturi forumiečiai jau buvo pateikę aiškias nuorodas kad autobusai buvo surinkti Ispanijoje, bet vistiek rašai apie tą Rumuniją, kuri čia mažai ką turi bendro..

        Comment


          Parašė neoplan Rodyti pranešimą
          Nesuprantu, atrodo trys ar keturi forumiečiai jau buvo pateikę aiškias nuorodas kad autobusai buvo surinkti Ispanijoje, bet vistiek rašai apie tą Rumuniją, kuri čia mažai ką turi bendro..
          jei jiem Made in Spain mato ir mano kad ispanijoje tebunie taip jiem ir atrodo o tiesa tokia kad Castrosua gamyklos uzsakymu surinkti Rumunijoje.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
            jei jiem Made in Spain mato ir mano kad ispanijoje tebunie taip jiem ir atrodo o tiesa tokia kad Castrosua gamyklos uzsakymu surinkti Rumunijoje.
            Kuo gali pagrįsti?

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
              Renault ir Castrosua nieko bendro neturi. Castrosua tai yra ispanijoje firma kuri superka dalis is kurio bus lipdomas autobusas. Tai yra poto iesko kas pigiausiai sulipdys ta autobusa siuo atveju surinkineja Rumunijoje.
              O Dacia tik prie to dakisau kad masinos yra totalus sudas.
              Castrosua yra kebulu gamintojas kuri deda savo kebulus ant betkuriu vazuokliu Renault, volvo, koki vazuokle ateiksi ispanai ir surinks tau autobusus ir kooperacija cia neprieko ir nereikia painioti koncerna IRISBUS kuris turi gamyklas keliuose europos salyse.

              Comment


                Pasidžiaugėm naujom technologijom, ir užtenka. Kauno #807 jau dvėsta vienas iš trijų akumuliatorių blokų.

                Comment


                  Ar tik nebus Kaunas gavęs brokuotą hibridinį autobusą?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                    Pasidžiaugėm naujom technologijom, ir užtenka. Kauno #807 jau dvėsta vienas iš trijų akumuliatorių blokų.
                    kai jis buvo gautas jau is karto nepasikrove vienas akumuliatoriu blokas. Vien delto jis ir vazineja pertraukiamu grafiku kad galetu po keliu darbo valandu vel jungiamas prie elektros krovimo.

                    Comment


                      Parašė Elis
                      Gal nereik sarkazmo? Tokių problemų nėra nė vieno miesto hibriduose, tik Kauno. Kauno hibridas turbūt mažiausiai dirba iš visų Lietuvoje.
                      Iš kitų miestų niekas nežino, kaip jie tarnauja, ir kokios jų bėdos. Manau, visur tas pats, tik niekas neskelbia.

                      Comment


                        Tai garantinio laikotarpio nėra? Kodėl jei akivaizdus brokas, nesikreipiama dėl garantinio remonto?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tai garantinio laikotarpio nėra? Kodėl jei akivaizdus brokas, nesikreipiama dėl garantinio remonto?
                          kaip visi žinome jie yra pirkti už ne tikrus realius pinigus, o už taršos leidimus todėl ir garantinio aptarnavimo beveik nėra.
                          Kam kalbėt tik apie hibridą ne mažiau bėdų turi ir dujiniai Castrosua tik kita kad su tomis bėdomis gali važiuoti.

                          Comment


                            Nesekmingi pirkiniai nesvarbu, kad paptasto aptarnavimo nera. Bet turi buti garantinis. Kad baterija taip greitai nusprogtu - visiska nesamone

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Nesekmingi pirkiniai nesvarbu, kad paptasto aptarnavimo nera. Bet turi buti garantinis. Kad baterija taip greitai nusprogtu - visiska nesamone
                              tai ne pirkiniai o tiesiog dovana. O dovana negali skustis gauta negali.

                              Comment


                                Nelabai suprantu, kodėl tai vadinama dovana? Jei jie gauti už parduotus taršos leidimus. Greičiau, jau kažkas atsakingas, ar atstovai ar bala žino kas, bando išsisukti nuo atsakomybės.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  Kam kalbėt tik apie hibridą ne mažiau bėdų turi ir dujiniai Castrosua tik kita kad su tomis bėdomis gali važiuoti.
                                  Išvada - visi autobusai turi būti tik dyzeliniai.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Nesekmingi pirkiniai nesvarbu, kad paptasto aptarnavimo nera. Bet turi buti garantinis. Kad baterija taip greitai nusprogtu - visiska nesamone
                                    Nusprogti gali visai realiai ir tai ne nesąmonė. Tiesiog brokas. Galbūt ne pačios baterijos, galbūt pakroviklio ar valdymo elektronikos. Bet greičiausiai baterijos.

                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                    tai ne pirkiniai o tiesiog dovana. O dovana negali skustis gauta negali.
                                    Tai ne dovana. Ispanai nupirko leidimus, pervedė lėšas, bet iškėlė sąlygą, kad Lietuva už jas nupirktų ispaniškus autobusus. Buvo viešųjų pirkimų konkursas. Taigi, garantinis aptarnavimas turėjo būti numatytas. O jei mūsiškiai jį sąlygose sutrumpino iki kelių mėnesių ar iš viso atsisakė, tai jau nusikaltimas ir tuo turėtų pasidomėti tam tikros valdžios institucijos.

                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Išvada - visi autobusai turi būti tik dyzeliniai.
                                    Realiai ten, kur VT gerai išvystytas, dujinių ar hibridinių autobusų nėra daug, vis dar vyrauja dyzeliniai. Vežėjai atsargiai žiūri į vaikiškomis ligomis vis dar sergančią techniką. Tuo tarpu pas mus balvonai valdžioje svaigsta apie troleibusų naikinimą, elektrobusus, kurių dar net rinkoje normalių nėra, o kai atsiras daugiau, tai dar kokį dešimtmetį jie visi sirgs vaikiškom ligom.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Išvada - visi autobusai turi būti tik dyzeliniai.
                                      ne naudojamo kuro problemos yra Castrosua autobusuose. Panašu kad ir hibride ne pačiam akumuliatorių bloke bėda o programinėje sistemoje ar elektronikoje. Pradžioje vasaros ne viename autobusuose nesivaldė šildymo sistema buvo neįmanoma išjungti šilumos kol neužsuko mechaniniu būdu šilumos padavimą užtai vėsesnį rytą ar vakarą būna jau šalta ar lyjant pavojinga važiuot nes rasoja stiklai.

                                      Comment


                                        Vienu žodžiu su Castrosua Lietuvai turbūt bus dar labiau nepasisekęs reikalas negu buvo su Karosomis.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          ne naudojamo kuro problemos yra Castrosua autobusuose. Panašu kad ir hibride ne pačiam akumuliatorių bloke bėda o programinėje sistemoje ar elektronikoje. Pradžioje vasaros ne viename autobusuose nesivaldė šildymo sistema buvo neįmanoma išjungti šilumos kol neužsuko mechaniniu būdu šilumos padavimą užtai vėsesnį rytą ar vakarą būna jau šalta ar lyjant pavojinga važiuot nes rasoja stiklai.
                                          Kalbant apie elektroniką ir valdymąsi pastebėjau, kad net laikrodis salone rodantis laiką kelis mėnesius nerodė teisingo laiko visuose castrousuose. Tai jei net laiko nesugebėjo nustatyt kelis mėnesius tai tikrai kažkas buvo su elektronika

                                          Comment

                                          Working...
                                          X